معرفی و دانلود کتاب ابهام را در آغوش بگیر

عکس جلد کتاب ابهام را در آغوش بگیر
قیمت:
۷۵۹۰۰ ۳۷,۹۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ابهام را در آغوش بگیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ابهام را در آغوش بگیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ابهام را در آغوش بگیر

سوزان جفرز در کتاب ابهام را در آغوش بگیر، به شما کمک می‌کند تا آرامش ذهنی‌تان را در مواجهه با ناشناخته‌ها به دست آورید و نحوه رویارویی با ترس‌ها و غلبه بر چالش‌های بزرگ را بیاموزید و اعتمادبه‌نفس‌تان را افزایش دهید.

درباره کتاب ابهام را در آغوش بگیر:

ابهام را در آغوش بگیر (Embracing Uncertainty) کتابی است که خواب شبانه را برای شما آسان‌تر می‌کند. اثری برای آسان‌تر ساختن رنجی که در ذهن‌تان دارید، رنجی برآمده از کوشش برای کنترل اموری که قابل کنترل نیستند، کتابی برای تبدیل زندگی به یک ماجراجویی هیجان‌انگیز به جای یک اضطراب مداوم. این اثری است برای فراهم کردن «چیزی پایدار برای چسبیدن به آن، چیزی که در جزرومد سهمگین تغییرات از بین نمی‌رود.»

انتخاب یک زندگی سرشار از هیجان و احتمالات، اولین گام برای داشتن یک ذهن سرشار از آرامش و بی‌هیاهو و کمکی به شما برای گام‌ برداشتن به مرحلۀ بعد و همچنین بعدی است.

علاوه‌بر ایده‌های بسیاری که در کتاب ابهام را در آغوش بگیر آورده شده است، سوزان جفرز (Susan Jeffers) چهل‌ودو تمرین نیز برای‌تان آورده‌ تا به شما کمک کند از شر افکار روح‌خراشتان خلاص شوید و حقیقتاً در این دنیا باشید. اگر از آن تمریناتی که در حال مطالعۀ کتاب حرفی برای گفتن با شما دارند یادداشت‌برداری کنید، بسیار هوشمندانه است. سپس به تمرینات مورد علاقه‌تان بازگردید و کم‌کم آن‌ها را به بخشی مهم و لذت‌بخش از زندگی روزانه‌تان تبدیل کنید. سرانجام می‌توانید این حقیقت را بپذیرید که زندگی باشکوه است؛ علی‌رغم وجود یا بهتر است بگوییم به خاطر وجود این حقیقت که سراسر ابهام است.

این کتاب قطعاً برای خود ایده‌ای دارد و از شما می‌خواهد که آن را بارها و بارها بخوانید. می‌خواهد که در زمان نیاز به کمک برای عبور از نگرانی‌هایتان دربارۀ آینده، منبع مراجعۀ شما باشد. می‌خواهد به شیوه‌های گوناگون به شما یاری برساند. پس پیشنهاد می‌کنیم این کتاب را به یکی از بهترین دوستانتان تبدیل کنید. اغلب به دیدنش بیایید و سعی کنید او را خوب بشناسید. اگر این کار را انجام دهید، او شما را ناامید نخواهد کرد.

پس آیا آماده‌اید ماجراجویی بسیار پرهیجانی را آغاز کنید... به شیوه‌ای که دیدتان را به جهان هستی کلاً تغییر دهد؟ وقتی در حال سفر در این کتاب هستید، در حقیقت سفری جادویی به ذهن و روح خود خواهید داشت. در میان مسیر چشمانتان به زیبایی، معجزه، شادی و تمام احتمالات آن گشوده خواهد شد. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که صندلی مناسبی در صحنۀ تئاتر انتخاب کنید و اجازه دهید داستان آشکار شود. حقیقتاً که چه داستان جالبی است!

کتاب ابهام را در آغوش بگیر به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر دوست دارید با ترس‌های خود مواجه شوید و چالش‌های زندگی‌تان را به راحتی پشت سر بگذارید، این کتاب برای شماست.

جملات برگزیده کتاب ابهام را در آغوش بگیر:

- سرنوشت امر سحرانگیزی است، برخی اوقات معجزه‌ای در بستر مصیبتی پنهان شده است.
- مشکل دنیا این است که ابله‌ها صددرصد اطمینان دارند و هوشمندان سرشار از شک و تردیدند.
- کسی که برای زندگی‌ کردن هدفی داشته باشد، تقریباً هر چیزی را می‌تواند تحمل کند.
- هیچ کسی نمی‌داند مرگ، که انسان‌ها در بیم خود آن را بزرگ‌ترین شر می‌پندارند، ممکن است بزرگ‌ترین خیرشان باشد.
- آزادی مانند جواهری است که در هر محیطی درخشش یکسانی دارد؛ در درون گل‌ولای همان قدر می‌درخشد که روی مخمل درخشش دارد.

در بخشی از کتاب ابهام را در آغوش بگیر می‌خوانیم:

اگر بدن کسی را که به‌تازگی اخبار خوبی دریافت کرده است، مشاهده کنید منظره‌ای متعالی را می‌بینید. انرژی او در حال رقصیدن است و با شادی تمام ساطع می‌شود. بدن او به‌وضوح تحت تأثیری مثبت است. اگر بدن کسی را که به‌تازگی اخبار بدی شنیده است، مشاهده کنید، تصویری کاملاً متفاوت است. حقیقتاً می‌توانید شاهد نوعی واکنش سقوط جسمی باشید. بدن منقبض می‌شود و سخن‌گفتن ممکن است آهسته و بریده‌بریده شود. در اینجا هیچ لذتی وجود ندارد. جسم به‌وضوح تحت تأثیری منفی قرار دارد.

باز هم با اینکه نمی‌توانیم دنیای اطرافمان را کنترل کنیم، قطعاً می‌توانیم بیاموزیم که به همه چیز به شیوه‌ای سالم‌تر پاسخ دهیم بله همه چیز. ما این قدرت را داریم که علی‌رغم شرایط واقعی محیط و دنیایمان زندگی‌ای بسازیم که در آن به جای حس بد، حسی خوب داشته باشد. دوره‌های زودگذر استرس بسیار طبیعی است. اما وقتی از شرایط نجات می‌یابیم و هدایایی را پیدا می‌کنیم که در ذات هر چیز نهفته است، استرس ناپدید می‌شود. وقتی بیاموزیم که هدیۀ درون هر چیز را بیابیم، به معنای واقعی کلمه خوشحال‌تریم، در مورد زندگی هیجان بیشتری داریم و تغییر را بهتر می‌پذیریم و مشتاقیم آینده را در آغوش بکشیم. امیدوارم شما را در مورد ارزش ایجاد دنیای خبرهای خوب قانع کرده باشم. اگر چنین نیست مطالب فوق را دوباره بخوانید و بخوانید و بخوانید.

قانونی جهانی وجود دارد که می‌گوید «همسان همسان را جذب می‌کند» با به‌خاطرداشتن این اصل آیا حقیقتاً می‌خواهیم که در تمام روز در حال دادن و گرفتن انرژی بد حاصل از دنیای اخبار بد باشیم؟ من که فکر نمی‌کنم. مزرعۀ انرژی چیزی است که من در تمام کتاب‌هایم در موردش صحبت کرده‌ام؛ زیرا فاکتور بسیار مهمی است تا بتوانید انسانی قدرتمند و عاشق باشید. همچنین همان‌طور که هم اکنون آموختید، فاکتور بسیار مهمی برای داشتن جسمی سالم است.

فهرست مطالب کتاب

تقدیر و تشکر
معرفی: چه شیوه‌ای را برای زندگی انتخاب می‌کنید؟
بخش اول: شگفتی کنجکاوی
بخش دوم: قدرت احتمال... ارزش شک
بخش سوم: رهایی از وابستگی به غمگین‌بودن
بخش چهارم: افزایش شانس بردن
بخش پنجم: آموختن را در آغوش بگیر
بخش ششم: گردآوری قهرمانان
بخش هفتم: یافتن معنا و هدف زندگی‌تان
بخش هشتم: درآغوش‌گرفتن ابهام نهایی
بخش نهم: لذت‌بردن از ضیافت!
بخش دهم: بگذارید خداوند نگران امور باشد
بخش یازدهم: دنیایی از خبرهای خوب ایجاد کنید
بخش دوازدهم: آماده باشید!
سخن آخر: هر آنچه هست را بیاور!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ابهام را در آغوش بگیر
نویسنده
مترجمبهار صادقیان
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات320
زبانفارسی
شابک978-622-220-108-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۷۵۹۰۰ ۳۷,۹۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ابهام را در آغوش بگیر

سیده نفیسه کشفی
۱۴۰۰/۶/۲۹
شفافیت، صراحت و دلسوزی نویسنده در بیان دریافتها تاثیر عمیقی بر خواننده گذاشته، وی را به اجرای توصیه‌های همدلانه کتاب مشتاق میکند.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب ابهام را در آغوش بگیر

برای دریافت کتاب ابهام را در آغوش بگیر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.