معرفی و دانلود کتاب من حتی توی مدرسه هم جوکم

عکس جلد کتاب من حتی توی مدرسه هم جوکم
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من حتی توی مدرسه هم جوکم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من حتی توی مدرسه هم جوکم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من حتی توی مدرسه هم جوکم

کتاب من حتی توی مدرسه هم جوکم، پنجمین جلد از مجموعه‌ی «من جوکم» است. جیمز پترسون و کریس گربنستاین بار دیگر، داستان مصوری پر از خنده و طنز را آفریده‌اند که هر خواننده‌ای را بر جا میخکوب می‌کند! جیمی گریمِ بلندپرواز قصه‌ی ما، دوباره شانس خودش را برای تبدیل شدن به بزرگ‌ترین استندآپ کمدین دنیا امتحان می‌کند و این بار مدرسه‌ی راهنمایی‌اش را برای این کار انتخاب کرده است!

درباره‌ی کتاب من حتی توی مدرسه هم جوکم

کتاب من حتی توی مدرسه هم جوکم (I funny: School of laughs)، نوشته‌ی جیمز پترسون (James Patterson) و کریس گربنستاین (Chris Grabenstein) است که قصه‌ی پسر نوجوانی به اسم جیمی گریم را روایت می‌کند. پسربچه‌ای خاص با استعدادی عجیب در طنز که توانسته بر خیلی از ناملایمات زندگی از جمله ناتوانی در راه رفتن غلبه کند.

جیمی گریم یک پسر بامزه است که علاقه‌ی زیادی به جمع‌آوری جوک‌ها و مطالب خنده‌دار دارد. او آثار تمام کمدین‌های برتر را مطالعه کرده و شوخی‌هایشان را با همه امتحان می‌کند، چه همکلاسی‌هایش چه مشتریان رستوران عمو فرانکی! جیمی حسابی امیدوار است که به این وسیله در مسابقه‌ی طنز بچه‌های سیاره شرکت کند، اما دلیل این اشتیاق بی‌مثال جیمی به طنز چیست؟ پاسخ این است که شوخ‌طبعی برای جیمی وسیله‌ای برای بقاست! او دوست ندارد در مورد اتفاقات زندگی‌اش بگوید... مثلاً این که چرا مجبور شده به یک شهر جدید و خانه‌ی اسمایلی‌ها، عمه و عموی بسیار خنده‌دارش نقل‌مکان کند.

معرفی و دانلود کتاب من حتی توی مدرسه هم جوکم

حالا جیمی در مدرسه‌ی راهنمایی لانگ بیچ درس می‌خواند. جایی که قلدر مدرسه، استیو کاسگروف با او به طرز وحشتناکی رفتار می‌کند! از همه بدتر او نه تنها یک شرور بدنام است، بلکه برادرخوانده‌ی جدید جیمی است! اما روزهای سخت جیمی با دو رفیق خوبش و عمو فرانکی، مشوق سرسختش روی خوبی هم دارد... به‌ویژه که توانایی همیشه حاضر او برای دیدن شوخ‌طبعی در هر موقعیتی، تاریکی‌های زندگی را برایش تسکین می‌دهد.

داستان پترسون شامل پیچ‌وخم‌هایی است که خواندن را حسابی جذاب می‌کند. در پنجمین جلد از این مجموعه‌ی خواندنی، جیمی باید به بچه‌های مدرسه آموزش خنده‌دار بودن بدهد! در واقع سخت‌ترین و پرریسک‌ترین برنامه‌ای که جیمی تا به حال اجرا کرده... چون اگر شکست بخورد، کتابخانه مدرسه‌اش برای همیشه تعطیل می شود! جیمی برای نجات مدرسه‌اش از یک بحران بزرگ مالی وارد صحنه شده و حالا سرنوشت مدرسه‌اش در دست مهارت طنزپردازی اوست!

کتاب من حتی توی مدرسه هم جوکم، این کتاب پرهیاهو و کمدی، به قلم جیمز پترسن و کریس گربنستاین نوشته شده، در ایران به کوشش امیرحسین دانشورکیان ترجمه و با همکاری انتشارات پرتقال به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی من جوکم

داستان‌های آموزنده و خنده‌دار مجموعه‌ی من جوکم درباره‌ی جیمی گریم است. پسری که عزمش را جزم کرده تا کمدین شود، حتی اگر در زندگی دلیل کمی برای خندیدن وجود داشته باشد. او به‌تازگی به شهری جدید نقل‌مکان کرده، با عمویش و پسر شرور او زندگی می‌کند، در مدرسه از آزارهای یک دانش‌آموز قلدر رنج می‌برد و از همه مهم‌تر،‌ او نمی‌تواند راه برود. تنها یکی از این مشکلات برای ناامید کردن افراد کافی است، اما مجموعه‌ی من جوکم که حاصل همکاری جیمز پترسون و کریس گرابنستاین است به ما نشان می‌دهد که می‌شود در برابر سختی‌ها تسلیم نشد. جیمی با وجود تمام سختی‌ها به خیال‌پردازی درباره‌ی تبدیل شدن به بزرگترین کمدین استندآپ جهان ادامه می‌دهد و در این مسیر با اتفاقات پیش‌بینی‌نشده‌ی بسیاری مواجه می‌شود...

نکوداشت‌های کتاب من حتی توی مدرسه هم جوکم

  • این داستان چنان لذت‌بخش است که گویی با رگ‌های قلب خوانندگان موسیقی می‌نوازد! این روایت هوشمندانه با تعداد زیادی عکس‌های کارتونی جذاب و دیالوگ‌های بامزه تقویت شده است. (Booklist)
  • پترسون و گرابنستاین به کمدی جاودانه‌ی دیگر بزرگان ادای احترام می‌کنند و درعین‌حال جوک‌های جدیدی را معرفی می‌کنند که مستقیماً با تجربه‌ی دوران راهنمایی پیونده خورده‌اند. (School Library Journal)
  • طنز گسترده‌ای که در سراسر این داستانِ مصور وجود دارد، درد‌های درونی را می‌پوشاند و انعطاف‌پذیری را در برابر تراژدی نشان می‌دهد! (Publisher's Weekly)

کتاب من حتی توی مدرسه هم جوکم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال داستانی مصور، جذاب و خنده‌دار می‌گردید که با پیچ‌وخم‌های جذابش شما را میخکوب کند، این کتاب بهترین گزینه است... کتابی مخصوص نوجوانان که نشان می‌دهد شوخ‌طبعی یکی از بهترین سلاح‌ها برای جنگیدن با سختی‌هاست.

در بخشی از کتاب من حتی توی مدرسه هم جوکم می‌خوانیم

شاید یادتون رفته باشه، اما عمو فرانکی قهرمان یویوی جوانان بروکلین بوده. یه جایزه‌ی یویوشکل غول‌پیکر بهش دادن که با یه نخ طلایی تکمیل شده. اینطوری راحت‌تر میشه اینور و اونور خونه بالاوپایینش کرد.

عمو فرانکی هنوز تموم حرکات و فوت‌وفن یویو رو بلده. چشم‌بسته از پس حرکاتی مثل سگ‌گردونی، لالاپیش‌پیش، چرخش بشکه‌ای، دایره‌ی گوشه‌دار، شکاف اتم، پرش نقطه‌ای و نیروی گرانش برمی‌آد. واسه این بانوی موقرمز موفرفری، همه‌شون رو انجام می‌ده؛ همزمان!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من حتی توی مدرسه هم جوکم
نویسنده،
مترجمامیرحسین دانشورکیان
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات296
زبانفارسی
شابک978-622-274-536-3
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من حتی توی مدرسه هم جوکم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب من حتی توی مدرسه هم جوکم

برای دریافت کتاب من حتی توی مدرسه هم جوکم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.