معرفی و دانلود کتاب من می‌توانم شما را شاد کنم

عکس جلد کتاب من می‌توانم شما را شاد کنم
قیمت:
۵۹۹۰۰ ۲۹,۹۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من می‌توانم شما را شاد کنم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من می‌توانم شما را شاد کنم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من می‌توانم شما را شاد کنم

شادی چیست؟ چگونه زندگی شادتری را تجربه کنیم و چطور از زندگی لذّت بیشتری ببریم؟ کتاب من می‌توانم شما را شاد کنم پاسخ تمام پرسش‌های مربوط را در بر می‌گیرد و درعین‌حال به شما با روش علمی می‌آموزد که چگونه زندگی شادتری داشته باشید. پل مکنا در کتاب نامبرده تجربه‌ی 25‌ساله‌ی خود در زمینه‌ی خوشبختی را ارائه کرده تا مخاطبان بتوانند از آن استفاده کنند و نتیجه‌ی طلایی آن را در درازمدت ببینند.

درباره‌ی کتاب من می‌توانم شما را شاد کنم

همچون گرسنگی، ترس، خواب‌آلودگی و ... شادی نیز احساسی طبیعی است. این حس که شما از چیزی لذت ببرید و به‌دنبال تجربه‌ی بیشتر آن باشید شادی نامیده می‌شود. گاهی افرادی پیدا می‌شوند که احساس می‌کنند شاد بودن ترسناک است. آن‌ها ممکن است فکر کنند شادی حق آن‌ها نیست یا ممکن بعد از این شادیْ احساس فقدان یا ناراحتی سراغشان بیاید؛ برای همین از آن حس شاد بودن نهایت استفاده را نمی‌برند.

در کتاب من می‌توانم شما را شاد کنم (I Can Make You Happy) نوشته‌ی پل مکنا (Paul McKenna) ابزارهایی ذهنی به شما ارائه می‌شود تا هر شخص باتوجه به نوع زندگی خودش آن را به کار گیرد و از شر این افکار رهایی یابد. همین که درک کنید شما لایق شادی هستید، درحال حرکت به‌سوی هدف غایی این کتابید. لازم به ذکر است که منظور از شادی این نیست که شما دائماً سرخوش و شاد باشید. که، زندگی بالا و پایین دارد و همین‌طور که شادی نیاز است غم و ناراحتی و ... نیز جزئی از زندگی است. منظور نویسنده در اینجا از شادی این است که شما وقتی حس می‌کنید شاد و خوشحال شده‌اید، از آن کمال استفاده و لذت را ببرید.

ذهن با هر بار فکرکردن به این موضوع که شما نمی‌توانید برای اتفاقات زندگی‌تان تصمیم بگیرید پالسی شیمیایی به مغز می‌فرستند. به‌مرور زمان تعادل شیمیایی مغز به هم می‌ریزد و نتیجه‌‌ی آن تداوم وضع منفی و ناراحت‌کننده است. نویسنده در کتاب حاضر به ما آموزش می‌دهد چگونه این چرخه را قطع کنیم.

هر تکنیکی که به شما ارائه می‌شود، گامی عملی به سمت مسیری برای ایجاد شادی عمیق در وجود شخص شما است؛ بنابراین حتی اگر انجام این اعمال به معنی صرف کردن وقت زیادی است آن را انجام دهید. البته گاهی ممکن است فقط چند تا از این فنون برای زندگی شما کافی باشد؛ بنابراین بهتر است فقط روی آن‌ها تمرکز کنید. در ابتدای کتاب من می‌توانم شما را شاد کنم پرسش‌نامه‌ای مشمول بر سؤالات و عباراتی مطرح شده است که شما باید به آن جواب دهید تا میزان شادی‌تان از قبل سنجیده شود.

کتاب حاضر را کیوان سپانلو و لادن گنجی به فارسی برگردانده‌اند و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است. لازم به ذکر است که در کتاب توضیحاتی پیرامون یک لوح فشرده‌‌ی رایگان برای برنامه‌ریزی ذهن ارائه شده که برای بهره بردن از آن می‌توانید به سایت ناشر مراجعه کنید.

کتاب من می‌توانم شما را شاد کنم مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب کسانی است که علاقه دارند زندگی خود را تغییر دهند و شادتر باشند.

با پل مکنا بیشتر آشنا شویم

پل مکنا هشتم نوامبر 1963 در انگلستان متولد شد. مکنا دانشمند رفتار و هیپنوتیزم‌کننده است. علاوه بر این‌ها، نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری و کارشناس برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی می‌باشد. او تابه‌حال ککتاب‌های زیادی را تألیف کرده. از جمله آثار ترجمه‌شده‌ی وی می‌توان به کتاب‌های «اعتمادبه‌نفس فوری»، «زندگی‌تان را در هفت روز تغییر دهید»، «من می‌توانم شما را باهوش‌تر کنم»، «کنترل استرس»، «سه چیز که امروز می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد» و... اشاره کرد. پل مکنا در زمینه‌ی هیپنوتیزم، کاهش وزن، انگیزه، ذهن، شادی و برنامه‌نویسی عصبی - زبانی فعالیت می‌کند.

در بخشی از کتاب من می‌توانم شما را شاد کنم می‌خوانیم

شاد بودن با لذت بردن فرق دارد. لذت بردن عالی است و من خیلی به آن علاقه‌مندم. وقتی غذای خوشمزه‌ای میل می‌کنید، دوش آب گرمی می‌گیرید، خودروی جدیدی سوار می‌شوید، در منطقه‌ی ویلایی خارج از شهر قدم می‌زنید و یا غروب آفتاب را تحسین می‌کنید، در حقیقت در حال لذت بردن از وقایعی هستید که برایتان اتفاق افتاده است. می‌توانیم از تمام جنبه‌های زندگی‌مان لذت ببریم، اما لذت بردن به خودی خود شما را خوشحال نخواهد کرد. اگر کاری لذت‌بخش را پشت سر هم انجام دهید، در آخر دلزده خواهید شد. شکلات خوراکی خوشمزه‌ای است، ولی اگر یک جعبه شکلات بخورید، مزه‌ی شکلات‌های دیگر به خوشمزگی شکلات اولی که خوردید نخواهد بود. حتی اگر خاویار زیادی بخورید، لذتی را که از خوردن اولین بشقاب خاویار بردید دیگر نخواهید برد. اگر کارها را فقط بر اساس لذت‌جویی انجام ‌دهید، هر چند گران و سخت باشد، دیر یا زود احساس خوبِ خود را نسبت به آن از دست خواهید داد.

اگر شادی بر اساس میزان لذتی باشد که ما از زندگی خود می‌بریم، شاید پولدارها شادترین افراد روی زمین به حساب آیند. اما میلیاردرهایی وجود دارند که از لحاظ روحی و روانی از هم پاشیده‌اند. تا وقتی افراد بتوانند نیازهای اولیه‌ی خود را برطرف کنند، هیچ همبستگی بین ثروت و شادی وجود ندارد. طبق تحقیقی، محققان متوجه شدند که ثروتمندترین افراد در ایالات متحده امریکا که در فهرست پانصد نفره مجله‌ی فورچون قرار داشتند، شادتر از افراد قبیله‌های جنوب افریقا نبودند.

من افرادی را می‌شناسم که تمام امکانات را دارند خانه‌های مجلل، خودرو‌های شیک، انواع و اقسام وسایل سرگرمی و امنیت که با پول می‌توان خرید ولی هیچ یک از این امکانات آن‌ها را از سایر دوستانشان که حقوق معمولی داشتند شادتر و خوشحال‌تر نکرده است.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول. مقدمه
فصل دوم. به‌سرعت وضعیت خود را سر و سامان دادن
فصل سوم. عادات شاد بودن
فصل چهارم. راه‌های جدید برای رسیدن به شادی
فصل پنجم. قدرت تصویر و دورنما
فصل ششم. ارزش‌ شاد بودن
فصل هفتم. دوستان و روابط
فصل هشتم. ارزش احساسات
فصل نهم. جمع کردن همه چیز در یک جا
دفتر شکرگزاری برای چهارده روز

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من می‌توانم شما را شاد کنم
نویسنده
مترجمکیوان سپانلو، لادن گنجی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات193
زبانفارسی
شابک978-964-236-454-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۹۹۰۰ ۲۹,۹۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من می‌توانم شما را شاد کنم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب من می‌توانم شما را شاد کنم

برای دریافت کتاب من می‌توانم شما را شاد کنم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.