معرفی و دانلود کتاب هوش خود را افزایش دهید: 25 تکنیک کاربردی برای تقویت سریع هوش

عکس جلد کتاب هوش خود را افزایش دهید: 25 تکنیک کاربردی برای تقویت سریع هوش
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هوش خود را افزایش دهید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هوش خود را افزایش دهید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هوش خود را افزایش دهید: 25 تکنیک کاربردی برای تقویت سریع هوش

پل مکنا نویسنده‌ی پرفروش بریتانیایی، در کتاب هوش خود را افزایش دهید یک پیام جالب برای شما دارد؛ شما باهوش‌تر از آن چیزی هستید که فکر می‌کنید! نویسنده در این کتاب، از یک سیستم پیشگامانه استفاده کرده است تا به شما یاد دهد چگونه استراتژی‌های برخی از بزرگ‌ترین نابغه‌های تاریخ و همچنین نتایج آخرین تحقیقات را در مورد مغز به کار ببرید تا بتوانید مؤثرتر و خلاقانه‌تر زندگی کنید.

درباره‌ی کتاب هوش خود را افزایش دهید

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که آرزو دارند از میزان هوش بیشتری برخوردار باشند یا بالعکس، جزو کسانی هستید که همیشه شما را باهوش یا پرهوش خطاب کرده‌اند و از این نظر خود را فردی خوش‌شانس می‌دانید. اما دکتر پل مکنا (Paul McKenna Ph.D) حقیقت جالبی را در کتاب هوش خود را افزایش دهید (Supercharge Your Intelligence Today) با خوانندگانش در میان گذاشته است. اینکه تفاوتی نمی‌کند از چه میزان بهره‌ی هوشی برخوردار باشید، شما می‌توانید با اراده و به خواست خویش، این قابلیت را در خود تقویت کرده و سطح آن را بالا ببرید! در حقیقت خبر خوب برای شما این است که مکنا هوش را اکتسابی می‌داند و وعده می‌دهد زمانی‌که این کتاب را تمام کرده، تکنیک‌هایش را تمرین کنید و به اجرای دستورات هیپنوتیزمی آن بپردازید، قادر خواهید بود بسیار بیشتر از حالا، از پتانسیل‌های ذهنی خود استفاده کنید.

معرفی و دانلود کتاب هوش خود را افزایش دهید

ممکن است برخی تصور کنند افزایش هوش و تقویت حافظه، کاری سخت و طاقت‌فرساست و به زمان و انرژی زیادی نیاز دارد اما با مطالعه‌ی کتاب پل مکنا به این نتیجه خواهید رسید که یادگیری، آسان‌تر، آرام‌تر و لذت‌بخش‌تر از آن چیزی است که تا به حال تصور می‌کردید. وقتی با انجام تمرین‌های کتاب از شما خواسته می‌شود تا میزان دانش خود را آزمایش کنید، این کار را با اعتماد‌به‌نفس بیشتری نسبت به قبل انجام خواهید داد. وقت آن است که آنچه همیشه راجع به بهره‌ی هوشی و ژنتیکی بودن آن شنیده‌اید، فراموش کنید، باورهای کهنه را کنار بگذارید و دست به کار شوید!

در کتاب هوش خود را افزایش دهید می‌خوانید که اخیراً دانشمندان کشف کرده‌اند محدودیت‌های بالقوه‌ی انسان توسط ژنتیک تعیین نمی‌شود، بلکه به توانایی ما برای باز کردن ظرفیت کامل و غنی ذهن و مغزمان بستگی دارد. جالب است بدانید که با جلوتر رفتن و نزدیک شدن به انتهای کتاب پیش رو، به‌مرور باهوش‌تر خواهید شد و از چیزهایی که قابلیت یادگیری و درکشان را پیدا کرده‌اید، تعجب خواهید کرد. پس از مدتی حتی متوجه خواهید شد که می‌توانید خیلی بهتر و سریع‌تر خود را با شرایط مختلف وفق دهید، انعطاف‌پذیری بیشتری در تفکرات خود پیدا کرده‌اید و کنترل بیشتری بر محیط و دنیای اطراف خود دارید. بله، همه‌ی اینها شاید در کلام بسیار شگفت‌انگیز و حتی غیرممکن به نظر برسند اما کافی‌ست تکنیک‌های مکنا را امتحان کنید!

پل مکنا که اخیراً توسط تایمز لندن به عنوان یکی از برجسته‌ترین و مهم‌ترین افراد تأثیرگذار در کنار نلسون ماندلا و دالایی لاما انتخاب شده است، با فروش 8000 کتاب در هفته در 35 کشور، یعنی در مجموع 10 میلیون نسخه، به‌عنوان پرفروش‌ترین نویسنده‌ی غیرداستانی بریتانیا شناخته می‌شود. او کتاب هوش خود را افزایش دهید را در سه بخش اصلی و چهارده فصل به رشته‌ی تحریر درآورده است. مکنا در بخش اول کتاب به بیان این حقیقت پرداخته که شما باهوش‌تر از چیزی هستید که فکر می‌کنید. همانطور که پیش‌تر گفته شد، بسیاری از انسان‌ها،‌ خود را فردی با بهره‌ی هوشی پایین تصور می‌کنند اما حقیقت این است که این افراد تنها از ظرفیت‌های حقیقی ذهن و مغز خود بی‌اطلاع هستند. بخش دوم کتاب نیز به بررسی و معرفی روشی هوشمندانه‌تر برای یادگیری اختصاص دارد. بعد از اینکه به ظرفیت‌های واقعی مغزتان و قابلیت‌های بالای خود پی بردید، حالا وقت آن است که پیش‌تر بروید و به منحنی یادگیری خود سرعت ببخشید، سریع‌تر بخوانید، سریع‌تر عمل کنید، حافظه‌ی خود را تقویت کنید، خلاق‌تر شوید و حتی در امتحانات مختلف خود موفق‌تر و بهتر عمل کنید!

ساسان جعفرنیا و بهاره قاسمی کتاب هوش خود را افزایش دهید را به فارسی برگردانده‌اند و انتشارات زمان تغییر آن را منتشر کرده و در اختیار مخاطبان علاقه‌مند قرار داده است.

کتاب هوش خود را افزایش دهید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در پی افزایش قدرت هوش و حافظه‌ی خود و استفاده از حداکثر توانایی و پتانسیل مغزتان هستید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب پیش رو را مطالعه کنید تا سریع‌تر و راحت‌تر به هدف خود برسید.

در بخشی از کتاب هوش خود را افزایش دهید: 25 تکنیک کاربردی برای تقویت سریع هوش می‌خوانیم

نقش ذهنیت در شکست و موفقیت

دانشمندان و محققان آزمایش‌های متعددی انجام داده‌اند که نشان می‌دهد طرز فکر شما - یعنی نگرش و رویکرد شما نسبت به یادگیری - یکی از عوامل مهم در مدت زمان پایبندی به چیزی و کیفیت یادگیری آن است.

در یکی از شگفت‌انگیزترین آزمایش‌ها، کودکانی که نمرات یکسانی در امتحان گرفتند به دو گروه تقسیم شدند. گروه اول به دلیل هوششان مورد تحسین قرار گرفتند، مثل «وای، هشت از ده،‌ تو خیلی باهوشی!»

گروه دوم به دلیل عملکردشان تشویق شدند، مثل «وای، هشت از ده، واقعاً خوب تلاش کردی!»

در کمال تعجب محققان، کودکانی که به آن‌ها گفته شد به دلیل هوششان بسیار خوب عمل کرده‌اند، به دلیل چیزی که به عنوان «طرز فکر ثابت» شناخته می‌شود، دیگر تمایلی به شرکت در آزمون‌های پیشرفته‌تر نداشتند و حتی وقتی از آن‌ها خواسته شد که به دیگران بگویید چگونه این کار را کرده‌اند، در مورد نمراتشان دروغ گفتند. در مقابل، کودکانی که معتقد بودند نمرات بالایشان نتیجه تلاش خودشان است، که به عنوان «طرز فکر رشدگرا» شناخته می‌شود، مشتاق بودند کارهای پیشرفته‌تری انجام دهند و نمرات واقعی خود را گفتند.

بنابراین، از این تحقیق چه نتیجه‌ای می‌گیریم؟

اولین نتیجه‌ای که می‌گیریم این است که ذهنیت می‌تواند نقش مهم‌تری نسبت به توانایی ذاتی در تعیین نتایج ما داشته باشد.

فهرست مطالب کتاب

سخنی کوتاه از پل مکنا
هوش خود را امروز تقویت کنید!
هر آنچه برای باهوش‌تر شدن باید بدانید (در یک صفحه)
بخش اول: شما باهوش‌تر از چیزی هستید که فکر می‌کنید
فصل 1: قدرت ذهن و مغز خود را باز کنید
فصل 2: شما می‌توانید هر چیزی را یاد بگیرید
فصل 3: مدرسه چه ربطی به باهوش‌تر شدن دارد؟
فصل 4: راهی آسان برای افزایش تمرکز
فصل 5: نبوغ درونی خود را آزاد کنید
بخش دوم: روشی هوشمندانه‌تر برای یادگیری
فصل 6: سرعت بخشیدن به منحنی یادگیری
فصل 7: با سرعت بخوانید
فصل 8: رازهای داشتن حافظه‌ای قوی
فصل 9: افسانه‌های ریاضی و اسرار هجی کردن
فصل 10: فرمول نهایی موفقیت در امتحان
فصل 11: شما خلاق هستید!
فصل 12: مشکلات را مثل یک نابغه حل کنید
فصل 13: چگونه تصمیمات هوشمندانه‌تری بگیریم
فصل 14: تیزهوشی در هر سنی
چند ایده‌ی نهایی برای باهوش‌تر شدن
ضمیمه
خودگویی چیست و چرا اینقدر مهم است؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هوش خود را افزایش دهید: 25 تکنیک کاربردی برای تقویت سریع هوش
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، بهاره قاسمی
ناشر چاپیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-622-5872-50-9
موضوع کتابکتاب‌های هوش و حافظه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هوش خود را افزایش دهید

حامد صفری
۱۴۰۳/۱/۵
کتاب مناسبی جهت افزایش هوش و حافظه. البته شاید تمامی ابعاد هوش رو گسترش نده ولی تاحدی به این مهم کمک میکنه
فری
۱۴۰۳/۱/۲۸
کتابی که کمک کرد بهم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب هوش خود را افزایش دهید

برای دریافت کتاب هوش خود را افزایش دهید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.