معرفی و دانلود کتاب مهد کودک گربه‌ها

عکس جلد کتاب مهد کودک گربه‌ها
قیمت:
۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مهد کودک گربه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مهد کودک گربه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مهد کودک گربه‌ها

مجموعه‌ای از سروده‌های کودکانه با مضامین آموزنده، در کتاب مهد کودک گربه‌ها گردآمده‌اند که هم مخاطبان کودک را سرگرم‌ کنند و هم نکته‌های اخلاقی مهمی را به آن‌ها بیاموزند. طیبه رضوانی اشعار این مجموعه را از زبان کودکی خردسال بیان کرده و برای سرایش آن‌ها نیز از ساده‌ترین اتفاقات روزمره بهره گرفته است. بدون شک خردسالان شیفته‌ی اشعار موزون این کتاب مصور خواهند شد.

درباره‌ی کتاب مهد کودک گربه‌ها

اشعار موزون به خاطر وزن و آهنگی که دارند، هم برای کودکان لذت‌بخش‌ترند و هم بهتر در حافظه‌شان ماندگار می‌شوند. به همین دلیل، بسیاری از اهالی دنیای ادبیات کودک در تلاش بوده‌اند تا آثار خود را در قالب اشعار ریتمیک به مخاطبان خردسال عرضه کرده و از این طریق نکات آموزنده‌ی بسیاری را در ذهن ایشان ثبت کنند. کتاب مهد کودک گربه‌ها یکی از همین آثار است که به کوشش طیبه رضوانی سروده شده و مجموعه‌ای از شعرهای دلنشین را شامل می‌شود.

مضامینی که در این اشعار به چشم می‌خورند، همگی از اتفاقات روزمره‌ی زندگی سرچشمه می‌گیرند. اتفاقاتی که ممکن است در زندگی سایر کودکان و مخاطبان این اثر هم رخ داده باشند. به‌طور مثال، یکی از شعرها به ماجرای بیرون آمدن جوجه‌ها از تخم اشاره دارد و به خوانندگان نشان می‌دهد که مامان و بابا شدن مرغ و خروس‌ها چه‌قدر می‌تواند جذاب و هیجان‌انگیز باشد! از سوی دیگر، توجه به دنیای طبیعت و حیوانات در بخش‌های مختلف این کتاب مصور دیده می‌شود. همین ویژگی سبب می‌گردد که کودکان بیشتر قدر طبیعت و حیوانات را بدانند و به ارزش و اهمیت آن‌ها پی ببرند.

کتاب طیبه رضوانی گزینه‌ی بسیار خوبی است برای والدینی که می‌خواهند کودکان خود را از سنین پایین با شعر و قصه‌های منظوم آشنا کنند. همچنین مربیان مهدکودک‌ها هم می‌توانند این اثر را خریداری کرده و در کنار بچه‌ها و با مشارکت ایشان آن را بخوانند. مطالعه‌ی کتاب مهد کودک گربه‌ها، نه‌تنها کودکان را سرگرم می‌کند، بلکه سبب رشد قدرت خلاقیت آنان نیز می‌شود. بااین اوصاف، کودکان با خواندن یا شنیدن شعرهای این کتاب از زبان بزرگ‌ترها، با یک تیر دو نشان را خواهند زد!

تصاویر رنگارنگ این اثر نیز که به همت سحر آزادمهر تهیه شده‌اند بر جذابیت آن افزوده‌اند و قطعاً توجه کودکان را به خود جلب می‌کنند. این مجموعه‌ی شعر کودکانه از سوی نشر سوره‌ی مهر به تمامی کودکان فارسی‌زبان جهان ارائه شده است.

کتاب مهد کودک گربه‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن شعرهای کتاب مهد کودک گربه‌ها را به تمامی کودکان زیر هفت سال و خردسالانی که به شعرهای کودکانه علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب مهد کودک گربه‌ها می‌خوانیم

گربه‌ی کوچه‌ی ما
غذای خوب نداره
از توی سطل آشغال
خوراکی در می‌آره
بعضی روزا که دوستاش
می‌آن محلّه‌ی ما
تو کوچه‌مون می‌پیچه
صدای جیغ و دعوا
کاشکی توی کوچه‌مون
یه مهد گربه داشتیم
تو حیاطش یه عالَم
سبزه و گل می‌کاشتیم
اون‌جا به گربه‌هامون
نون و کباب می‌دادیم
یه جای گرم و راحت
برای خواب می‌دادیم

فهرست مطالب کتاب

پفک
مورچه‌خانم
دندان مادربزرگ
تولد
مهد گربه‌ها
لباس عید
لباس مامان
جوجه کچل
خنده شیلنگ
ملاقه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مهد کودک گربه‌ها
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-03-0458-4
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مهد کودک گربه‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مهد کودک گربه‌ها

برای دریافت کتاب مهد کودک گربه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.