معرفی و دانلود کتاب مویه های غریبانه (خاطرات مستوفی)

عکس جلد کتاب مویه های غریبانه (خاطرات مستوفی)
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مویه های غریبانه (خاطرات مستوفی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مویه های غریبانه (خاطرات مستوفی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مویه های غریبانه (خاطرات مستوفی)

کشورها همواره شاهد رخدادها و حوادثی بوده‌اند که حافظه تاریخی ملت‌ها را تشکیل می‌دهد و آگاهی به آنها می‌تواند از تکرار اشتباهات جلوگیری کند و چراغ راهی برای آینده باشد، جنگ دوم جهانی که بیشتر نقاط جهان را در لهیب آتش و خون فرو برد، کشور ما را نیز بی‌نصیب نگذاشت. اما آنچه در این کتاب مورد توجه قرار گرفته آشوب و غائله‌ای بود که در گوشه‌ای از ایران با ادعای استقلال آذربایجان ـ و در واقع وابستگی آن به اتحاد جماهیر شوروی ـ برپا شد و جوانان بسیاری را با رنج‌ها و مصائب زیادی روبه‌رو کرد.

نویسنده کتاب یکی از جوانانی بوده است که فریب ادعاهای دروغین پیشه‌وری و کارگزاران خودفروخته او را خوردند و سال‌های وحشتناک و سراسر رنج و محنت را به دور از وطن و خانواده خود در اتحاد جماهیر شوروی به سر بردند. این کتاب در واقع «زندگینامه خودنوشت» اسد مستوفی است که وقایع و تحولات آن از روز سوم شهریور و ورود نیروهای شوروی به شمال ایران و استان آذربایجان آغاز می‌شود.

این کتاب شرح رنج‌ها و مصیبت‌هایی است که فراریان فرقه آذربایجان پس از پایان جنگ جهانی دوم در اتحاد جماهیر شوروی با آنها روبه‌رو بوده‌‌اند زیرا حاکمان شوروی با این فراریان همانند اسرای جنگی رفتار می‌کردند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مویه های غریبانه (خاطرات مستوفی)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات بین المللی الهدی
سال انتشار۱۳۸۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات184
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه الکترونیک
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مویه های غریبانه (خاطرات مستوفی)

برای دریافت کتاب مویه های غریبانه (خاطرات مستوفی) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.