معرفی و دانلود کتاب مکس و نیمچه شوالیه‌ها 2: نبرد بدکین‌ها

عکس جلد کتاب مکس و نیمچه شوالیه‌ها 2: نبرد بدکین‌ها
قیمت:
۳۷,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مکس و نیمچه شوالیه‌ها 2: نبرد بدکین‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مکس و نیمچه شوالیه‌ها 2: نبرد بدکین‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مکس و نیمچه شوالیه‌ها 2: نبرد بدکین‌ها

کتاب مکس و نیمچه شوالیه‌ها 2: نبرد بدکین‌ها، اثر لینکلن پیرس، دومین جلد از مجموعه‌ای با همین عنوان است که در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌ تایمز قرار دارد. این کتاب از تصاویر سیاه و سفید و متنی طنزآمیز بهره گرفته تا ماجراجویی‌های دختری به‌ نام مکس را روایت کند. مکس که همواره آرزوی شوالیه شدن داشته، فرصتی پیدا می‌کند تا با دوستانش این آرزو را به ثمر بنشاند. او در این مجلد، وارد مدرسه‌ی شوالیه‌ها می‌شود و ناچار است با چالش‌های جدیدی مقابله کند.

درباره‌ی کتاب مکس و نیمچه شوالیه‌ها 2: نبرد بدکین‌ها

لینکلن پیرس (Lincoln Peirce) در کتاب مکس و نیمچه شوالیه‌ها 2: نبرد بدکین‌ها (Max and the Midknight: Battle of the Bodkins)، شرح دادن ماجراجویی‌های مکس را با همان شوخ‌طبعی همیشگی ادامه می‌دهد. این رمان مصور که دومین جلد از مجموعه‌ای با همین نام (مکس و نیمچه شوالیه‌ها) است، حول محور شخصیت مکس می‌چرخد که دختری ده‌ساله است، اما به‌خاطر موی کوتاه و ویژگی‌های شخصیتی‌اش با پسرها اشتباه گرفته می‌شود.

این داستان در قرون وسطی می‌گذرد و تلاش‌های مکس برای تبدیل شدن به شوالیه را به تصویر می‌کشد. او با دزدیده‌ شدن عمویش توسط شیطان، این فرصت را پیدا می‌کند که به آرزوی همیشگی‌اش دست پیدا کند. به همین خاطر با همراهی چند کودک دیگر و جادوگری بازنشسته، اقدام به برقراری صلح می‌کند.

مکس در این کتاب وارد مدرسه‌ی شوالیه‌ها می‌شود، اما امور دشوارتر از پیش‌فرض‌های اوست. بااین‌حال همواره از بابت هم‌نشینی دوستانش خوشحال است. هرچند که مأموریت رودررویی با موجوداتی وحشی، پیش رویش قرار دارد. لینکلن پیرس به‌رسم بقیه آثارش، برای روایت داستان از تصاویر سیاه‌ و سفید کمک گرفته و آن‌ها را با چاشنی طنز همراه کرده است. کتاب مکس و نیمچه شوالیه‌های 2: نبرد بدکین‌ها، اولین‌بار در سال 2020 وارد منتشر شد. این کتاب را انتشارات پرتقال با ترجمه‌ی نیلوفر امن‌زاده در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های مکس و نیمچه شوالیه‌ها

مجموعه‌ی مکس و نیمچه شوالیه‌ها، متشکل از سه رمان مصور است که توسط لینکلن پیرس برای کودکان نوشته و تصویر شده. اولین جلد از این مجموعه، در سال 2019 منتشر شد و به‌ مدت شانزده هفته، در جایگاه دوم جدول پرفروش‌های نیویورک‌ تایمز قرار گرفت. هر سه مجلد با زبانی طنز و ماجراجویی‌های فراوانی همراه‌اند؛ ماجراجویی‌هایی که در قرون وسطی رخ می‌دهند. شخصیت اصلی این داستان‌ها، مکس نام دارد که کودکی ده‌ساله با آرزوی شوالیه شدن است. روند ماجراجویی‌های این شخصیت، با تصاویر کمیک پویا و دقیقی همراه‌اند که جذابیت و جنب‌وجوش داستان را دوچندان کرده است.

جلد اول و دوم مجموعه‌ی مکس و نیمچه شوالیه‌ها توسط مترجمین متعددی به فارسی برگردانده شده و ناشرین مختلفی هم آن‌ها را منتشر کرده‌اند. اما نسخه‌ی فارسی‌زبان سومین جلد، تحت عنوان «مکس و نیمچه شوالیه‌ها 3: برج ساعت (Max and the Midknights: The Tower of Time)»، هنوز در دسترس علاقه‌مندان قرار نگرفته است.

نکوداشت‌های مجموعه‌ کتاب‌های مکس و نیمچه شوالیه‌ها

  • همواره سرگرم‌کننده و لذت‌بخش. (Kirkus Reviews)

  • مکس به‌طرزی حماسی، سرگرم‌کننده است. (جف کینی، نویسنده)

  • فوق‌العاده است. من از مکس و نیمچه شوالیه‌ها خوشم اومد. (دیو پیکلی، نویسنده)

  • در جدیدترین ترکیب کمیک-رمان لینکلن پیرس، شوخ‌طبعی‌های بسیاری در سرتاسر متن، گفت‌وگوها و تصاویر سیاه و سفید دیده می‌شود. بااین‌حال او به کشمکش مکس با اضطرابی مرتبط، عمق عاطفی می‌بخشد. چراکه مکس با تردیدهایی که درباره‌ی مهارت‌هایش دارد مبارزه می‌کند. (The Horn Book)

کتاب مکس و نیمچه شوالیه‌ها 2: نبرد بدکین‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب نبرد بدکین‌ها برای تمامی کودکان 7 تا 12 سال مناسب است.

(این کتاب حجمی بالاتر از 20 مگابایت دارد. لطفاً پیش از خرید نسخه‌ی نمونه را دانلود و از صحت نمایش فایل در موبایل یا تبلت خود اطمینان حاصل کنید.)

با لینکلن پیرس بیشتر آشنا شویم

لینکلن پیرس، نویسنده و کارتونیست آمریکایی، متولد سال 1963 است که به‌واسطه‌ی کمیک‌استریپ‌های «بیگ نیت» به شهرت رسیده و به لیست پرفروش‌ترین‌های مجله‌ی نیویورک‌ تایمز وارد شده است. تمامی آثار این مجموعه به‌همت شخص لینکلن پیرس نوشته و تصویرسازی شده‌اند. کمپانی پارامونت در سال 2022 بر اساس این مجموعه، انیمیشنی سریالی ساخت که تاکنون یک فصل و 26 قسمت از آن به انتشار رسیده.

ساخت انیمیشن‌های کوتاه، از دیگر فعالیت‌های شایان لینکلن پیرس است.

در بخشی از کتاب مکس و نیمچه شوالیه‌ها 2: نبرد بدکین‌ها می‌خوانیم

حتی اگر نیاز به کمک داشته باشم، حاضر نیستم کمک بگیرم. نمی‌خواهم کسی فکر کند جربزه‌ی شوالیه شدن را ندارم. خودم را به‌سختی از زمین بلند می‌کنم. آماده‌ام که راندِ دوم مبارزه‌ی مکس و سِجویک را آغاز کنم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مکس و نیمچه شوالیه‌ها 2: نبرد بدکین‌ها
نویسنده
مترجمنیلوفر امن زاده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات269
زبانفارسی
شابک978-622-274-138-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک، کتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مکس و نیمچه شوالیه‌ها 2: نبرد بدکین‌ها

برای دریافت کتاب مکس و نیمچه شوالیه‌ها 2: نبرد بدکین‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.