معرفی و دانلود کتاب مکس و نیمچه شوالیه‌ها

عکس جلد کتاب مکس و نیمچه شوالیه‌ها
قیمت:
۳۹۶۰۰ 19800 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مکس و نیمچه شوالیه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مکس و نیمچه شوالیه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مکس و نیمچه شوالیه‌ها

در کتاب مکس و نیمچه شوالیه‌ها داستان شخصیتی به نام مکس را می‌خوانید که همیشه آرزو داشته یک شوالیه باشد، اما متأسفانه شرایطش را پیدا نکرده. با گم شدن عمو بادریک او و دوستانِ نیمچه‌شوالیه‌اش فرصت پیدا می‌کنند با هم یک تیم نجات تشکیل بدهند. مکس حالا واقعاً یک قهرمان است! لینکلن پیرس نویسنده این کتاب شما را با این مأموریت هیجان‌انگیز آشنا خواهد کرد. گفتنی‌ست این اثر ازجمله پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز است.

درباره‌ی کتاب مکس و نیمچه شوالیه‌ها

وقتی پادشاه گًستلی عمو بادریک را گروگان می‌گیرد، مکس تصمیم می‌گیرد برای نجات او در هیبت یک شوالیه‌ی واقعی ظاهر می‌شود. او می‌خواهد عمو بادریک را از وضعی که دچارش شده نجات دهد و سرزمین بایجوویا را دوباره به دوران عظمت و شکوهش بازگرداند. در این مسیر دوستان او تا حد ممکن یاری‌اش می‌کنند. نکته‌ی جالب ماجرا این است که با خواندن کتاب مکس و نیمچه شوالیه‌ها درمی‌یابید مکس برخلاف ظاهر پسرانه‌اش یک قهرمان زن است که می‌توانید مأموریت او را در بستر زمانی قرون وسطا به تماشا بنشینید. لینکلن پیرس این کتاب را در ژانر کمیک نوشته شده است.

داستان‌ کمیک به داستانی گفته می‌شود که تصاویر فکاهی آن واسطه‌ای برای انتقال بصری ایده‌هاست. هدف از ارائه‌ی کمیک انتقال آسان مفاهیم عمیق فکری به خواننده است. این ژانر نخستین‌بار در اواسط قرن بیستم در امریکا و اروپای غربی و ژاپن گسترش پیدا کرد و به شکوفایی رسید.

در حقیقت این اثر تصاویر مکمل روند داستان هستند و باعث می‌شوند روایت به‌سرعت پیش برود و برایتان جذابیت دوچندان پیدا کند. از دیگر ویژگی‌های کتاب لحن طنز و فضای ماجراجویانه، خانوادگی و البته دوستانه‌ی آن است. این کتاب را نیلوفر امن زاده ترجمه کرده که از سوی نشر پرتقال منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه داستان کودک مکس و نیمچه شوالیه‌ها

این مجموعه‌ی سه جلدی به ماجراجویی‌های مکس و دوستانش و یادگیری آموزه‌های شوالیه‌ای و جادوگری در بستر قرون وسطا اختصاص دارد. آثار مجموعه‌ی حاضر در ژانر کمیک نوشته شده‌اند و مخاطب کودک و نوجوان دارند. از دیگر داستان‌های ترجمه‌شده‌ با محوریت شخصیت «مکس»، باید به کتاب «مکس و نیمچه شوالیه‌ها - نبرد بدکین‌ها» که جلد دوم این مجموعه است، اشاره کرد.

جوایز و افتخارات کتاب مکس و نیمچه شوالیه‌ها

  • کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز
  • کتاب سال کتابخانه‌ی عمومی نیویورک

نکوداشت‌های کتاب مکس و نیمچه شوالیه‌ها

  • مکس یک شخصیت سرگرم‌کننده‌ی حماسی است. (جف کینی، نویسنده)
  • خارق‌العاده بود! دوستش داشتم. (داو پیلکی، نویسنده)
  • یک رمان مصور خنده‌دار در بازه‌ی زمانی قرون وسطا که روی شخصیت مکس که به‌دلیل موهای کوتاه و شخصیت قاطعش گمان می‌رود پسر است، تمرکز دارد. (مجله‌ی کتابخانه‌ی مدرسه)

کتاب مکس و نیمچه شوالیه‌ها مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب کودکان 7 تا 12 سال است که از خواندن کمیک‌های ماجراجویانه لذت می‌برند.

با لینکلن پیرس بیشتر آشنا شویم

لینکلن پیرس، نویسنده و کارتونیست پرفروش نیویورک‌تایمز است. او نخستین‌بار کمیک‌استریپ‌های پرطرفدار «بیگ‌نیت» را، که درباره‌ی ماجراجویی‌های یک کلاس‌ششمی وروجک بود، منتشر کرد. در هفت سال گذشته، شانزده میلیون نسخه از این کتاب فروخته شده که سبب می‌شود از لینکلن به‌عنوان نویسنده‌ای پرفروش یاد شود. او درباره‌ی فرم بصری زنده و جذاب داستان‌هایش که به امضای او تبدیل شده، می‌گوید: «سعی دارم از آن دست کتاب‌هایی بنویسم که خودم در بچگی عاشق خواندنشان بودم». لینکلن وقت‌هایی که مشغول نوشتن یا تصویرگری نباشد، وقتش را به بازی کردن هاکی روی یخ، حل جدول و اجرای برنامه‌ی رادیویی درباره‌ی موسیقی می‌گذراند. او و همسرش جسیکا دو فرزند دارند و هم‌اکنون ایالت مین زندگی می‌کنند.

در بخشی از کتاب مکس و نیمچه شوالیه‌ها می‌خوانیم

می‌بینید کار و زندگی تروبادورها - این‌طور که می‌گویند - همچین چیزی است: راه می‌افتی و به یک شهر جدید می‌روی. مردم دورت جمع می‌شوند. برایشان برنامه اجرا می‌کنی. مردم دست می‌زنند و توی سبد پول می‌اندازند. پول را برمی‌داری و باهاش غذا می‌خری تا از گرسنگی نمیری. ساده به نظر می‌رسد نه؟ یک‌جور بده‌بستان کاملاً ابتدایی. اما عمو بادریک توی کاسبی افتضاح است. روی پول درآوردن تمرکز نمی‌کند. مدام حواسش به چیزهای دیگر پرت می‌شود. مثلاً...

از این اتفاق‌ها زیاد می‌افتد. منظورم این نیست که تیر خوردن بخشی از برنامه‌ی روزانه‌مان باشد اما تعداد تیرهایی که از بیخ گوشمان می‌گذرد؛ از آنچه فکرش را بکنید؛ بیشتر است. ظاهراً مردم خوششان نمی‌آید غریبه‌ها وسط زمینشان میان‌بر بزنند. شاید هم فقط از آواز خواندن عمو بادریک بدشان می‌آید. بگذریم. وقتی بالاخره موفق شدیم از دست جناب بداخلاق خلاص شویم هوا داشت تاریک می‌شد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مکس و نیمچه شوالیه‌ها
نویسنده
مترجمنیلوفر امن زاده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات289
زبانفارسی
شابک978-600-462-799-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک، کتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک
۳۹۶۰۰ 19800 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مکس و نیمچه شوالیه‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مکس و نیمچه شوالیه‌ها

برای دریافت کتاب مکس و نیمچه شوالیه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.