معرفی و دانلود کتاب مکمل‌ها و ورزشکاران: تناسب اندام و عملکرد ورزشی

عکس جلد کتاب مکمل‌ها و ورزشکاران: تناسب اندام و عملکرد ورزشی
قیمت:
۷۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مکمل‌ها و ورزشکاران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مکمل‌ها و ورزشکاران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مکمل‌ها و ورزشکاران: تناسب اندام و عملکرد ورزشی

کتاب مکمل‌ها و ورزشکاران نوشته‌ی دکتر هادی عطارد، محمدرضا الماسی و میثم میرزایی شهرابی است که با پژوهش در آثار معتبر خارجی تألیف شده. این کتاب در عصر حاضر که اغلب جوانان به نقش ورزش در سبک زندگی سالم پی برده‌اند از اهمیت بالایی برخوردار است و با روش‌های علمی نحوه‌‌ی استفاده از مکمل‌ها و مواد غذایی را به ورزشکاران آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب مکمل‌ها و ورزشکاران

کتاب مکمل‌ها و ورزشکاران اثری علمی و معتبر نوشته‌ی دکتر هادی عطارد، محمدرضا الماسی و میثم میرزایی شهرابی است. در هر زمینه‌ای که شخص فعالیت می‌کند باید با اصول علمی آن حوزه آشنا باشد و در موردش اطلاعات کسب کند. حال که عرصه‌ی ورزش و بدن‌سازی در ایران بیش از هر زمان دیگری برای جوانان اهمیت پیدا کرده است و به یکی از عناصر سبک زندگی در میان بسیاری از افراد تبدیل شده، باید روش‌های علمی بهره بردن از دنیای ورزش نیز آموزش داده شود.

معرفی و دانلود کتاب مکمل‌ها و ورزشکاران

کتاب مکمل‌ها و ورزشکاران بر آن است تا به ورزشکاران تازه‌کار و آماتور روش‌های درست مصرف مکمل‌ها را آموزش دهد. نویسندگان این کتاب که هر کدام از متخصصان و کارشناسان معتبر این علم هستند در کتاب خود سعی کرده‌اند تا مواردی که لازم است یک ورزشکار در باب نحوه‌ی عملکرد مکمل‌ها بداند را آموزش دهند. این کتاب مصور به ورزشکاران یاد می‌دهد که چگونه بی‌آنکه به تناسب بدن خود آسیب بزنند یا با مصرف اشتباه سلامت خود را به خطر بیندازند، از مکمل‌ها برای ساختنِ بدن خود بهره ببرند و از سلامتشان اطمینان حاصل کنند.

این کتاب صرفاً نظرات شخصی گروه نویسندگان آن نیست بلکه مجموعه‌ی کامل و کاربردی‌ای از پژوهش‌ها و تحقیقات علمی و پزشکی‌ای است که در خارج از ایران به دست آمده و برای شما به زبان فارسی با اعمال پژوهش‌های خود تألیف‌کنندگان تدوین و ارائه شده است. در این کتاب شما می‌آموزید که چگونه زیست ورزشی خود را با اصول و استانداردهای جهانی رعایت کنید تا علاوه بر آنکه خود را از مصرف مکمل‌های کمک‌کننده محروم نسازید، سلامت خود را نیز به خطر نیندازید.

کتاب مکمل‌ها و ورزشکاران که توسط انتشارات حتمی منتشر شده به شما سرفصل‌هایی با موضوعات کلیدی را ارائه می‌دهد. در این کتاب شما با مکمل‌های معتبر ورزشی آشنا می‌شوید و از این واقعیت که بدن شما به چه حد از مصرف مکمل نیاز دارد آشنا می‌شوید. همچنین به شما در مورد مکمل‌های رژیمی و نحوه‌ی استفاده از آن‌ها توضیحاتی داده می‌شود؛ اینکه کدام مکمل رژیمی نیاز بدن شما است و باید با چه ترتیب زمانی مصرف شود.

کتاب مکمل‌ها و ورزشکاران برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به ورزشکاران و افرادی که به دنبال دستور کار علمی برای مصرف مکمل‌ها هستند پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب مکمل‌ها و ورزشکاران: تناسب اندام و عملکرد ورزشی می‌خوانیم

استفاده از مکمل‌های ورزشی یک عمل بسیار گسترده و قابل قبول در میان ورزشکاران است. شایع بودن مصرف مکمل‌ها و طیف وسیعی از انواع مختلف و برندهای تجاری متفاوتی در دنیا قابل مشاهده است. طبق مشاهدات مختلف، نتایج مطالعات نشان می‌دهد که در یک گروه 77 نفری از شناگران استرالیایی بیش از 94 درصد از آن‌ها از مکمل‌های ورزشی به‌صورت قرص یا پودر استفاده کرده بودند. همچنین علاوه بر اینکه غذاهای ویژه ورزش مانند نوشیدنی‌های ورزشی هم استفاده می‌کردند، 207 مورد متفاوت (مکمل‌های مختلفی استفاده شده بود) را در میان ورزشکاران یافتند. با توجه به دیگر مطالعات مشخص شده است که مصرف مکمل‌های مختلف با طیف وسیعی در میان ورزشکاران دبیرستانی و دانشگاهی مورد استفاده قرار گرفته است.

فهرست مطالب کتاب

بخش 1: آشنایی با مکمل‌های ورزشی
فصل 1: مروری بر متابولیسم و نیازهای انرژی
فصل 2: مروری بر مکمل‌ها در ورزش
فصل 3: طبقه‌بندی مکمل‌های ورزشی در ورزش
فصل 4: انواع مکمل‌های رژیمی برای ورزشکاران در ورزش
بخش 2: کاربرد مکمل‌ها در ورزش
فصل 5: مکمل‌ها و کاهش وزن
فصل 6: مکمل‌ها و ورزشکاران قدرتی/توانی
فصل 7: مکمل‌ها و ورزشکاران استقامتی
فصل 8: مکمل‌ها و ورزشکاران تیمی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مکمل‌ها و ورزشکاران: تناسب اندام و عملکرد ورزشی
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات119
زبانفارسی
شابک978-600-355-228-9
موضوع کتابکتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام، کتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مکمل‌ها و ورزشکاران

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مکمل‌ها و ورزشکاران

برای دریافت کتاب مکمل‌ها و ورزشکاران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.