معرفی و دانلود کتاب مگسک و پسرک 13: ویزگول و ویزغول

عکس جلد کتاب مگسک و پسرک 13: ویزگول و ویزغول
قیمت:
۱۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مگسک و پسرک 13: ویزگول و ویزغول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مگسک و پسرک 13: ویزگول و ویزغول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مگسک و پسرک 13: ویزگول و ویزغول

کتاب مگسک و پسرک 13: ویزگول و ویزغول از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز نوشته‌ی تد آرنولد به یکی دیگر از ماجراهای سرگرم کننده‌ی ویز و ویزگول می‌پردازد. آن‌ها اینبار تصمیم می‌گیرند تا بازی ترسناکی را انجام دهند اما این کارشان باعث رخ دادن اتفاقات عجیب زیادی می‌شود.

موضوع کتاب مگسک و پسرک 13: ویزگول و ویزغول چیست؟

در یک شب طوفانی که صدای رعدوبرق می‌آمد، ویز و ویزگول تصمیم گرفتند تا برای سرگرمی، بازی جدیدی رو شروع کنند. ویز پازل، نقاشی و نقاب‌های ترسناک درست کرد تا با ویزگول بازی کنند. آن‌ها آنقدر بازی کردند تا ویز کم‌کم خوابش گرفت اما... داستان بامزه‌ی ویزگول و ویزغول (Fly Guy and the Frankenfly) را دنبال کنید تا ببینید چه ماجراهایی در انتظار این دو دوست است.

درباره‌ی مجموعه مگسک و پسرک:

تد آرنولد (Tedd Arnold) در این مجموعه، داستان‌هایی با چاشنی طنز درباره‌ی دوستی بین یک پسر بچه و یک مگس را به تصویر کشیده است که هم کودکان را سرگرم کرده و هم مفاهیمی را به آن‌ها می‌آموزد. با خواندن قصه‌های مجموعه مگسک و پسرک (Fly Guy) کودکان یاد می‌گیرند که در هیچ موضوعی قطعیت وجود ندارد و می‌توان به هر قضیه‌ای با دیدی تازه نگاه کرد. این مجموعه همچنین مفاهیمی مانند امید، اطمینان داشتن به توانایی‌های فردی و... را به کودکان یادآور می‌شود.

کتاب مگسک و پسرک 13: ویزگول و ویزغول مناسب چه کسانی است؟

کودکان سنین 3 تا 7 سال از خواندن این داستان طنز و سرگرم کننده، لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب مگسک و پسرک 13: ویزگول و ویزغول می‌خوانیم:

ویز همین طور که به خواب می‌رفت، با خودش فکر کرد: «یعنی ویزگول دارد چه کار می‌کند؟» نیمه های شب، یک مرتبه ویز از خواب پرید و از ترس چشم‌هایش قلنبه شد. ویزگول را دید که توی آزمایشگاهش سرگرم درست کردن چیزی ترسناک بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مگسک و پسرک 13: ویزگول و ویزغول
نویسنده
مترجمعرفان حسن زاده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462-034-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مگسک و پسرک 13: ویزگول و ویزغول

اراد اموده
۱۴۰۰/۸/۱۱
نمره ۱۸ میدم کلی خندیدم
زهراسادات میرزایی
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
خیلی عالی بود 😘
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب مگسک و پسرک 13: ویزگول و ویزغول

برای دریافت کتاب مگسک و پسرک 13: ویزگول و ویزغول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.