معرفی و دانلود کتاب می می نی 7: می می نی دیگه بیکاره دوست و رفیق نداره

عکس جلد کتاب می می نی 7: می می نی دیگه بیکاره دوست و رفیق نداره
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب می می نی 7: می می نی دیگه بیکاره دوست و رفیق نداره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب می می نی 7: می می نی دیگه بیکاره دوست و رفیق نداره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب می می نی 7: می می نی دیگه بیکاره دوست و رفیق نداره

کتاب مصور می می نی 7: دیگه بیکاره دوست و رفیق نداره، هفتمین کتاب از مجموعه ترانه‌های می‌می‌نی و مامانی‌ست. اشعار این کتاب محبوب و پرفروش توسط شاعر نام‌آشنای کودکان ناصر کشاورز سروده شده و با هدف آموزش مهارت‌های زندگی و حل مشکلات رفتاری خردسالان و کودکان، به انتشار رسیده است. می‌می‌نی توپ خیلی زیبایی دارد، اما حاضر نیست همراه با دوستانش توپ‌بازی کند و خیلی زود تنها می‌شود. باید دید توپش برای او مهم‌تر است یا همبازی شدن با دوستانش؟

درباره‌ی کتاب می‌می‌نی 7: می‌می‌نی دیگه بیکاره دوست و رفیق نداره

گاهی اوقات بچه‌ها خودخواه می‌شوند و به دوستانشان اجازه نمی‌دهند با اسباب‌بازی‌های آن‌ها بازی کنند. ناصر کشاورز در کتاب می‌می‌نی 7: می‌می‌نی دیگه بیکاره دوست و رفیق نداره، با اقتباس از کتاب بابلز خودخواه است (Bubbles is Selfish) در قالب یک شعر کودکانه، ماجرای خودخواه شدن می‌می‌نی را تعریف می‌کند. می‌می‌نی توپ زیبایی دارد، اما می‌خواهد فقط خودش با آن بازی کند، بنابراین به دوستش می‌گوید او را تنها بگذارد. طولی نمی‌کشد که می‌می‌نی متوجه می‌شود تنهایی بازی کردن هیچ لطفی ندارد، اما وقتی سراغ دوستش می‌رود، می‌فهمد که او را رنجانده و او هم دلش نمی‌خواهد با می‌می‌نی بازی کند. باید دید دوست می‌می‌نی او را می‌بخشد و آن‌ها دوباره با هم بازی می‌کنند؟

شعرها و تصاویر کتاب می‌می‌نی 7: می‌می‌نی دیگه بیکاره دوست و رفیق نداره، بچه‌ها را با اهمیت دوستی و نکات منفی خودخواهی آشنا می‌سازد و به آن‌ها یاد می‌دهد وسایل و اسباب‌بازی‌هایشان را با دوستان خود سهیم شوند تا از بازی کردن بیشتر لذت ببرند.

کتاب می‌می‌نی 7: می‌می‌نی دیگه بیکاره دوست و رفیق نداره توسط انتشارات افق به چاپ رسیده و نسخه‌ی الکترونیک آن از طریق کتابراه در اختیار علاقه‌مندان به کتاب‌های مصور خردسالان و ترانه‌های کودکانه قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های می‌می‌نی

می‌می‌نی یک میمونک کوچولو و بازیگوش است که ماجراهای او و مامانش، در قالب کتاب‌های مصور و با زبان شعر برای کودکان خردسال دو تا شش‌ساله تدوین شده است. شخصیت می‌می‌نی بر اساس مجموعه داستان‌های بابلز (Bubbles) شکل گرفته و ناصر کشاورز، شاعر برجسته‌ی کودکان، اشعار کتاب را با توجه به محتوای داستان‌های اصلی تنظیم کرده است. ترانه‌های می‌می‌نی و مامانی شامل مطالب آموزنده هستند و این مجموعه با هدف آموختن نکات اخلاقی و مهارت‌های رفتاری، و همچنین کمک به والدین و سرپرستان در امر آموزش کودکان خردسال به انتشار رسیده‌‌ است. این مجموعه‌ی محبوب تاکنون بیش از سی بار تجدید چاپ شده و نسخه‌ی الکترونیک آن اکنون از طریق کتابراه در اختیار همگان قرار گرفته است.

اقتباس‌ هنری از مجموعه شعرمی‌می‌نی

مجموعه اشعار کودکانه‌ی می‌می‌نی در قالب پویانمایی و در برنامه‌ای تحت عنوان «شهر قصه»، در شبکه‌ی پویا تولید و پخش شده است.

کتاب می‌می‌نی 7: می‌می‌نی دیگه بیکاره دوست و رفیق نداره مناسب چه کسانی است؟

مجموعه‌ ترانه‌های می‌می‌نی و مامانی شامل کتاب‌هایی مناسب برای کودکان 2 تا 6 ساله است. همچنین اگر می‌خواهید اهمیت دوستی و نکوهیده بودن خودخواهی را به کودکتان آموزش دهید، کتاب می‌می‌نی 7: می‌می‌نی دیگه بیکاره دوست و رفیق نداره انتخابی مناسب برای این کار است.

با ناصر کشاورز بیشتر آشنا شویم

ناصر کشاورز شاعر و نویسنده‌ی نام‌آشنای کتاب‌های کودکان، متولد 1341 در تهران است. دوران کودکی و نوجوانی‌ او در شهر دامغان گذشت. پس از پذیرفته شدن در رشته‌ی مهندسی صنایع، فقط یک ترم در کلاس درس حاضر شد و سپس از ادامه‌ی تحصیل انصراف داد. ناصر کشاور فعالیت رسمی خود به عنوان نویسنده را با مجله‌ی کیهان بچه‌ها آغاز کرد و نخستین شعرش در سال 1362 در این مجله به انتشار رسید. «من و مرغابی‌ها» اولین کتاب اوست که در سال 1365 منتشر شد و از آن زمان تا کنون، بیش از 160 عنوان کتاب در حوزه‌ی ادبیات کودکان به رشته‌ی تحریر در آورده است. ناصر کشاورز موفق شده در دوران فعالیتش جوایز و افتخارات زیادی را کسب نماید. از مهم‌ترین افتخارات او می‌توان به دریافت نشان درجه‌یک هنری، نشان مداد پرنده از کانون پرورش فکری و دریافت نشان ماه طلایی از جشنواره‌ی ادبیات کودک و نوجوان اشاره کرد. مجموعه کتاب‌هایی مانند «دویدم و دویدم»، «شعرهای نی‌نی کوچولو» و «کی بود کی بود»، برخی از دیگر آثار او در زمینه‌ی ادبیات کودک و نوجوان محسوب می‌شوند.

در بخشی از کتاب می می نی 7: می می نی دیگه بیکاره دوست و رفیق نداره می‌خوانیم

هرچی بگی باز هم من
توپ ‌رو بهت نمی‌دم
مال خودم تنهایی‌ست
خودم اونو خریدم تنهایی که نمی‌شه
بازی کنی با این توپ
فکر کن ببین که بازی
مهم‌تره یا این توپ؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب می می نی 7: می می نی دیگه بیکاره دوست و رفیق نداره
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات23
زبانفارسی
شابک978-964-369-110-3
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب می می نی 7: می می نی دیگه بیکاره دوست و رفیق نداره

کیانی
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
کتاب‌های می‌ می نی واقعا عالیه دخترم عاشقشه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب می می نی 7: می می نی دیگه بیکاره دوست و رفیق نداره

برای دریافت کتاب می می نی 7: می می نی دیگه بیکاره دوست و رفیق نداره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.