معرفی و دانلود کتاب اولین احساسات من: مامانی من می‌ترسم

عکس جلد کتاب اولین احساسات من: مامانی من می‌ترسم
قیمت:
۱۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اولین احساسات من: مامانی من می‌ترسم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اولین احساسات من: مامانی من می‌ترسم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اولین احساسات من: مامانی من می‌ترسم

روحی کوچک و بامزه در کتاب اولین احساسات من: مامانی من می‌ترسم مهمان ما شده تا برایمان از دلایل بسیاری از ترس‌هایمان بگوید! مؤسسه‌ی دی کی، ناشر کتاب‌های مصور برای کودکان، در این کتاب شعر خواندنی، به سراغ یکی از مهم‌ترین عواطف و احساسات آدم‌ها یعنی ترس و هراس رفته است. ترانه‌ها و تصویرسازی‌های شاد این کتاب به مخاطبان خردسال کمک می‌کند تا با شناخت احساسات، ارتباط بهتری با دنیای درونی خود و همچنین جهان پیرامون برقرار کنند.

درباره‌‌ی کتاب اولین احساسات من: مامانی من می‌ترسم

شما در دنیا از چه چیزی بیشتر می‌ترسید؟ تاریکی؟ حیوانات وحشی و عنکبوت‌ها؟ و یا حتی از اشباح و ارواح؟ چطور است کمی با ترس‌هایمان روبه‌رو شویم؟ این‌طور شاید بدانیم خیلی از چیز‌هایی که از آن‌ها می‌ترسیم، آن‌چنان هم بزرگ و وحشتناک نیستند! مؤسسه‌ی دی کی (DK) ناشر کتاب اولین احساسات من: مامانی من می‌ترسم (I Feel Scared) در این سفر جذاب و آموزنده همراه شما خواهد بود. پس هیچ ترسی به دلتان راه ندهید!

ترس نیز مانند دیگر احساسات درونی، یک هیجان طبیعی‌ست که برای هریک از ما گه‌گاهی رخ می‌دهد. درست است که هیچ از آن خوشمان نمی‌آید! ولی باید بدانیم ترس فایده‌های بسیاری هم با خود دارد. با احساس ترس است که انسان‌ در مقابل آسیب‌ها از خود محافظت می‌کند و در برابر خطرات واکنش مناسبی نشان می‌دهد. اما بعضی چیز‌ها نیز در زندگی آن‌قدر‌ها که فکر می‌کنیم ترسناک نیستند! پس با کمک کتاب مامانی من می‌ترسم و همراهی شخصیت بامزه‌ی آن یعنی روح کوچولو بهتر خواهیم توانست احساسات و ترس‌های خود را بازشناسی کنیم و در موارد لازم آن‌ها را تحت کنترل بگیریم.

معرفی و دانلود کتاب اولین احساسات من: مامانی من می‌ترسم

کتاب مامانی من می‌ترسم نیز همچون دیگر جلد‌های این مجموعه‌ی شیرین و آموزنده، با زبان شعر و کلام موزون با مخاطبان کوچک خود سخن می‌گوید و همراه با تصاویری رنگارنگ و دیدنی، ساعت فرح‌بخشی را برای خوانندگان خردسال فراهم می‌آورد. این کتاب ارزنده با تلاش‌های انتشارات پرتقال و ترجمه‌ی مریم اسلامی و شروین جوانبخت به دست کودکان ایران‌زمین رسیده است. همچنین این کتاب در سال 2021 به انتشار در بازار جهانی درآمده.

درباره‌ی مجموعه‌ی اولین احساسات من

اولین احساسات من (First Emotions) یک مجموعه‌ ترانه‌ی مصور برای خردسالان است. این مجموعه با محوریت آموزش مفاهیم روان‌شناختی، به کودکان کمک می‌کند تا درک و شناخت بهتری از عواطف مختلف همچون احساس شادی، غم، ترس و یا غرور داشته باشند. در هر قسمت از این مجموعه‌ی جذاب، مخاطب با آنچه منجر به بروز احساسات مختلف می‌شود آشنا خواهد شد و درباره‌ی ابراز و بیان آن‌ها و همچنین شناخت و همدلی با احساسات دیگران نکات فوق‌العاده‌ای خواهد آموخت. این کتاب پرفایده و خواندنی با تلاش‌های انتشارات پرتقال به دست کودکان رسیده و جلد‌های مختلفی از آن، از جمله کتاب‌های «حس غرور یعنی چه»، «چه جوری من شاد باشم» و «من عصبانی هستم» هم‌اکنون به زبان فارسی در دسترس است.

کتاب اولین احساسات من: مامانی من می‌ترسم برای چه کسانی مناسب است؟

گروه سنی بالای 3 سال مخاطبان اصلی این اثر پرفایده هستند. اگر می‌خواهید فرزندتان به ترس‌های خود نگاهی شجاعانه بیندازد، خواندن کتاب اولین احساسات من: مامانی من می‌ترسم را فراموش نکنید.

در بخشی از کتاب اولین احساسات من: مامانی من می‌ترسم می‌خوانیم

حس می‌کنم یک خطر
می‌چرخه دور سرم
جیغ می‌زنم، می‌دوم
تا بغل مادرم
ترس چه وقتی می‌آد
تو دل ما می‌شینه؟
وقتی که چشمای ما
یه چیز بد می‌بینه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اولین احساسات من: مامانی من می‌ترسم
نویسنده
مترجممریم اسلامی، شروین جوانبخت
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات21
زبانفارسی
شابک978-622-274-454-0
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اولین احساسات من: مامانی من می‌ترسم

مهسا باشوکی
۱۴۰۳/۲/۱۰
برای اینکه بچه‌ها احساساتشون رو بهتر بشناسن و درک کنن، عالیه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب اولین احساسات من: مامانی من می‌ترسم

برای دریافت کتاب اولین احساسات من: مامانی من می‌ترسم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.