معرفی و دانلود کتاب پوسترهای جشنواره‌های فیلم جهان

عکس جلد کتاب پوسترهای جشنواره‌های فیلم جهان
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پوسترهای جشنواره‌های فیلم جهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پوسترهای جشنواره‌های فیلم جهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پوسترهای جشنواره‌های فیلم جهان

کتاب پوسترهای جشنواره‌های فیلم جهان تالیف پدرام حکیم زاده به بررسی صد و پنجاه پوستر سینمایی می‌پردازد و شما را با فستیوال‌های مهم این حوزه در سراسر جهان آشنا می‌کند.

درباره کتاب پوسترهای جشنواره‌های فیلم جهان:

به طور کلی منظور از فستیوال و جشنواره‌های فیلم و تئاتر رویدادهایی است که به جهت نمایش، رقابت و درجه‌بندی آثار هنری، مانند انیمیشن، فیلم، مستند و... که در مدت زمان معینی ساخته شده‌اند، برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره‌هایی که در دنیا برگزار شد در کشور ایتالیا و در شهر ونیز بود. بعدها جشنواره‌های دیگری در اقصی نقاط جهان از جمله اسکاتلند، آمریکای شمالی، کاندا، مسکو، برلین و... برگزار شد. نخستین جشنواره آسیایی فیلم هم در هند اجرا شد.

کتاب پوسترهای جشنواره‌های فیلم جهان مناسب چه کسانی است؟

استفاده از محتوای این کتاب برای تمام علاقه‌مندان به مباحث سینمایی و کسانی که در حوزه کارهای گرافیکی و طراحی پوستر فعالیت می‌کنند، کاربردی است.

در بخشی از کتاب پوسترهای جشنواره‌های فیلم جهان می‌خوانیم:

از نکات مهم در مورد فستیوال ونیز این است که این جشنواره در فاصله سال‌های 1934تا 1940 هیات داوران نداشت و فستیوال فیلم ونیز به جام موسولینی تغییر نام داده بود. در سال 1934 که این جشنواره هیات داوران نداشت، داوری آن به صورت رفراندومی بین مخاطبان و متخصصان فیلم و چندین بنیاد سینمایی بین المللی برگزار و برندگان نهایی به این شکل انتخاب شدند.

فهرست مطالب کتاب

جشنواره فیلم
آشنایی با جشنواره‌های مهم سینمایی جهان
صد و شصت پوستر
فهرست تفضیلی جشنواره‌های فیلم جهان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پوسترهای جشنواره‌های فیلم جهان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شهر پدرام
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات244
زبانفارسی
شابک978-622-739599-0
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نقاشی
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پوسترهای جشنواره‌های فیلم جهان

برای دریافت کتاب پوسترهای جشنواره‌های فیلم جهان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.