معرفی و دانلود کتاب میمون و دو گربه و داستان‌های دیگر

عکس جلد کتاب میمون و دو گربه و داستان‌های دیگر
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب میمون و دو گربه و داستان‌های دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب میمون و دو گربه و داستان‌های دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب میمون و دو گربه و داستان‌های دیگر

کتاب میمون و دو گربه و داستان‌های دیگر از مجموعه قصه‌های آموزنده‌ی دیروز برای بچه‌های امروز، حکایت‌های آموزنده‌ای از ازوپ را ارائه می‌دهد. این کتاب در سه داستان مصور با نام‌های مرد زاهد و موش، دو گلدان و پسر باهوش، پیام‌های اخلاقی گوناگونی نظیر: قدردانی از خوبی دیگران، دقت در انتخاب دوستان خود و سو استفاده نکردن از اطمینان دیگران را برای کودکان با گروه سنی «ب» و «ج» ارائه می‌دهد.

هدف اصلی قصه‌های آموزنده‌ی دیروز برای بچه‌های امروز، سرگرم‌ کردن کودکان و ایجاد اوقاتی لذت‌بخش همراه با افزایش خلاقیت و مهارت‌های یادگیری است.

در بخشی از کتاب میمون و دو گربه و داستان‌های دیگر می‌خوانیم:

روزی روزگاری، دو گربه به نام تبی و کیتی بودند که با هم در خانه‌ای زندگی می‌کردند. آن‌ها دوستان خیلی خوبی بودند. روزی آن‌ها یک تکه پنیر بزرگ را از آشپزخانه دزدیدند و چون می‌خواستند آن را در کمال آرامش و آسایش بخورند، پشت چند تا از بوته‌های باغ پنهان شدند. کیتی به تبی گفت: «بیا پنیر را به طور مساوی تقسیم کنیم.» تبی قبول کرد. آن‌ها تکه پنیر را بین چهار پنجه‌شان نگه داشتند و پنیر را به دو قسمت تقسیم کردند. هر یک از آن‌ها یک تکه از پنیرشان را برداشتند و خوردند. درست وقتی که تبی می‌خواست سهم پنیرش را گاز بزند، کیتی گفت: «تکه پنیر تو، بزرگ‌تر از پنیر من است.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب میمون و دو گربه و داستان‌های دیگر
مترجمحسین حبیبی
ناشر چاپیانتشارات دادجو
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات18
زبانفارسی
شابک978-600-5644-94-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب میمون و دو گربه و داستان‌های دیگر

برای دریافت کتاب میمون و دو گربه و داستان‌های دیگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.