معرفی و دانلود کتاب نامه نگاری به زبان انگلیسی

عکس جلد کتاب نامه نگاری به زبان انگلیسی
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نامه نگاری به زبان انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نامه نگاری به زبان انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نامه نگاری به زبان انگلیسی

کتاب نامه نگاری به زبان انگلیسی نوشته‌ی هورفر ناظر مظفری است. اثر حاضر، کتابی خودآموز است که در آن به آموزش نکات مهم و ضروری در راستای کسب مهارتِ نامه‌نگاری و ایمیل‌نویسی به زبان انگلیسی پرداخته شده است. با مطالعه‌ی این کتاب بدون شک در مکاتبات خود با انگلیسی‌زبانان به نتایج بهتری دست خواهید یافت.

درباره کتاب نامه نگاری به زبان انگلیسی

تاکنون کتاب‌های بسیاری به موضوع نامه‌نگاری اختصاص داده شده‌اند. خلأ وجود منبعی که به آموزش نامه‌نگاری به زبان انگلیسی بپردازد هورفر ناظر مظفری را بر آن داشت که کتاب نامه نگاری به زبان انگلیسی را تألیف کند. او در این کتاب به ارائه نکاتی که در نگارش نامه باید رعایت شود می‌پردازد. همچنین برای آشنایی هرچه بیشتر خوانندگان این اثر، 47 نامه‌ی مختلف را به زبان انگلیسی به‌همراه ترجمه‌شان گرد آورده است. این نامه‌ها با عناوین و اهداف مختلفی نوشته شده‌ و مخاطبان متفاوتی داشته‌اند که نمونه‌های مناسبی برای شما خواهند بود.

یکی از روش‌های برقراری ارتباط، نوشتن نامه یا ارسال ایمیل است. نگارش نامه برای دوستان، غالباً برای انتقال احساسات است و چندان مشکل به نظر نمی‌رسد؛ اما وقتی صحبت از نگارش نامه‌ی اداری به میان می‌آید، اوضاع فرق می‌کند. آیا تا به حال مجبور به نوشتن نامه‌ای اداری شده‌اید؟ چقدر با اصول و فنون نامه‌نگاری آشنا هستید؟

در آغاز کار باید مشخص کنید که هدفتان از نگارش نامه چیست. آیا در پی دریافت سمت و جایگاهی در سازمان یا اداره‌ای هستید؟ آیا درخواست دریافت خدمات مشخصی را از شرکتی دارید؟ نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد این است که نداشتن آگاهی کافی از اصول نامه‌نگاری، بر محتوای نامه تأثیر می‌گذارد و خواسته و منظوری را که در نامه ذکر کرده‌اید، تحت‌الشعاع قرار می‌دهد؛ بنابراین آگاهی از هرآنچه باید در نوشتن نامه لحاظ شود، ضروری می‌نماید.

کتاب نامه نگاری به زبان انگلیسی برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به زبان انگلیسی مخاطبین اصلی این کتابند.

در بخشی از کتاب نامه نگاری به زبان انگلیسی می‌خوانیم

خانم گنزالس عزیز،

احتراماً مایلم این درخواست استخدام برای سمت منشی‌گری در چاپخانه شما را به حضورتان تقدیم کنم. نام من الی ایمانی است و از طریق یکی از دوستانم که در بخش کامپیوتر شرکت شما کار می‌کند با موسسه معتبر شما آشنا شدم.

تحصیلات من در رشته زبان و ادبیات انگلیسی بوده است و من مطمئنم به عنوان کسی که در کار تدریس بوده و پنج زبان انگلیسی، ایتالیایی، فارسی، ترکی و فرانسه را به خوبی صحبت می‌کند، می‌توانم کاندید خوبی برای چنین سمتی در شرکت انتشاراتی Sage باشم. من همچنین سالهای بسیار در شرکت‌های بزرگ و سرشناس به عنوان منشی کار کرده‌ام و همین باعث شده است که تجارب زیادی در مورد کارهای دفتری داشته باشم. دانسته‌های من ترکیبی از خدمات مختلف اداری است که باعث سازماندهی بیشتر و مدیریت روند امور به منظور بالا بردن کیفیت خدمات و نیز راهنمایی مشتری‌ها و مراجعین برای ارتقاء سوددهی است.

علاوه بر کاردانی و تجربه بسیار، اشتیاق من برای ورود به کار انتشارات مرا فرد مفیدی برای شرکت شما خواهد کرد. لطفاً این نامه و رزومه پیوست را به عنوان علاقه خالصانه من برای پیوستن به موسسه محترم شما پذیرا باشید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
نکات کلی در مورد نامه‌نگاری
ساختار اصلی نامه
نامه غیررسمی یا دوستانه
روش انجام تمرین‌ها
نامه‌های فارسی
نامه‌های انگلیسی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نامه نگاری به زبان انگلیسی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات تی تی پول
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات168
زبانفارسی
شابک978-600-8296-09-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان انگلیسی، نگارش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نامه نگاری به زبان انگلیسی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب نامه نگاری به زبان انگلیسی

برای دریافت کتاب نامه نگاری به زبان انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.