معرفی و دانلود کتاب نبض زمین

عکس جلد کتاب نبض زمین
قیمت:
17000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نبض زمین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نبض زمین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نبض زمین

کتاب نبض زمین، نوشته‌ی فرزانه جدیدی، رمانی در ژانر اجتماعی است که داستان زندگی دختری به نام مریم را روایت می‌کند. خانواده‌ی کوچک مریم زندگی خوبی در کنار هم دارند تا اینکه وقوع یک زلزله‌ی ناگهانی همه چیز را برای آن‌ها تغییر می‌دهد. کتاب پیش رو به‌همت انتشارات افسانه نیاکان به چاپ رسیده است.

در بخشی از کتاب نبض زمین می‌خوانیم

دوساعتی رو که اونجا بودم کار خاصی انجام ندادم و گفتم بهتره که من دیگه برم. با دیدن گوشه گوشه‌ی انجمن یاد کارهای زهرا سادات می‌افتادم. گریه‌ام بند نمیومد و گفتم لطفا برای من یه آژانس بگیرید. جناب دارا اومدن، وارد اتاق شدن و گفتن خانم محمودی شما در خواست آژانس کردین؟ گفتم: بله. گفتن من می‌رسونمتون. نزدیکای خونه بودیم که بهش گفتم راستی نگفتید کار مهمی که گفتید باید حضوری بیام چی بود؟ نگاهی از بالای عینک آفتابی مشکی با قاب فلزی کرد و گفت: قول می‌دید که ناراحت نشید؟ من فقط می‌خواستم شما رو از خونه بیرون بکشم. با تعجب نگاهش کردم. گفت عذر تقصیر من رو بپذیرید. وقتی شما رو با این شرایط روحی دیدم باور کنید عذاب وجدان گرفته بودم و دیدم این واقعاً بی‌انصافیه که بخوایم شما رو توی این شرایط تنها بذاریم و همه باید توی این روزهای سخت کنار هم باشیم.

بی‌ادبی من رو ببخشید و من واقعاً نیت بدی نداشتم. ابراز هم دردیش دلم رو محکم‌تر کرد. خداحافظی کردم و همچنان نگاه دنباله‌دارش از بالای عینک بدرقه‌ی راهم بود. با بستن در و قطع شدن سنگینی نگاهش نفس عمیقی کشیدم. هر روز زنگ می‌زد و حالم رو می‌پرسید و منو تو جریان کارهای انجمن قرار میداد. از اینکه کارها رو انقدر دقیق و باظرافت و با مدیریت انجام می‌داد، از بابت انجمن و این مسئولیت سنگینی که زهرا سادات روی دوشم قرار داده بود خیالم رو راحت کرده بود و هفته‌ای دو الی سه مرتبه میومد و منو به اداره می‌برد و نمی‌گذاشت تنهایی رو بیشتر حس کنم. تقریباً چند ماهی به همین منوال گذشت و من به حضورش توی زندگی عادت کردم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نبض زمین
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات افسانه نیاکان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات40
زبانفارسی
شابک978-622-94026-3-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
17000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نبض زمین

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب نبض زمین

برای دریافت کتاب نبض زمین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.