معرفی و دانلود کتاب نقطه آرامش

عکس جلد کتاب نقطه آرامش
قیمت:
۱۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نقطه آرامش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نقطه آرامش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نقطه آرامش

کتاب نقطه آرامش، نوشته‌ی فرزانه جدیدی، نویسنده جوان ایرانی، داستانی عاشقانه و اجتماعی‌ست از گذشته تا امروز. نویسنده در این داستان فضایی ترسیم کرده تا خوانندگان بتوانند با شخصیت‌های اصلی که از جامعه واقعی الهام گرفته شده‌اند، همراهی نمایند. کتاب نقطه آرامش به قلم فرزانه جدیدی را انتشارات افسانه نیاکان به چاپ رسانده است.

در بخشی از کتاب نقطه آرامش می‌خوانیم

انقدر که با چشم من رو نشون میدادن. پروانه هم خوشحال و شاد بود. با خودم میگفتم کاش من جای پروانه بودم و الان میرفتم سر خونه و زندگیم. رفتم کنار پروانه نشستم و گفتم واقعا مثل پری شدی. خیلی قشنگ شدی. مبارکت باشه عزیزم. یواشکی بهش گفتم میگم رضا نیومده؟ گفت چرا. اتفاقا علی گفت آخر شب یه کم طولش بده تا یه کم خلوت بشه و بتونه تو رو ببینه. دوباره جرقه‌ی امید شعله‌ور شد و گفتم مامانم رو چطور راضی کنم؟ گفت اون با من. آخر شب که با مامان اومدیم برای خداحافظی کنار پروانه، رو به مامانم کرد و گفت آتش بازی داریم و دوست دارم سمیرا کنارم باشه. اگه میشه یه مقدار صبر کنید. مامان هم قبول کرد و گفت حالا اگه بابا غر نزنه و بگه چرا دیر اومدید. تقریبا بیشتر مهمون‌ها رفته بودن و کنار پروانه آروم آروم از کنار پله‌ها میرفتم پایین.

رضا خیلی مودب و شیک وایساده بود یه گوشه. تا من رو دید بی‌اختیار همزمان با هم لبخندی زدیم. یک دفعه چشمم به بابام خورد که اشاره کرد و گفت بریم چون فردا باید زود برم سرکار. خداحافظی کردیم و اومدیم. توی راه طبق روال همیشه که درباره‌ی جشن صحبت می‌کنند خونواده‌ی من هم بی‌نصیب نبودن. من انگار جسمم توی ماشین بود و روحم توی لبخند رضا جامونده بود. فکر می‌کردم با لبخند چند ثانیه‌ای دنیایی از کوله‌بار عشق رو روی دوشم گذاشته. حالا خدا رو شکر من هم به خودم رسیده بودم و خوشگل شده بودم. چه حس خوبی بود. شب خوابم نمی‌برد. از عروسی پروانه و علی تکه‌ی آخر شب، لبخند رضا توی هرساعت چندین مرتبه برام مرور می‌شد. چقدر اون لحظه برام شیرین بود و هرلحظه که بهش فکر میکردم ناخودآگاه لبخندی روی لبم میومد و به سرنوشت پری فکر می‌کردم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نقطه آرامش
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات افسانه نیاکان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات43
زبانفارسی
شابک978-622-94026-4-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نقطه آرامش

mary R
۱۴۰۲/۸/۱۶
حتی ویرایش کتاب هم درست نبود، با دور تند زندگی نامه یک نفر رو نوشتن، اسم‌ها چندین با به اشتباه عوض شد!! مریم به سمیرا!!! پروانه به پریا!! بدون توضیحی از خط بعد رفت از زبان دخترش!!! نظارتی هست به کتاب‌ها قبل انتشار؟؟؟ ما هم وقت میزاریم هم هزینه میکنیم!!!!!!؟؟؟
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب نقطه آرامش

برای دریافت کتاب نقطه آرامش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.