معرفی و دانلود کتاب ندای خلاقانه: هیچ راز بزرگی وجود ندارد

عکس جلد کتاب ندای خلاقانه: هیچ راز بزرگی وجود ندارد
قیمت:
۱۱۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ندای خلاقانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ندای خلاقانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ندای خلاقانه: هیچ راز بزرگی وجود ندارد

خلاقیت نیرویی درونی است که درون همه‌ی ما وجود دارد؛ تنها کافی است آن را کشف کنیم و به جریان بیندازیم. کتاب ندای خلاقانه نوشته‌ی چیس جارویس به ما کمک می‌کند این نیروی شگفت‌انگیز را بازیابی کنیم و آن برای تغییر در زندگی و حرفه‌ی خودمان به کار ببندیم. این اثر عنوان پرفروش‌ترین کتاب فهرست روزنامه‌ی وال استریت ژورنال و روزنامه‌ی لس آنجلس تایمز را از آن خود کرده است.

درباره‌ی کتاب ندای خلاقانه

خلاقیت به عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تغییر در زندگی، یک مهارت آموختنی نیست؛ بلکه عنصری است که در وجود همه‌ی انسان‌ها قرار داده شده و به کار انداختن آن نه‌تنها موجب تغییرات شگفت‌انگیز در زندگی‌مان خواهد شد، بلکه باعث می‌شود از نتیجه‌ی کارهایمان لذت بیشتری ببریم و امیدواری بیشتری برای ادامه‌ی زندگی داشته باشیم.

کتاب ندای خلاقانه (Creative Calling) نوشته‌ی چیس جارویس (Chase Jarvis) یک راهنمای درخشان برای کسانی است که قصد دارند برای تغییر در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود در مسیر خلاقیت گام بردارند و در این مسیر استعدادهای خود را بیش از پیش شکوفا کنند.

با مطالعه‌ی کتاب ندای خلاقانه درمی‌یابیم پیش‌فرض‌هایی نظیر اینکه آدم‌ها به دو دسته‌ی خلاق و غیر خلاق تقسیم می‌شوند، اشتباه است. تعبیر درست این است که برخی از ما از خلاقیت خود استفاده می‌کنیم و برخی تا کنون نتوانسته‌اند از این ویژگی خود که در همه‌ی انسان‌ها مشترک است، استفاده کنند. پس باید ندای خلاقیت در درون خود را بشنویم و به آن اجازه‌ی ظهور و بروز بدهیم.

اگر یک روز صبح که از خواب بیدار می‌شویم، احساس کنیم برای حرفه‌ی مورد علاقه‌مان ساخته نشده‌ایم، به احتمال زیاد عنصر خلاقیت درونی‌مان را گم کرده‌ایم. یا اگر همه‌‌ی برنامه‌های زندگی‌مان روی حساب و کتاب است ولی برای تحقق آن‌ها احساس سردرگمی می‌کنیم، باز هم باید به ندای خلاقیت وجودمان گوش کنیم.

در کتاب ندای خلاقانه نوشته‌ی چیس جارویس و ترجمه‌ی زهرا ابراهیمی این نکته‌ی مهم را درمی‌یابیم که خلاقیت به معنای تغییر شغل یا مهاجرت به شهر یا کشوری دیگر نیست؛ حتی لازم نیست گروه دوستان را تغییر دهیم یا به شخصیت متفاوتی تبدیل شویم؛ بلکه خلاقیت یک عملکرد طبیعی در انسان است که از این بابت می‌توان آن را به نفس کشیدن تشبیه کرد.

هنگامی که مانند یک هنرمند چیزی را خلق می‌کنیم، به منبع خلاقیت وصل شده‌ایم؛ بنابراین قدرت درونی ما بیدار شده و بدون آنکه خود بخواهیم بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود تا آنجا که دیگر در کنترل ما نیست. تفاوتی ندارد که خلق کردن ما کوچک یا بزرگ باشد یا در خلق کردن‌هایمان وقفه وجود داشته باشد، مهم این است که ما برای آزاد کردن نیروی خروشان خلاقیت قدم اول را برداشته‌ایم.

این اثر به همت بنگاه نشر ترجمه‌ی کتاب پارسه روانه بازار کتاب شده است.

افتخارات کتاب ندای خلاقانه

  • پرفروش‌ترین کتاب فهرست روزنامه‌ی وال استریت ژورنال
  • پرفروش‌ترین کتاب فهرست روزنامه‌ی لس آنجلس تایمز
  • پرفروش‌ترین کتاب فهرست هفته‌نامه‌ی پابلیشرز

نکوداشت‌های کتاب ندای خلاقانه

  • ندای خلاقانه راهنمایی دنباله‌دار برای هرکسی است که چه برای خواسته‌های شخصی چه به‌عنوان آرمان شغلی قدم در مسیر خلاقیت می‌گذارد. (جیمی چین، کارگردان برنده‌ی اسکار)
  • این کتاب مانند یک گفت‌وگوی طولانی و صمیمی با چیس جارویس است و برای من هیچ چیز با ارزش‌تر از این در دنیا وجود ندارد. (براندون استانتون، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)
  • ندای خلاقانه طرز فکر شما را با تمام وجود درباره‌ی چگونگی و چرایی خلاقیت انسان‌ها تغییر می‌دهد و این انگیزه و الهام را در اختیارتان می‌گذارد تا زندگی بهتری از آنچه تصورش را می‌کنید، بسازید. (دبی میلمن، هنرمند و استاد هنرهای تجسمی)
  • چیس جارویس به‌شکل خستگی‌ناپذیر و سخاوتمندانه ما را به چالش می‌کشد تا تغییرات در فرهنگ و رسانه را به‌عنوان فرصتی استثنایی ببینیم. اگر به اصلاح کارهایتان اهمیت می‌دهید، این کتاب برای کمک به شما ضروری است. (ست گودین، نویسنده و کارآفرین)

کتاب ندای خلاقانه برای چه کسانی مناسب است

کتاب ندای خلاقانه برای هنرمندان، کارآفرینان و افرادی که تلاش می‌کنند تا در کسب‌وکار خود تغییرات مهم و قابل ملاحظه‌ای به‌وجود آورند، مناسب است. همچنین این کتاب می‌تواند برای دانشجویان و هنرجویان رشته‌های مختلف هنری و ادبیات نیز کاربرد داشته باشد.

با چیس جارویس بیشتر آشنا شویم

چیس جارویس متولد 1971، هنرمند، نویسنده، عکاس و کارآفرین اهل کشور آمریکا است. او بنیانگذار و مدیر پلتفرم آموزشی آنلاین CreativeLive است که از سال 2010 به این سو فعالیت می‌کند. جارویس به عنوان مشاور هنری با شرکت‌های بین‌المللی بزرگ نظیر نایک، پپسی، ولوو، ریباک، اپل و ردبول همکاری کرده است و به عنوان عکاس جوایز معتبری از جمله جایزه‌ی «انجمن عکاسان تبلیغاتی آمریکا» و جایزه‌ی «د لا فوتوگرافی» پاریس دریافت کرده است. جارویس همچنین در سال 2009 نرم‌افزار تخصصی عکاسی The Best Camera را برای گوشی‌های آیفون طراحی و به بازار ارائه کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب ندای خلاقانه

  • موقعیت شما همواره قابل‌تغییر است
  • خلاقیت طبیعی و سالم اما نیازمند تمرین است
  • ضمیر خودآگاه شما، یک منتقد است. اگر حین کار بیش از حد به آن تکیه کنید، برای پیشرفت به تقلا خواهید افتاد. در عوض به یک روال ساده و قابل‌تکرار بپردازید

در بخشی از کتاب ندای خلاقانه می‌خوانیم

از خودتان بپرسید: آیا شیوۀ کار کردنم درست است؟ آیا شیوۀ زندگی کردنم درست است؟

این کتاب دربارۀ خلاقیت است، اما به‌تعبیری عمدتاً دربارۀ زندگی و نحوۀ زیستن است. این کتاب فقط دربارۀ شروع تمرینی خلاقانه یا تبدیل شدن به طراح، نویسنده، عکاس یا کارآفرین بهتر نیست؛ اگرچه تمام مهارت‌های خلاقانه‌تان را لبریز خواهد کرد. اینکه چگونه زندگی غنی‌تر، ژرف‌تر و باارزش‌تری نسبت به قبل داشته باشیم. پذیرفتن خلاقیت در زندگی‌تان درست مانند لحظه‌ای است که دوروتی4 از خانۀ سیاه و سفید کانزاس وارد سرزمین خیالی درخشان و رنگارنگ شد.

فکر کنید چه چیزی باعث شد امروز، در این لحظه، این کتاب را باز کنید. در جستجوی چه هستید؟

اگر مطمئن هستید که بیشترین انگیزه را دارید و از توانایی‌هایتان در حد کمال استفاده می‌کنید، عالی است. اگر بخشندگی و شادی را به هر کاری وارد کنید، نه‌تنها کارهای خلاق بلکه در هر زمینه‌ای، فوق‌العاده می‌شود. اگر روابط مهم‌تان را روحیۀ خلاقیت و ابتکار روزانه سرشار از شادی، الهام، سرزندگی کند، پس هر آنچه را که می‌توانم به شما یاد بدهم، آموخته‌اید. هر کاری که می‌کنید، موفقیت‌آمیز است. زندگیِ رؤیایی دارید. به آفرینش روزانه‌تان بازگردید. دنیا به آنچه شما می‌دهید نیاز دارد. لطفاً این کتاب را به کسی که به آن نیاز دارد بدهید.

فهرست مطالب کتاب

تحسین ‌ها از ندای خلاقانه
در وهله‌ی نخست بخوانید!
مقدمه
گام اول: تصور کنید
به ندای خود گوش بسپارید
در مسیر خود گام بردارید
برجسته می ‌شوید
گام دوم: طراحی کنید
روش‌ های خود را توسعه دهید
خلوت خود را ایجاد کنید
بهترین عملکرد خود را ارائه دهید
گام سوم: اجرا کنید
آن‌ قدر کاری را انجام دهید تا در آن تبحر پیدا کنید
دانشگاه تو
برای پیروزی باید شکست خورد
گام چهارم: تقویت کنید
افراد خود را پیدا کنید
مخاطبان خود را ایجاد کنید
شروع کنید!
در آخر بخوانید
سپاسگزاری ‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ندای خلاقانه: هیچ راز بزرگی وجود ندارد
نویسنده
مترجمزهرا ابراهیمی
ناشر چاپیبنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات360
زبانفارسی
شابک978-600-253-714-0
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ندای خلاقانه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ندای خلاقانه

برای دریافت کتاب ندای خلاقانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.