معرفی و دانلود کتاب نق نق کردن ممنوع حتی برای شما!

عکس جلد کتاب نق نق کردن ممنوع حتی برای شما!
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نق نق کردن ممنوع حتی برای شما! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نق نق کردن ممنوع حتی برای شما! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نق نق کردن ممنوع حتی برای شما!

جان گوردون در کتاب نق نق کردن ممنوع حتی برای شما! کمک‌تان می‌کند تا غرغر کردن و منفی‌نگری را کنار بگذارید و به فردی مثبت‌اندیش تبدیل شوید. این تغییر عادت موجب آشتی اعضای خانواده، همکاران و دوستان‌تان می‌شود و شما را به فردی موفق و دوست‌داشتنی تبدیل می‌سازد.

درباره کتاب نق نق کردن ممنوع حتی برای شما!:

اغلب شما در زندگی با افراد غرغرو که با صحبت‌هایشان انرژی‌تان را می‌گیرند، مواجه شده‌اید و غیر ممکن است که روزی حداقل چندین نفر از این افراد را در اتوبوس، مترو یا مهمانی‌ها نبینید. اگر بخواهید برای تغییر این افراد خودتان را به زحمت بیندازید، آب در هاون کوبیده‌اید، با این حال موضوع مهم این است که شما چطور خودتان را بازیابی کنید و مثبت‌اندیشی را در پی بگیرید؛ چرا که هیچ‌کس جز خودتان نمی‌تواند شما را از منفی‌بافی و نق‌نق کردن دور کند.

جان گوردون (Jon Gordon) در کتاب نق‌نق کردن ممنوع حتی برای شما! (The no complaining rule) به شما می‌آموزد چگونه منفی‌نگری را به مثبت‌اندیشی تبدیل کنید. در واقع گله و شکایت‌های درونی‌تان نشان‌دهنده‌ی چیزهایی که شما در زندگی نمی‌خواهید، است.

حتی سفری که قرار است پس از پیمودن هزاران مایل شما را به مقصد نهایی برساند نیز قدم اولی دارد که اگر نگاهِ رو به مقصد داشته باشید، می‌توانید خطرات را به جان بخرید و در طول مسیر پیش بروید. به عنوان مثال، اگر شما برای انجام هر کاری برای رویارویی با خطرات از برداشتن قدم اول دست بشویید، هر گز به جایی نخواهید رسید و یا هدفی کسب نخواهید کرد.

اگر برای انجام هر کاری تلاشی در کار نباشد، هیچ هدفی نیز به دست نخواهد آمد. پس اگر قرار است کاری را انجام دهید، همین حالا قدم اول را بردارید و خود را برای هر نوع چالش آماده کنید. ممکن است با سختی‌ها و دشواری‌هایی که پیش رو دارید کمی جا بخورید و یا دچار ترس و وحشت شوید، اما در انتهای مسیر موفقیت از آن شماست.

نکوداشت‌های کتاب نق نق کردن ممنوع حتی برای شما!:

- جان گوردون در کتاب نق‌نق کردن ممنوع حتی برای شما، برگ برنده خود را رو می‌کند. (Coach Lou Holtz)

- در دنیایی که به نظر می‌رسد بسیاری از افراد به نیمه خالی لیوان توجه دارند، جان گوردون طرحی ناب در کتاب نق‌نق کردن ممنوع حتی برای شما ارائه می‌دهد تا به تمامی افراد کمک کند. رویکرد او باعث کاهش منفی‌نگری در شما می‌شود و می‌تواند بر محل کار و خانواده‌تان تأثیر بگذارد و به شما کمک کند تا محیط‌های پربارتر و دارای استرس کمتری ایجاد کنید. (Nathan Whitaker)

- شکایت و نق‌نق کردن یکی از بزرگ‌ترین مشکلات امروز در دنیای تجارت است. این مسئله اثربخشی یک تیم و سازمان را تضعیف می‌کند و منجر به تحقیر و ناتوانی در سازگاری و تغییر بین افراد می‌شود. جان گوردون در کتاب خود برای این موضوع یک پادزهر ارائه می‌دهد! (Ken Fisher)

- از قطار شکایت پیاده شوید و این کتاب را بخوانید. (Ken Blanchard)

کتاب نق نق کردن ممنوع حتی برای شما برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم فردی غرغرو و نق‌نقو هستید و می‌خواهید این خصوصیت خود را کنار بگذارید، این کتاب را بخوانید.

با جان گوردون بیشتر آشنا شویم:

او نویسنده و سخنرانی آمریکایی است که درباره مسائلی چون مدیریت، فرهنگ، فروش و کار تیمی فعالیت می‌کند. گوردون و مؤسسه مشاوره‌اش به پرورش و تربیت مدیران، شرکت‌ها و تیم‌های مثبت‌اندیش می‌پردازند. وی فارغ‌التحصیل دانشگاه کرنل و دارای مدرک کارشناسی ارشد تدریس از دانشگاه اِموری است. کتاب‌های پرفروش و سخنرانی‌هایش، الهام‌بخش خوانندگان و مخاطبان بسیاری در سرتاسر دنیا بوده‌ است.

جان گوردون کتا‌ب‌های گوناگونی نگاشته که هشت عنوان از آن‌ها از جمله «اتوبوس انرژی، اردوگاه آموزشی، نجار، شما ابتدا در رختکن برنده می‌شوید، قدرت مدیریت مثبت، قدرت تیم مثبت، دانه قهوه و مثبت بمانید» پرفروش شده‌اند.

در بخشی از کتاب نق نق کردن ممنوع حتی برای شما می‌خوانیم:

هابی آن روز تمام سعی خود را کرد تا سر وقت به سر کار خود برسد ولی باز هم 45 دقیقه تأخیر داشت. او می‌خواست خود را برای جلسه با زن مدیرعامل شرکت آماده کند ولی وقتی درب اتاقش را باز کرد، دن را دید که آن جا منتظر نشسته است.

دن با خوشحالی گفت: «سلام خانم هابی.»

هابی با تبسمی به دن پاسخ داد.

دن گفت: «ما در موقعیت خطیری قرار داریم که باید همه به هم کمک کنیم که این بحران را پشت سر بگذاریم.»

هابی گفت: «دقیقاً ولی مسئله این است که آیا من قادر هستم که شرکت را برای عبور از این بحران یاری دهم، چون همان طور که می‌دانید من از نظر روحی و مشکلات شخصی شرایط مناسبی ندارم.»

دن گفت: «من به مشکلاتی که پس از ترک همسرت در زندگی داری کاملاً آگاه هستم و می‌دانم که به ثمر رساندن دو نوجوان شیطان به تنهایی بسیار سخت است. باور کن من همیشه در دل شما را تحسین می‌کنم؛ اما با تمام این تفاصیل ایمان دارم که شما علی‌رغم داشتن این مسئولیت‌ها با قبول این وظیفه می‌توانید رشد کرده و به کارکنان شرکت کمک کند.»

هابی برای فرار از مسئولیت گفت: «به نظرم جیم برای انجام این کار از من توانمند‌تر است. من توانایی لازم را برای انجام این کار ندارم!»

دن پاسخ داد: «شاید جیم انسان توانمندی باشد، ولی در وضعیت جاری شرکت، فرد مناسب برای این مسئولیت تو هستی. تو توانایی لازم برای قبول این مسئولیت را داری، من به این توانایی‌ها ایمان دارم. تو با تکیه بر این توانایی‌ها می‌توانی شیطان منفی‌بافی را از این شرکت ریشه‌کن کنی.»

هابی پاسخ داد: «اما من به فرصت بیشتری نیاز دارم.»

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
قسمت 1: خانم امید
قسمت 2: زلزله در شرکت
قسمت 3: تجدید روحیه
قسمت 4: تماس از بالا
قسمت 5: مشکل اصلی کجاست؟
قسمت 6: ترافیک
قسمت 7: صحبت با دن
قسمت 8: بهای منفی‌بافی
قسمت 9: شاید وضع بدتر از این می‌شد!
قسمت 10: دیدار با جویس
قسمت 11: مسیر مثبت‌نگری
قسمت 12: فراموش کردن گله کردن و نالیدن
قسمت 13: 3 ابزار طلایی عدم نالیدن
قسمت 14: بی‌خبری را به فال نیک بگیرید
قسمت 15: بنیان‌های موفقیت
قسمت 16: خبرچین‌ها
قسمت 17: باغبان
قسمت 18: جمعه
قسمت 19: جلسه با معاونت‌ها
قسمت 20: قوانین مثبت‌اندیشی
قسمت 21: پرسش‌ها
قسمت 22: ترافیک سنگین
قسمت 23: تعطیلات
قسمت 24: دوشنبه شروع هفته
قسمت 25: تشریح قانون «نق‌نق کردن ممنوع»
قسمت 26: ارائۀ طرح
قسمت 27: بازی کردن برای برنده شدن
قسمت 28: دریافت خبرهای جدید
قسمت 29: 6 ماه بعد
قسمت 30: همه چیز خوبه
قسمت 31: برنامۀ عملی برای اجرای قانون «نق‌نق کردن ممنوع»
قسمت 32: برنامه‌ریزی هفتگی
قسمت 33: آزمونی برای نق‌نقو بودن یا نبودن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نق نق کردن ممنوع حتی برای شما!
نویسنده
مترجمآرزو خسروپور
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-622-284-121-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نق نق کردن ممنوع حتی برای شما!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب نق نق کردن ممنوع حتی برای شما!

برای دریافت کتاب نق نق کردن ممنوع حتی برای شما! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.