معرفی و دانلود کتاب نقاشی‌ها حرف می‌زنند

عکس جلد کتاب نقاشی‌ها حرف می‌زنند
قیمت:
۱۹۰۰۰ 13300 تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نقاشی‌ها حرف می‌زنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نقاشی‌ها حرف می‌زنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نقاشی‌ها حرف می‌زنند

نگار گوشه اتاق نشسته بود و به پنجره نگاه می‌کرد. حوصله‌اش سر رفته بود. بیرون هم نمی‌توانست برود؛ چون داشت باران می‌آمد. با خستگی از جا بلند شد و به سمت پنجره رفت. باغچه زیر باران خیس شده بود. برگ‌های سبز درختان براق و پررنگ شده بودند و از این‌که زیر باران خیس می‌شدند، لذت می‌بردند. نگار به گلدانی که کنار پنجره قرار داشت نگاه کرد. خاک گلدان خشک بود. گل شمعدانی داخل آن از ساقه خم شده بود و با حسرت به باران، که آن سوی پنجره می‌بارید، نگاه می‌کرد. بوته‌های گل محمدی باغچه خوش‌حال بودند. ساقه‌هایشان را راست نگه داشته بودند و از این‌که زیر باران خیس می‌شدند، راضی به نظر می‌رسیدند. نگار فکر کرد اگر بتواند گلدان شمعدانی را به حیاط ببرد، حتماً گل شمعدانی هم، مثل گل‌های محمدی، از خیس شدن زیر باران خوش‌حال خواهد شد. درحالی‌که سعی می‌کرد گلدان شمعدانی را از جا بلند کند، گفت: «اگر بروی بیرون، مثل گل‌های محمدی، خوش‌حال می‌شوی؛ مگر نه؟!»


مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نقاشی‌ها حرف می‌زنند
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات57
زبانفارسی
شابک978-600-175-250-6
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۱۹۰۰۰ 13300 ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نقاشی‌ها حرف می‌زنند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب نقاشی‌ها حرف می‌زنند

برای دریافت کتاب نقاشی‌ها حرف می‌زنند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.