معرفی و دانلود کتاب نمایشنامه ماه و شیطان

عکس جلد کتاب نمایشنامه ماه و شیطان
قیمت:
۱۵,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نمایشنامه ماه و شیطان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نمایشنامه ماه و شیطان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نمایشنامه ماه و شیطان

کتاب نمایشنامه ماه و شیطان نوشته‌ی مهدی الهایم، با روایتی اجتماعی و جذاب به شما نشان می‌هد که چگونه طمع و زیاده‌خواهی، خوی انسانی را از بین می‌برد.

مهدی الهایم در مقدمه کتاب بیان می‌کند:

یکی از بزرگترین وسوسه‌هایی که می‌تواند ما را دربربگیرد، وسوسه قدرت است. اینگونه است که بیشتر انسان‌ها دنبال قدرت بیشتر هستند. ولی به یاد داشته باشیم قدرت هم خوبی‌هایی دارد، به شرطی که درست از آن استفاده کنیم. به عقیده شخصی من حرص و قدرت طلبی باعث از بین رفتن سرشت انسانی می‌شود.

با مهدی الهایم بیشتر آشنا شویم:

مهدی الهایم متولد فروردین سال 1375 است. کارهای هنری خود از جمله نویسندگی و بازیگری تئاتر را از سال 93 شروع کرده است. از همان سال تا به الان در چندین تئاتر ایفای نقش کرده است. از جمله نمایشنامه‌های او: ماه و شیطان، خاکریز، نمایشنامه کمدی علم و عشق، شب مرد تنها، یلدا و دربست جهنم که اقتباسی از نمایشنامه خارجی است و فیلمنامه: تنها مانده. همچنین نگارش یک رمان فانتزی به نام: ارباب - زمان از جمله کارهای اوست.

در بخشی از کتاب نمایشنامه ماه و شیطان می‌خوانیم:

وروک در اتاق خود در حال قدم زدن و فکر کردن است که آفره همسرش وارد می‌شود.
آفره: چه شده عزیزم؟ چرا آشفته‌ای؟
اوروک: آه بانوی من؛ خوبست که آمدی. دارم از دست برادرم دیوانه می‌شوم (صدایش را پایین می‌آورد) انگار بعد از مرگ ملکه مشاعرش را از دست داده. مملکت را می‌خواهد به باد دهد.
آفره: چطور؟ مگر چه شده؟
اوروک: همسایه ما عثمانی قصد جنگ دارد. مطمئنم خبر حال و روز برادرم به گوش آنان رسیده است. مرگ ملکه همه اقتدار و تدبیر برادرم را بر باد داده است.
آفره: (عشوه‌کنان به همسرش نزدیک می‌شود) خوب عزیزم چرا از این فرصت به نفع خودت استفاده نمی‌کنی؟
اوروک: یعنی چه؟
آفره: یعنی به همه بی‌کفایتی و ناسپاسی‌های برادرت خاتمه دهی.
اوروک: چطوری؟
آفره: بعد از پادشاه بالاترین قدرت این کشور چه کسی است؟
اوروک: خوب معلوم است من...
آفره: نه عزیزم... حالا آن پسر چند ماهه جای تو را گرفته است، ای‌کاش مادر و فرزند با هم جان می‌باختند... تو چند سال دیگر می‌خواهی صبر کنی تا به حقت برسی؟ آن ماریای شوم اگر عمرش به دنیا نبود اما پسرش را به یادگار گذاشت تا شانس پسرمان را برای پادشاه شدن سلب کند... یقیناً آرشام هم که بزرگ شود می‌خواهد مثل برادرت به پسرت زور بگوید و او را در مقام پایین‌تری نگه دارد.
اوروک: بس کن، منظورت از این حرف‌ها چیست؟
آفره: نگو که متوجه گفته‌های من نیستی. حالا بهترین فرصت است. با وزیر جنگ صحبت کن او را بکش طرف خودت و با کمک او شاه را سرنگون کن و خودت بر تخت قدرت بنشین.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نمایشنامه ماه و شیطان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نسل روشن
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات44
زبانفارسی
شابک978-622-6413-42-8
موضوع کتابنمایشنامه ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نمایشنامه ماه و شیطان

Kenyan yugen
۱۴۰۱/۸/۲۶
نمایشنامه بدی نبود اما خوب هم نبود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب نمایشنامه ماه و شیطان

برای دریافت کتاب نمایشنامه ماه و شیطان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.