معرفی و دانلود کتاب نمی‌توانی روز مرا خراب کنی: 52 راهکار برای متحول کردن زندگی

عکس جلد کتاب نمی‌توانی روز مرا خراب کنی: 52 راهکار برای متحول کردن زندگی
قیمت:
۳۲۰۰۰ 16000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نمی‌توانی روز مرا خراب کنی: 52 راهکار برای متحول کردن زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نمی‌توانی روز مرا خراب کنی: 52 راهکار برای متحول کردن زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نمی‌توانی روز مرا خراب کنی: 52 راهکار برای متحول کردن زندگی

اگر احساس می‌کنید که زندگی شما را ناامید کرده است و با هر اتفاقی فورا خشمگین می‌شوید، کتاب نمی‌توانی روز مرا خراب کنی: 52 راهکار برای متحول کردن زندگی را بخوانید و تأثیرات شگفت‌انگیز آن را در زندگی‌تان مشاهده کنید. آلن کلاین با لحنی طنازانه شیوه‌های گوناگون مدیریت استرس و کنترل خشم را به شما معرفی می‌نماید.

درباره کتاب نمی‌توانی روز مرا خراب کنی:

آلن کلاین (Allen Klein) این بار نیز با همان لحن دوست‌داشتنی همیشگی‌اش شما را با راهکارهایی بسیار ساده اما مؤثر آشنا می‌سازد که با رعایت آن‌ها می‌توانید اضطراب را از خود دور سازید.

کتاب جادویی و شگفت‌انگیز نمی‌توانی روز مرا خراب کنی (You Can't Ruin My Day) با این هدف تألیف شده است که تمامی تلخی‌ها و اتفاقات ناگوار روزانه که موجب خشم و یا ناراحتی شما می‌شوند، زنگ خطر و هشداری به حساب می‌آیند که با نقاط ضعف خود آشنا شوید و نسبت به آن‌ها حساسیت کمتری داشته باشید.

با خواندن این کتاب و عملی کردن توصیه‌های نویسنده، شما می‌توانید انتخاب‌های هوشمندانه‌تری داشته باشید و به سطح بالایی از خودآگاهی دست یابید. برخلاف سایر کتاب‌های روانشناسی خودسازی که از حل مشکلات پیچیده و دشوار زندگی سخن می‌گویند، این اثر به نکات بسیار ساده و ظریف روزمره اشاره می‌کند که ذره ذره بر روح و روان شما اثرات منفی خود را باقی می‌گذارد و به مرور سایه سیاه آن بر تمامی وجوه زندگی‌تان نقش می‌بندد.

الن کلین به شما ثابت می‌کند که یک زندگی شاد و آرام، موهبتی دست‌نیافتی نیست که شخصی آن را برایتان فراهم آورد؛ بلکه با تمرین‌های روزانه و خودآگاهی می‌توانید آرامش و شادی حقیقی را به زندگی‌تان دعوت نمایید. یکی از ویژگی‌های مثبت این اثر توجه به حقایق زندگی‌ست؛ به نحوی که پس از هر کدام از 52 توصیه، مثال و داستانی حقیقی از زندگی افرادی را روایت می‌کند. موقعیت‌های آشنایی که به احتمال قوی شما در اکثر آن‌ها قرار گرفته‌اید.

کریستین کارلسون در مقدمه کتاب نمی‌توانی روز مرا خراب کنی می‌گوید: «این اثر به من آموخت که زندگی در لحظه‌ای می‌تواند تغییر کند و هر روز از زندگی ما مهم است.»

نکوداشت‌های کتاب نمی‌توانی روز مرا خراب کنی:

- این کتاب را نخوانید! بلکه آن را زندگی کنید. آلن کلاین کتابی مفرح و آینده‌ساز به شما هدیه می‌کند. (تری پالسون)
- کتاب آلن کلین به شما کمک می‌کند معضلات زندگی را برطرف کنید. این کتاب مغز شما را شارژ کرده و لبخند به لبانتان می‌آورد. (جوئل شوارتز)
- یک راهنمای خنده‌دار و خردمندانه برای جلوگیری از تمام اتفاقات احتمالی منفی روزمره. (مات وینستین)

خواندن کتاب نمی‌توانی روز مرا خراب کنی مناسب چه کسانی است؟

اگر در زندگی به دنبال شادی بیشتر و اضطراب کمتر هستید، این کتاب برای شما نوشته شده است! تمامی علاقمندان کتاب‌های خودیاری و مثبت‌اندیشی را به خواندن این اثر خارق‌العاده دعوت می‌کنیم.

با آلن کلاین بیشتر آشنا شویم:

سخنران برجسته و نویسندۀ پرفروش، آلن کلین، آوریل 1938 در آمریکا متولد شد. او یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین سخنرانان انگیزشی در سراسر جهان است و همواره با لحن طنازانه و حس شوخ‌طبعی‌اش مخاطبان خود را تحت تأثیر قرار می‌دهد. بیشتر سخنرانی‌های او در حوزه مدیریت استرس و آموزش شیوه‌های خودیاری است.

جملات برگزیده کتاب نمی‌توانی روز مرا خراب کنی:

- اگر می‌کوشید به هدف خود برسید، بدانید که بر سر راه‌تان موانع و مشکل‌هایی وجود دارد. من با مشکل‌هایی عدیده روبه‌رو شده‌ام؛ همه این مشکلات را از سر گذرانده‌اند. امّا مشکلات لزوماً نباید شما را متوقف کنند. اگر به دیواری برخورد کردید، برنگردید و تسلیم نشوید. بیاموزید که از دیوار بالا بروید. از میان آن عبور کنید و، درغیراین‌صورت، آن‌را دور بزنید. (مایکل جردن)

- وقتی در آرامش به‌سر می‌برید و انعطاف دارید، شاد هستید؛ وقتی جدی و سلطه‌جو هستید، ناخشنودید. بنابراین نکوشید دیگران را زیر سلطۀ خود بگیرید و از آنان با اصرار نخواهید که راه شما را انتخاب کنند. (هیو پراتر)

- تفاوت‌های شما با دیگران است که شما را جالب می‌کند.

- عشق تنها در صورتی رشد می‌کند که در آن‌ سهیم شوید. اگر به دیگران بدهید بیشتر پس می‌گیرید. (برایان تریسی)

- اگر شما، تحت‌تأثیر عاملی بیرونی، پریشان هستید، تألم شما ناشی از خود عامل نیست، بلکه ناشی از برآورد شماست و شما از قدرتی برخوردارید که در هر زمانی که خواستید بر ضد آن طغیان کنید. (مارکوس اورلیوس)

- اینکه چه می‌کنید، خشمگین می‌شوید یا نمی‌شوید، تأثیرش در جهان به اندازۀ لیوان آبی است که به آبشار نیاگارا بریزید. چه خشم را انتخاب کنید یا خنده را، تأثیر زیادی در جهان بر جای نمی‌گذارد، با این تفاوت که خنده روز شما را شاد می‌کند و خشم روزگارتان را تیره و تار. (وین دایر)

در بخشی از کتاب نمی‌توانی روز مرا خراب کنی می‌خوانیم:

زندگی پر از شلوغی و راهبندان است، نه‌تنها در ترافیکی که وسایل نقلیه در آن قرار دارند، بلکه در بزرگراه زندگی که همه‌روزه در آن سفر می‌کنیم. در طول بزرگراه به حرکت در می‌آییم و همه‌چیز به خیر و خوشی برگزار می‌شود، سپس روی خودرومان خط می‌افتد، دست فرزندمان می‌شکند، افزایش حقوقی را که به ما قول داده بودند، دریافت نمی‌کنیم، پروازمان لغو می‌شود، به ما می‌گویند با بیماری‌ای جدی روبه‌رو هستیم و نظایر این‌ها.

بعضی از این راهبندها جدی نیستند، موقت‌اند، امّا بعضی دیگر راهبندهایی جدی هستند که ما را در دل ترافیک متوقف می‌کنند. امّا همۀ این راهبندها، جدی یا غیرجدی فرصتی هستند که ببینیم چگونه به آن‌ها واکنش نشان می‌دهیم.

برای مثال، یکی از دوستان من سرطان دارد. او تقریباً همه‌روزه به اینترنت مراجعه می‌کند تا دربارۀ درمانش اطلاعاتی به‌دست آورد. آنچه می‌خوانید مطلبی است که او روزی نوشت:

«من با این اندیشه از خواب بیدار شدم که سرطان من نقطه‌ای گذرا روی صفحۀ رایانه است. امّا درواقع، ایستگاهی در دل ترافیک است. اجازه بدهید در اینجا به قیاسی اشاره کنم.

«آیا می‌دانید چگونه ممکن است در حال تماشای تلویزیون، تصویر از بین برود و یا پارازیتی روی ماهواره پدیدار شود؟ ممکن است فکر کنید که این رویدادی لحظه‌ای است. امّا وقتی مشکل ادامه‌دار می‌شود، ناراحتی بروز می‌کند. نمی‌توانید بقیه برنامه‌ای را که تماشا می‌کردید، ببینید. به شرکتی که فیلم کابلی را برای‌تان می‌فرستد زنگ می‌زنید و منتظر می‌مانید و یا، در حالی‌که در بزرگراه رانندگی می‌کنید، ناگهان به راهبندان برمی‌خورید و یا با سرعتی اندک جلو می‌روید. به هر صورت، تأخیری در کارتان به وجود می‌آید و اغلب این تأخیر بیش از حدّ انتظار طول می‌کشد.

«مبتلا شدن به سرطان نیز به همین شکل است. در زندگی شما وقفه‌ای ایجاد می‌کند.»

دوست من تصمیم گرفت که در هر حال به زندگی و فعالیت‌هایش ادامه دهد. شلوغی ترافیک او به پایان رسیده است و او می‌تواند به زندگی‌اش ادامه دهد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
نقطه آغاز
تاریخچه
حکایت کتاب
حکایت من
حکایت آنان
حکایت شما
بخش یک | بیدار شوید
کانال را عوض کنید
کانال درست را انتخاب کنید
ناسزا گفتن یا پذیرفتن
همه‌چیز را آن‌طور که هستند ببینید
بیاموزید که رها کنید
از سر راه کنار بروید
سرزنش نکنید
دیگران را ببخشایید
خودتان را ببخشایید
در خبرهای بد دنبال خبرهای خوش بگردید
دنده را در وضعیت خلاص بگذارید
بسنجید
آزمون پنج دقیقه، پنج ماهه و پنج ساله بگیرید
بخش دو | چشم خود را باز کنید و متوجه شوید
بگویید «آری»
هدف‌تان را مشخص کنید
تقلا نکنید
متوجه چیزهای کوچک باشید
کمال‌طلبی را رها کنید
بدهید تا پس بگیرید
مواظب شلوغی ترافیک باشید
قالب ذهنی خود را تغییر بدهید
قدرت کلمات
مواظب باشید به خود چه می‌گویید
حقیقت را بگویید
به مرخصی بروید
سپاس‌گزار باشید
از موارد جزئی و بی‌اهمیت سپاس‌گزار باشید
مهربان باشید
به هرکس نگاه می‌کنید در او نور ببینید
دوربین عکاسی شوید
آنچه را می‌دانید فراموش کنید
همه‌چیز را آن‌طور که هستند ببینید
مترصد سکوت شوید
فرصت تنفس به خود بدهید
آرام بگیرید
شکایت نکنید
ابتدا خالی کنید
عبور از خیابان
ترس را به عقب برانید
بخش سه | بزرگ شدن (نه!)
بزرگ شوید و شاد باشید
نگران نباشید، خوشحال باشید
بگذارید بازی آغاز شود
آن‌ها را به اسباب‌بازی فروشی ببر
روزتان را خوش کنید
بخش چهار | زیر خنده زدن
سخت نگیرید
چشمان شوخ‌طبعی خود را بگشایید
لبخند زدن را امتحان کنید
مبالغه کنید
بخش پنج | بسته‌بندی
نامۀ عاشقانه‌ای بنویسید
دست‌نوازشی به شانۀ خود بکشید
طوری زندگی کنید که انگار فردا خواهید مُرد
به خاطر داشته باشید: پایان‌ها، نقطه‌های آغاز است

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نمی‌توانی روز مرا خراب کنی: 52 راهکار برای متحول کردن زندگی
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
ناشر چاپینشر البرز
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات246
زبانفارسی
شابک978-600-9876-34-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۲۰۰۰ 16000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نمی‌توانی روز مرا خراب کنی: 52 راهکار برای متحول کردن زندگی

پروانه عابدی
۱۴۰۱/۹/۱۵
من فعلا ۸ فصل از کتاب رو خوندم ولی انقد واسم مفید وکاربردی بود که تصمیم گرفتم همین نیمه راه نظرم رو بنویسم. خیلی ساده ولی کاربردی توضیح داده. مسائلی که اکثریت ماها درگیرش هستیم. راهکارهاشم خیلی جالبه. این چند روز که شروع به خوندن کتاب والبته فکر کردن روی مسائل وراهکارهاش کردم حالم خیلی بهترشده. ممنون از نویسنده وممنون از کتابراه بخاطر این انتخاب زیبا. عااالی.
mohsen n
۱۴۰۲/۴/۵
کتاب ساده وروانی بود راهکارهای خوبی گفته شده اگه فقط به همین جمله اخم نکنید توجه کنید ادمو به فکرفرومیبره حالا راه کارهایی که داده بود جدا. تشکر از کتابراه
ساناز معینی
۱۴۰۱/۷/۲۴
اینکه چگونه بتوانیم به زندگی نگاه کنیم خیلی مهمه... دیدگاه ماست که زندگی رو برامون زشت یا زیبا نشون میده... همیشه مثبت اندیش باشیم تا کمتر اذیت بشیم.
مهسا ‌
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
از کتابش خوشم اومد مثلا اونجایی که درباره چراغ قرمز توضیح میده خیلی خوب میتونه به ادم کمک کنه که این اتفاقای ساده رو بدشانسی ندونه و اعصاب خوردی نکنه
Maryam Hamzeloo
۱۴۰۰/۳/۷
همین یک کلمه از کتاب (نام کتاب) کافیه برای عاشق خواندن این کتاب، که چطور میتونم همیشه حس وحالمو خوب نگه دارم پیشنهاد میکنم استفاده کنید
mahsa sazvar
۱۴۰۰/۲/۱۵
در حال خواندن هستم. تمرینات کاربردی بسیار عالی داره که باعث میشه نگرش انسان به اتفاقات پیرامون تغییر پیدا کنه.
Ali Javadi
۱۴۰۰/۳/۳۱
از وقتی ک این کتابو خوندم اصن خیلی تغییر کردم
Maral Yeganeh
۱۴۰۰/۲/۳۱
عالییی بود اگه به کار ببریم توی زندگی فوق العاده ست
mahdie
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
تغییر دیدگاه و نگرش و مثبت نگهداشتن خیلی خوبه👏👏
حسین قاسم زاده
۱۴۰۰/۸/۲۳
معرکه
اگر با دقت بخوانید و عمل کنید حالتان خیلی خوب میشه
Forthepinks 19
۱۴۰۰/۷/۹
چندجا غلط ترجمه‌ای و نگارشی داره ولی درکل کتاب خوبیه
مائده وهمی
۱۴۰۲/۳/۵
حتما بخونید بکارتون میاد
زهرا ولی زاده مطلق
۱۴۰۰/۷/۲۵
خیییلی عالی ومفید بود
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه کتاب نمی‌توانی روز مرا خراب کنی: 52 راهکار برای متحول کردن زندگی

برای دریافت کتاب نمی‌توانی روز مرا خراب کنی: 52 راهکار برای متحول کردن زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.