معرفی و دانلود کتاب تو نمی‌توانی روزم را خراب کنی: 52 هفته و 52 راهکار مهم برای رسیدن به قله‌ی موفقیت

عکس جلد کتاب تو نمی‌توانی روزم را خراب کنی: 52 هفته و 52 راهکار مهم برای رسیدن به قله‌ی موفقیت
قیمت:
۴۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تو نمی‌توانی روزم را خراب کنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تو نمی‌توانی روزم را خراب کنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تو نمی‌توانی روزم را خراب کنی: 52 هفته و 52 راهکار مهم برای رسیدن به قله‌ی موفقیت

آلن کلاین در کتاب تو نمی‌توانی روزم را خراب کنی با بیانی طنازانه مهارت‌هایی را به شما پیشنهاد می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید خشم و استرستان را در زندگی کنترل کنید. این اثر فوق‌العاده، مطالبی خردمندانه همراه با داستان‌هایی الهام‌بخش دربردارد که شما را شاد می‌کند و خنده بر لب‌هایتان می‌آورد.

درباره‌ی کتاب تو نمی‌توانی روزم را خراب کنی:

وقتی حالت‌هایی مثل عصبانیت، دلخوری، خشم و غضب را در خودتان نگه ‌دارید، به نیرویی مقاومت‌ناپذیر تبدیل می‌شود که بعد، افکارتان را زیر نفوذ می‌گیرد، انرژی‌تان را تحلیل می‌برد و روزتان را خراب می‌کند. همین امر مانع می‌شود که مواردی عالی و مثبت و روحیه‌بخش وارد زندگی‌تان شود.

ذهن آشفته مثل میزی به هم ریخته است که نمی‌توانید چیزی را که دنبالش می‌گردید پیدا کنید. یا مثل جوبیاری است که برگ‌ها و شاخه‌های شکسته‌ی درخت‌ها و نخاله‌ها راه آن را مسدود کرده است. شما باید نخاله‌های ذهنتان را خالی کنید تا آرامش جاری شود.

کتاب تو نمی‌توانی روزم را خراب کنی (You Can't Ruin My Day) مثل یک باتری است که دارد ضعیف می‌شود، زنگ هشداری است که به شما خاطر نشان می‌کند هر موقع ناراحت و دمغ هستید باید حال‌وهوای خود را تغییر بدهید؛ حکم یادآوری را دارد که به شما می‌گوید حق انتخاب دارید. شما می‌توانید خودتان را به کری بزنید تا صدای لذت و خوشی زندگی را نشنوید، یا اینکه می‌توانید با عوض کردن باتری زندگی‌تان، اوضاع و احوالتان را تغییر بدهید.

به عقیده‌ی آلن کلاین (Allen Klein)، تمام ناراحتی‌ها، عقب‌نشینی‌ها و سرخوردگی‌های زندگی‌ می‌تواند زنگ هشداری باشد که به شما خاطر نشان کند زندگی معرکه است. او هر کدام از موضوعات 52 هفته‌ای این کتاب را به سه بخش عمده تقسیم بندی کرده و 52 راهکار مهم برای رسیدن به قله‌ی موفقیت معرفی می‌کند که باید حسابی درک شوند.

هدف اصلی کتاب حاضر بیداری و هشیاری شماست که بی‌جهت قدرت خود را بخاطر کسی یا چیزی هدر ندهید. راهکارهای کتاب به شما کمک می‌کند که هر روزتان را عالی سپری کنید و این ذهنیت را در شما ایجاد می‌کند که کسی یا وضعیتی نمی‌تواند روزتان را خراب کند.

نکوداشت‌های کتاب تو نمی‌توانی روزم را خراب کنی:

- این کتاب را نخوانید! بلکه آن را زندگی کنید. آلن کلاین کتابی مفرح و آینده‌ساز به شما هدیه می‌کند. (تری پالسون)

- کتاب آلن کلین به شما کمک می‌کند معضلات زندگی را برطرف کنید. این کتاب مغز شما را شارژ کرده و لبخند به لبانتان می‌آورد. (جوئل شوارتز)

- یک راهنمای خنده‌دار و خردمندانه برای جلوگیری از تمام اتفاقات احتمالی منفی روزمره. (مات وینستین)

- اگر احساس می‌کنید زندگی شما را ناراحت کرده است، ممکن است بخواهید ساعت زنگ‌دار خود را روی زنگ بیدار آلن کلاین تنظیم کنید. کلاین ایده‌های گام‌به‌گام درمورد چگونگی خندیدن علی‌رغم وجود مشکلاتی سر راهتان است ارائه می‌دهد. (جودی کارتر)

- آلن کلین به ما نشان می‌دهد که چگونه سبک زندگی کنیم. یک نگرش شوخ‌طبعانه داشته باشیم و روز خود را بسازیم. مهم نیست که چه اتفاقی بیفتد. (پراجیتو داو)

- آلن کلاین با خرد، حسن خلق و شوخ‌طبعی، راهنمای بسیار ارزشمندی برای مواجهه و فراتر رفتن از چالش‌های انسان بودن نوشته است. این کتاب راهنمای زندگی و پر از حکایات فوق‌العاده است. (جودی تاتلبائوم)

- کتاب‌های آلن کلاین همیشه خنده‌دار هستند، همیشه به زیبایی نوشته می‌شوند، اما این یکی خیلی زیباتر است. با استفاده از این کتاب به‌عنوان یک همراه روزمره، زندگی شما واقعاً دگرگون خواهد شد. من قصد دارم آن را برای همیشه کنار تختخوابم نگه دارم. (دیوید دی فریدمن)

- آلن به ما یادآوری می‌کند که واقعاً می‌توانیم همه چیز را در زندگی خود جشن بگیریم. همه اینها در چگونگی انتخاب شماست. (اسکات اِل. فریدمن)

کتاب تو نمی‌توانی روزم را خراب کنی مناسب چه کسانی است؟

اگر از زندگی ناامید شده‌اید و خیلی زود عصبانی می‌شوید هر چه سریع‌تر خواندن کتاب تو نمی‌توانی روزم را خراب کنی را آغاز کنید؛ چرا که مطالب آن به شما کمک می‌کند تا شادی بیشتر و نگرانی کمتری را در زندگی تجربه کنید.

جملات برگزیده کتاب تو نمی‌توانی روزم را خراب کنی:

- توانایی درک زندگی‌مان به‌عنوان حکایت و در میان گذاشتن آن با دیگران، منشأ انسانیت است.
- فرد بدبین در هر موقعیتی مشکلات را می‌بیند؛ فرد خوش‌بین هر مشکلی را موقعیت و فرصت می‌بیند.
- پذیرش به معنای تسلیم نیست، بلکه به معنای درک هر موقعیت و آگاهی از این است که راهی برای عبور از آن وجود دارد.
- گذشته‌ات سرنوشت تو نیست. اینکه چه کسی بودی ، چه بلایی سرت آمد و تمام کلنجارهای تو در زندگی تعیین نمی‌کند که چه کسی خواهی شد. همین است، مگر اینکه خودت اجازه بدهی.
- تو متوجه می‌شوی که مجبوری مسائل را رها کنی فقط به این دلیل که آنها باری سنگین هستند. پس آنها را به امان خدا رها کن. ولشان کن. من که بار خودم را سنگین نمی‌کنم.

آلن کلاین را بیشتر بشناسیم:

او سخنران برجسته و نویسنده پرفروش و برنده جوایز مختلفی است که در سال 1938 در آمریکا به دنیا آمد. آلن کلاین (Allen Klein) به‌عنوان یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین سخنرانان انگیزشی در سراسر جهان شناخته می‌شود. این نویسنده پرفروش همیشه در آثار خود از لحن طنز و شوخ‌طبعانه استفاده می‌کند و با راهکارهایی که ارائه می‌دهد خوانندگان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. اکثر سخنرانی‌های او نیز در زمینه مدیریت استرس و آموزش روش‌های خودیاری هستند.

کلاین تاکنون 26 کتاب پرفروش و پرطرف‌دار نوشته است که ازجمله آثار منتشر شده وی می‌توان به «نمی‌توانی روز مرا را خراب کنی»، «قدرت شفابخشی» و «هنر شاد زیستن» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب تو نمی‌توانی روزم را خراب کنی می‌خوانیم:

قبل از هر چیز رنجش و دلخوری به خود شخص لطمه می‌زند و روز او را خراب می‌کند. یکی از مؤثرترین راه‌ها برای خنثی کردن دلخوری، بخشش است.

چند سال پیش نامه‌ای از یکی از خوانندگان کتاب‌هایم دریافت کردم که نوشته بود در دوازده سالگی دو بار مورد تعرض قرار گرفته بود. او حالا زنی و شصت‌وهفت ساله بود و تابه‌حال در مورد این واقعه‌ی تلخ به کسی حرفی نزده بود. او سال‌ها از این قضیه سرشار از خشم و غصب بود تا اینکه یکی از نقل‌قول‌های دیل کارنگی را در کتابم خوانده بود. نقل‌قول این بود: «وقتی از دشمن خودت متنفر باشی، در اصل قدرت تسلط بر خودت را به او اعطا کرده‌ای: قدرت تسلط بر خواب، خوردوخوراک، فشار خون، سلامتی و شادی. اگر دشمنت بداند که چقدر تو را نگران و احساساتت را جریحه‌دار کرده است، با دمش گردو می‌شکند. تنفر تو به‌هیچ‌وجه به او لطمه‌ای نمی‌زند. ولی همین تنفر روز و شب و زندگی‌ات را به جهنم تبدیل می‌کند.»

آن زن می‌گفت که بعد از خواندن این مطلب، خیلی تحت‌تأثیر قرار گرفته و دل و جرئت پیدا کرده بود تا فرد متجاوز را ببخشد. او نوشته بود: «من قدرتم را پس گرفتم و زندگی‌ام متحول شده است.»

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
قصه‌ی کتاب
قصه‌ی من
قصه‌ی آن‌ها
قصه‌ی تو
بخش اول: بیدارباش
بخش دوم: عاقل باش
بخش سوم: بزرگ شو (نه، نشو)
بخش چهارم: غش‌غش خنده
بخش پنجم: جمع بندی
سخن آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تو نمی‌توانی روزم را خراب کنی: 52 هفته و 52 راهکار مهم برای رسیدن به قله‌ی موفقیت
نویسنده
مترجمنفیسه معتکف
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات312
زبانفارسی
شابک978-600-340-073-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تو نمی‌توانی روزم را خراب کنی

Niloofar.z.m
۱۴۰۲/۱/۱۲
از این کتاب و مطالبش خوشم اومد تاثیر گذار بود
و پیشنهاد میکنم به کسایی که روزشون با اتفاقات روزمرگی خراب میشه بخونن
چند تا نکته وجود داشت. در مورد نوشته کتاب که منو اذیت میکرد
بعضی از قسمت‌های کتاب صحت نداشت و برای بازار گرمی نوشته شده بود هنرمند فیل هنسن که از قدرت خلاقیتش میدید نقاشی که بود
کشیده این کتاب اینطوری بازگو میکرد یه بیچاره فقیر بوده که با محدودیت نخریدن اومد خودش رو بوم نقاشی کرد سخنرانیش در تد هست میتونید ببینید
بعد از گفتن اطل مطلب و توضیح مطلوب کتاب به حاشیه می‌پرداخت و راجب پسرعمو که مثلا یه روز خون دماغ شده و روزش خراب نشد حرف میزد از یه جایی رد کردمشون همه راه‌حل‌ها بنظرم خوب بودن البته میشه گفت یه سریاش ضمن نوشته شدن نوشته بودن به عقیده شخصی تکرار میشد یا فرعیات
فاطیما شاهد
۱۴۰۱/۸/۲
محشر بود، تمام رفتارهای ریز ریز کوچکی که میتونن روزمون رو خراب کنه، این کتاب گفته که چطوری درستش کنیم
Setayesh abdollahi
۱۴۰۱/۵/۱۷
واقعا کتاب عالی و تاثیر گذاریه خیلی مفید بود.
خدیجه حیاتی
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
بی نهایت لذت ببرم
و نکات کاربردی زیادی داره که خیلی مفیده
atena
۱۴۰۲/۳/۳
خیلی مفید و ارامش بخش
عسل طاهرى
۱۴۰۲/۱/۱
بهم کمک کرد روز بهترى داشته باشم
مریم امینی
۱۴۰۱/۶/۱۵
بسیار عالی و تاثیر گذار در زندگی من
Athena
۱۴۰۱/۲/۲۴
خیلی عالیه هر چقدر بگم ازش کمه.
عطیه حسینی
۱۴۰۰/۹/۲۰
فقط میتونم بگم عالی عالی عالی♥️
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب تو نمی‌توانی روزم را خراب کنی

برای دریافت کتاب تو نمی‌توانی روزم را خراب کنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.