معرفی و دانلود کتاب صوتی نمی‌توانی روز مرا خراب کنی: 52 راهکار برای متحول کردن زندگی

عکس جلد کتاب صوتی نمی‌توانی روز مرا خراب کنی: 52 راهکار برای متحول کردن زندگی
قیمت:
70200 تومان - 7.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نمی‌توانی روز مرا خراب کنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نمی‌توانی روز مرا خراب کنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نمی‌توانی روز مرا خراب کنی: 52 راهکار برای متحول کردن زندگی

اگر از وضعیت زندگی خود ناامید شده‌اید و نمی‌توانید کنترل احساسات خود را به دست بگیرید، کتاب صوتی نمی‌توانی روز مرا خراب کنی می‌تواند به شما در این مسیر کمک کند. آلن کلاین در این کتاب با لحنی شوخ طبعانه راهکارهای مختلفی برای مدیریت استرس و کنترل خشم به شما معرفی کرده است.

درباره کتاب صوتی نمی‌توانی روز مرا خراب کنی:

آلن کلاین در این اثر با معرفی 52 روش و موضوع مختلف به مخاطبانش کمک می‌کند تا بتوانند قدرت خود را باز پس بگیرند و دیگر اجازه ندهند افراد یا موقعیت‌های دیگر روز آن‌ها را خراب کنند. او با روایت داستان‌های الهام‌بخش و بیدارکننده سعی دارد تا مهارت‌های کنار آمدن با موانع و مشکلات را ارائه دهد که بهبود کیفیت زندگی، نتیجه نهایی آن است.

کتاب نمی‌توانی روز مرا خراب کنی (You Can't Ruin My Day) به شما کمک می‌کند تا بارهای عاطفی زیادی را که در طول روز با خود حمل می‌کنید، تخلیه کنید. با خواندن این کتاب و عملی کردن توصیه‌های نویسنده، شما می‌توانید انتخاب‌های هوشمندانه‌تری داشته باشید و به سطح بالایی از خودآگاهی دست یابید. برخلاف سایر کتاب‌های روان‌شناسی و خودسازی که از حل مشکلات پیچیده و دشوار زندگی سخن می‌گویند، این اثر به نکات بسیار ساده و ظریف روزمره اشاره می‌کند که ذره‌ذره بر روح و روان شما اثرات منفی خود را باقی می‌گذارد و به‌مرور سایه سیاه آن بر تمامی وجوه زندگی‌تان نقش می‌بندد.

این کتاب همچنین با ارائه روش‌هایی به شما کمک می‌کند تا بتوانید استرس و نگرانی را از خود دور کرده و با نقطه‌ضعف‌های خود آشنا شوید تا بتوانید حساسیت کمتری به آن‌ها نشان دهید. نویسنده بر این نکته تأکید دارد که داشتن یک زندگی شاد و آرام چیزی دور از دسترس نیست که نتوانید آن را تجربه کنید؛ با انجام‌دادن تمرین‌ها روزانه و رسیدن به خودآگاهی، شادی و آرامش راستین جزئی از وجود شما خواهند شد.

کریستین کارلسون در مقدمه کتاب نمی‌توانی روز مرا خراب کنی می‌گوید: «این اثر به من آموخت که زندگی در لحظه‌ای می‌تواند تغییر کند و هر روز از زندگی ما مهم است.»

نکوداشت‌های کتاب صوتی نمی‌توانی روز مرا خراب کنی:

- این کتاب را نخوانید! بلکه آن را زندگی کنید. آلن کلاین کتابی مفرح و آینده‌ساز به شما هدیه می‌کند. (تری پالسون)

- کتاب آلن کلین به شما کمک می‌کند معضلات زندگی را برطرف کنید. این کتاب مغز شما را شارژ کرده و لبخند به لبانتان می‌آورد. (جوئل شوارتز)

- یک راهنمای خنده‌دار و خردمندانه برای جلوگیری از تمام اتفاقات احتمالی منفی روزمره. (مات وینستین)

- اگر احساس می‌کنید زندگی شما را ناراحت کرده است، ممکن است بخواهید ساعت زنگ‌دار خود را روی زنگ بیدار آلن کلاین تنظیم کنید. کلاین ایده‌های گام‌به‌گام درمورد چگونگی خندیدن علی‌رغم وجود مشکلاتی سر راهتان است ارائه می‌دهد. (جودی کارتر)

- آلن کلین به ما نشان می‌دهد که چگونه سبک زندگی کنیم. یک نگرش شوخ‌طبعانه داشته باشیم و روز خود را بسازیم. مهم نیست که چه اتفاقی بیفتد. (پراجیتو داو)

- آلن کلاین با خرد، حسن خلق و شوخ‌طبعی، راهنمای بسیار ارزشمندی برای مواجهه و فراتر رفتن از چالش‌های انسان بودن نوشته است. این کتاب راهنمای زندگی و پر از حکایات فوق‌العاده است. (جودی تاتلبائوم)

- کتاب‌های آلن کلاین همیشه خنده‌دار هستند، همیشه به زیبایی نوشته می‌شوند، اما این یکی خیلی زیباتر است. با استفاده از این کتاب به‌عنوان یک همراه روزمره، زندگی شما واقعاً دگرگون خواهد شد. من قصد دارم آن را برای همیشه کنار تختخوابم نگه دارم. (دیوید دی فریدمن)

- آلن به ما یادآوری می‌کند که واقعاً می‌توانیم همه چیز را در زندگی خود جشن بگیریم. همه اینها در چگونگی انتخاب شماست. (اسکات اِل. فریدمن)

شنیدن کتاب صوتی نمی‌توانی روز مرا خراب کنی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر دوست دارید که در زندگی بیشتر شاد و کمتر نگران باشید، شنیدن این کتاب به شما کمک می‌کند. همچنین کسانی که به کتاب‌های خودیاری و مثبت‌اندیشی علاقه دارند، از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

آلن کلاین را بیشتر بشناسیم:

او سخنران برجسته و نویسنده پرفروش و برنده جوایز مختلفی است که در سال 1938 در آمریکا به دنیا آمد. آلن کلاین (Allen Klein) به‌عنوان یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین سخنرانان انگیزشی در سراسر جهان شناخته می‌شود. این نویسنده پرفروش همیشه در آثار خود از لحن طنز و شوخ‌طبعانه استفاده می‌کند و با راهکارهایی که ارائه می‌دهد خوانندگان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. اکثر سخنرانی‌های او نیز در زمینه مدیریت استرس و آموزش روش‌های خودیاری هستند.

کلاین تاکنون 26 کتاب پرفروش و پرطرف‌دار نوشته است که ازجمله آثار منتشر شده وی می‌توان به «نمی‌توانی روز مرا را خراب کنی»، «قدرت شفابخشی» و «هنر شاد زیستن» اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب صوتی نمی‌توانی روز مرا خراب کنی:

- اگر می‌کوشید به هدف خود برسید، بدانید که بر سر راه‌تان موانع و مشکل‌هایی وجود دارد. من با مشکل‌هایی عدیده روبه‌رو شده‌ام؛ همه این مشکلات را از سر گذرانده‌اند. امّا مشکلات لزوماً نباید شما را متوقف کنند. اگر به دیواری برخورد کردید، برنگردید و تسلیم نشوید. بیاموزید که از دیوار بالا بروید. از میان آن عبور کنید و، درغیراین‌صورت، آن‌را دور بزنید. (مایکل جردن)

- وقتی در آرامش به‌سر می‌برید و انعطاف دارید، شاد هستید؛ وقتی جدی و سلطه‌جو هستید، ناخشنودید. بنابراین نکوشید دیگران را زیر سلطۀ خود بگیرید و از آنان با اصرار نخواهید که راه شما را انتخاب کنند. (هیو پراتر)

- تفاوت‌های شما با دیگران است که شما را جالب می‌کند.

- عشق تنها در صورتی رشد می‌کند که در آن‌ سهیم شوید. اگر به دیگران بدهید بیشتر پس می‌گیرید. (برایان تریسی)

- اگر شما، تحت‌تأثیر عاملی بیرونی، پریشان هستید، تألم شما ناشی از خود عامل نیست، بلکه ناشی از برآورد شماست و شما از قدرتی برخوردارید که در هر زمانی که خواستید بر ضد آن طغیان کنید. (مارکوس اورلیوس)

- اینکه چه می‌کنید، خشمگین می‌شوید یا نمی‌شوید، تأثیرش در جهان به اندازۀ لیوان آبی است که به آبشار نیاگارا بریزید. چه خشم را انتخاب کنید یا خنده را، تأثیر زیادی در جهان بر جای نمی‌گذارد، با این تفاوت که خنده روز شما را شاد می‌کند و خشم روزگارتان را تیره و تار. (وین دایر)

در بخشی از کتاب صوتی نمی‌توانی روز مرا خراب کنی می‌شنویم:

زندگی پر از شلوغی و راهبندان است، نه‌تنها در ترافیکی که وسایل نقلیه در آن قرار دارند، بلکه در بزرگراه زندگی که همه‌روزه در آن سفر می‌کنیم. در طول بزرگراه به حرکت در می‌آییم و همه‌چیز به خیر و خوشی برگزار می‌شود، سپس روی خودرومان خط می‌افتد، دست فرزندمان می‌شکند، افزایش حقوقی را که به ما قول داده بودند، دریافت نمی‌کنیم، پروازمان لغو می‌شود، به ما می‌گویند با بیماری‌ای جدی روبه‌رو هستیم و نظایر این‌ها.

بعضی از این راهبندها جدی نیستند، موقت‌اند، امّا بعضی دیگر راهبندهایی جدی هستند که ما را در دل ترافیک متوقف می‌کنند. امّا همۀ این راهبندها، جدی یا غیرجدی فرصتی هستند که ببینیم چگونه به آن‌ها واکنش نشان می‌دهیم.

برای مثال، یکی از دوستان من سرطان دارد. او تقریباً همه‌روزه به اینترنت مراجعه می‌کند تا دربارۀ درمانش اطلاعاتی به‌دست آورد. آنچه می‌خوانید مطلبی است که او روزی نوشت:

«من با این اندیشه از خواب بیدار شدم که سرطان من نقطه‌ای گذرا روی صفحۀ رایانه است. امّا درواقع، ایستگاهی در دل ترافیک است. اجازه بدهید در اینجا به قیاسی اشاره کنم.»

آیا می‌دانید چگونه ممکن است در حال تماشای تلویزیون، تصویر از بین برود و یا پارازیتی روی ماهواره پدیدار شود؟ ممکن است فکر کنید که این رویدادی لحظه‌ای است. امّا وقتی مشکل ادامه‌دار می‌شود، ناراحتی بروز می‌کند. نمی‌توانید بقیه برنامه‌ای را که تماشا می‌کردید، ببینید. به شرکتی که فیلم کابلی را برای‌تان می‌فرستد زنگ می‌زنید و منتظر می‌مانید و یا، در حالی‌که در بزرگراه رانندگی می‌کنید، ناگهان به راهبندان برمی‌خورید و یا با سرعتی اندک جلو می‌روید. به هر صورت، تأخیری در کارتان به وجود می‌آید و اغلب این تأخیر بیش از حدّ انتظار طول می‌کشد.

مبتلا شدن به سرطان نیز به همین شکل است. در زندگی شما وقفه‌ای ایجاد می‌کند.

دوست من تصمیم گرفت که در هر حال به زندگی و فعالیت‌هایش ادامه دهد. شلوغی ترافیک او به پایان رسیده است و او می‌تواند به زندگی‌اش ادامه دهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
22 دقیقه
تاریخچه
13 دقیقه
بیدار باش شماره یک: کانال را عوض کنید
12 دقیقه
بیدار باش شماره دو: کانال درست را انتخاب کنید
12 دقیقه
بیدار باش شماره سه: ناسزا گفتن یا پذیرفتن
13 دقیقه
بیدار باش شماره چهار: همه چیز را آنطور که هستند ببینید
8 دقیقه
بیدار باش شماره پنج: بیاموزید که رها کنید
12 دقیقه
بیدار باش شماره شش: از سر راه کنار بروید
10 دقیقه
بیدار باش شماره هفت: سرزنش نکنید
9 دقیقه
بیدار باش شماره هشت: دیگران را ببخشید
8 دقیقه
بیدار باش شماره نه: خودتان را ببخشید
8 دقیقه
بیدار باش شماره ده: در خبرهای بد دنبال خبرهای خوش بگردید
10 دقیقه
بیدار باش شماره یازده: دنده را در وضعیت خلاص بگذارید
9 دقیقه
بیدار باش شماره دوازده: بسنجید
7 دقیقه
بیدار باش شماره سیزده: آزمون پنج دقیقه، پنج ماه و پنج ساله را بگیرید
9 دقیقه
بیدار باش شماره چهارده: بگویید آری
9 دقیقه
بیدار باش شماره پانزده: هدفتان را مشخص کنید
4 دقیقه
بیدار باش شماره شانزده: تقلا نکنید
7 دقیقه
بیدار باش شماره هفده: متوجه چیزهای کوچک باشید
10 دقیقه
بیدار باش شماره هجده: کمال‌طلبی را رها کنید
16 دقیقه
بیدار باش شماره نوزده: بدهید تا پس بگیرید
8 دقیقه
بیدار باش شماره بیست: مواظب شلوغی ترافیک باشید
8 دقیقه
بیدار باش شماره بیست و یک: قالب ذهنی خود را تغییر بدهید
7 دقیقه
بیدار باش شماره بیست و دو: قدرت کلمات
13 دقیقه
بیدار باش شماره بیست و سه: مواظب باشید به خود چه می‌گویید
7 دقیقه
بیدار باش شماره بیست و چهار: حقیقت را بگویید
3 دقیقه
بیدار باش شماره بیست و پنج: به مرخصی بروید
12 دقیقه
بیدار باش شماره بیست و شش: سپاس‌گزار باشید
10 دقیقه
بیدار باش شماره بیست و هفت: از موارد جزئی و بی‌اهمیت سپاس‌گزار باشید
8 دقیقه
بیدار باش شماره بیست و هشت: مهربان باشید
11 دقیقه
بیدار باش شماره بیست و نه: به هرکس نگاه می‌کنید در او نور ببینید
8 دقیقه
بیدار باش شماره سی: دوربین عکاسی شوید
11 دقیقه
بیدار باش شماره سی و یک: آنچه را می‌دانید فراموش کنید
7 دقیقه
بیدار باش شماره سی و دو: همه‌چیز را آن‌طور که هستند ببینید
11 دقیقه
بیدار باش شماره سی و سه: مترصد سکوت شوید
7 دقیقه
بیدار باش شماره سی و چهار: فرصت تنفس به خود بدهید
9 دقیقه
بیدار باش شماره سی و پنج: آرام بگیرید
6 دقیقه
بیدار باش شماره سی و شش: شکایت نکنید
5 دقیقه
بیدار باش شماره سی و هفت: ابتدا خالی کنید
10 دقیقه
بیدار باش شماره سی و هشت: عبور از خیابان
8 دقیقه
بیدار باش شماره سی و نه: ترس را به عقب برانید
8 دقیقه
بیدار باش شماره چهل: بزرگ شوید و شاد باشید
10 دقیقه
بیدار باش شماره چهل و یک: نگران نباشید، خوشحال باشید
7 دقیقه
بیدار باش شماره چهل و دو: بگذارید بازی آغاز شود
8 دقیقه
بیدار باش شماره چهل و سه: آن‌ها را به اسباب‌بازی فروشی ببر
8 دقیقه
بیدار باش شماره چهل و چهار: روزتان را خوش کنید
10 دقیقه
بیدار باش شماره چهل و پنج: سخت نگیرید
11 دقیقه
بیدار باش شماره چهل و شش: چشمان شوخ‌طبعی خود را بگشایید
7 دقیقه
بیدار باش شماره چهل و هفت: لبخند زدن را امتحان کنید
5 دقیقه
بیدار باش شماره چهل و هشت: مبالغه کنید
8 دقیقه
بیدار باش شماره چهل و نه: نامۀ عاشقانه‌ای بنویسید
5 دقیقه
بیدار باش شماره پنجاه: دست‌نوازشی به شانۀ خود بکشید
9 دقیقه
بیدار باش شماره پنجاه و یک: طوری زندگی کنید که انگار فردا خواهید مُرد
10 دقیقه
بیدار باش شماره پنجاه و دو: به خاطر داشته باشید: پایان‌ها، نقطه‌های آغاز هستند

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نمی‌توانی روز مرا خراب کنی: 52 راهکار برای متحول کردن زندگی
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویحمید یزدانی
ناشر چاپینشر البرز
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
70200 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نمی‌توانی روز مرا خراب کنی

مرجان کشاورز
۱۴۰۱/۵/۵
به شدت توصیه میکنم اگر شما هم مثل من در رفتار و برخورد دیگران مات و مبهوت هستید و نمی‌دونید واقعا چه باید کرد این کتاب رو بخونید، من همیشه رفتار انفجاری داشتم، نمیگم با یه بار خواندن این کتاب همه این مشکل حل شده اما الان میدونم راه حلی بهتر وجود داره.
آلن کلاین در این اثر با معرفی 52 روش و موضوع
مختلف به مخاطبانش کمک می‌کند تا بتوانند قدرت خود را باز پس بگیرند و دیگر اجازه ندهند افراد یا موقعیت‌های دیگر روز آن‌ها را خراب کنند. او با روایت داستان‌های الهام‌بخش و بیدارکننده سعی دارد تا مهارت‌های کنار آمدن با موانع و مشکلات را ارائه دهد که بهبود کیفیت زندگی، نتیجه نهایی آن است
م مسعودی
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
به دلیل نام مترجم ابتدا کتاب را انتخاب کردم و واقعیت این است که کتاب خوبی است اما توصیه می‌کنم هر از گاهی چند قسمتی از آن را گوش کنید خوشبختانه مطالب پیوسته و مرتبط با هم نیست و در حالی که همه مفید هستند می‌شود فقط قسمتهایی را شنید تا طولانی بودن شما را نترساند
مهم این است که در انجام توصیه‌هایش تمرکز کنیم و در واقعیت زندگی به کار گیریم. موفق باشید⚘⚘⚘⚘
Samira Asgari
۱۴۰۲/۱/۱۴
کتاب بسیارخوب با خوانش صحیح و روان بود.
به نکات ظریف و کاربردی برای داشتن زندگی با آرامش بیشتر پرداخته که به نظرم مناسب همه‌ی افراد هست، خصوصا کسانی که شخصیت حساس دارن و زود ناراحت میشن. البته باید تمام نکات را آموخت و به درستی در نحوه‌ی زندگی خودمون اجرا کنیم.
لارا فرزاد
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
بعضی وقت‌ها کسی یا چیزی ما را اذیت می‌کند که نمی‌توانیم آن را تغییر دهیم پس با چند ترفند شرایط را برای خود راحت تر می‌کنیم. برای من مفید بود. ممنون از کتابراه. من ترجمه‌های آقای قراچه داغی را همیشه دنبال می‌کنم.
سیدمحمدحسینی
۱۴۰۲/۶/۱
با سلام ممنون از لطف، آنهایی که این کتاب صوتی را عرضه کردند، این بهترین کتاب صوتی، بود که تا به حال گوش کردم. ممنون
Bita Ahmadi
۱۴۰۲/۱۱/۸
کتاب خیلی خوبی بود ممنون از کتابراه عزیز
آرش اعتمادی فر
۱۴۰۲/۴/۱۷
واقعا کتاب خوب و کاربردی هست که اصلا از شنیدنش خسته نشدم
Ostad Kazemi 031
۱۴۰۱/۴/۲۲
راهکار‌های خوبی داشت و زاویه دید جدیدی ارائه داد
سبحان سبحانی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
عالی بود، عالی
بارها باید مرور بشه بنظرم
narges joon
۱۴۰۰/۷/۱۵
خیلی جالب بود
من دوست داشتم واقعا
بخونید
Masoumeh Yaghoubi
۱۴۰۰/۳/۲۹
این کتاب از نوشته‌های کتابهای دیگر استفاده شده بود. به نظر من کتاب خوبی نیست
فایزه محمودی
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
به نظرم خیلی مفید بود 🙏🏼
شهرزاد
۱۴۰۱/۵/۸
بسیار آموزنده و عالی
سبحان باوه
۱۴۰۱/۳/۳۱
خیلی خیلی عالی بود
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نمی‌توانی روز مرا خراب کنی

برای دریافت کتاب صوتی نمی‌توانی روز مرا خراب کنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.