معرفی و دانلود کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک: پسرک فقیر

عکس جلد کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک: پسرک فقیر
قیمت:
۱۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک: پسرک فقیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک: پسرک فقیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک: پسرک فقیر

کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک: پسرک فقیر اثر خواندنی و ماندگار مارک تواین داستان پسربچه‌ی فقیری را روایت می‌کند که پیدا کردن یک میخ مسیر زندگی‌اش را تغییر می‌دهد. این اثر در سال 1979 جایزه‌ی گرافیک بولونیا را به‌عنوان بهترین کتاب مصور سال از آن خود کرد و یکی از جلدهای مجموعه‌کتاب کودک «نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک» به‌ شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک: پسرک فقیر

تا حالا به انگشتان دستتان با دقت نگاه کرده‌اید؟ هیچکدامشان شبیه هم نیستند. مگر نه؟ آدم‌ها هم درست شبیه به انگشتان دست هستند. بعضی از آدم‌ها پولدارند و بعضی‌ها فقیر! اما فکر می‌کنید پولدارها همیشه ثروتمند می‌مانند و بی‌پول‌ها همیشه فقیر؟

در کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک: پسرک فقیر (Poor little Stephen Girard) داستان کودکی‌های مردی را می‌خوانید که اکنون در فیلادلفیا زندگی می‌کند. زمانی که این مرد یک پسربچه‌ی نوجوان کوچک بود به‌دنبال پیدا کردن کار به یک بانک رفت و از رئیس آنجا پرسید که آیا به او نیاز دارند؟ و وقتی با جواب منفی او روبه‌رو شد، از ناراحتی به گریه افتاد و درست زمانی که می‌خواست از بانک خارج شود،‌ چیزی را جلوی پایش دید و تصمیم گرفت آن را بردارد. این شیء چیزی نبود جز یک میخ که زندگی او را تغییر داد!

بهتر است برای آنکه انتهای این داستان هیجان‌انگیز را بدانید و از سرنوشت پسرک فقیر خبردار شوید، ادامه‌ی این ماجرا را از زبان مارک تواین بخوانید. این نویسنده‌ی نامدار قدیمی، داستان پسرک فقیر را سال‌ها پیش خلق کرده و همچنان به‌عنوان یکی از زیباترین و جذاب‌ترین داستان‌های کلاسیک دنیا شناخته می‌شود.

نشر پرتقال، ناشر تخصصی کتاب‌های کودک این اثر را ذیل مجموعه‌ی نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک منتشر کرده است. ترجمه‌ی کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک: پسرک فقیر را غلامرضا امامی، مترجم پیشکسوت و توانمند کشورمان بر عهده داشته است.

درباره‌ی مجموعه‌‌ کتاب‌های نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک

انتشارات پرتقال مجموعه‌ای را تحت عنوان «نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک» منتشر کرده است که در آن داستان‌های معروفی از نویسندگان نام‌آشنای جهان، مانند شارل پرو، هانس کریستین اندرسن و برادران گریم وجود دارند. این مجموعه با تصاویر کودکانه و زبان روان، به‌ طور ویژه برای کودکان گردآوری شده است و هدف از این کار آشنایی بیشتر کودکان با داستان‌هایی از نویسندگان مطرح دنیا و انس گرفتن آن‌ها با ادبیات، کتاب و مطالعه است. مهم‌ترین ویژگی مجموعه‌ی پیش‌ رو این است که برخی از داستان‌ها برای اولین بار به فارسی ترجمه می‌شوند.

غلامرضا امامی، از مترجمان توانای ایرانی، کار انتخاب داستان‌ها و ترجمه‌ی آن‌ها را برعهده داشته است. او تلاش کرده آثاری را انتخاب کند که چهار عنصر شادی، لذت، بازی و آگاهی را در بر بگیرند. از برخی داستان‌ها که ذیل این مجموعه به انتشار رسیده‌اند، می‌توان به کتاب «نادان»، «گربه و شیطان»، «بلبل امپراتور چین» و «قدرت جهانی شش مرد» اشاره کرد.

کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک: پسرک فقیر برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان رده‌ی سنی 3 تا 7 سال از خواندن این داستان آموزنده و سرگرم‌کننده لذت می‌برند. اگر دوست دارید فرزندان خود را با یکی از آثار درخشان و کلاسیک جهان آشنا کنید،‌ این اثر یک انتخاب عالی برای کودک شماست.

با مارک تواین بیشتر آشنا شویم

یکی از نویسندگان نامدار و شاخص ادبیات جهان ساموئل لانگهورن کلمنس نام دارد که با نام مارک تواین (Mark Twain) شناخته می‌شود. تواین نویسنده و فکاهی‌نویس آمریکایی است و در سال 1835 به دنیا آمده. او با نوشتن اولین اثر خود با نام «وزغ جهنده‌ی معروف ناحیه‌ی کالاوراس» به شهرتی مثال‌زدنی دست یافت که باعث شد در مسیر نویسندگی بسیار جدی‌تر حرکت کند.

خلق کتاب تام سایر یکی از شاهکارهای مارک تواین به‌شمار می‌رود که داستانی طنزگونه را به نوجوانان هدیه داد و تا امروز به‌عنوان یک اثر ماندگار و محبوب از او باقی مانده است.

در بخشی از کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک: پسرک فقیر می‌خوانیم

مدیر بانک پرسید: «پسر کوچولو، اتفاقی برات نیفتاد؟ حالت خوب است؟»
پسرک جواب داد: «خوبم.»
مدیر بانک گفت: «یکشنبه‌ها به مدرسه‌ی کلیسا می‌روی؟»
«بله.»
مدیر بانک خودنویسی از جنس طلای ناب برداشت و با خطی زیبا و جوهری اعلا روی تکه‌کاغذ نوشت: «پیتر. م» و از او پرسید: «می‌دانی معنای این کلمه چیست؟»
پسرک جواب داد: «پیتر مربا.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک: پسرک فقیر
نویسنده
مترجمغلامرضا امامی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-622-274-113-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک: پسرک فقیر

برای دریافت کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک: پسرک فقیر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.