معرفی و دانلود کتاب نیروی بیکران سپاسگزاری

عکس جلد کتاب نیروی بیکران سپاسگزاری
قیمت:
59900 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نیروی بیکران سپاسگزاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نیروی بیکران سپاسگزاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نیروی بیکران سپاسگزاری

حسین فرضی پور در کتاب نیروی بیکران سپاسگزاری، با ارائه تمرین‌ها و ایده‌هایی خارق‌العاده شما را به شکرگزاری دعوت و تشویق می‌کند تا نتایج حیرت‌انگیز آن را به چشم ببینید و دریابید که این عادت تا چه اندازه می‌تواند در زندگی شما تأثیرگذار باشد.

درباره کتاب نیروی بیکران سپاسگزاری:

هدف این کتاب این است که عملاً شکرگزار شوید؛ یک شکرگزار واقعی، به‌حدی‌که نیروی بسیار قدرتمند قدرشناسی را در زندگی خود نهادینه کنید. برای این کار تنها یک راه وجود دارد: اینکه شکرگزاری عادت شود و در ناخودآگاهتان قرار بگیرد. بنابراین قبل از اینکه در مسیر سپاسگزاری گام بگذارید، حتماً لازم است بدانید که عادت شکرگزاری چگونه شکل می‌گیرد.

عادت‌ها به‌سادگی هرچه‌تمام‌تر شکل می‌گیرند و خیلی سریع به ناخودآگاه راه می‌یابند. کافی است یک رفتار چندین‌بار به‌صورت متوالی انجام شود تا از حوزه خودآگاه به ناخودآگاه منتقل شده و به‌صورت خودکار انجام شود. خیلی از کارهایی که در طول روز انجام می‌دهید، ناخودآگاه اجرا می‌شوند؛ مانند راه رفتن.

برای ذهنمان خیلی راحت‌تر است که عادت‌های شکل‌گرفته قبلی را انجام دهد، زیرا با کمترین انرژی و کمترین سختیِ ممکن این کار را انجام می‌دهد. اما اجرای عادت جدید مستلزم به‌کارگیری انرژی و سختی بیشتری است، بنابراین ذهن در مقابل آن مقاومت می‌کند. معروف است که برای شکل‌گیری رفتار جدید، باید سیصد بار آن رفتار تکرار شود.

در عین‌ حال، خبر خوب این است که اگر همان رفتار به‌صورت متمرکز 21 بار یا در رفتارهای پیچیده‌تر 21 روز به‌صورت متوالی انجام شود، مسیر عصبی آن شکل می‌گیرد که با تمرین‌های بعدی روزبه‌روز تقویت می‌شود. از این رو برای اینکه شکرگزاری به عادت شما تبدیل شود، فقط باید تکرار شود تا مسیر عصبی آن شکل بگیرد.

هدف کتاب پیش رو با در نظر گرفتن شرایط حاکم بر تشکیل عادت، این است که شکرگزار واقعی شوید و شکرگزاری به عادت درونی‌تان تبدیل شود تا همیشه آن را به همراه داشته باشید و در برخورد با هر موضوعی بلافاصله مسیر عصبی شکرگزاری در ذهنتان شکل بگیرد و به‌صورت خودکار اجرا شود. از این رو برای رسیدن به این هدف چاره‌ای جز تمرین شکرگزاری ندارید؛ تمرین‌هایی که خیلی ساده و در عین‌ حال با احساس خوب همراه هستند و به همین خاطر، در انجام آن‌ها‌ هم راحت هستید و هم با لذت انجام می‌دهید. به‌طوری‌که بعد از هر بار تمرین به‌شدت حالتان تغییر می‌کند و در روزهای پایانی به‌مراتب احساس خیلی خوبی خواهید داشت.

کتاب نیروی بیکران سپاسگزاری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید در زندگی‌تان تغییر به وجود آورید و حضور خداوند را در هر لحظه از زندگی‌تان حس کنید، این کتاب برای شماست.

در بخشی از کتاب نیروی بیکران سپاسگزاری می‌خوانیم:

امروز احتمالاً شیفتۀ سپاسگزاری می‌شوید، زیرا از شکرگزاری برای حل مشکلتان بهره خواهید برد؛ همان مشکلی که همواره آزارتان می‌دهد. به‌گونه‌ای‌ که همین امروز ضربۀ مهلکی بر پیکر مشکلتان وارد می‌کنید و بعد از اندک مدتی هیچ اثری از آن نمی‌یابید.

هر شخصی در زندگی‌اش دارای مشکل یا مشکلاتی است که شاید در حلشان مدتی درمانده ‌شود. وجود مشکل در هر زندگی‌ای ‌اجتناب‌ناپذیر است و جزئی از زندگی در این دنیای خاکی است. همۀ آدم‌ها بدون استثنا در زندگی طعم شکست را می‌چشند. این موضوعی کاملاً طبیعی است. جالب اینکه موفق‌ترین آدم‌های دنیا کسانی هستند که خیلی بیشتر از دیگران شکست خورده‌اند، چون‌که آن‌ها خوب می‌دانند موفقیت در پس شکست‌های متعدد نمایان می‌شود. اما مشکل اصلی اینجاست که اغلب مردم از شکست‌هایشان کوه می‌سازند؛ به‌طوری‌که تصور می‌کنند دارای مشکل بزرگی هستند. اگر در زندگی‌تان مشکل حل‌نشده‌ای دارید که هرروز بارها به یاد آن می‌افتید و قلبتان از ناراحتی می‌رنجد، سپاسگزاری راهی است که شما را ابتدا از این رنج نجات می‌دهد و سپس به‌سرعت مشکل را حل می‌کند.

در قدم نخست باید بدانید که هر شکست یا هر مشکلی در خود جوانب مثبت زیادی به همراه دارد؛ به‌طوری‌که قطعاً نکته‌های مثبت آن به‌مراتب نسبت به نکته‌های منفی‌اش بیشتر است. قانون جذب در اینجا هم کاربرد دارد: اگر بر خود مشکل تمرکز کنید، چالش شدیدتر شده یا باعث مشکلات دیگری می‌شود. اما اگر بر جوانب مثبت آن متمرکز شوید، مشکل به‌راحتی حل می‌شود. این قانونی است که هر روز بی‌هیچ تردیدی اجرا می‌شود. اکنون شما هستید که تعیین می‌کنید چه دیدگاهی راجع به معضل خود داشته باشید؛ نکته‌های منفی یا مثبت.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
هفتۀ اول: سپاسگزاری مقدماتی
روز اول: شکر نعمت‌های خدا
تمرین اول: شمارش نعمت‌ها
روز دوم: شکر آب و نان
تمرین دوم
روز سوم: شکر سلامتی
تمرین سوم
روز چهارم: شکر پول
تمرین چهارم
روز پنجم: تشکر از خلق خدا
تمرین پنجم
مرور هفتۀ اول
تمرین ششم و هفتم
هفتۀ دوم: رشد سپاسگزاری
روز هشتم: تشکر از طبیعت
تمرین هشتم
روز نهم: شکر مشکل
تمرین نهم
روز دهم: شکر مصیبت
تمرین دهم
روز یازدهم: شکر در آینه
تمرین یازدهم
روز دوازدهم: شکر اهداف
تمرین دوازدهم
مرور هفتۀ دوم
هفتۀ سوم: تکنیک‌های سپاسگزاری
روز پانزدهم: گام‌های شکرگزاری
تمرین پانزدهم
روز شانزدهم: شکر درون قلب
تمرین شانزدهم
روز هفدهم: تصور ذهنی
تمرین هفدهم
روز هجدهم: شکر در حالت آلفا
تمرین هجدهم
روز نوزدهم: شکر محض
تمرین نوزدهم
مرور هفتۀ سوم
تمرین بیستم و بیست‌ویکم
هفتۀ چهارم: انفجار سپاسگزاری
روز بیست‌ودوم: شکر مطلق در تمام روز
تمرین بیست‌ودوم
روز بیست‌وسوم: مراقبۀ شکرگزاری
تمرین بیست‌وسوم
روز بیست‌وچهارم: شکر نفس
تمرین بیست‌وچهارم
روز بیست‌وپنجم: سجدۀ شکر
تمرین بیست‌وپنجم
روز بیست‌وششم: شکر شکر
تمرین بیست‌وششم
سخن پایانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نیروی بیکران سپاسگزاری
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات160
زبانفارسی
شابک978-622-220-671-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
59900 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نیروی بیکران سپاسگزاری

مجید مجید
۱۴۰۲/۶/۱۹
کتاب خوبی در زمینه شکرگزاری است و خود نویسنده هم گفته که خیلی از تمرین‌های این کتاب از کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن برداشته شده، ولی در کل خیلی از مطالبی که خود نویسنده در کتاب قرار داده است بسیار جالب و متناسب با فرهنگ و دین ما بیان شده است. ممنون از نویسنده بابت تالیف این کتاب و دعوت انسان‌ها به شکرگزاری از خالق هستی
لیلا الاله
۱۴۰۰/۶/۷
شکرگزاری و شکر گزاری بودن بالاترین درجه از جذبه وقتی اینهمه به شکرگزاری وشکرگزار بودن توی هر دین و فرقه‌ای اسرار میشه دلیلش اینه که تو به بالاترین سطح از جذب می‌رسی واونجاس که جریانی از نعمت و سلامتی و... به سمتت سرازیر میشه وهرچی ادامه بدی این روند ادامه داره و چقدر اینجورزندگی قشنگ و پرباره
مجید دبیری
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
این کتاب فرهنگ شکر گزاری رو ب من یاد میده و باعث افزایش خیر و برکت و روزی تو زندگیم میشه
شکر گزاری باید هر روز توی زندگی ما اجرا بشه از کوچکترین چیزها تا اعضای بدن و شب و روز تا هر وقایع خوب و بد همه شکرگزاری خودشون رو دارن
رضا زمانی
۱۴۰۱/۱/۲۳
خیلی خوبه گفته هاش واقعا باعث شد سعی کنم تا به امید خدا به جرگه افراد شاکر و سپاسگزار بپیوندم
اعظم محمدیان
۱۴۰۰/۵/۲۱
بى نهایت خوب بود از میان کتابهاى سپاسگزارى این خیلىً کاربردى بود و ساده که در طول روز هم انجام میشد
مریم قصبه
۱۴۰۲/۸/۲۹
عاشق این کتاب بینظیر شدم.
به شدت پیشنهاد می‌کنم.
فاطمه طرفی
۱۴۰۱/۶/۱۳
با این کتاب پی به عظمت خداوند میبرید
باران حسینی
۱۴۰۱/۶/۵
کتاب خوبیه.. دوسش دارم
Bina Sameipour
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
بسیار کاربردی و عملی و نتیجه دهنده بود
کاربر هاجر
۱۴۰۰/۵/۳۱
دوست دارم سپاسگزاری را
مجتبی خوبی نژادیان
۱۴۰۰/۹/۳۰
کتابی کاملا مفید
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب نیروی بیکران سپاسگزاری

برای دریافت کتاب نیروی بیکران سپاسگزاری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.