معرفی و دانلود کتاب صوتی یک دقیقه برای خودم

عکس جلد کتاب صوتی یک دقیقه برای خودم
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک دقیقه برای خودم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک دقیقه برای خودم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی یک دقیقه برای خودم

کتاب صوتی یک دقیقه برای خودم نوشته اسپنسر جانسون، به طور ساده و عمیق، بالا بردن فرهنگ مراقبت از خود و دیگران را در قالب داستانی جذاب شرح می‌دهد. برای یک دقیقه هم که شده فکر کنید که چگونه تحرک و شادی بیشتر و حال بهتر را می‌توانید در خود ایجاد کنید.

درباره کتاب صوتی یک دقیقه برای خودم:

بزرگ‌ترین دلیل موفقیت در کار و زندگی، موفقیت درونی‌ است. زمانی که از خودتان خوب مراقبت کنید، در نتیجه از خود و دیگران، خشم کمتری داشته و شادتر هستید. وقتی شادترید بهتر کار می‌کنید و رفتارتان با اطرافیان هم بهتر می‌شود.

همه شما از اینکه چه چیزی برایتان خوب است آگاه هستید. ولی با عجله و شتاب‌زدگی از این موضوع غفلت می‌کنید و به اندازه کافی از خود مراقبت نمی‌کنید. وظیفه همه شما این است که برای تغییرات مثبت تلاش کنید. اینکه چند بار در روز، یک دقیقه برای خود وقت بگذارید و با خودتان باشید، یکی از راه‌های تغییر مثبت است.

با استفاده از یک دقیقه‌هایی که وقت می‌گذارید، زندگی را برای خود و دیگران بهتر کرده و زمانی که یک دقیقه از همه چیز دست می‌کشید و فقط به مسیر نگاه می‌کنید، معمولاً راه مناسب‌تری را انتخاب می‌کنید. وقتی روزی چند بار یک دقیقه برای خود صرف کنید، احساس خوبی خواهید داشت و این موضوع همان دلیلی است که باعث خوشحالی‌تان می‌شود.

کتاب یک دقیقه برای خودم (One Minute For Myself) برای یادآوری این نکته به هر یک از شماست که یک دقیقه بایستید، بنگرید و ببینید چگونه می‌توانید از خود و دیگران مراقبت کنید.

در این کتاب تاجری دنبال بزرگ‌ترین موفقیت فردی می‌گردد. او می‌خواهد در کار و در خانه شادتر باشد. او به دنبال تعادل بیشتری در زندگی است. به نظر می‌رسد که عمویش می‌داند چطور هم خودش و هم دیگران را شاد کند. پس با عمو تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد یکدیگر را ببینند. برای روز بعد یک قرار ملاقات می‌گذارند... .

کتاب صوتی یک دقیقه برای خودم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دوست دارید بدانید چطور می‌توانید بیشتر و بهتر از خودتان مراقبت کنید، این کتاب را گوش دهید.

با اسپنسر جانسون بیشتر آشنا شویم:

اسپنسر جانسون (Spencer Johnson) یکی از معتبرترین متفکران و نویسندگان محبوب جهان است که با نوشتن کتاب پرفروش چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد، در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفت. این کتاب که جانسون را به شهرتی جهانی رساند، تاکنون به 37 زبان دنیا ترجمه شده و 28 میلیون بار به چاپ رسیده است.

از این نویسنده و پزشک آمریکایی همواره به عنوان فردی یاد می‌شود که موضوعات پیچیده را انتخاب می‌کند اما می‌تواند راه‌حل‌هایی ساده برای آن‌ها ارائه دهد.

از دیگر آثار مهم و مشهور او می‌توان به کتاب مدیر یک دقیقه‌ای اشاره کرد که با همکاری کن بلانچارد نوشته شده و یکی از کتاب‌های محبوب در زمینه مدیریت به شمار می‌رود. همچنین در مجموع بیش از 46 میلیون نسخه از کتاب‌های اسپنسر جانسون به چهل و هفت زبان دنیا منتشر شده است.

نوشته‌های جانسون در رسانه‌های بزرگی همچون آسوشیتدپرس، بی بی سی، سی ان ان، فورچون، نیویورک تایمز، نمایش امروز، مجله تایم، یو اس ای تودی و یونایتد پرس اینترنشنال دیده شده و توانسته توجه آن‌ها را به خود جلب کند. او سرانجام بر اثر ابتلا به سرطان در سن 78 سالگی درگذشت.

در بخشی از کتاب صوتی یک دقیقه برای خودم می‌شنویم:

همکار عمو به مرد در دفترش خوش‌آمد گفت و پرسید: «خب می‌خواهید بدانید چطور مراقبت از تو می‌تواند روی دیگران تأثیر بگذارد؟» مرد با خودش فکر کرد: «این زن یک راست رفت سر اصل مطلب. عجیب نیست که رئیس است.»

«عموی شما واقعاً به من کمک کرد. اگر کمکی هست که از دست من بربیاید خوشحال می‌شوم که این کار را انجام بدهم. چند سال پیش عمویتان به خیلی از ما در اینجا درس خیلی مهمی داد. او قبلاً رئیس من بود و راستش را بگویم واقعاً خیلی روی مخ بود! اما آن مال قدیم‌ها بود. بعد اتفاق عجیبی افتاد. او یک‌دفعه خیلی آدم دلچسبی شد و کارش با اینکه قبلاً هم خوب بود، به شکل عجیبی بهتر شد. هیچ کدام از ما نمی‌توانست بفهمد چه اتفاقی برایش افتاده است. تا اینکه بالاخره شجاعت پرسیدنش را پیدا کردم. او به جای اینکه به ما بگوید از ما سوال‌هایی پرسید و به هر حال جواب آن‌ها را می‌دانستیم.»

برادرزاده خندید. او می‌دانست منظور زن چیست. «عمویتان پرسید برای مراقبت از خودت چقدر زمان صرف می‌کنی؟ از کارت بهتر از خودت مراقبت می‌کنی؟ اعتراف کردیم که خیلی از خودمان خوب مراقبت نمی‌کنیم. سرمان به انجام کارهای دیگر گرم بود. بعد به ما گفت که شروع به مراقبت بهتر و توجه بیشتر به خودش کرده. به خاطر اینکه این کارها را برای دیگران از جمله خانواده و همکارانش هم انجام می‌دهد ما خیلی تعجب کردیم.»

«چرا تعجب کردید؟»

«چون متوجه شده بودیم که او داشت مراقبت بهتری از کارش انجام می‌داد و رفتارش خیلی با دیگران بهتر می‌شد. درست برعکس چیزی که می‌گفت به نظر می‌رسید. او به ما گفت دلیلش این بوده که حالا از خودش بهتر مراقبت می‌کند. همین، توجه ما را به خودش جلب کرد. بعداً به ما گفت متوجه شده که روش برخوردش با دیگران همان روشی بوده که با خودش برخورد می‌کرده است.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
فصل اول
27 دقیقه
فصل دوم
16 دقیقه
فصل سوم - مراقبت از من
12 دقیقه
فصل چهارم
3 دقیقه
فصل پنجم
4 دقیقه
فصل ششم - مراقبت از تو
9 دقیقه
فصل هفتم
7 دقیقه
فصل هشتم
4 دقیقه
فصل نهم
4 دقیقه
فصل دهم - مراقبت از ما
13 دقیقه
فصل یازدهم
14 دقیقه
فصل دوازدهم
6 دقیقه
فصل سیزدهم - مزایای جهانی
7 دقیقه
فصل چهاردهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی یک دقیقه برای خودم
نویسنده
مترجمسهیلا مختاری
راویاعظم حبیبی، غلامرضا صادقی، سورنا طاهری، فرزانه فائزی، محسن زرآبادی پور، معصومه عزیز محمدی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی یک دقیقه برای خودم

محمد کیا
۱۴۰۰/۲/۱۵
کتابراه فوق العاده است من کتابخوان نبودم از وقتی با برنامه شما آشنا شدم بیشتر کتاب میخوانم از وقتی کتاب میخوانم سطح کیفیت زندگی‌ام بالاتر رفته و تاثیرم بر دنیای پیرامونم هم بیشتر شده و این را کاملا احساس میکنم ممنون شما هستم و برایتان دعای خیر میکنم
مهدی غدیرزاده
۱۴۰۰/۲/۱۷
ممنونم از کتابراه به خاطر این کتاب عالی که گذاشته و این کتاب به همه دوستان که دنبال آرامش در زندگی هستند گوش بدن گوینده‌های خوبی داشت در کل کتاب در مورد این مفهوم مهم صحبت میکنه که اول باید خودمون دوست داشته باشیم تا به آرامش برسیم از جمله کتاب که خیلی خوشم آمد این بود که گفت در اول صبح اول خودت به آغوش بکش و جمله دیگر کتاب اول باید خودت دوست داشته باشی تا بعد دیگران دوست داشته باشی و یک مثال بسیار ساده میزنه وقتی یک اسب می‌خواد یک باری به بالا کوه بکشه اگه جای گاری اسب عوض بشه آیا اسب میتونه بار به بالا کوه ببره مسلما نه پس اگه اول ما خودمون دوست داشته باشیم می‌تونیم بقیه به راحتی به خوشبختی برسونیم بازم ممنونم از کتاب راه بابت کتاب‌های عالی
م مسعودی
۱۴۰۱/۲/۵
قبل از هر چیز لازم می‌دونم بگم پدیده کتاب‌های الکترونیکی و خصوصاً نوع صوتی‌اش موهبتیه که علاوه بر لذت شنیدن و درک بسیاری از حقایق و دانستنی‌ها مانع به هدر رفتن اوقات گران‌بهایی میشه که دستهات مشغوله ولی فکرت آزاد🙏🙏🙏
اجرای صوتی این کتاب هم فوق‌العاده بود و عالی👏👏👌
و اما اسم کتاب شاید در وهله
اول این طور به نظر برسه که خواننده را به طرف خودخواهی و ترجیح موکد خودش گرایش می‌دهد اما با دنبال کردن و درک عمیق مطالب مطرح شده به این نتیجه می‌رسیم که شناخت خود و راه‌های رسیدن به آرامش ذهنی و درونی بسیار در انجام اعمال درست و واکنش به رویدادهای روزمره در جامعه و خانواده و اطرافیان کمک می‌کند. جمله بسیار تکرار شده در متن کتاب: "یک دقیقه سکوت کن و ببین آیا راه بهتری هم هست؟ "
توضیح اضافه‌ای به گمانم لازم نیست و
شنیدن آن را به تکرار توصیه می‌کنم و اطمینان دارم که ارزشمند و قابل تامل است.
ممنون از کتابراه مثل همیشه کتاب‌های مفیدی ارائه می‌کند و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه یقیناً در درازمدت جهان زیباتری را برای زیستن فراهم می‌کند. سپاسگزاری کمترین کاری است که میتوانم انجام دهم و در پناه خدا موفق باشید🙏🙏🙏🙏🙏⚘
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۹/۱۴
قبل‌ترها زمانی که اول این کتاب آمده بود و چاپی مد شده بود، کتاب یک دقیقه برای خودم، اثر اسپنسر جانسون، خوانده بودم و این یک دقیقه برای خودم را وقتی که هزارتا کار داریم و داریم برای رضایت دیگران کار می‌کنیم، را انجام می‌دادم.
فصل دوم کتاب جالب و نشان شده است.
کتاب ادبیات ساده و داستان‌وار برای و
خواننده عادی بیان شده است اینکه به خودتان اهمیت دهید یکی از بهترین مراقبت‌ها از خود است و کارها بهتر انجام می‌شود و نتیجه مساعد با خواسته‌مان ظاهر می‌شود.
این تعادلسازی را ایجاد می‌کند.
جالب است که فکر می‌کنم این کتاب پدر کتاب عادتسازی‌ها است و بیس اولیه و آسان شده این رده کتاب‌ها است و اون موقع آگاهی خوانندگان برای تشریح عملکرد مغز و ذهن نمی‌رسید.
خودتان را مهمتر از دیگران قرار دهید تا ضمیرناخوداگاه فیلتر بهتری داشته باشد و باور لیاقت را این کتاب به خوبی و روانی بیان می‌کند.
م نظری
۱۴۰۰/۲/۱۷
اگرچه با یک سری مهارتهای جسمی می‌توانیم به شاد بودن خود کمک کنیم ویک سری از اموری که در ذهنمان ما را اذیت می‌کنند با برطرف کردن آن‌ها می‌توانیم به آرامش برسیم ولی هیچ کس بهتر از خدای بزرگ نمی‌تواند نسخه‌ای بدهد که انسان به شادی وآرامش برسد همین ذکرها ودعاها وخود آیه‌های قرآن می‌توانند هر کدام در به شرایطهای مختلف انسان کمک کنند چون خداوند تمام بعدهای انسان را می‌شناسد وبرای همه‌ی آن‌ها نسخه دارد البته تمام آن‌ها باید به صورت عادت درون خود تکرار کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم یعنی یک ذکر هر روزه در خود تکرار کنیم البته بعد از سالم نگه داشتن جسم خود با همین موردهایی که بعضی هایش در کتاب صوتی اشاره کرده بود
tooba hosseinzadeh
۱۴۰۰/۲/۱۶
سلام، یکی از بهترین نکته‌های بارز این کتاب گفتگو‌های سنجیده و اعمال و کنش‌های هوشمندانه بود که توسط نویسنده با چشم پوشی از مستقیم گویی وسواسانه انتخاب و در این اثر نوشته شده بود. بنظرم نمیتوان گفت درون مایه‌ی این داستان اجتماعی بوده و من آن را هارمونوتیک می‌پندارم، چرا که هر شخص میتواند برداشت با و ویژه‌ای توجه به دنیای خود افکار و باور‌های خود نسبت به این داستان نظر بدهد. اگر اشتباه نکنم ژانر کتاب انگیزشی است، و بسار به دل خواننده می‌نشیند. با تشکر فراوان از گوینده‌های خوش صدا و توانمند که گیرایی این اثر را دو چندان کرده بودند.
حسن لطف اله زاده
۱۴۰۱/۶/۹
یه مطلبی بگم کسانی که اهل دلند میفهمند چی میگم‌جالبه؛ تا تو این فرکانس نیفتاده بودم تاخودم عمیقآبه این نتیجه نرسیده بودم که عزت نفس همه چیزه هستی، طبیعت، خدا؛ هرچی که اسمش هست این کتاب‌و بهم نشون نداده بود ویقین دارم ۲۰سال دیگه تو این فرکانس نیومده بودم این کتاب‌ونمیدیدم امکان نداشت‌؛
حالا اصل پر
مطلب وقتی خودتو دوست داری احساس خوبی داری انرژی‌عالی داری وقتی انرژی هستی مغزو ذههنت در اوج خودش هست بنابراین عالی کار میکنه وفکرهای نابی بهش خطور میکنه وازاونجایی که فکر وذهن انسان تمام زندگیشه ودرنتیجه به موفقیت‌های بزرگی میرسه وزندگی در اوج لذت خودش پیش میره.... تشکر از کتابراه
Ali Tarbor
۱۴۰۱/۳/۶
پدری رو تصور کنید که برای خانواده‌اش از جان مایه میگذارد و برای خودش اهمیتی قائل نیست چون خانواده‌اش را بیشتر از خودش دوست دارد
در اکثر مواقع این پدر در ۵۰ یا ۶۰ سالگی فرسوده می‌شود و دیگر نمی‌تواند برای کسانی که دوستشان دارد خدمت کند
حتی ممکن است به فردی عصبانی و پرخاشگر تبدیل شود
در حالی که به
اگر این پدر خودش بیشتر اهمیت میداد عمر شادتری داشت و مدت زمان بیشتری رو میتونست در خدمت خانواده باشد و اخلاق بهتری هم میتونست داشته باشه
کل حرف این کتاب این هست که برای خوب کردن حال خودمون زمان بذاریم و وقتی حالمون خوب بود انرژی مثبتمون رو با کسانی که دوستشان داریم شریک بشیم
Monir Naghikhani
۱۴۰۰/۲/۲۵
(آن یک دقیقه بهتر برای خودم) اینقدرگفته شد ومن چشمهایم رابستم ولی متأسفانه مرتب تصویر بیماران کرونایی، کودکان بی سرپناه، غزه، افغانستان، عراق وسلاحهای هسته‌ای و.. و... و.. داغونم کرد، فکرکنم یا برای سنم مناسب نبود یا برای دنیایی بهتر از این دنیایی که داریم باشد، نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم وهمش تواین فکرعمیق بودم که من هرگز توانایی اینکه یک دقیقه برای خودم بگذارم وفارغ ازدرد ورنجی که شاهدش هستم باشم خودخواهی محض است، ولی امیدوارم بقیه بتوانند از این صداهای خوش وسرحال واین حرفها و سخنان قشنگ بهره ببرند و دنیا را برای خودشان قشنگ وزیبا کنند، این خیلی عالی است ولی من نتوانستم با سپاس فراوان از شما
Lydia The orange
۱۴۰۰/۲/۱۷
این کتاب بر مراقبت از خود تاکید زیادی داره و میگه اگه نتونیم از خودمون مراقبت کنیم و حال خودمون رو خوب کنیم، روابط مون با دیگران آسیب میبینه و همچنین زندگی مون مختل میشه چون اول از همه ما باید روحیه مون خوب باشه و این خودخواهی نیست. وقتی حال خودمون خوب باشه، بهتر ارتباط برقرار میکنیم و درگیری کمتری پیش میاد و سر کار هم سرحال تر هستیم و لذت بیشتری از زندگی می‌بریم. خیلی بهم انرژی مثبت داد و دوستش داشتم. ۳ تا راوی جداگانه هم روایت میکنن و برای همین حرف‌های شخصیت‌ها قاطی نمیشن.
S jafari
۱۴۰۰/۲/۲۶
عالی بود این که تو هر شرایطی یک دقیقه وقت بزاریم به این که چطور از خودمان مواظبت کنیم باعث میشه تمام مسائل ریزی که باعث فشار و ناراحتی میشه یکی یکی حل بشه این باعث میشه بیشتر به سلامتی و بهداشت و درست انجام شدن کارها اهمیت بدیم و ارتباطمون با خودمان و دیگران خوب میشه اگه ما به خودمان ارزش قائل بشیم دیگران هم برایمان ارزش قائل میشن این کتاب میخواد بگه یک دقیقه تفکر چطور میتونه تو زندگی فردی و اجتماعی معجزه کنه.
Zohre Amani
۱۴۰۱/۷/۲۶
با سلام و تشکر از کتابراه به خاطر رایگان کردن این کتاب عالی. واقعا مطالعه این کتاب‌ها برای همه لازمه چون در طی کردن راه زندگی انسان گاهی اوقات خودش را فراموش می‌کنه و تمام خودش را برای دیگران می‌گذاره ولی این اشتباه‌ترین کار ممکنه که ما انجام میدیم. خواندن این کتاب به ما یاد آوری می‌کنه که رسیدگی و به خود وقت گذاشتن برای خودمون در الویت قرار داره برای اینکه بعد از دوست داشتن خودمون دیگران را هم بیشتر دوست داریم ممنون از عوامل کتابراه.
ایوب آدینه
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
سلام به همه‌ی دوستان کتابراهی و کتاب خوان
این کتاب همونجور که از نویسندش هم انتظار میره کتاب خیلی خوبیه و با یک رمان جذاب نشون میده که با توصل به نیروی و الوهیت درونی و قدت خارق العاده‌ای که در هرانسانی نهفته است به راحتی میتوان به موفقیت برسیم و برای موفقیت هیچ عامل بیرونی لازم نیست و اصلا نباید
بخواهیم چیزی یا کسی را تغییر دهیم... بلکه با تغییر خودمان به موفقیت برسیم و شادتر در کنار عزیزانمان باشیم
Ilia Moradzade
۱۴۰۱/۱/۸
ترجیح میدم تعریف الکی از این کتاب نکنم و همچنین نقد بیخودی‌ام نداشتم باشم و با گفتن صرف حقیقت به خواننده‌های این نظر کمک کنم.
بنظرم فقد بعضیا میتونن انس بگیرن با این کتاب و نکته‌های ک بیان می‌کنه یجورایی خب اونقدری نیاز نیست پیچیده بشه در هم و مخاطبو اذیت کنه حین فهمیدن و یادگیری چونکه کل حرفی ک داره میزنع اینه ک برای خودت اهمیت و ارزش قاعل شو و‌ی وقتیو اختصاص بده ب خودت در روز تا موفق بشی
حامد رمضانی
۱۴۰۰/۲/۱۷
از نظر داستان و محتوا باید بگم که در سطح بالایی بود و یک جمله رو تاکیید میکرد اونم اینکه چطور میتونم بهتر باشم، این یک جمله شگفت انگیز هست که توصیه میکنم حتما همه به کار ببندنش، حتما این کتاب رو با تمرکز کامل گوش بدید و ازش لذت ببرید، خدا رو سپاسگزارم که اپلیکیشن کتابراه رو دارم و همچنین خدا رو سپاسگزارم که این کتاب عالی رو تونستم گوش بدم و لذت ببرم
مشاهده همه نظرات 607

راهنمای مطالعه کتاب صوتی یک دقیقه برای خودم

برای دریافت کتاب صوتی یک دقیقه برای خودم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.