معرفی و دانلود کتاب هاریسون بیماری‌های دستگاه تنفس 2015 (ویراست نوزدهم)

برای دانلود قانونی کتاب هاریسون بیماری‌های دستگاه تنفس 2015 (ویراست نوزدهم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هاریسون بیماری‌های دستگاه تنفس 2015 (ویراست نوزدهم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هاریسون بیماری‌های دستگاه تنفس 2015 (ویراست نوزدهم)

کتاب هاریسون بیماری‌های دستگاه تنفس 2015 (ویراست نوزدهم) نوشته دنیس ال. کاسپر ‌و جمعی دیگر از نویسنده‌ها یک رفرنس جامع و کامل برای یادگیری و مطالعه درباره‌ی بیماری‌های دستگاه تنفس نظیر آسم، پنومونیت و هموپتیزی است و با زبانی شیوا شما را با روش‌های تشخیصی بیمارهای تنفسی و درمان آن‌ها آشنا می‌کند. کتاب حاضر جدیدترین ویراست این کتاب است که در اختیار دانشجویان و اساتید رشته‌ی پزشکی قرار گرفته.

درباره‌ی کتاب هاریسون بیماری‌های دستگاه تنفس 2015 (ویراست نوزدهم)

سیستم تنفسی، یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های بدن انسان است که کوچکترین اختلال در آن می‌تواند بر عملکرد سایر دستگاه‌های بدن تأثیر بگذارد و عواقب جبران‌ناپذیری برای سلامت انسان داشته باشد. این دستگاه که شامل بینی، نای و شش‌ها است، وظیفه‌ی اکسیژن‌رسانی به بدن انسان و دفع دی‌اکسید کربن ایجادشده در طی سوخت‌وساز سلول‌ها را دارد. اکسیژن یکی از اصلی‌ترین عناصر برای سوخت‌وساز سلول‌ها و تولید انرژی است و از کمبود آن باعث اختلال در سیستم بدن و حتی مرگ می‌شود.

عوامل مختلفی مانند عفونت‌، آسم، آلرژی و... ممکن است سبب ایجاد مشکل در کار سیستم تنفس شوند و سلامت فرد را تهدید نماید. کتاب هاریسون بیماری‌های دستگاه تنفس 2015 (ویراست نوزدهم) (Harrison's Principles of Internal Medicine) نوشته‌ی جوزف لوسکالزو، آنتونی فاوچی، دنیس کاسپر، دن لونگو، استفان هاوزر و لری جیمسون به شرح درباره‌ی همین بیماری‌ها پرداخته است و توضیح می‌دهد که چطور می‌توان این بیماری‌ها را تشخیص و تحت درمان قرار داد.

این کتاب شامل بیست فصل است و در هر فصل ابتدا به سراغ بررسی‌های تصویری و رویکرد بیماری رفته، از علائم بیماری سخن گفته و در نهایت روش‌های درمانی مناسب با بیماری را ارائه کرده است. از نکات قابل‌توجه این کتاب مطالب طبقه‌بندی شده و خلاصه‌ی آن است که مطالعه‌ و مرور نکات آن را برای مخاطبان سهل و آسان می‌سازد.

کتاب هاریسون بیماری‌های دستگاه تنفس 2015 (ویراست نوزدهم) شامل جداول و تصاویر رنگی و واضحی است که به طور خلاصه مطالب را جمع‌بندی کرده و در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. این کتاب طبق جدیدترین اطلاعات، به روزرسانی و تدوین شده است. از عناوین فصول این کتاب می‌توان به «بیماری‌های نسج بینابینی ریه»، «آپنه هنگام خواب»، «اختلالات تهویه»، «بیماری‌های پرده جنب»، «اختلالات عملکرد تنفسی» و «تنگی نفس و ادم ریوی»، «رویکرد تشخیصی در افراد مبتلا به بیماری‌های دستگاه تنفسی» و «آسم» اشاره کرد.

این کتاب به کوشش خسرو قادریان، فروغ عادلی و یعقوب نادری به فارسی ترجمه و توسط نشر تیمورزاده به چاپ رسیده است.

کتاب هاریسون بیماری‌های دستگاه تنفس 2015 (ویراست نوزدهم) برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانشجویان پزشکی مناسب و کاربردی خواهد بود.

در بخشی از کتاب هاریسون بیماری‌های دستگاه تنفس 2015 (ویراست نوزدهم) می‌خوانیم

بیشتر بیماران EGPA، آسمی دارند که بعداً در زندگی آن‌ها رخ می‌دهد و در کسانی است که تاریخچه خانوادگی آتوپی را ندارند. آسم می‌تواند اغلب شدید باشد و کورتیکواستروئیدهای خوراکی اغلب برای کنترل نشانه‌ها درخواست می‌شوند اما ممکن است منجر به توقف نشانه‌های واسکولیت شود. علاوه بر نشانه‌های رایج تر سرفه، دیس پنه، سینوزیت و رینیت آلرژیک، هموراژی آلئولی و هموپتزی نیز ممکن است رخ دهد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 47: تنگی نفس و ادم‌ریوی
فصل 48: سرفه و هموپتیزی
فصل 305: رویکرد تشخیصی در افراد مبتلا به بیماری‌های دستگاه تنفسی
فصل 306: اختلالات عملکرد تنفسی
فصل 307: روش‌های تشخیصی در بیماری‌های تنفسی
فصل 308: اطلس تصاویر قفسه سینه
فصل 309: آسم
فصل 310: پنومونیت ناشی از افزایش حساسیت و ارتشاح ریه با ائوزینوفیل ها
فصل 311: بیماری‌های محیطی و شفلی ریه
فصل 312: برونشکتازی
فصل 313: فیبروزکیستیک
فصل 314: بیماری انسدادی مزمن ریه
فصل 315: بیماری‌های نسج بینابینی ریه
فصل 316: بیماری‌های پرده‌جنب
فصل 317: بیماری‌های میان‌سینه
فصل 318: اختلالات تهویه
فصل 319: آپنه هنگام خواب
فصل 320: پیوند ریه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هاریسون بیماری‌های دستگاه تنفس 2015 (ویراست نوزدهم)
نویسنده، ، ، ، ،
مترجمخسرو قادریان، فروغ عادلی، یعقوب نادری
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-600-238-331-0
موضوع کتابتخصص‌های پزشکی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب هاریسون بیماری‌های دستگاه تنفس 2015 (ویراست نوزدهم)

برای دریافت کتاب هاریسون بیماری‌های دستگاه تنفس 2015 (ویراست نوزدهم) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.