معرفی و دانلود کتاب هر آنچه راجع به جذب همسر نمی‌دانستید

عکس جلد کتاب هر آنچه راجع به جذب همسر نمی‌دانستید
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هر آنچه راجع به جذب همسر نمی‌دانستید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هر آنچه راجع به جذب همسر نمی‌دانستید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هر آنچه راجع به جذب همسر نمی‌دانستید

کتاب هر آنچه راجع به جذب همسر نمی‌دانستید نوشته‌ی فاطمه نیک سیرت با ارائه راهکارهایی مفید و بررسی نیاز‌های گوناگون افراد به شما کمک خواهد کرد تا در جذب همسر مورد علاقه خود موفق باشید.

واقعیت زندگی افراد انعکاسی از قوانین و باورهای درونی آن‌هاست. اگر گمان می‌کنید که جذاب و دوست داشتنی نیستید، توانایی جذب فرد مورد علاقه خود را ندارید و یا لایق ازدواج با آن نیستید شک نکنید که این انعکاسی از باور درونی شماست، که واقعیتی مبنی بر جذاب نبودن را به شما نشان می‌دهد.

هر بار که این تجربه تکرار می‌شود باور جذاب نبودن در درون شما محکم‌تر می‌شود. اما مطمئن باشید هنگامی که احساس کم ارزشی و نالایقی در درونتان محو گردد خواهید دید که با هر شکل و قیافه و با هر موقعیت اجتماعی بهترین مردان سر راهتان قرار گرفته و تمایل به ازدواج با شما را خواهند داشت.

در نتیجه واجب است تا قوانین و باورهای درونی خود را تغییر داده تا انعکاس جهان هستی را نیز تغییر دهید. اگر شما ایمان داشته باشید که جذاب و دوست داشتنی هستید و هر فردی جذابیت‌های خاص خودش را دارد قطعا انعکاس این باور را در جهان بیرون خواهید دید. بدون شک زیبایی و جذابیت چیزی جز تصور درونی‌تان نسبت به خودتان نیست.

طبق پژوهش‌های انجام شده، داشتن باور زیبایی می‌تواند به شکلی موثر در جسمتان تاثیر مثبت داشته باشد. این آزمایش ساده را می‌توانید خودتان هم انجام دهید: مدتی هر روز در مقابل آینه ایستاده و بگویید من از هر نظر جذاب و زیبا هستم، تا پس از گذشت یک ماه نتیجه آن را در زندگی خود ببینید.

در بخشی از کتاب هر آنچه راجع به جذب همسر نمی‌دانستید می‌خوانیم:

شاید گفتن این سخن احتیاج به جسارت بالایی داشته باشد اما با ایمان می‌گوییم اگر شما هر روز با باور و ایمان صد در صد (از بین بردن مقاومت ناخودآگاه) به خودتان بگوئید که زیبا و جذاب هستید بعد از مدتی این جمله را از اطرافیانتان نیز خواهید شنید و یا ابراز این نظر را از آن‌ها به شکل‌های مختلف حس خواهید کرد.

به عبارت دیگر وقتی باور به جذابیت خودتان داشته باشید جهان هستی شکلی از خودش را به شما نمایش می‌دهد که انعکاسی از باور خودتان است و شما جذاب تر به نظر می‌رسید و فقط افراد و موقعیت‌هایی سر راهتان قرار می‌گیرند که این باور درونی را مجددا به شما منعکس وآن را تقویت می‌کنند.

اینکه با تلقین می‌توان به عنوان مثال پوست را زیباتر و یا موها را تقویت کرد برای افراد مطلع و کسانی که مقاومت‌های ناخودآگاه را کنار زده‌اند امری طبیعیست. ایجاد ناخودآگاه این باور در ذهن ما مغز ناخودآگاه ما را به سمت خلق و ایجاد این شرایط سوق می‌دهد و چنانچه از تجسم (که در توضیحات همراه اکثریت فایل‌ها ذکر شده) استفاده کنیم حتی مغز می‌داند که چگونه و به چه سمتی حالات جسمی و ذهنی ما را سوق دهد.

فهرست مطالب کتاب

جذب همسر دلخواه با استفاده از قانون جذب
جذب همسر دلخواه با استفاده از عبارت‌های تاکیدی
اگر متاهل هستید برای جذب همسرتان این قسمت را بخوانید
انواع صمیمیت و تاثیر آن در جذب شوهر
نکات مفیدی که برای جذب شوهر باید از آن‌ها آگاه باشید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هر آنچه راجع به جذب همسر نمی‌دانستید
نویسنده
ناشر چاپینشر عطران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-622-6201-94-0
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هر آنچه راجع به جذب همسر نمی‌دانستید

ملیکا صدر
۱۴۰۰/۳/۲۶
اول از همه نوشتید جذب همسر یعنی مرد هم باید دنبال زن باشه نه فقط دختر‌ها به فکر شوهر
به قول پائولو برای ۱۱ دقیقه این همه سختی منطقی نیست رابطه سرد میشه آدم‌ها تکراری واقعا به نظرم کل مسئله ازدواج مسخره هستش کتاب جالبی نبود از نظر من و خودت بودن مهم آرین مسئله س
شیرین رحیمی
۱۳۹۹/۱/۲۶
قسمت جملات انگیزشی‌اش برای زندگی خوب و جذب همسر دلخواه کاملن جامع و عالی بود در کل کتاب کوتاه و خوبی بود دوسش داشتم 👌🌹
A H
۱۳۹۹/۱/۱۱
خیلی برای من عاااالی و موثر بود👌👌، حتما مطالعه کنید
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب هر آنچه راجع به جذب همسر نمی‌دانستید

برای دریافت کتاب هر آنچه راجع به جذب همسر نمی‌دانستید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.