معرفی و دانلود کتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: رویابافی با روسو

برای دانلود قانونی کتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: رویابافی با روسو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: رویابافی با روسو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: رویابافی با روسو

برای تجربه‌ی یک گشت‌وگذار حسابی در دنیای نقاشی‌های طبیعت و ترانه‌های زیبای کودکانه، پیشنهاد کتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: رویابافی با روسو را از دست ندهید. جولی مربرگ و سوزان بوبر، نویسندگان این کتاب، کودکان را با تعدادی از معروف‌ترین آثار هنرمند نقاش معروف «هانری روسو» آشنا خواهند کرد. این کتاب یک مجموعه‌ی مصور از آثار این نقاش به همراه اشعار زیبای کودکانه‌ است.

درباره‌‌ی کتاب هم‌قدم با تابلوی نقاشی: رویابافی با روسو

برای تجربه‌ی یک گشت‌وگذار ویژه در میان تابلو‌های الهام‌گرفته از طبیعت و همراهی با موجودات جنگل کافی‌ست کتاب هم‌قدم با تابلوی نقاشی: رویابافی با روسو (Dreaming with Rousseau) را در دست بگیرید. جولی مربرگ (Julie Merberg) و سوزان بوبر (Suzanne Bober)، نویسندگان این کتاب آموزنده، در کنار مجموعه‌ای از شعرهای زیبا و موزون، ما را با تعدادی از بهترین آثار هنرمند فرانسوی، هانری روسو (Henri Rousseau) آشنا خواهند کرد.

روسو، به‌عنوان یکی از هنرمندان قرن نوزدهم و بیستم میلادی، زندگی بسیار جالبی داشت. او که تا چهل‌سالگی یک مأمور گمرک ساده بود، بعد از بازنشستگی علاقه‌ی هنری خود را پی گرفت و بعدها به یکی از معروف‌ترین چهره‌های هنر نقاشی تبدیل شد. نقاشی‌های روسو، همگی مملو از رنگ و شادی و الهام‌گرفته از طبیعت‌اند. صفحات کتاب هم‌قدم با تابلوی نقاشی: رؤیابافی با روسو، ما را به جهان ذهنی این‌ هنرمند خارق‌العاده خواهد برد تا طی یک سفر جادویی، همراه با او از یک نقاشی به نقاشی دیگر، رؤیابافی کنیم.

این کتاب منحصر‌به‌فرد نگاه و اندیشه‌ی کودکان نوآموز را با آثار نمایشی روسو مسحور می‌کند. همچنین در کنار هر قطعه‌ی نقاشی اشعار زیبا و کودکانه‌ای وجود دارد که به رؤیاگونگی جهان کتاب افزوده‌ است. همچنین در صفحات بعدی این کتاب خلاصه‌ای از زندگی هنرمند و دوران هنری او با زبانی شیرین بیان شده تا مخاطب به درک روشن‌تری از تاریخ هنر و سبک‌های هنری برسد. این کتاب اولین‌بار در سال 2007 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن به همت نشر و با ترجمه‌ی مریم اسلامی به دست علاقه‌مندان رسید.

درباره‌ی مجموعه‌‌کتاب‌های هم‌قدم با تابلوی نقاشی

مجموعه‌ی هم‌قدم با تابلوی نقاشی یک مجموعه‌‌شعر مصور برای کودکان است. این مجموعه‌ی ویژه و منحصربه‌فرد در هر جلد خود ما را به دنیای یکی از هنرمندان برجسته‌ی جهان خواهد برد تا در کنار لذت بردن از اشعار کتاب، هم‌قدم با نقاش هنرمند، به تماشای آثار او بنشینیم. این مجموعه که توسط مربرگ و سوزان بوبر طراحی و تدوین شده، در هر مجلد اطلاعات ویژه‌ای از زندگی هنرمندان و عصر هنری آن‌ها نیز به ما ارائه خواهد داد. در کنار این‌ها، هرکدام از اشعار هم‌قدم با تابلوی نقاشی حاوی مضامین دلچسب و مثبتی است که به پرورش اندیشه‌ی کودک کمک خواهد کرد.

کتاب هم‌قدم با تابلوی نقاشی: رویابافی با روسو برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب هم‌قدم با تابلوی نقاشی: رؤیابافی با روسو یک پیشنهاد هیجان‌انگیز برای کودکان اهل نقاشی و دوست‌دار شعر و ترانه است.

با جولی مربرگ و سوزان بوبر بیشتر آشنا شویم

جولی مربرگ یک ناشر کتاب کودک و نویسنده‌ی پرفروش با بیش از سی سال تجربه در این صنعت است. او همچنین صاحب یک مؤسسه‌ی انتشاراتی به نام Downtown Bookworks است که در سال 2010 و با هدف مطالعه‌ی کودکان طراحی شده. به گفته‌ی مربرگ، مؤسسه‌ی او می‌خواهد «کودکان را درگیر مطالعه کند، و آن‌ها را با کتاب‌هایی که به دقت ویراسته و طراحی شده‌اند آشنا سازد تا در دستان کوچک خود احساس خوبی داشته باشند.»

سوزان بوبر یک کلکسیونر آثار هنری است. او سه فرزند دارد و در نیویورک زندگی می‌کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: رویابافی با روسو
نویسنده،
مترجممهرک میراب زاده اردکانی، مریم اسلامی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-274040-5
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: رویابافی با روسو

برای دریافت کتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: رویابافی با روسو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.