معرفی و دانلود کتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: گردش با ون گوگ

عکس جلد کتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: گردش با ون گوگ
قیمت:
24000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: گردش با ون گوگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: گردش با ون گوگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: گردش با ون گوگ

کتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: گردش با ون گوگ، تجربه‌ای هیجان‌انگیز از تماشای آثار این هنرمند بزرگ دنیای نقاشی را به شما هدیه می‌دهد. جولی مربرگ و سوزان بوبر، نویسندگان این کتاب جذاب، با گردآوری تعدادی از آثار ون گوگ و معرفی آن‌ها با زبان شعر، یک مجموعه‌ی مصور از شعر و رنگ و تصویر را برای کودکان آماده کرده‌اند. این کتاب، ضمن کمک به آشنایی کودکان با اشعار زیبا و مفاهیم هنری، باب آشنایی آن‌ها با هنرمندان بزرگ دنیا را فراهم می‌کند.

درباره‌‌ی کتاب هم‌قدم با تابلوی نقاشی: گردش با ون گوگ

برای آن که با کودکان خود برای یک برنامه‌ی گالری‌گردی دلچسب همراه شوید، لزوماً نیاز به سفر به موزه‌های دور دنیا نیست. جولی مربرگ (Julie Merberg) و سوزان بوبر(Suzanne Bober)، نویسندگان کتاب هم‌قدم با تابلوی نقاشی: گردش با ون گوگ (In the Garden with Van Gogh) تجربه‌ی یک سفر شیرین به دل دنیای هنر را در کتاب خود فراهم خواهند آورد.

هرکس که به دنیای رنگارنگ هنر نقاشی علاقه دارد، حتماً یک‌بار اسم نقاش نابغه‌ی هلندی، یعنی ونسان ون‌ گوگ (Vincent van Gogh) را شنیده است. ون گوگ اگرچه زندگی پرپیچ‌وخمی داشت، اما نقاشی‌هایش سرشار از قصه و ایده برای دوست‌داران هنر است. او در سال 1853 و در طبیعت روستایی شمال هلند به دنیا آمد و تاکنون صد‌ها اثر نقاشی با موضوعات گوناگون و بیشتر از همه، با استفاده از رنگ روغن کشیده است. کتاب هم‌قدم با تابلوی نقاشی: گردش با ون گوگ، در کنار شعر‌های شیرین و پرمفهوم خود، ما را هم‌‌قدم با ون گوگ به تماشای مناظر نقاشی‌اش در دل طبیعت، درختان خواب‌آلود، انبارهای کاه طلایی و میوه‌های آبدار خواهد برد. این کتاب همچنین در صفحات بعدی خلاصه‌ای از زندگی هنرمند و دوران هنری او رابا زبانی شیرین بیان خواهد کرد تا مخاطب کوچک‌سال به درک روشن‌تری از تاریخ هنر و سبک‌های هنری برسد.

کتاب هم‌قدم با تابلوی نقاشی: گردش با ون گوگ اولین‌بار در سال 2002 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن به همت نشر پرتقال و با ترجمه‌ی مهرک میراب‌زاده‌ی اردکانی و مریم اسلامی به دست علاقه‌مندان رسید.

درباره‌ی مجموعه‌‌کتاب‌های هم‌قدم با تابلوی نقاشی

مجموعه‌ی هم‌قدم با تابلوی نقاشی یک مجموعه‌‌شعر مصور برای کودکان است. این مجموعه‌ی ویژه و منحصربه‌فرد در هر جلد خود ما را به دنیای یکی از هنرمندان برجسته‌ی جهان خواهد برد تا در کنار لذت بردن از اشعار کتاب، هم‌قدم با نقاش هنرمند، به تماشای آثار او بنشینیم. این مجموعه که توسط مربرگ و سوزان بوبر طراحی و تدوین شده، در هر مجلد اطلاعات ویژه‌ای از زندگی هنرمندان و عصر هنری آن‌ها نیز به ما ارائه خواهد داد. در کنار این‌ها، هرکدام از اشعار هم‌قدم با تابلوی نقاشی حاوی مضامین دلچسب و مثبتی است که به پرورش اندیشه‌ی کودک کمک خواهد کرد.

کتاب هم‌قدم با تابلوی نقاشی: گردش با ون گوگ برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب گردش با ون‌گوگ یک پیشنهاد ویژه و جذاب برای کودکان 3 تا 7ساله‌ی اهل هنر شعر و نقاشی‌ست.

با نویسندگان کتاب هم‌قدم با تابلوی نقاشی: گردش با ون گوگ بیشتر آشنا شویم

جولی مربرگ یک ناشر کتاب کودک و نویسنده‌ای پرفروش با بیش از سی سال تجربه در این حوزه است. او همچنین صاحب یک مؤسسه‌ی انتشاراتی به نام Downtown Bookworks است که در سال 2010 و با هدف مطالعه‌ی کودکان طراحی شده. به گفته‌ی مربرگ، مؤسسه ی او می‌خواهد کودکان را درگیر مطالعه کند و آن‌ها را با کتاب‌هایی که به‌دقت ویراسته و طراحی شده‌اند آشنا سازد تا در دستان کوچک خود احساس خوبی داشته باشند.

سوزان بوبر، دیگر نویسنده‌ی این کتاب همچنین ساکن نیویورک، یک کلکسیونر آثار هنری و مادر سه فرزند است.

در بخشی از کتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: گردش با ون گوگ می‌خوانیم

وای خدا کوهِ کاهی!
یه تپه کاه و علف
با نردبون برو روش
سُر بخور از اون‌طرف
خرن زرد و زیبا
روی زمینی گرمه
برای یک کشاورز
یه رختخواب نرمه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: گردش با ون گوگ
نویسنده،
مترجممهرک میراب زاده اردکانی، مریم اسلامی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-274-043-6
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک
24000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: گردش با ون گوگ

برای دریافت کتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: گردش با ون گوگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.