معرفی و دانلود کتاب همه‌ چیز درباره عشق، ازدواج و زندگی زناشویی: پرسش‌ها و پاسخ‌ها

عکس جلد کتاب همه‌ چیز درباره عشق، ازدواج و زندگی زناشویی: پرسش‌ها و پاسخ‌ها
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همه‌ چیز درباره عشق، ازدواج و زندگی زناشویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همه‌ چیز درباره عشق، ازدواج و زندگی زناشویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همه‌ چیز درباره عشق، ازدواج و زندگی زناشویی: پرسش‌ها و پاسخ‌ها

پروفسور منفرد هاسبروک در کتاب همه‌ چیز درباره عشق، ازدواج و زندگی زناشویی به مسائلی می‌پردازد که ممکن است زندگی مشترک شما با همسرتان را با چالش‌ها و مشکلاتی مواجه سازد. او معتقد است برای داشتن یک زندگی زناشویی موفق، باید پیش از بروز مشکلات دست به اقدامات پیشگیرانه بزنیم؛ چراکه همیشه پیشگیری بهتر از درمان است.

درباره کتاب همه‌ چیز درباره عشق، ازدواج و زندگی زناشویی

همان‌گونه که فقط در زمان بیماری است که قدر سلامتی را می‌دانیم، زمانی به اهمیت روابط پی می‌بریم که با مسائل و مشکلاتی مواجه شویم. ما برای حفظ سلامتی خود نیاز به اقداماتی پیشگیرانه داریم و این امر در مورد روابطمان نیز صدق می‌کند و می‌بایست برای موفقیت در رابطه‌هایمان از پیش تدارک ببینیم.

عشق، ازدواج و روابط زناشویی سه موضوعی‌اند که از جنبه‌های مختلف با هم در ارتباط هستند و مسائل مربوط به آن‌ها همواره ذهن پژوهشگران و روان‌شناسان بسیاری را به خود مشغول کرده است. منفرد هاسبروک (Manfred Hassebrauck) در کتاب همه‌ چیز درباره عشق، ازدواج و زندگی زناشویی (Der kleine Liebes-Berater) مسائلی را مورد ارزیابی قرار می‌دهد که ممکن است، بارها و بارها با دوستانتان درباره‌شان به صحبت نشسته ولی پاسخی برایشان پیدا نکرده باشید. اگر سؤالاتی که در ادامه ذکر می‌شود ذهن شما را به خود مشغول کرده است، حتماً این کتاب را مطالعه کنید: آیا به‌راستی مردان از زنان بی‌وفاترند؟ آیا برای آشنا شدن با کسی، استراتژی خاصی وجود دارد؟ علت بالا رفتن آمار طلاق در دهه‌های اخیر چیست؟ در کتاب همه‌ چیز درباره عشق، ازدواج و زندگی زناشویی به پاسخ‌های جدی و قانع‌کننده‌ای در خصوص این سؤالات دست خواهید یافت؛ پاسخ‌هایی که بر پایه‌ی نتایج پژوهش‌های منفرد هاسبروک و دانشمندان دیگر است.

معرفی و دانلود کتاب همه‌ چیز درباره عشق، ازدواج و زندگی زناشویی

منفرد هاسبروک، پروفسور آلمانی، بیش از سی سال است که در زمینه‌ی تشکیل یک زندگی زناشویی موفق و یافتن همسر مناسب به تحقیق و پژوهش پرداخته است. او تازه‌ترین یافته‌هایش را در قالب طرح پرسش و پاسخ‌هایی با شما به اشتراک می‌گذارد. در ادامه به تعدادی از این پرسش‌ها اشاره می‌شود: کدام مهم‌تر است: زیبا بودن یا تنها زشت نبودن؟ چه کنم تا فردی دلباخته‌ام شود؟ آیا ممکن است دوباره دلباخته‌ی شریک زندگی دیرین خود بشوم؟ آیا می‌توانم شریک زندگی مناسبی از طریق اینترنت پیدا کنم؟ اگر رابطه‌ی جنسی بین زن و شوهر هر هفته اتفاق نیفتد، آیا به این معناست که زندگی زناشویی ناموفق خواهد بود؟

کتاب همه‌ چیز درباره عشق، ازدواج و زندگی زناشویی را هما احمدی ترجمه و انتشارات لیوسا منتشر و روانه‌ی بازار کتاب نموده است.

کتاب همه‌ چیز درباره عشق، ازدواج و زندگی زناشویی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به همه‌ی افرادی که می‌خواهند زندگی زناشویی موفقی داشته باشند و همچنین به مشاوران ازدواج و خانواده پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب همه‌ چیز درباره عشق، ازدواج و زندگی زناشویی: پرسش‌ها و پاسخ‌ها می‌خوانیم

پژوهشگران موقعیت‌هاى ویژه‌اى را که در آن‌ها به ارزیابى شکل و قیافه‌ى دیگران پرداخته مى‌شود، به‌دقت بررسى کردند و زنان جوان را به داورى درباره‌ى میزان جذابیت مردان برگماشتند و این در حالى بود که چند نفر از آنان موسیقى دلپذیرى را که از پشت صحنه پخش مى‌شد، مى‌شنیدند و برعکس براى چند تن دیگر آهنگى ناموزون و ناراحت‌کننده به گوش مى‌رسید. همچنان‌که انتظار مى‌رفت، ارزیابى گروهى که موسیقى خوشایند را مى‌شنید، مثبت‌تر بود. شاید این امر از این‌رو باشد که ما در بسیارى اوقات حالت روحى وقت خود را به‌عنوان معیارى براى ارزیابى‌ها به کار مى‌گیریم. در اینجا علم پژوهش از «موقعیت‌هاى آگاه‌کننده‌ى تأثیرگذار بر ارزیابى» سخن مى‌گوید. بدین‌ترتیب آشنایى‌هایى که درحین گذراندن تعطیلات و مرخصى دست مى‌دهند، از بهترین و دلپذیرترین نوع آشنایى‌ها به‌شمار خواهند آمد، زیرا در آن موقعیت، برخوردارى از حمام آفتاب، ساحل دریا و غذاى مطبوع بر روحیه‌مان تأثیر مى‌گذارد. این واقعیت که تأثیر بر روحیه‌ى خوبمان قابل برگشت است را، در بیشتر اوقات نمى‌دانیم.

دلیل مهم‌تر دیگر که دوست‌تان نمى‌تواند تصور کند شما چه چیزى در آن مرد مى‌بینید این است که ما افراد بشر کسانى که دیدگاه‌هایى مشابه با دیدگاه‌هاى ما دارند را، زیباتر از افرادى مى‌دانیم که دیدگاه‌هایشان شبیه به ما نیستند. شما، خود، بسیار بهتر از دوست‌تان مى‌دانید که آن مرد تا چه اندازه به شما شباهت دارد. من معنا و اهمیت شباهت را براى داورى در مورد جذابیت، به گونه‌اى تصادفى کشف کردم. در منطقه‌ى ویژه‌ى پیاده‌روندگان یکى از شهرهاى بزرگ غرب کشور آلمان همکارانم از مردم خواستند پرسشنامه‌اى را پُر کنند که در آن نظرشان درباره‌ى موضوعات گوناگون روزمره پرسیده شده بود. چند هفته بعد با آن افراد دوباره تماس گرفتیم و از آنان خواستیم که در موقعیتى بسیار متفاوت با ما همکارى کنند. ما مى‌خواستیم بدانیم تأثیر افراد دیگر که شناخت اندکى درباره‌شان داشتند، بر آنان چگونه است.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
عشق
نخستین نگاه: شکل ظاهر و نخستین تأثیرگذارى
استراتژى و تاکتیک‌ها
گزینش شریک زندگى
دلباختن
روابط خوب
آیا زنان از سیاره‌ى زهره و مردان از سیاره‌ى مریخ مى‌آیند؟
بیایید درباره‌ى روابط جنسى حرف بزنیم
جنبه‌هاى تاریک

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همه‌ چیز درباره عشق، ازدواج و زندگی زناشویی: پرسش‌ها و پاسخ‌ها
نویسنده
مترجمهما احمدی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات164
زبانفارسی
شابک978-600-336-032-7
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب همه‌ چیز درباره عشق، ازدواج و زندگی زناشویی

وسیم
۱۴۰۳/۱/۸
ازدواج یکی از مهم‌ترین نقطه‌های عطف زندگی است. به این معنی که لازم است در قلب خود برای حضور فردی دیگر جایی برای همیشه باز کنیم و متعهد شویم که به او عشق بورزید، از او مراقبت کنیم، و شریک زندگیمان را در سختی‌ها و مشکلات ریز و درشت زندگی حمایت کنیم. این قول و قرارها چندان کار راحتی نیستند. که بدون شک نیاز به کمک داریم من با دیدن این کتاب به شک اوفتادم که آیا ارزش مطالعه دارد یا نه چون استقبالی آنچنان ندیدم اما بعد خوندن فهمیدم که مردم اهمیت رابطه را نمی‌دانند که واقعا جای تأسف است. کتاب فوق العاده و مفیدی هست و امتیاز پنج حقشه!
زهرا کردی
۱۴۰۲/۹/۱۲
کتاب لازم و کم حجم با مطالب عالی
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب همه‌ چیز درباره عشق، ازدواج و زندگی زناشویی

برای دریافت کتاب همه‌ چیز درباره عشق، ازدواج و زندگی زناشویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.