معرفی و دانلود کتاب همگام با الزامات شغلی نوین: پرورش ذهنیت یادگیری مادام‌العمر

عکس جلد کتاب همگام با الزامات شغلی نوین: پرورش ذهنیت یادگیری مادام‌العمر
قیمت:
9500 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همگام با الزامات شغلی نوین: پرورش ذهنیت یادگیری مادام‌العمر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همگام با الزامات شغلی نوین: پرورش ذهنیت یادگیری مادام‌العمر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همگام با الزامات شغلی نوین: پرورش ذهنیت یادگیری مادام‌العمر

کتاب همگام با الزامات شغلی نوین: پرورش ذهنیت یادگیری مادام‌العمر، تالیف نیک اچ. ام. ون دام و جی. براسی، با هدف کسب رشد و تعالی روزافزون، ضمن توضیح مفهوم یادگیری مادام‌العمر، مراحل پرورش ذهن برای دستیابی به این نوع از یادگیری را مطرح می‌کند.

تمایل داوطلبانه و خودانگیخته به کسب دانش برای دستیابی به اهداف شخصی و حرفه‌ای با هدف بهبود مهارت و ظرفیت، یادگیری مادام‌العمر است. دانش‌ پذیر بودن، تمرکز بر رشد، کسب مهارت‌های مختلف، ریسک‌ پذیری، ساخت برند شخصی و شناسایی مسیر رشد و توجه و پرداختن به علاقمندی، مراحل پرورش ذهن را تشکیل می‌دهد.

دکتر نیک ون‌دام (Nick H. M Dam) استاد تمامِ رشتۀ‌ آموزش مهارت‌های سازمانی و توسعۀ مهارت رهبری است. او در سال 1986 فعالیت خود را به عنوان مشاور آموزشی در زیمنس نیکسدورف آغاز کرد. در سال 1995 به شرکت مشاوران دیلویت آمریکا ملحق شد و به مدت 19 سال سمت‌های اجرائی در حوزه‌های متعددی چون مشاوره، توسعه و آموزش، منابع انسانی بین‌المللی بر عهده داشته است.

او به پیشرفت توانمندی‌های فردی علاقمند است و برای کمک به پرورش استعدادهایی بالقوه افراد اشتیاق فراوان دارد. وی معتقد است افرادی که همیشه در حال یادگیری هستند در حرفۀ خود موفق‌تر بوده و زندگی شاد و رضایت بخش‌تری را تجربه می‌کنند.

دکتر ون‌دام 17 کتاب تألیفیِ مشترک با نویسندگان دیگر دارد و در حوزه توسعه منابع انسانی نیز یک رهبر فکریِ شناخته‌ شده در سطح بین‌المللی است. کتاب «شما! نیروی مثبت در جهت تغییر هستید» آخرین کتاب اوست.

دکتر جکی براسی (J Brassey) از اینکه دانش‌‌پذیری مادام‌العمر است، خود را آدم خوش‌شانسی می‌داند، در طول زندگی حرفه‌ای‌اش روی تعدادی از پروژه‌های گرین‌فیلد کار کرده و چهره‌ای تأثیرگذار در حوزه تخصصی خود، به عنوان «کارورز دانشگاهی» ارائه داده است. در کشورهای بسیاری کار و زندگی کرده و تجربه‌های بسیاری در فرهنگ‌های مختلف و سازمان‌های متعدد کسب کرده است.

وی بیست سال سابقۀ حرفه‌ای در حوزۀ منابع انسانی (مانند کارآیی سازمانی، ارتقای مهارت‌های رهبری و یادگیری، استخدام کارکنان، تنوع و پذیرش و تحلیل منابع انسانی)، توسعۀ مشتریان، تداوم‌پذیری (در سازمان‌های مردم‌نهاد) و محافل آکادمیک را دارد.

وی در سال 2013 به عنوان مشاور خبره در امور سازمانی به شرکت مکنزی اَند کمپانی پیوست؛ جایی که در حوزه‌های تغییرات تحول‌گرا، تنوع و پذیرش، سرمایه انسانی و پرورش مهارت رهبری تخصص پیدا کرد.

دکتر جکی براسی همچنین عضو افتخاری و بسیار فعال هیئت نظارت صندوق نجات کودکان در هلند است و کتاب‌ها و مقالات علمی و کاربردی بسیاری را به صورت مشترک تألیف نموده است.

دکتر نیک ون‌دام و دکتر جکی براسی با استناد به تحقیقات و تجارب کاری خود، برای کمک به رشد و پیشرفت افراد، به توسعه و ارتقای مستمر ابزارهای تشخیصی زیر می‌پردازند:

الف: الگوهای ذهنی دانش‌پذیران مادام العمر؛
ب: اعتماد حرفه‌ای اصیل.

در بخشی از کتاب همگام با الزامات شغلی نوین (Staying relevant in the workplace) می‌خوانیم:

مطالعات نشان می‌دهد افرادی که قابلیت یادگیری را در خود حفظ می‌کنند از نظر حرفه‌ای بر دیگران پیشی می‌گیرند. انسان‌ها هنگام یادگیری، تأثیر دوپامین (ناقل پیام‌های عصبی) را در مغز خود احساس می‌کنند که به آن‌ها حس خوبی داده و باعث می‌شود تمایل بیشتری به شرکت در فعالیت‌های آموزشی داشته باشند. این باور وجود دارد که افراد ضمن یادگیری و ارتباط با دیگران رشد پیدا می‌کنند.

یادگیری مادام‌العمر با شروع زندگی فرد آغاز و با اتمام عمر او، پایان می‌یابد. در ادامه، شش الگوی ذهنی متمایز و تمرینات مرتبط با آن‌ها را معرفی کرده و توضیح خواهیم داد؛ تمریناتی که کمک می‌کند افراد به دانش‌پذیرانی مادام‌العمر تبدیل شوند.

فهرست مطالب کتاب

درباره نویسندگان
1 یادگیری مادام‌العمر
2 الگوی شخصیتی: دانش‌پذیر مادام‌العمر شوید
3 الگوی ذهنی:‌ بر رشد خود متمرکز شوید
4 الگوی ذهنی: استاد مهارت‌های مختلف شوید
5 الگوی ذهنی: ریسک‌پذیر باشید
6 الگوی ذهنی: برند و شبکه شخصی خود را بسازید
7 الگوی ذهنی: مسیر رشد خود را بشناسید
8 الگوی ذهنی: علایق خود را نادیده نگیرید
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همگام با الزامات شغلی نوین: پرورش ذهنیت یادگیری مادام‌العمر
نویسنده،
مترجمزهرا مظاهری
ناشر چاپیانتشارات آریا نقش
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-600-8904-40-3
موضوع کتابکتاب‌های هوش و حافظه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب همگام با الزامات شغلی نوین: پرورش ذهنیت یادگیری مادام‌العمر

لیلی محسنی
۱۴۰۱/۳/۷
کتاب کلا ۶۴ صفحه است
که از صفحه ۳۶ به بعد فهرست منابع آن نوشته شده!!!
جواد علیدادی
۱۳۹۸/۱/۴
بسیار عالی❤❤❤
احسان طبیب
۱۳۹۷/۹/۱۲
کتاب خوبی است. توصیه میکنم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب همگام با الزامات شغلی نوین: پرورش ذهنیت یادگیری مادام‌العمر

برای دریافت کتاب همگام با الزامات شغلی نوین: پرورش ذهنیت یادگیری مادام‌العمر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.