معرفی و دانلود کتاب همین حالا تجلی کن: شناخت و شکوفایی قدرت درون، راهکارهای تجسم و تجلی آرزوها

عکس جلد کتاب همین حالا تجلی کن: شناخت و شکوفایی قدرت درون، راهکارهای تجسم و تجلی آرزوها
قیمت:
۴۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همین حالا تجلی کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همین حالا تجلی کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همین حالا تجلی کن: شناخت و شکوفایی قدرت درون، راهکارهای تجسم و تجلی آرزوها

کتاب همین حالا تجلی کن راهنمایی قدم‌به‌قدم است که با ارائه‌ی تکنیک‌هایی آزموده‌شده، مخاطب را در جهت ایجاد تغییر در زندگی یاری می‌کند. آیدل احمد در این اثر، به شما کمک می‌کند تا قدرت درونی خود را بشناسید و از آن جهت رسیدن به اهداف خود بهره ببرید.

درباره‌ی کتاب همین حالا تجلی کن

موانع ذهنی مهم‌ترین دلیلِ عقب ماندن ما از رسیدن به رؤیاهامان است. هیچ چیز قدرتمندتر از ذهن ما در رسیدن به موفقیت یا ایجاد مانع در مسیر نیست. بنابراین ذهن نیاز به تربیت دارد، وگرنه به دشمنی ضدِ ما بدل می‌شود که مهارش کار آسانی نخواهد بود. آیدل احمد (Idil Ahmed) در کتاب همین حالا تجلی کن (Manifest Now) با راهکارها و استراتژی‌های عملی نشان می‌دهد که چطور از انرژی درونیِ خود برای تبدیل شدن به یک انسان بهتر بهره ببریم.

اغلب ما در حسرت گذشته یا تجسم آینده زندگی می‌کنیم. آیدل احمد به ما یاد می‌دهد که با فراموش کردنِ اشتباهاتِ گذشته و متوقف کردن افکارِ بیش‌ازحد درباره‌ی آینده، تلاش برای اهدافمان را از همین امروز شروع کنیم. کتابِ همین حالا تجلی کن در شانزده فصل، مخاطب را برای ایجاد تغییر در ذهن و زندگی‌اش آماده می‌کند. این اثرْ راهِ کنار گذاشتنِ باورهای محدودکننده و دست‌وپاگیر را به تمام انسان‌ها می‌آموزد و دربردارنده‌ی همه‌ی چیزهایی است که باید درمورد ذهن، جسم و سطوح معنوی بدانید.

کتاب همین حالا تجلی کن در چهار فصل اول، فرآیند تجلی را برای مخاطب تشریح می‌کند. فصل اول با عنوانِ «رهایش کن»، ده تکنیک قدرتمند و کاربردی را پیشنهاد می‌دهد که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توان بر موانع ذهنی و محدودیت‌ها غلبه کرد. فصل دوم، «درموردش فکر کن»، سی‌وپنج باور را برای حفظ انرژی، هیجان و تمرکزِ لازم جهت تجلی عرضه می‌کند. فصل بعد با نام «روی آن تأکید کن»، شامل صد جمله‌ی کلیدی درباره‌ی خوش‌بختی، استقلال مالی، بزرگی و فراوانی است. آخرین فصل «ذهنیت جذب ثروت» است که خواننده را در مسیر جذب استقلال مالی یاری می‌رساند.

برای شروع روند تجلی ابتدا باید بدانیم معنای تجلی چیست. تجلی یا مانیفست توانایی جذب و تبدیل هر رویایی به واقعیت است. انسان موجودی قوی است که از پس هر کاری برمی‌آید. انسان‌های بزرگ در طول تاریخ ثابت کرده‌اند که هیچ کاری نشدنی نیست. ما نیز از تمام توانایی‌هایِ قهرمان‌ها و انسان‌های ماندگار برخورداریم، فقط باید به آن آگاه شویم. دانستنْ اولین قدم در مسیر موفقیت است. ما باید به ذهن خود اطمینان داشته باشیم و بدانیم هیچ‌چیز مانعِ ما نیست، مگر همین ذهن. کتاب همین حالا تجلی کن، راهکارهایی آموزش می‌دهد که می‌توانیم با کمک آن‌ها موانع را یکی‌یکی حذف کنیم.

این اثر پس از تأکید بر ذهن و نحوه‌ی هدایت انرژی درونیِ آن، به مبحث جریان عشقِ درون می‌پردازد. دوست داشتن خودْ کلید دوست داشتن دیگران است؛ اولین قدم برای آشتی کردن با جهان بیرون. مشکلات از جایی شروع می‌شوند که در جهان بیرون، به‌دنبال عشق هستیم و ارتباط درونی با خود را فراموش می‌کنیم. برای دوست داشتن خود، ابتدا باید با خود صادق باشیم. انتقادگر درونی و احساس گناه عواملی هستند که پذیرندگی ما را پایین می‌آورند.

کتاب همین حالا تجلی کن سپس سراغ مهم‌ترین مبحث، یعنی مرحله‌ی اعتماد می‌رود. در این مرحله رها کردن و پذیرفتن آموزش داده می‌شود. گاه پس از اینکه تمام تلاش خود را کرده و فرکانس‌ها را به جهان پیرامون فرستاده‌ایم، باید همه‌چیز را رها کنیم و صبور باشیم. در این مرحله، اعتماد به افکار و احساسات خود و اعتماد به عالم هستی مهم‌ترین چیزی است که باید آموخت.

انتشارات سبزان این اثر را با ترجمه‌ی نرمین خامنه منتشر کرده است.

کتاب همین حالا تجلی کن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید در زندگی‌تان تغییر ایجاد کنید و به سمت تحقق رؤیاهایتان قدم بردارید، مطالعه‌ی این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب همین حالا تجلی کن: شناخت و شکوفایی قدرت درون، راهکارهای تجسم و تجلی آرزوها می‌خوانیم

با خود تکرار کنید «قصد دارم همچنان به سخن گفتن و تجسم کردن چیزهای فوق‌العاده درباره‌ی زندگی‌ام ادامه دهم. زیرا اکنون این را می‌دانم که چقدر ذهنم قدرتمند است. قدرت کلماتم و آنچه بدان ایمان دارم را می‌دانم. قصد دارم شروع به جذب چیزهایی کنم که خواهان آن هستم. تغییر با من شروع می‌شود. اگر خوشحال نباشم، باید کاری مرتبط با شادی انجام دهم. این را می‌دانم که من گذشته‌ام نیستم. من اشتباهاتم نیستم. از امروز شروع می‌کنم؛ و بازگو کردن داستان‌های گذشته را قطع خواهم کرد و خود را دوباره می‌سازم. همچنان بر روی اهدافم متمرکز می‌مانم حتی اگر لحظاتِ سختی را سپری کنم باز هم دست بر نمی‌دارم. این را می‌دانم که موفقیت با کوشش و تلاش مداوم حاصل می‌شود. این را می‌دانم که زندگی خوبی برای خود خواهم ساخت و بهترین پاداش‌ها را از عالم هستی دریافت خواهم کرد.»

هر روز با خود تکرار کنید «هیچ مشکل و چالشی نمی‌تواند مرا متوقف کند. صرفاً باید به قدرت ذهنم ایمان داشته باشم که به هر آنچه فکر، احساس و تمرکز می‌کنم، برایم تجلی می‌یابد. هر آنچه به دنبالش هستم، در درون من است. قصد دارم با روح خود همسو شوم و به دانش و بینشی که دریافت می‌کنم، اعتماد کنم. من آماده‌ام خوشبخت شوم. این را می‌دانم که خوشحالی، عشق و آرامش یک امر درونی است. قصد دارم مسئولیت زندگی‌ام را بپذیرم. قصد دارم افکار و کلماتم را برای تمرکز بر روی آنچه که می‌خواهم تغییر کند قرار دهم. باور دارم که رؤیاهای بزرگ خود را تجلی خواهم بخشید. هیچ‌چیز و هیچ‌کسی نمی‌تواند مانع مسیری شود که مقصود من است. من فقط باید صبور باشم و به روند اعتماد کنم.»

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی مترجم
مقدمه‌ی نویسنده
1. همین حالا تجلی کن
2. همه‌چیز از ذهن شروع می‏‌شود
3. انرژی ذهنت را هدایت کن
4. از انرژی ذهن، جهت برتری خود استفاده کن
5. جریان عشق درون
6. رها کردن، پذیرفتن، مرحله‌ی اعتماد
7. جسم خود را برای دریافت انرژی بیشتر بهینه‌سازی کن
8. پنج راه برای بالا بردن ارتعاشات در طول فرایند تجلی
9. روح: تو فراتر از جهان مادی هستی
10. انرژی نو، خوش آمدی!
11. تکنیک تجلی آرزوها
12 . رهایش کن
13. درموردش فکر کن
14. روی آن تأکید کن
15. ذهنیت جذب‌کننده‏‌ی ثروت
16. همه‌چیز امکان‌پذیر است

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همین حالا تجلی کن: شناخت و شکوفایی قدرت درون، راهکارهای تجسم و تجلی آرزوها
نویسنده
مترجمنرمین خامنه
ناشر چاپیانتشارات سبزان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات230
زبانفارسی
شابک978-600-117553-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب همین حالا تجلی کن

.شهرام احمدی
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
متوسط: برای کسایی که دارن خواندن رو شروع میکنن بد نیست
سعید ایزدپناه مهرکیش
۱۴۰۳/۱/۱۴
عالی بود از این کتاب بسیار بهره بردم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب همین حالا تجلی کن

برای دریافت کتاب همین حالا تجلی کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.