معرفی و دانلود کتاب هنر عشق ورزیدن به سبک یونگی: راهنمای کاربردی برای خلق رابطه‌ای عاشقانه

برای دانلود قانونی کتاب هنر عشق ورزیدن به سبک یونگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هنر عشق ورزیدن به سبک یونگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هنر عشق ورزیدن به سبک یونگی: راهنمای کاربردی برای خلق رابطه‌ای عاشقانه

کتاب هنر عشق ورزیدن به سبک یونگی، از باد هریس و ماسیمیلیا هریس، با استفاده از یک رویکرد بسیار ساده به زوج‌ها کمک می‌کند تا نگرش‌ خود را تغییر دهند. او همچنین مهارت‌هایی را برای ایجاد رابطه‌ی مطلوب و طولانی‌مدت در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. داستان‌هایی که در این اثر آمده، اصولی که باید برای یک رابطه‌ی عاشقانه‌ی عمیق رعایت شوند را با هر جزئیاتی که باید بدانید، مطرح می‌کنند.

درباره‌ی کتاب هنر عشق ورزیدن به سبک یونگی

آیا به دنبال بهبود رابطه‌تان هستید؟ یا در پی شروع یک رابطه‌ی جدید؟ شاید هم زمانی که صحبت از تعهدهای طولانی‌مدت در رابطه به میان می‌آید، احساس کنید که با وجود عشقی که به شریک عاطفی خود دارید، نمی‌توانید به جدی‌تر شدن رابطه فکر کنید؟ یا به دنبال این هستید که متوجه شوید چرا روابط قبلی شما با شکست مواجه شده‌اند؟ چه مشکلاتی را در رابطه‌ی عاطفی خود احساس می‌کنید که با گذشت زمان یا تلاش‌های پی‌درپی هم از بین نرفته است؟ فرقی ندارد که دقیقاً چه مشکلی را در رابطه‌ای که دارید احساس می‌کنید، شاید حتی ندانید که این مشکل دقیقاً چیست. حتی اگر مشاور یا درمانگری هستید که به دنبال یک منبع آموزشی مطمئن برای معرفی به مراجعین خود هستید، کتاب هنر عشق ورزیدن به سبک یونگی (The Art of Love: The Craft of Relationship) از باد هریس (Bud Harris) و ماسیمیلیا هریس (Massimilla Harris) همان کلیدی‌ست که می‌تواند قفل مشکلات شما را باز کند.

معرفی و دانلود کتاب هنر عشق ورزیدن به سبک یونگی

نویسندگان در این اثر کاربردی، از اصول و نکات ریزی می‌گویند که یک رابطه‌ی عاشقانه را در مسیر درستی هدایت می‌کنند و به آن شکل می‌دهند. استفاده از یک رویکرد ساده اما کاربردی، به افراد کمک می‌کند تا نگرش‌های خود را تغییر دهند و مهارت‌هایی را برای ایجاد یک رابطه‌ی عاشقانه و طولانی‌مدت را به دست بیاورند. از آن‌جا که چالش در روابط عاطفی، موضوعی‌ست که افراد متعددی درگیر آن هستند و از وقتی روابط به وجود آمده، چالش‌های ریز و درشت را هم همراه داشته‌اند، آثار زیادی در رابطه با تغییر و رفع مشکلات روابط تالیف شده‌اند. باد و ماسیمیلا هریس هم بعد از سال‌ها تجربه‌ی کار با زوج‌ها، اطلاعات، نکات و بینش‌های حیاتی در این زمینه را با مخاطب به اشتراک می‌گذارند. کتاب جذاب و خواندنی هنر عشق ورزیدن به سبک یونگی، مانند دریچه‌ای نو به سمت یک رابطه‌ی عاشقانه‌ی آرام است.

برخلاف باقی کتاب‌های آموزشی و بسیاری از کتاب‌های خودیاری که شامل اصطلاحات روان‌شناختی، مثال‌ها و تمرین‌ها می‌شوند، هنر عشق ورزیدن به سبک یونگی از داستان‌ها و گفت‌وگوها برای آموزش مهارت‌های ارزشمند برای برطرف کردن مشکلات به‌گونه‌ای استفاده می‌کند که اعتمادی که باید را میان مخاطب و این اثر ایجاد می‌کند.

کتابی که پیش رو داریم، طیف گسترده‌ای از افراد را مخاطب قرار می‌دهد. افرادی که به دنبال خودسازی و بهبود رفتارهای خود هستند، کسانی که می‌خواهند روابط بهتری بسازند، و آن‌هایی که خواهان توصیه‌های عملی برای کمک به رشد احساسات مثبت میان خود و شریک عاطفی‌شان هستند. آنان که از روابط فعلی خود ناامید هستند یا برای ماندن در روابط طولانی مدت مشکل دارند، افرادی که می‌خواهند حمایت و تعامل متقابل در رابطه را به شکل بهتری گسترش دهند، و زوج‌هایی که باید یاد بگیرند که چگونه یکدیگر را بهتر درک کنند تا تفاوت‌ها را بدون به خطر انداختن رابطه‌شان بپذیرند، همه و همه، از خواندن کتاب هنر عشق ورزیدن به سبک یونگی بهره‌مند خواهند شد.

بهبود روابط، مدیریت چالش‌ها و تعارضات، پیدا کردن روش درست برآورده کردن نیازهای عاطفی یکدیگر، شناسایی مشکلات، پرورش عشق و صمیمیت توام با رشد فردی و پیدا کردن راهی برای پرورش شادی و اعتماد در روابط، موضوعات اصلی‌ای هستند که در این اثر به آن‌ها پرداخته شده است. گفتنی‌ست این کتاب توسط ساره سرگلزایی به فارسی ترجمه شده و به کوشش انتشارات بنیاد فرهنگ زندگی به چاپ رسیده است.

کتاب هنر عشق ورزیدن به سبک یونگی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این راهنمای جذاب را به تمام افرادی که به دنبال بهبود روابط خود و نیز در پی خودسازی هستند، پیشنهاد می‌کمنیم.

در بخشی از کتاب هنر عشق ورزیدن به سبک یونگی: راهنمای کاربردی برای خلق رابطه‌ای عاشقانه می‌خوانیم

وقتی بحرانی در زندگی مشترک پیش می‌آید، غمگین می‌شویم؛ می‌ترسیم و احساس طرد‌شدگی می‌کنیم. همچنین با این انتخاب مواجه می‌شویم که آیا از این رابطه- واقعاً یا مجازاً- کناره‌گیری کنیم یا فرآیند بازسازی آن را آغاز کنیم. اِروس، سوخته و رنجور، از رابطه کناره‌ می‌گیرد و سایکی آن‌چنان مأیوس می‌شود که از خودش می‌پرسد؛ آیا زندگی ارزش زیستن دارد؟ در آغاز هیچ‌یک از خدایان و الهه‌ها به آن‌ها کمک نکردند، زیرا می‌ترسیدند آفرودیت را– که به سایکی حسادت می‌کرد- ناراحت کنند. وقتی عشق ما را ویران می‌کند ما هم احساس می‌کنیم کمک زیادی از دست کسی برنمی‌آید. در چنین موقعیتی طبیعی است که قدرت، پول، استعداد، توانایی و حتی خشم به نظر بیهوده بیایند و فقط احساس پوچی ما را بیشتر کنند. اما در این افسانه استثنایی وجود داشت. خدای طبیعت-پَن- سایکی را دلداری داد و او را ترغیب کرد که به‌دنبال اِروس بگردد. به‌عبارت‌دیگر، این بخشی از طبیعت ماست که به‌دنبال عشق و رشد باشیم. مهم نیست که چقدر احساس بدی داشته باشیم سرانجام خودمان می‌توانیم به خودمان کمک کنیم.

ممکن است فریند ایجاد تغییر در رابطه به‌منظور شناخت بهتر شریک زندگی و نیز اصلاح دیدگاهمان مأیوس‌کننده باشد، چون به ما آموخته‌شده که وجود بحران در زندگی مشترک با ایدئال‌های ما درباره‌ی زندگی مشترکی شاد تضاد دارد. اما اگر قرار است رابطه و عشق بین ما دائماً بازسازی شود، درک این داستان (اِروس و سایکی) مفید است. تجربه‌ی جدایی، جست‌وجو و بازگشت به‌سوی یکدیگر طبیعی است و همان‌طور‌که زوج‌ها مراحل مختلف زندگی را پشت‌سر می‌گذارند، چنین تجربه‌ای به صورت‌های مختلف- زیاد‌و‌کم- اتفاق می‌افتد. این داستان به ما کمک می‌کند الگوهای مشابهی را در زندگی خودمان پیدا کنیم؛ و با‌وجودی‌که ممکن است این الگوها دردناک باشند، اگر آن‌ها را همان‌گونه که هستند بشناسیم، کمتر احتمال دارد که عشق ما را به نابودی بکشاند.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: هنر عشق‌ورزیدن
فصل اول: سمینار
داستان زندگی شرکت‌کنندگان سمینار از زبان خودشان
اهمیت داستان
همراهان نامرئی ما
اِروس و سایکی: بازیگران داستان
فصل دوم: داستان، نقشه‌ی سفر
چهار درس ضروری
واکنش‌های گروه
دیگر کاربردهای مفید
بخش دوم: هنر ارتباط
فصل سوم: ارتباط صمیمی، مهارت شناخت یکدیگر
قوانین طلایی رابطه‌ی صمیمی
داستانی امروزی
ابزارهای کسب مهارت در روابط صمیمی
فصل چهارم: دریافت و درک؛ کسب این مهارت که بتوانیم با حفظ فردیت خود در کنار یکدیگر باشیم
قطب‌های متضاد همدیگر را جذب می‌کنند
آنچه به من نیرو می‌بخشد
درون‌گرایی در مقابل برون‌گرایی:
حسی در مقابل شهودی: دو شیوه‌ی متفاوت پردازش اطلاعات
متفکر در مقابل احساسی: دو روش متفاوت تصمیم‌گیری
قضاوتگر در مقابل ادراکی: دو شیوه‌ی متفاوت زندگی
فصل پنجم: شهامت و قدرت؛ مهارت حرکت از ترس به‌سوی اعتماد
روبه‌رو‌شدن با ترس آن را تغییر می‌دهد
کج‌خلقی و رفتار مستبدانه: سم روابط
چرخه‌های سمی رابطه
روابط تخیلی
مرور نهایی
پیوست الف

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هنر عشق ورزیدن به سبک یونگی: راهنمای کاربردی برای خلق رابطه‌ای عاشقانه
نویسنده،
مترجمساره سرگلزایی
ناشر چاپیانتشارات بنیاد فرهنگ زندگی دیجیتال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات198
زبانفارسی
شابک978-622-7087-61-1
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هنر عشق ورزیدن به سبک یونگی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هنر عشق ورزیدن به سبک یونگی

برای دریافت کتاب هنر عشق ورزیدن به سبک یونگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.