معرفی و دانلود کتاب هورا... هایپرلوپ

عکس جلد کتاب هورا... هایپرلوپ
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هورا... هایپرلوپ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هورا... هایپرلوپ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هورا... هایپرلوپ

کتاب هورا... هایپرلوپ نوشته‌ی سریلاتا منون، رویاها و آرزوهای بلندپروازانه‌ی پسری به نام ویشو را به تصویر می‌کشد. او که از انتظار در ایستگاه‌های مختلف حمل و نقل متنفر است به دنبال راهی برای رفت‌و‌آمد سریع می‌گردد؛ مانند داشتن یک فرش جادویی! این داستان آموزنده کودکان را با سیستم‌های پیشرفته‌ی حمل‌ونقل در جهان آشنا می‌کند.

درباره کتاب هورا... هایپرلوپ:

ویشنو کوچولو، پسری با رویاهای بزرگ و کوچک است. او علاقه‌‌ی زیاد به مطالعه و گشت‌وگذار در کشورها و شهرهای مختلف دارد، اما از منتظر ماندن در ایستگاه‌های قطار، اتوبوس، تاکسی و... خوشش نمی‌آید و به نظرش بسیار وقت‌گیر است.

او گاهی فکر می‌کند که انسان‌های اولیه چگونه از یک مکان به مکان دیگر سفر می‌کردند؟ ویشنو از پدر و مادرش سوال می‌کند که چرا سرعت حمل‌ونقل ما به اندازه‌ی یک فرش جادویی زیاد نیست؟! پدرش با صبر و حوصله او را با تمام سیستم‌های حمل‌ونقل جهان از جمله هایپرلوپ که یک سیستم آینده‌نگرانه می‌‌باشد، آشنا می‌کند.

درباره‌ی مجموعه «کتاب‌های تصویری داستان من»:

این مجموعه با به تصویر کشیدن موضوعات بسیار متنوع و جذاب، قدرت تخیل کودکان را تقویت می‌کند. از خصوصیات بارز مجموعه حاضر این است که با استفاده از تصاویرشان می‌توانید داستان را برای کودک خود تعریف کنید و یا از او بخواهید تا با نگاه کردن به تصاویر و بهره‌گیری از قوه‌ی تخیلش داستان را از زبان خودش برایتان تعریف کند.

در هنگام مطالعه‌ی کتاب‌های این مجموعه حتماً از کودک خود در مورد تصاویر سوال بپرسید و تخیلش را به چالش بکشید تا تقویت شود. با مجموعه «کتاب‌های تصویری داستان من» لحظه‌هایی شیرین برای کودکانتان به ارمغان آورید.

کتاب هورا... هایپرلوپ برای چه کسانی مناسب است؟

سریلاتا منون (Sreelata Menon) این داستان آموزنده را برای کودکان 7 تا 9 سال به رشته تحریر در آورده است و آن‌ها را با جدیدترین فناوری‌های جهان آشنا می‌کند.

در بخشی از کتاب هورا... هایپرلوپ می‌خوانیم:

چند قرن پیش، موتور بخار و قطارها اختراع شدند. در مرحله بعد خودروهای موتوری ساخته شدند که باعث شد مردم سریع‌تر به مکان‌های مختلف بروند. ماشین‌ها با موتورهای احتراق داخلی کار می‌کردند. برادران رایت این موتور را گرفتند و با کار زیاد بر روی آن توانستند نیروی حرکت یک هواپیما را بسازند. موتورها یک مرحله پیشرفت کردند. حتی دانشمندان موشک‌هایی را برای پرواز انسان‌ها به فضا و سفر به ماه طراحی کردند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هورا... هایپرلوپ
نویسنده
مترجممجید عاطفی
ناشر چاپی دانش نگاران برنا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات23
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب داستان کودک، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هورا... هایپرلوپ

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هورا... هایپرلوپ

برای دریافت کتاب هورا... هایپرلوپ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.