معرفی و دانلود کتاب وسوسه‌های کوچک

عکس جلد کتاب وسوسه‌های کوچک
قیمت:
۴۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب وسوسه‌های کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب وسوسه‌های کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب وسوسه‌های کوچک

کتاب وسوسه‌های کوچک، نوشته‌ی کیم اسلیتر، نویسنده‌ی پرفروش بریتانیایی، داستان جنایی و دلهره‌آور زنی است که بعد از مرگ مادرش، باید راز او را در سینه حمل کند. اتفاقات طوری رقم می‌خورند که جینی، شخصیت اصلی داستان، وادار می‌شود میان لو دادن جنایت دوستش و فاش شدن راز هولناک مادرش یکی را انتخاب کند. کدامیک شجاعت بیشتری می‌طلبد؟ اصلاً آن راز چیست که برملاشدنش برای جینی گران تمام می‌شود؟!

درباره‌ی کتاب وسوسه‌های کوچک

همه چیز از روزی شروع شد که آیرین، مادر جینی، در آخرین روزهای عمرش پرده از راز وحشتناکی برداشت. رازی که سال‌های سال بر شانه‌ی او سنگینی می‌کرد و حالا برملاشدنش زندگی جینی را زیر و رو می‌کند. این راز که جینی جرأت بیانش را ندارد، نقطه‌ی شروع کتاب وسوسه‌های کوچک (Little Whispers) است؛ اما زندگی امتحان‌های سخت‌تری برای جینی در نظر دارد. او قرار است درگیر ماجراهای پرپیچ‌وخمی شود که حتی به فکرش هم خطور نمی‌کند.

معرفی و دانلود کتاب وسوسه‌های کوچک

جینی با قلبی سنگین از تحمل بار راز مادرش، به زندگی ادامه می‌دهد. تا اینکه ماه‌ها بعد، با یک زن به نام تانیا آشنا می‌شود و دوستی صمیمانه‌ای بین‌شان شکل می‌گیرد. این صمیمیت برای جینی نتایج خطرناکی با خود به همراه دارد؛ او یک روز بی‌اختیار راز وحشتناک مادرش را برای تانیا فاش می‌کند. اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود. جنایتی هولناک در مقابل چشمان ناباور جینی رخ می‌دهد و جینی وادار می‌شود میان افشا شدن راز خود و برملا کردن جنایت دوستش، یکی را انتخاب کند.

کیم اسلیتر (K.L. Slater)، نویسنده‌ی پرفروش بریتانیایی، در کتاب وسوسه‌های کوچک با نثری زنانه و رویکردی روانشناختی، اضطراب‌های زندگی زنی به نام جینی را در قالب یک داستان درمی‌آورد. بحران‌های مالی و عاطفی جینی و خانواده‌اش با مرگ مادر او همراه می‌شود و سپس با جنایت وحشتناکی گره می‌خورد که کلاف زندگی او را پیچیده‌تر و سردرگم‌تر می‌کند. این کتاب به مسائلی از قبیل کنار آمدن با تغییرات بزرگ، دوستی‌های جدید و بحران‌های میانسالی نیز می‌پردازد که اغلب در زندگی زن‌ها کمرنگ و بی‌اهمیت انگاشته می‌شوند.

کتاب وسوسه‌های کوچک با ترجمه‌ی ناهید شیرزاد و توسط نشر کوله‌پشتی به چاپ رسیده است.

نکوداشت‌های کتاب وسوسه‌های کوچک

  • این کتاب شاهکاری است که انتظاراتتان را از کیم اسلیتر برآورده می‌کند. پایان‌بندی کتاب هم بسیار قدرتمند و غافلگیرکننده است. (The Secret Book Sleuth)
  • کیم اسلیتر ملکه‌ی تریلرهای روانشناختی است! یک کتاب فوق‌العاده با داستان‌سرایی شگفت‌انگیز. (گودریدز)

کتاب وسوسه‌های کوچک برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به رمان‌های جنایی و روانشناسانه با این کتاب ارتباط عمیقی برقرار خواهند کرد. مطالعه‌ی این کتاب به دوستداران کتاب‌های (The Girl on the Train «دختری در قطار») و (Gone Girl «دختر گمشده») نیز پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب وسوسه‌های کوچک می‌خوانیم

وقتی مضطرب، نگران یا غمگینم، خانه را نظافت می‌کنم. نیازی به گفتن نیست، با وجود اتفاقاتی که در چند ماه گذشته افتاده است خانه‌ام پاکیزه‌تر از همیشه به نظر می‌رسد؛ با وجود این، انگار زندگی ما از جنبه‌های دیگر در حال فروپاشی است.

یک ساعت گذشته مشغول تمیزکاری آشپزخانه بودم. منظورم فقط گردگیری سرسری پیشخان آشپزخانه و تمیزکردن کف آن با زمین‌شوی نیست، بلکه جان‌کندنی حسابی بود. تمام کابینت‌ها را خالی و ضدعفونی کردم. شیشه‌های به‌دردنخور را بررسی کردم و تقریباً نیمی از آن‌ها را دور ریختم و بقیه‌ی چیزها را سر جایشان گذاشتم.

دوباره به ساعت نگاه می‌کنم. یازده‌ونیم است. چهار دقیقه از آخرین باری که به آن نگاه کردم می‌گذرد. روآن حالا باید در آخرین کلاس قبل از ناهار حاضر باشد و شوهرم، آیزاک، احتمالاً در اتاق مصاحبه‌ی ساختمان مرکزی اَبَکِس نشسته است. او قبل از ورودش، عکسی از این ساختمان شیشه‌ای مدرن گرفت و برایم فرستاد. ابکس یک شرکت فن‌آوری نوآور است که جزو صد شرکت تازه‌تأسیس و موفق سال گذشته‌ی ساندی تایمز شده است؛ شرکتی که به‌تازگی آیزاک را شکار و با بسته‌ی پیشنهادیِ پاداش‌های چشمگیرش او را ترغیب به شرکت در مصاحبه کرده است.

لکه‌ی سفت قهوه‌ای‌رنگی را که روی کابینت زیر ظرف‌شویی است محکم‌تر می‌سایم. نمی‌دانم باید دعا کنم که آیزاک این شغل را به دست بیاورد یا نه. انگار در مخمصه افتاده‌ام. از طرفی می‌خواهم زندگی‌ام به روال قبل از مرگ مادرم، یعنی چهار ماه پیش، برگردد. فکر اینکه آیزاک این شغل جدید و پرتحرک را به دست بیاورد و به خانه‌ی جدیدی در ناحیه‌ای دیگر نقل‌مکان کنیم با تمام چیزهای دیگری که به‌دنبالش رخ می‌دهد... خب، حتی از فکرکردن به آن دلم فرومی‌ریزد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب وسوسه‌های کوچک
نویسنده
مترجمناهید شیرزاد
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات384
زبانفارسی
شابک978-600-461-530-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب وسوسه‌های کوچک

فروغ حقیقی
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
کتاب جالبی بود و داستان گیرایی داشت، در تمام لحظات خواندن کتاب منتظر اتفاقات ناخوشایند بودم تا اینکه تقریبا در انتهای داستان مشکلات یکی یکی به وجود آمدند و در نهایت حل شدند. از خواندنش لذت بردم. اما نتیجه‌ای که از خواندنش می‌شه بهش رسید اینه که هیچ وقت نباید کسی رو با گناه اطرافیانش که خودش نقشی در اون نداشته قضاوت کنیم. گاهی انسان چقدر می‌تونه بی رحم باشه، چه خوبه که همیشه خودمون رو برای لحظاتی جای طرف مقابل قرار بدیم. ممنون از کتابراه
maryam nazemi
۱۴۰۲/۸/۱۷
سلام
کتاب خوبی است برای دیدن حقیقت زندگی پر زرق و برق و ایده آلی که برای ما تبلیغ می‌شود
مسابقه خود نمایی برند پوشی، خوردن غذاها و نوشیدنی‌ها در مکانهای گرانقیمت همه و همه به دنبال پر کردن جیب سرمایه داران و گرگ‌های این جنگل هستند
نتیجه این زندگی آسیب زا نابودی خانواده‌ها زنان و کودکان و از بین رفتن میزاثی به نام زمین است
الهام کریمی
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
من بعد از این کتاب نتونستم کتاب دیگری بخونم چون تا ۵ صبح یک نفس خواندم و بعدش دو‌ روز از سردرد داستان داشتم. داستان نفس گیر و ضرباهنگ تندش نمبگذاره کتاب رو زمین بگذاریم. هم معمایی هم جنایی خیلی تکان دهنده. و تا پایان ماجرا (با این همه تجربه در مطالعه این ژانر) غافلگیری‌های بزرگ در انتظار مون هست. نویسنده خوب تونسته داستان رو بپزه.
زهره ابازری
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
سلام خدمتت دوستان گل کتابخوان و همراهان خوب کتابراه
کتاب رو دوست داشتم به خاطر نثر روان و ارتباط جالب قلم نویسنده با ذهن خواننده و غافلگیری‌های جذاب حتما پیشنهاد میکنم بخونیدش خصوصا اگر روزی رو به مطالعه اختصاص دادین این کتاب مهیج حتما زمان و ساعت رو از دستتون خارج می‌کنه و حسابی سرگرم می‌شید
یاسمین زارع دزفولی
۱۴۰۲/۸/۲۲
سلام.
نثر روان و ترجمه خوب بود، اما توضیحات اضافی و حوصله سر بر زیاد داشت، زیادی راجع به تیپ و قیافه صحبت کرده بود و خانم شخصیت اول کتاب خیلی بی ثبات بود و با یه غوره سردیش میشد و با یه مویز گرمیش میشد.
آخرشم خیلی غیرعادی تمام شد.
در کل فقط برای یکبار خوندن بد نیست.
Afsaneh aram
۱۴۰۲/۹/۲۴
واقعا رمان جذابی بود و شما تا آخرین لحظه هم نمیتونستی آخر کتاب رو حدس بزنی.
شخصیت پیچیده قهرمان‌های مختلف کتاب این رو نشون میده که ما هم تو زندگی واقعی نباید فقط به یک بعد از شخصیت آدم‌های اطرافمون توجه و البته اعتماد کنیم.
پریسا شیخ بهایی
۱۴۰۳/۱/۱۳
اوایل کتاب خیلی کند و حوصله سر بر بود از اواسط جذاب شد، ولی در کل انگار فقط یک سوم آخر کتاب حرفی برای گفتن داشت، دو سوم اول فقط گزارش روزمرگی شخصیت‌ها بود
Fariba.A
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
مجموعا میشه گفت کتاب جذابیه ترجمه‌ی خوبی داره و پیچ و خم موضوع کتاب هم خوبه. بهترین قسمتش این هست که پنجاه درصد تخفیف خرید داشت ممنون از کتابراه
ققنوس
۱۴۰۲/۱۲/۸
اوایل داستان کند پیش می‌رفت، ولی از اواسطش خوب بود. در مجموع داستان خوبی بود اما نمیشه عالی توصیفش کرد. ارزش خواندن داره
یاسمن
۱۴۰۲/۸/۲۰
اولش واقعا داشت حوصله‌م رو سر می‌برد و با بی‌میلی میخوندم، ولی یهو از یه جایی به بعد انقدر جالب و هیجان‌انگیز شد که نتونستم بذارمش زمین…
فرناز صومعلو
۱۴۰۳/۱/۲۹
کتاب جالبی بود دو سومه اول کتاب خیلی هیجان انگیز بود بعدش که معما حل شد همه چی خوش و خرم شدجذابیتش کم شد
الهام. ت
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
حقیقتا سرگرم کننده و معمایی به جز توضیحات زیادی بعضی قسمتها بقیه مطالب خوب بود
Tina Akbarifard
۱۴۰۲/۹/۶
داستانی بود جذاب معمایی که من را در جاهایی به یاد فیلمهای هیچکاک می‌انداخت
کاربر م
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
داستان جذاب و غیرقابل پیش بینی. یک نفس تا آخرش خوندم
Delaram 1221
۱۴۰۲/۹/۲۳
فوق العاده بود، کشش خوبی داره و اتفاقات عجیب
مشاهده همه نظرات 15

راهنمای مطالعه کتاب وسوسه‌های کوچک

برای دریافت کتاب وسوسه‌های کوچک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.