معرفی و دانلود کتاب پادشاه رونی کلمن: آره رفیق! داستان شگفت انگیز من

عکس جلد کتاب پادشاه رونی کلمن: آره رفیق! داستان شگفت انگیز من
قیمت:
۱۴۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پادشاه رونی کلمن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پادشاه رونی کلمن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پادشاه رونی کلمن: آره رفیق! داستان شگفت انگیز من

ستاره‌ی بی‌بدیل دنیای ورزش و قهرمان بدنسازی دنیا، با کتاب پادشاه رونی کلمن در کنار شماست تا داستان زندگی، شرح پیروزی‌ها و روش‌های دستیابی به موفقیت‌ را برایتان بازگو کند. در این کتاب انگیزشی و الهام‌بخش، زندگی‌نامه‌‌ی رونی کلمن به قلم خودش برایتان روایت خواهد شد که می‌تواند الگویی برای موفقیت‌های آتی شما در تمامی عرصه‌های زندگی باشد.

درباره‌ی کتاب پادشاه رونی کلمن

داستان زندگی قهرمانی که نه از شکست می‌هراسد و نه هرگز در برابر سختی‌ها و مشکلات تسلیم می‌شود. کتاب پادشاه رونی کلمن (Yeah Buddy! My Incredible Story) که از زبان یکی از برترین ورزشکاران تاریخ نگاشته شده، به تمامی مخاطبان نشان می‌دهد نه مشکلات اقتصادی و نه هیچ مانع دیگری توانایی مقاومت در برابر انسان‌های با‌پشتکار را نخواهند داشت.

اگر اهل بدنسازی و پرورش اندام باشید یا اخبار ورزشی را دنبال کنید، حتماً نام رونی کلمن (Ronnie Coleman) نیز به گوشتان خورده. ورزشکاری که هم در عرصه‌‌های حرفه‌ای ورزش درخشیده و هم توجه سایر ورزشکاران را به خود جلب نموده است. در همین ابتدا یادآوری می‌کنیم که اگرچه نویسنده‌ی کتاب پیش‌ رو ورزشکار بوده و مطالب اثر خود را نیز در زمینه‌ی ورزش نگاشته، اما مطالب انگیزشی این اثر برای مخاطبانی که در حوزه‌های دیگری مشغول به فعالیت‌اند نیز مفید و اثربخش خواهد بود.

معرفی و دانلود کتاب پادشاه رونی کلمن

در این کتاب مصور، شاهد زندگی پرفرازونشیب کلمن و مسیر دشوار او برای پیروزی در مسابقات و دنیای ورزش هستیم. رونی علاوه‌ بر اینکه شرحی از زندگی شخصی و شغلی خود در اختیارمان قرار می‌دهد، درس‌های ارزشمندی را نیز که از سال‌ها تمرین و تلاش آموخته، در کمال صداقت به ما آموزش خواهد داد. او به مخاطبان خود نشان می‌دهد که چگونه می‌توان سخت‌کوش بود و در مواجهه با دشواری‌ها پا پس نکشید. نویسنده همچنین از سال‌های جوانی خود که با فقر توأم بوده برایمان می‌گوید و ماجرای خروجش از دانشگاه و ورودش به دپارتمان پلیس را برایمان روایت می‌کند.

در ادامه، رومن کلمن چگونگی راهیابی‌اش به عرصه‌های ورزشی را بیان نموده و نکات ارزنده‌ای را در مورد تمرینات ورزشی و تغذیه‌‌ی مناسب ورزشکاران ارائه می‌دهد. مطالعه‌ی مطالب این بخش، به‌ویژه برای ورزشکاران و بدنسازان بسیار سودمند خواهد بود. اگرچه کلمن پس از درگیر شدن با مشکلات جسمانی و انجام چندین عمل جراحی، ورزش حرفه‌ای را کنار گذاشته، اما درس‌هایی که در طول سال‌ها فعالیت و قهرمانی خود در بازی‌های مستر المپیا به خوانندگان کتاب پادشاه رونی کلمن عرضه می‌دارد، راه‌گشای ورزشکاران جوان و کم‌تجربه خواهند بود.

انتهای کتاب حاضر تماماً به نکات و آموزه‌هایی اختصاص پیدا کرده که رونی کلمن آن‌ها را میراث خود برای نسل‌های بعدی می‌داند و می‌کوشد تا آن‌ها را به تازه‌واردان دنیای ورزش و مردم سراسر جهان ارائه نماید. همچنین قوانین ویژه‌ی خود برای داشتن یک زندگی سرشار از موفقیت و سلامتی را در صفحات پایانی کتاب عرضه داشته است.

کتاب پادشاه رونی کلمن در کنار مطالب آموزنده و الهام‌بخشی که در خود جای داده، مجموعه‌ای از عکس‌های کم‌یاب این قهرمان ورزشی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. این اثر خواندنی، هم به لحاظ مطالب معتبر و هم به سبب مجموعه‌ی عکس‌هایی که گردآورده، به مستندی بی‌نظیر می‌ماند که هر آنچه را باید در مورد زندگی و قهرمانی‌های یکی از درخشان‌ترین چهره‌های ورزش بدانید، به شما عرضه خواهد کرد.

این اثر با برگردان حسام‌الدین اکبری و به کوشش نشر حتمی به بازار داغ کتاب‌های ورزشی وارد شده است.

نکوداشت‌‌های کتاب پادشاه رونی کلمن

  • اثری که زندگی پادشاه عرصه‌ی پرورش اندام را برایمان بازگو می‌کند. (مجله‌ی سلامت زنان)

  • داستان‌ شگفت‌انگیز زندگی یکی از برترین بدنسازان جهان که تاکنون شناخته شده است. (مجله‌ی سلامت مردان)

  • حرف‌هایی که رونی کلمن در این کتاب زده تازگی دارند. در لابه‌لای صفحات کتاب پادشاه رونی کلمن، شخصیت حقیقی این قهرمان را می‌بینیم. (مجله‌ی زندگی ورزشی)

کتاب پادشاه رونی کلمن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مطالعه‌ی سرگذشت و زندگی‌نامه‌ی افراد موفق علاقه‌مند هستید، به دنبال کتابی انگیزشی و الهام‌بخش برای تغییر زندگی‌تان می‌گردید و کمی هم به دنیای ورزش و بدنسازی گرایش دارید، کتاب پادشاه رونی کلمن دقیقاً برای شما نوشته شده است.

در بخشی از کتاب پادشاه رونی کلمن: آره رفیق! داستان شگفت انگیز من می‌خوانیم

تولد فردی سخت کوش

از زمانی که اولین 25 سنت خود را با کار در فروشگاه به دست آوردم به پول معتاد شدم. عاشق کار کردن و پول درآوردن بودم. البته آقای آندرسون می‌توانست روزانه 25 سنت به من بدهد و من هر بار تنها یک یا دو ساعت در مغازه‌ی او کار می‌کردم؛ بنابراین در کنار آن باید کار دیگری پیدا می‌کردم.

به یاد دارم روزانه حول وحوش شش ساعت به مدرسه می‌رفتم هشت ساعت می‌خوابیدم، دو ساعت در فروشگاه کار می‌کردم، یک یا دو ساعت در روز بیسبال بازی می‌کردم، یک ساعت تکالیف خود را انجام می‌دادم و دو ساعت در روز را با خانواده‌ام می‌گذراندم. این یعنی من تقریبا سه یا چهار ساعت در روز وقت اضافه داشتم که می‌توانستم در آن زمان کار دیگری برای درآمد بیشتر انجام دهم.

همین کار را هم کردم. طولی نکشید که کارهای متفاوتی برای افراد گوناگون در سرتاسر شهر انجام می‌دادم. هر کاری از دستم بر می‌آمد انجام می‌دادم. چمن‌زنی می‌کردم، باغبانی می‌کردم، امتیاز بازی‌های بیسبال بین موسسه‌ای را ثبت می‌کردم، زمان و خطاها را می‌گرفتم (هم‌زمان کار سه نفر را انجام می‌دادم) و هر کاری که در آن پول بود انجام می‌دادم.

فهرست مطالب کتاب

بخش 1: دوران کودکی
فصل 1: تولد برای قدرت
فصل 2: چگونه فردی سخت‌کوش باشیم؟
بخش 2: سال‌های طلایی جوانی
فصل 3: اولین عضلات
فصل 4: سال‌های دانشگاه من
فصل 5: سال‌های بی‌پولی؛ فارغ‌التحصیلی از دانشگاه
فصل 6: محافظت و خدمت؛ سال‌های حضورم در دپارتمان پلیس
بخش 3: مسیر المپیا
فصل 7: عضویت مادام العمر؛ شروع در باشگاه متروفلکس
فصل 8: قهرمان قهرمانان
فصل 9: اندام‌پرور حرفه‌ای
فصل 10: تمرین مثل یک قهرمان
فصل 11: مسیر طولانی تا سال 1998
فصل 12: مسترالمپیای 1998
بخش 4: بهترین اندام‌پرور
فصل 13: دوران طلایی من
فصل 14: رقبا و برادرانم در پرورش‌اندام
فصل 15: پادشاهی
بخش 5: پایان پرورش‌اندام
فصل 16: مسترالمپیای 2006
فصل 17: مشکلات کمر
فصل 18: رونی، یک کارآفرین
فصل 19: رونی، مرد خانواده
بخش 6: نگاه به آینده
فصل 20: میراث من
فصل 21: پیش به‌سوی گام بعدی
فصل 22: قوانین رونی برای زندگی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پادشاه رونی کلمن: آره رفیق! داستان شگفت انگیز من
نویسنده
مترجمحسام الدین اکبری
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات280
زبانفارسی
شابک978-600-355-384-2
موضوع کتابکتاب‌های زندگی نامه، کتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پادشاه رونی کلمن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پادشاه رونی کلمن

برای دریافت کتاب پادشاه رونی کلمن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.