معرفی و دانلود کتاب صوتی ناتمام

عکس جلد کتاب صوتی ناتمام
قیمت:
۷۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ناتمام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ناتمام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ناتمام

پریانکا چوپرا در کتاب صوتی ناتمام که زندگی‌نامه‌ی خودنوشت اوست، از داستان زندگی پرفرازونشیبش در دو فرهنگ متفاوت غرب و شرق می‌گوید. این اثر که عنوان پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌ تایمز را از آن خود کرده است، با زبانی گرم و صمیمی از مسیر زندگی دختری صحبت می‌کند که توانست در لیست قدرتمندترین و تأثیرگذارترین زنان جهان قرار بگیرد.

درباره‌ی کتاب صوتی ناتمام

چه از طرفداران سینمای هند یا همان بالیوود باشید و چه نباشید، امکان ندارد نام پریانکا چوپرا (Priyanka Chopra Jonas) به گوشتان نخورده باشد. دختر جوان و زیبایی که حضور پررنگی در آثار سینمایی بالیوود و هالیوود دارد، برنده‌ی جایزه‌ی بانوی شایسته جهان بوده و به عنوان سفیر حسن نیت یونیسف نیز شناخته می‌شود. مراسم عروسی پرزرق‌وبرقش در سال 2018 با نیک جوناس، خواننده‌ی آمریکایی، تا مدت‌ها موضوع صحبت رسانه‌ها بود؛ چون توانست فرهنگ شرقی هند و غربی آمریکا را به زیبایی در این جشن به نمایش بگذارد.

کتاب صوتی ناتمام (Unfinished) زندگی‌نامه‌ای در سبک اتوبیوگرافی است که چالش‌ها، تجریبات خوب و بد و جریان رسیدن پریانکا چوپرا به شهرت را بازگو می‌کند. او در خانواده‌ای تحصیل‌کرده در هند به دنیا آمد. پدر و مادرش هر دو از پزشکان ارتش هند و انسان‌های شریفی بودند. کودکی‌اش در میان فرهنگ رنگارنگ هند گذشت تا زمانی که خانواده‌اش تصمیم گرفتند در ابتدای نوجوانی، او را برای تحصیل به آمریکا بفرستند. رهسپار شدن به کشوری در آن طرف کره‌ی زمین برای دختر کوچکی که تنها به آنجا سفر کرده، تجربه‌ی چالش‌برانگیزی بود؛ او در کنار حس خوب مستقل شدن و یافتن تجربیات تازه، با چهره‌ی زشت نژادپرستی نیز روبه‌رو شد. بعد از تحصیل به هند بازگشت و برگشتنش همزمان با رخدادی غیرمنتظره شد که زندگی‌اش را دگرگون کرد؛ او در مسابقات بانوی شایسته‌ی ملی و جهانی برنده شد و این سرآغازی برای شناخته شدن و ورود به عرصه‌ی بازیگری بود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی ناتمام

با وجود دست پیدا کردن به عنوان «بانوی شایسته‌ی جهان»، کار کردن در صنعت سینما و بازیگری هم خالی از چالش و سختی نبود. از کار با کارگردانان و تهیه‌کنندگان بدنام و البته موفق گرفته، تا تحقیر شدن بابت رنگ پوست و ظاهر بدن، پریانکا چوپرا همه را یک‌به‌یک و با ذهنی آرام پشت سر گذاشت تا نشان دهد که تسلیم فضای مسموم سینما -چه در هند و چه در آمریکا- نخواهد شد.

کتاب صوتی ناتمام داستان زندگی زنی را برای شما بازگو می‌کند که از دل تمام تبعیض‌های نژادی و فرهنگی به موفقیت رسید و هیچ‌گاه دست از تلاش برای بهتر کردن مسیر زندگی خودش و اطرافیانش برنداشت. او حالا در کنار کار بازیگری و تهیه‌کنندگی، فعال محیط زیست و حقوق زنان نیز هست و جوایز و افتخارات زیادی را در کارنامه‌ی کاری و حرفه‌ایش دارد.

افتخارات کتاب ناتمام

  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌ تایمز
  • نامزد دریافت جایزه‌ی گودریدز برای بهترین کتاب زندگی‌نامه و خاطرات

نکوداشت‌های کتاب ناتمام

  • خاطراتی سرشار از رنگ‌وبوی زندگی از یک هنرمند سخت‌کوش. (Kirkus Reviews)
  • پریانکا چوپرا از چالش‌های شخصی و تراژدی‌های خانوادگی‌اش می‌گوید تا عمق اعتمادبه‌نفس و انعطاف‌پذیری خود را آشکار کند. (Booklist)
  • داستانی تکان‌دهنده از به شهرت رسیدن پریانکا چوپرا و زندگی‌اش قبل از اینکه کسی نامش را بداند. (Daily Mail)
  • چیزی که به وضوح از کتاب استنباط می‌شود، جاه‌طلبی و جسارت اوست. (Guardian)

کتاب صوتی ناتمام برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب صوتی می‌تواند الهام‌بخش همه‌ی زنان باشد که با قدرت اراده و بلندپروازی و همچنین جسارتِ متفاوت بودن، به پیشرفت‌های فراوانی در زندگی برسند.

در بخشی از کتاب صوتی ناتمام می‌شنویم

اگرچه برای همه‌ی تصمیم‌ها با مامان و بابا مشورت می‌کردم، بالاخره احساس کردم که باید یک مدیر برنامه‌ی حرفه‌ای استخدام کنم. آن دوران تعداد ملاقات‌هایم با تهیه‌کننده‌ها و کارگردان‌ها بسیار زیاد شده بود. یکی از اولین قرار ملاقات‌هایم با کارگردان/تهیه‌کننده‌ی مشهوری بود که چند وقت پیش در هند متهم به آزارواذیت جنسی شد: مردی که بدنامی‌اش به اندازه‌ی فیلم‌های شاهکارش شهرت داشت. البته آن زمان که با مدیر برنامه‌ام وارد دفتر کارش شدیم این‌ها را نمی‌دانستم. آن لحظه تجربه و جوایزی که از درودیوار آویزان شده بودند مرا تحت‌تأثیر قرار دادند. مشخص بود که می‌دانست چطور فیلم‌های موفق بسازد، می‌دانست تماشاچی چه می‌خواهد و کارش را به درستی انجام می‌داد. بعد از کمی صحبت از من خواست بایستم و چرخی بزنم. من هم کاری را که خواسته بود انجام دادم. خیلی طولانی و عمیق به من خیره شد: گویی چیزی را ارزیابی می‌کرد و بعد پیشنهاد چندین عمل زیبایی داد؛ فکم را زاویه‌دار کنم و کمی هم پایین‌تنه‌ام را دست‌کاری کنم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
سرآغاز
15 دقیقه
بخش یک: بیسکویت موناکو و چای لاداکی
17 دقیقه
بخش یک ـ قسمت دو
12 دقیقه
بخش یک ـ قسمت سه
15 دقیقه
بخش دو: به‌سان آب
15 دقیقه
بخش دو ـ قسمت دو
8 دقیقه
بخش دو ـ قسمت سه
12 دقیقه
بخش سه: کوچ‌نشین
19 دقیقه
بخش سه ـ قسمت دو
12 دقیقه
بخش سه ـ قسمت سه
17 دقیقه
بخش سه ـ قسمت چهار
18 دقیقه
بخش چهار: نوجوان تا ملکه
13 دقیقه
بخش چهار ـ قسمت دو
20 دقیقه
بخش چهار ـ قسمت سه
12 دقیقه
بخش چهار ـ قسمت چهار
14 دقیقه
بخش پنج: فتح قله‌ی موفقیت
11 دقیقه
بخش پنج ـ قسمت دو
17 دقیقه
بخش پنج ـ قسمت سه
18 دقیقه
بخش پنج ـ قسمت چهار
13 دقیقه
بخش شش: دختر هندی
12 دقیقه
بخش شش ـ قسمت دو
16 دقیقه
بخش شش ـ قسمت سه
15 دقیقه
بخش شش ـ قسمت چهار
10 دقیقه
بخش شش ـ قسمت پنج
23 دقیقه
بخش هفت: تینسلتون
23 دقیقه
بخش هفت ـ قسمت دو
13 دقیقه
بخش هفت ـ قسمت سه
11 دقیقه
بخش هفت ـ قسمت چهار
18 دقیقه
بخش هشت: حزن
15 دقیقه
بخش هشت ـ قسمت دو
13 دقیقه
بخش هشت ـ قسمت سه
17 دقیقه
بخش نه: زمانش برسد، خودت متوجه می‌شوی
11 دقیقه
بخش نه ـ قسمت دو
16 دقیقه
بخش نه ـ قسمت سه
16 دقیقه
بخش ده: شادی
16 دقیقه
بخش ده ـ قسمت دو
12 دقیقه
بخش یازده: خانه
12 دقیقه
بخش یازده ـ قسمت دو
16 دقیقه
بخش یازده ـ قسمت سه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ناتمام
نویسنده
مترجمزهرا آرنواز
راویفاطمه صداقتی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ناتمام

الهام شفیعی
۱۴۰۲/۱۲/۵
کتاب بدی نیست اما در حد یک شاهکار که مخاطب رو سورپرایز کنه هم نیست پریانکا طبق گفته خودش از خانواده‌ای باسواد و بافرهنگ که حامی فرزندانشون هستند و از ملکه زیبایی تا هنرپیشه شدن دخترشون رو حمایت میکنند و فامیلی هم که طی سنت قشنگی که دارند از بچه‌های بقیه بخوبی بچه‌های خودشون مراقبت میکنند و همین امر مهاجرتش رو در سن کم به آمریکا رو آسون میکنه و از این لحاظ پریانکا واقعا شانس کم نظیری در بین زنان جامعه جهان سوم داشته تنها سختی که گاهی اذیتش کرده رنگ پوستش بوده که خوب متاسفانه مسئله نژاد پرستی هنوز کامل حل نشده.
Sheydasaedi
۱۴۰۳/۲/۴
من جهت یادگیری به گوش دادن کتاب ادامه نمیدم فقط جهت سرگرمی و اینکه حال و هوام عوض شه، که قطعا اگر سریال جذابی بود ببینم این کتاب رو گوش نمی‌دادم، چون زندگینامه است و احساس میکنم قصد در تجلیل از خانواده است بیشتر و البته رفع سو راجع به هندیها و دید بدی که همه راجع بهشون دارند..
فاطمه فرحانی
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
کتاب‌های اتو بایوگرافی از این نظر جالب هستند که ساده و بی تکلف با مخاطبان صحبت میکنند، باعث میشوند آدم از تجربه دیگران درس بگیره بدون این که خودش آسیبی ببینه. البته که این بازیگر برای زندگیش تلاش بسیار کشیده تا به موقعیت دلخواهش رسیده
ام البنین زمانی
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
بخشی از کتاب را با اشتیاق گوش دادم صدای خانم گوینده خیلی شاد و سرزنده و پرانرژی است سرگذشت خانم پریانکا چوپرا هم خیلی جلب و شنیدنی است سپاس از کتابراه
mojgan asadi
۱۴۰۲/۹/۲۸
کتابیه که نکات ظریف و درستی در مورد آزادی، فرهنگ و اعتقادات داره، پیشنهاد میکنم بشنوید، ترجمه روان و بی نقص، صدای گوینده فوق‌العاده ست و جذابیت داستان رو بیشتر کرده
Farzad Homa
۱۴۰۲/۹/۲۵
کتاب بسیار انگیزشی - برای دختران سرزمینم که تنها و سخت در تلاشند و یا در شهری دور از خانواده و دوستان تحصیل و یا کار میکنند پیشنهاد میکنم
ayna keshavarz
۱۴۰۳/۱/۱۷
شنیدن زندگینامه‌ی دیگری مثل تجربه‌ی یک زندگیه دیگه ست در کل از شنیدنش لذت بردم آشنایی با فرهنگ هندی و تاثیر فرهنگ خانواده بر رشد فرزند و... در کل دلنشین بود
عباس فتحی
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
زیباست این کتاب و آنقدر جذاب است که صبر نکردم تا کتاب به انتها برسد و نظر بدهم...
البته گویندگی بسیار خوبی هم دارد...
Zanborak Bizbizi
۱۴۰۲/۱۰/۱
بخش سه کوچ. نشین منو یاد یه دیالوگ معروف میندازه.
این انتخاب توعه که ما گفتیم....
سارا حمزه لو
۱۴۰۳/۱/۲۱
برام جالب بود کلی آموزه داست برای بهتر شناختن جوامع هندی ها
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ناتمام

برای دریافت کتاب صوتی ناتمام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.