معرفی و دانلود کتاب پادشاه و ابرباف

عکس جلد کتاب پادشاه و ابرباف
قیمت:
۲۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پادشاه و ابرباف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پادشاه و ابرباف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پادشاه و ابرباف

مایکل کچپول در کتاب پادشاه و ابرباف داستان پسری را روایت می‌کند که می‌تواند از ابرها پارچه ببافد. زمانی که پادشاه زیاده‌خواه به پسرک دستور می‌دهد تا لباس‌های متعددی برایش درست کند، آنچه که نباید رخ می‌دهد... گفتنی‌ست این کتاب جایزه‌ی "Green" را در سال 2013 از آن خودش کرده است. نویسنده در کتاب حاضر به کودکان آموزش می‌دهد که طبیعت تا چه اندازه زیبا و البته شکننده است و ما عهده‌دار محافظت از آن هستیم.

درباره کتاب پادشاه و ابرباف

روزی روزگاری پسری بود که توانایی عجیب‌وغریبی داشت. از این نظر که می‌توانست از ابرهای آسمان پارچه ببافد و بعد از آن پارچه‌ها هر لباسی که می‌خواهد بدوزد.

همه‌ی وسایلی هم که برای این کار لازم بود، در اختیار داشت: یک چرخ نخ‌ریسی و یک ماشین پارچه‌بافی... پسرک، همانطور که از مادرش یاد گرفته بود، بیش از حد نیازش پارچه نمی‌بافت؛ او هیچ‌گاه زیاده‌خواه نبود... پسر عاقل کتابِ پادشاه و ابرباف (The Cloud Spinner) به اندازه‌ی دو شال نخ ریسید. یک شال که آن را روی سرش می‌گذاشت تا زیر آفتاب نسوزد و دیگری، برای این که از سرمای هوا در امان بماند.

همه چیز به همین منوال پیش می‌رفت تا این که پادشاه حریص از راز ابرباف قصه‌ی ما باخبر شد. یک روز که پادشاه در بازار مشغول گردش بود، چشمش افتاد به شال سرخ‌رنگ زیبایی که پسرک از ابرها برای خودش بافته بود. اینجا بود که همه چیز تغییر کرد...

مایکل کچپول (Michael Catchpool) در کتاب پادشاه و ابرباف داستان زیبایی را پیش‌روی مخاطبان خود قرار می‌دهد که هم‌زمان که آن‌ها را سرگرم می‌کند و به شهر رویاها و سرزمین قصه‌ها می‌برد، آنان را به تأمل وا می‌دارد. بد نیست اشاره کنیم کتاب پادشاه و ابرباف اولین بار در سال 2012 منتشر و با استقبال گسترده‌ی مخاطبان و منتقدان مواجه شده و جوایزی را هم از آن نگارنده‌اش کرده است.

کودکان با مطالعه‌ی کتاب نام‌برده به اهمیت محافظت از محیط‌زیست پی می‌برند. همچنین مفاهیم مهم و عمیق دیگری را نیز درک می‌کنند که از میان آن‌ها می‌توان به «قانع بودن» اشاره کرد.

جوایز و افتخارات کتاب پادشاه و ابرباف

- بهترین کتاب آمازون در مارچِ سال 2012
- برنده‌ی جایزه‌ی "Green" سال 2013

نکوداشت‌های کتاب پادشاه و ابرباف

- بدون شک درس‌هایی درباره‌ی استفاده به میزان نیاز خود، اهمیت دادن به نیازهای دیگران، شنیدن آنچه که ناگفته باقی‌مانده در این کتاب وجود دارد. (Kirkus Review)

- متن زیبای مایکل کچپول تاحدودی حال و هوای «لوراکس» دارد و بافنده‌ی جوان مرا به یاد داستان لباس جدید پادشاه می‌اندازد. بزرگ‌ترها احتمالاً از موضوع محافظت از محیط‌زیست قدردانی می‌کنند. (Amazon Review)

کتاب پادشاه و ابرباف مناسب چه کسانی است؟

مایکل کچپول کتاب پادشاه و ابرباف را برای کودکان 3 تا 7 سال به رشته‌ی تحریر درآورده است.

در بخشی از کتاب مایکل کچپول می‌خوانیم

کمی بعد، پادشاه باشکوه و وقار سوار بر اسب از راه رسید. هیچ به شادمانی مردم و تعظیم کردن آن‌ها توجه نکرد. اما چشمان حریصش را دوخت به آن شال سفید و سرخ و طلایی شگفت‌انگیز.

«بگو ببینم پسر جان! شالی با این پارجه‌ی ظریف را از کجا آورده‌ای؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پادشاه و ابرباف
نویسنده
مترجمآزاده کامیار
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462-629-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پادشاه و ابرباف

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پادشاه و ابرباف

برای دریافت کتاب پادشاه و ابرباف و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.