معرفی و دانلود کتاب پدرخوانده

عکس جلد کتاب پدرخوانده
قیمت:
145000 تومان - 15.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پدرخوانده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پدرخوانده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پدرخوانده

یک روایت معمایی جنایی جذاب که از خواندن آن سیر نمی‌شوید! کتاب پدرخوانده شاهکار ادبی آمریکایی و یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز به‌شمار می‌رود که ماریو پوزو آن را نوشته است. در این کتاب روایت زندگی پر فراز و نشیب مردی به نام ویتو کورلئونه را می‌خوانید که در دهه چهل و پنجاه میلادی رخ می‌دهد و رئیس یکی از بزرگترین باندهای مافیایی آمریکاست.

درباره‌ی کتاب پدرخوانده

تقریباً همه آدم‌ها، حتی کسانی که چندان اهل فیلم و سریال و یا کتاب خواندن نیستند، یک بار نام «پدرخوانده» را شنیده‌اند. کتاب پدرخوانده (The godfather) شاهکار بی‌نظیر ماریو پوزو یکی از آثار ادبی آمریکاست که به شهرت جهانی رسیده است. به عبارتی، کمتر کسی را پیدا می‌کنید که آن را نشناسد.

این کتاب در سال 1969 منتشر شد و منتقدان ادبی آن را به‌عنوان یکی از بهترین کتاب‌های آن دوران معرفی کردند و امروزه رمان پدرخوانده به یک عنصر فرهنگی مهم در آمریکا تبدیل شده است.

داستان این کتاب که ماریو پوزو (Mario Puzo) آن را خلق کرده است، به سال‌های 1945 تا 1955 باز می‌گردد. در این دوران خانواده کورلئونه به عنوان یکی از قدرتمندترین و پرنفوذترین خانواده‌های آمریکایی شناخته می‌شوند که ثروت زیادی دارند. پدر خانواده کورلئونه، ویتو کورلئونه ریاست یک گروه مافیایی جنایتکار را برعهده دارد. بخشی از روایت این داستان به شرح سرگذشت ویتو می‌پردازد که چطور در کودکی از دست خلافکاران در سیسیل ایتالیا فرار کرده است و حالا ریاست بزرگ‌ترین باند مافیای آمریکایی را برعهده دارد که جزو باندهای سرشناس در میان چهار باند بزرگ مافیایی دیگر کشور است.

اما داستان در همینجا به پایان نمی‌رسد و ویتو با توطئه چهار رقیب خود، به ضرب گلوله زخمی می‌شود. از اینجای داستان، پسران ویتو کورلئونه که به ترتیب سانی، فردو، مایکل و کانی نام دارند، به عنوان شخصیت‌های اصلی داستان، وارد قصه می‌شوند و به دنبال ضارب پدر خود می‌گردند.

در پی این اتفاقات که به جنگی تمام‌عیار تبدیل می‌شود، تحولاتی در درون خانواده کورلئونه رخ می‌دهد و کم‌کم سیر داستان به سمت مایکل، یکی از پسران پدرخوانده، حرکت می‌کند. او که هیچگاه نمی‌خواست وارد دار و دسته مافیایی شود و جایگزین پدرش گردد سرانجام مجبور می‌شود رهبری گروه را به دست بگیرد و زندگی‌اش را به دست پرقدرت تقدیر بسپارد...

اقتباس سینمایی از کتاب پدرخوانده

از کتاب پرطرفدار پدرخوانده یک اقتباس سینمایی بسیار جذاب و تماشایی صورت گرفته است که فرانسیس فورد کوپولا آن را کارگردانی کرده و فیلنامه این سه‌گانه‌ی سینمایی را خود ماریو پوزو نوشته است. این فیلم تا سال‌ها در صدر آثار سینمایی پرفروش سراسر جهان قرار داشته و جوایز بسیاری را در مراسم اسکار از آن خودش کرده است.

ازجمله بازیگران شاخص و توانمندی که در سینمایی پدرخوانده نقش‌نمایی کرده‌اند، می‌توان به «مارلون براندو، آل پاچینو، جیمز کان، ریچارد اس. کاستلانو، رابرت دووال، استرلینگ هایدن، جان مارلی، ریچارد کونته و دایان کیتن» اشاره کرد.

نکوداشت‌های کتاب پدرخوانده

- یک پیروزی خیره‌کننده و رمانی جذاب درباره یک برادری شوم! (The Saturday Review)
- نمی‌توانید از این اثر دست بکشید و رویاپردازی درباره‌ی آن را متوقف کنید. (New York Magazine)
- پدیده‌ای جهانی! (Goodreads)

کتاب پدرخوانده برای چه کسانی مناسب است؟

اگر طرفدار داستان‌های معمایی و جنایی و ژانر مافیا هستید، این کتاب، یک اثر جذاب و لذت‌بخش برای شما خواهد بود.

با ماریو پوزو بیشتر آشنا شویم

نویسنده برجسته ایتالیایی آمریکایی که اسم او به خاطر نوشتن کتاب پدرخوانده در ذهن‌ها ماندگار شده است، ماریو پوزو نام دارد. ماریو فرزند یک خانواده فقیر ایتالیایی است که سال‌ها پیش به نیویورک مهاجرت کرده بودند و پوزو در همین شهر به دنیا آمد.

او پس از به‌پایان رساندن تحصیلات خود در کالج، در دوران جنگ جهانی دوم به خدمت نیروی هوایی آمریکا درآمد. اما به علت ضعیف بودن چشم‌هایش از انجام رزم معاف شد.

اولین کتاب ماریو پوزو با نام «صحنه تاریکی»، پس از پایان جنگ منتشر شد. او تجربه ویراستاری و نویسندگی در مجلات گوناگون را دارد و در این زمینه بسیار ماهرانه ظاهر شده است. این نویسنده با نگارش کتاب پدرخوانده در سال 1969 به شهرت جهانی رسید و پس از نوشتن فیلنامه پدرخوانده توانست جوایز مختلفی را از آن خود کند. از دیگر آثار این نویسنده پرطرفدار می‌توان به «احمق‌ها می‌میرند»، «کندی چهارم»، و «مهاجر خوشبخت» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب پدرخوانده می‌خوانیم

لوکا برازی از پلیس نمی‏‌ترسید. از جامعه نمی‏‌ترسید. از خدا نمی‌‏ترسید. از جهنم نمی‌‏ترسید. به مردمان دیگر نه عشق می‏‌ورزید نه از آنان می‌‏هراسید. اما او انتخاب کرده بود هم از خان کورلئونه بترسد و هم به او عشق بورزد. هنگامی که برازی وحشتناک به حضور خان رسید، خود را با احترام راست نگه داشت. با لکنت تبریکات ویژه گفت و به صورت رسمی امیدواری‏‌اش را بیان کرد از اینکه نوه‌‏ی نیک‏‌شان پسر باشد. سپس پاکتی پر از پول را به عنوان هدیه‌‏ی زوج تقدیم خان کرد.

پس این کاری بود که می‌خواست انجام دهد. هیگن متوجه تغییری در خان کورلئونه شد. خان برازی را به حضور پذیرفت، همانند شاهی که شخصی را به خاطر اینکه کار بسیار بزرگی برایش انجام داده می‏‌پذیرد! البته نه با صمیمیت و خودمانی، اما با احترامی سترگ. خان کورلئونه با هر حرکت و هر کلامش به لوکا برازی فهماند که او برایش ارزشمند است. از اینکه هدیه‏‌ی عروسی را به خود او داده بود هم لحظه‌ای ابراز تعجب نکرد. خان می‌‏فهمید.

پول داخل پاکت قطعاً بیشتر از هر مبلغی بود که دیگران داده بودند. برازی ساعت‌‏ها روی میزان مبلغ فکر کرده بود و آن را با آنچه ممکن بود دیگر مهمانان بدهند، مقایسه کرده بود. می‏‌خواست که دست و دل‌بازترین باشد تا نشان دهد که بیشترین احترام را می‌‏گذارد و به همین دلیل بود که پاکت را شخصاً به خان داد، امری غیررسمی که خان با تشکرات ویژه‏‌ی خودش آن را پوشاند. هیگن دید که خشم در صورت لوکا برازی از بین رفت و چهره‌اش مملو از غرور و لذت شد. برازی دست خان را بوسید و سپس به سمت دری رفت که هیگن برایش باز نگه داشته بود. هیگن محترمانه لبخندی به برازی زد، مرد کوتاه‏‌قد هم به نوبه‌‏ی خود محترمانه با انبساط لبانش پاسخ داد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پدرخوانده
نویسنده
مترجمحبیب الله شهبازی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات600
زبانفارسی
شابک978-964-369-572-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
145000 ت - 15.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پدرخوانده

خانم کتابخون
۱۴۰۱/۷/۸
کتاب پدرخوانده شاهکاری بی نظیر هست که با وجود گذشت سالیان زیاد از نگارشش هنوز جذابیت داره. فیلم پدرخوانده نتوانسته تمام و کمال به رمان وفادار بمونه چراکه خیلی از جزییات و توضیحات بیان شده در رمان قابل اجرا در فیلم نبودند و حتی گاها در بخشهایی از داستان دست برده شده و تغییراتی در فیلم اعمال شده. با مطمینا خوندن کتاب، از تماشای فیلم لذتی دو چندان میبرید. داستان مافیا، نحوه شکل گیری و به قدرت رسیدنش و محاسبات تکنیکی و تاکتیکی برای رسیدن به قدرت و پول بیشتر در کنار همه خشونت‌ها و قتلها که همگی از تلاش برای حفظ و مراقب از خانواده و طایفه نشات میگیره، تقابل و تضادی عجیب بنا نهاده. از اینکه تمامی خلاف‌های گوناگون مثل طنابهای ریسمان به هم بافته و عجین شده‌اند به زیرکی صحبت شده و اینکه برای دستیابی به یک هدف خاص چندین و چند پله غیرقانونی دیگر هم باید طی بشه و همین اشتباه محاسباتی پدر خوانده برای عدم ورود به جرگه مواد مخدر داستانهایی رو بوجود آورد که در نهایت و با گذشت سالیان ثابت شد که بدون ورود به این بخش آینده‌ای برای خاندانش قابل تصور نخواهد بود.
کتابی جذاب و ماندگار که خواندنش را پیشنهاد میکنم.
Sepid Mmm
۱۴۰۱/۷/۱۷
کتاب خوبی بود و مفاهیم متضادی داشت این که مافیا باشی و بخشنده و خیر خواه و در عین حال اون خوی و خصلت مافیایی و داشته باشی مثل اینکه هر کاری برای یکی بکنی اون فرد باید یه روزی این رو باید و باید پس بده داستان خوبی داشت به خصوص که جز ژان‌های مورد علاقه من نیز بود ینی جنایی معمایی، برام جالب بود و دشت تازگی پایه‌های تشکیل یه گانگستر یا مافیا اینکه چه اصولی دارن با اینکه با این داستان تونستم برا مدتی خودم و داخل زندگیشون احساس کنم البته که فقط بخش بسیار کوتاهی از زندگی سیاست‌های یه خان مافیا که همون بیشتر شبیه خان‌های دوران قبل از انقلاب و شاهنشاهی بود و حالا میفهمم اونا از یه مافیا چیزی کم نداشتن... فقط یکم برام گاها پیچیدگی داشت از بس شخصیت زیاد بود این بیشتر مناسبه برا فیلم که البته فیلمش هم واقعا جذابه و با خواندن کتاب و بعد دیدن فیلم مطمئنا لذت دو چندان می‌برید نکته بعدی که باعث اذیت من شد اسم‌های پیچیده و زیادی بودند که در داستان وجود داشت گاها شخصیت‌هایی می‌رفتند و بعد از گذشت زمانی دوباره می‌اومدن و باید یکم به یادت بندازی این کی بود داستانش چی بود
در کل کتاب خوبیه ممنون از زحمات کتابراه
sara
۱۴۰۲/۹/۴
کتاب نیازی به معرفی آنچنانی نداره چون به‌خاطر فیلمی که کاپولا ازش اقتباس کرده، بسیار شناخته شده‌ست. اما در باب کتاب و نحوه نگارشش همین بس که فرسنگ‌ها فراتر از اون چیزیه که در فیلم نشون داده شده و از جذابیتی دوچندان برخورداره.
به طوری‌ که در این کتاب، تمام روایات فیلم رو گسترده‌تر و بسط می‌تونین و
داده‌شده‌تر دنبال کنین لذت ببرین. از سمتی، مترجم هم کارش رو خوب بلده و بسیار تمیز و دقیق ترجمه کرده و من اشکال خاصی در ترجمه یا ویراستاری کتاب مشاهده نکردم.
و اما درباره داستان زیبای کتاب بگم که عموما حول محور مافیا و یه خانواده مافیایی و از اون مهمتر پدرخوانده می‌چرخه. فراز و فرودهایی که این خانواده و اعضای اون بر اثر یه حرکت اشتباه تجربه می‌کنن و رشد و افول شخصیت‌ها به نحو احسن در این کتاب نمایش داده شده.
در کل باید بگم با کتاب زیبا و اصیلی روبرو هستید و اگرچه زمان زیادی از نگارشش میگذره اما همچنان جذاب و پر کششه. پیشنهادم اینه که از دستش ندین و برای لذت بیشتر، حتما بعد از خوندن کتاب فیلمش رو هم تماشا کنین.
با تشکر از کتابراه دوست داشتنی❤
M R
۱۴۰۱/۷/۲۹
رمان بسیار مشهور پدرخوانده که تقریبا همه اسمش رو شنیدن، داستان پر فراز ونشیب طایفه سیسیلی کورلئونه یکی از قدرتمندترین طایفه‌های اون زمان در آمریکا طی ١٠ سال رو روایت میکنه. داستان به روشی استادانه و زیبا معرفی خونواده کورلئونه رو از مراسم عروسی دختر کوچک خونواده شروع میکنه و شخصیت خان کورلئونه یا و همون پدرخوانده رو با اعمال رفتار وگفتار اون در مقابل آدمهایی که سراغش میان کم کم برای خواننده روشن میکنه. در ادامه درهرفصل با افراد نزدیک و تاثیرگذار اطراف خان آشنا و وارد دنیای هرکدوم از اونا میشه. یکی از مواردی که درمورد کتاب بسیار تاثیر گذار هست وخواننده رو عمیقا به فکر وامیداره اساس تفکریه که باعث شده مافیا و طایفه‌های مافیایی شکل بگیره، نوعی ناامیدی از اجرای عدالت و محافظت از ظلمی که نمیشه متوقفش کرد، هرچند خود اونها بعدها جزو مخوف‌ترین و شاید ظالم‌ترین باندهای بین المللی شدن. بهرحال خوندن این کتاب علاوه بر جنبه داستانی و جذابش با فلاش بک به دوره‌های مختلف تاریخی ایتالیا و آمریکا و حتی جنگ جهانی کلی اطلاعات تاریخی وسیاسی داره که دونستنشون خالی از لطف نیست. در انتها مسیر انتقال قدرت از پدرخوانده و تغییر وتحول وبلوغ شخصیت‌های داستان هم جذاب و خواندنیه. در انتها خوندن این کتاب رو به همه علاقه مندان به داستانهای تاریخی، اجتماعی توصیه میکنم.
ALI REZAEI
۱۴۰۲/۸/۱۳
نقد کتاب فراتر از یک رمان یک رمان معروف و بشدت گیرا این رمان گیرا و پرکشش میتواند همه جوره انتظارات شمارا از یک رمان جذاب و عالی بر آورده کندرمان ابتدا با فضایی وهم آلودی برجسته سازی میشود و همینطور که پیش میرود اتفاقات و به همراه آن شخصیت های متفاوتی را دوره هم می اورد. در اواسط رمان نویسنده مشغول دورخیز میشود تا در فواصل پایانی شمارا به طور کل ماتو مبهوت خودش کند. اواخر کتاب آنچنان رمان جذاب میشود که کنار گذاشتن آن کار آسانی برایتان تلقی نمیشود. یکی از نقاط قوت این داستان زیبا، خط سیر داستانی بسیار جذابش است و همینطور شخصیت های شرور و قهرمان که به خوبی در کنار هم تعاملاتی بر قرار میکنند. توصیه میکنم حتما فیلمش رو هم نگاه کنید نقاط قوتنگارش عالی داستان فضا سازی عالی و وهم انگیزشخصیت پردازی معرکه نقاط ضعف شاید میتواند گفت که بعضا دچار تناقض میشدیم اما به ندرت پیش می امد
حسن محمدی
۱۴۰۱/۸/۳
در اوایل قرن بیستم میلادی زمانی‌که دولت‌ها قدرت اقتصادی و سیاسی خود را تا حد زیادی از دست داده بودند، گروه‌هایی با استفاده از قاچاق و دیگر کارهای خلاف ثروت‌های سرسام‌آوری را به جیب زدند. کار به جایی رسیده بود که در بسیاری از مناطق قدرت مرکزی را همین گروه‌ها که بیشترشان خانوادگی هم بودند در دست و بر داشتند دولت تسلطی آن مناطق نداشت. درگیری بین گروه‌ها که اصطلاحا به «مافیا» معروف شدند باعث کشتارهای بسیاری شد و خاطرات تلخی از جنایت و بی عدالتی را رقم زدند. ماریو پوزو در کتاب پدرخوانده با الهام از واقعیت داستان زندگی یکی از بزرگترین باند‌های مافیایی را روایت می‌کند
مهدیه عباسپور
۱۴۰۲/۱۲/۶
بسیار کتاب جذاب و دلنشینی بود. قلم ماریو پوزو عالی بود. ترجمه آقای شهبازی هم کاملا روان بود. به نظرم فیلم پدر خوانده تا حد قابل قبولی به کتاب وفادار بوده است ولی کتاب جزئیات و توضیحات بیشتری را در بر می‌گیرد و جذابیتی بیش از فیلم آن دارد. بنابر این این کتاب را واقعا پیشنهاد میدهم. صوتی این کتاب هم با صدای آقای قریب پناه از انتشارات نوار منتشر شده است. اگر به کتاب صوتی علاقه دارید، گویندگی آقای قریب پناه بسیار عالی و درجه یک هست و صدای ایشان کاملا بر کتاب نشسته است.
Mhbb H
۱۴۰۳/۱/۱
سلام به همه‌ی کتاب خوان‌های عزیز
من این شاهکار رو خیلی دوست داشتم،
حقیقتش فکر میکردم چون فیلمش رو دیدم، دیگه خوندن کتاب برام جذابیتی نداره،
با بی حوصلگی کتاب رو شروع کردم
اما هرچه پیش می‌رفتم بیشتر جذبش می‌شدم
به نظر من مطالعه‌ی اون از دیدن فیلم خیلی جذاب تره...
اینقدر محو اتفاقات منحصر به
فرد این داستان میشی، که
دیگه شبانه روز برات معنا نداره و درواقع بهش اعتیاد پیدا میکنی....
خیلی قشنگه
لطفا این اثر ارزشمند رو بخونید
با تشکر از کتابراه😍
امین تبریزیان
۱۴۰۲/۵/۱۵
رمانی ناب، از نظر من از فیلمش بهتره چرا که جزئیات و اتفاقات کوچک بیشتری در داستان رمان آمده و به تصویر ذهنی کشیده میشود ولی در فیلم این گونه نیست. در فیلم داستان را ساده، کوتاه و مختصر شده به تصویر کشیدند. خواندن این رمان میتونه به نحوه ارتباطات ما با بقیه و همین جور طریقه فکر کردن در زمان ارتباط و هدف ما برای ارتباط گیری و نتیجه آن تاثیر گذار باشد. (به دلیل این که نویسنده توانسته احساسات بین افراد را در زمان ارتباط گیری با یک دیگر، به خواننده القا کند)
حسین نیک گفتار
۱۴۰۳/۱/۳
داستان زندگی بسیار جذاب از یکی از رهبران و خانواده مافیای ایتالیایی در امریکا به نام ویتو کورلئونه و بعداز آن پسرش مایکل که بر اساس آن فیلم سینمایی سه گانه‌ای به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا ساخته شده و بسیار جذاب و زیبا است با موسیقی جاودانی که دارد و جوایز اسکاری که برده است نشان‌ دهنده قلم پوزو زیبای ماریو و قوی بودن داستان می باشد. به عقیده من مطالعه این کتاب و دیدن سه قسمت پدر خوانده زیبایی و لحظات مختلف آن را جذاب‌تر می‌کند.
حمیده
۱۴۰۱/۱۲/۷
بنظر من خیلی بهتر از فیلمش بود، فیلمش یه چیز خلاصه شده بود که بعضی از اتفاقا و رفتارای آدما توش گنگ و نامفهوم بود ولی در کتاب همه چیز ملموس تر و بیشتر قابل درک بود. در مورد داستان هم اینکه یه آدمی جامعه و قوانینش رو نمی‌پذیره و تو دل جامعه برای خودش یه جامعه‌ی دیگه می‌سازه با قوانین مخصوص به خودش و خیلی برام جذاب بود، که یه جاهایی آدم فکر میکنه شاید این مجموعه مافیایی قوانین و حتی فسادش بهتر از جامعه اصلی و قوانینش و فسادی که داره هست
نرمین صوفی
۱۴۰۱/۷/۶
کتاب خوبی بودعالی نه ولی درمجموع خوب بود. محتوای زیاد جالب و اموزنده‌ای نداشت وخیلی به جزئیات پرداخته شده بود. اما ازجهاتی شاید جالب یاشه البته برای علاقه مندبه چنین محتواهایی زندگی مافیایی‌ی جوارایی میتونه خوب باشه ازاین جهت که محدودیتی برای کارهایکه میشه انجام داد وجودنداره مثلا اینکه انقدقدرت که داشته باشی ادمای مضخرف و بیخودیکه دوربرت وجوددارنو فقط زندگیتو به شکل وحشت ناکی بدترمیکننعین خیارپوست بکنی بندازی اشغالی😄😄
فائزه شفیق پور
۱۴۰۲/۱۰/۸
رمانی بسیار عالی که دیکتاتوری رو به معنای واقعی به تصویر میکشه و درسهایی از نحوه استفاده از قدرت نرم بجای زور بازو پدر خوانده نماد یک انسان مدافع حقوق بشر و بسیار خانواده دوست اما خیلی دوراندیش و سیاستمدار‌ی جورابی درس‌های زیادی برای آقایان و نحوه خانواده داری بیان میکرد اما اگر وجهه انتقام جوی او رانادیده بگیریم در کل رمان گیرایی بود کسانی که طرفدار سریال‌های جنایی هستند این رمان رو حتما خواهند پسندید
E.Am
۱۴۰۱/۷/۱
رمانی جنایی مافیایی با توصیفات درست و ملموسی که خواننده رو به داخل داستان فرو میبره.
فقط اینکه رمان با تعداد تقریبا زیادی اسامی طولانی و سخت از نظر تلفظ شروع میشه که شاید یکم خواننده رو بی میل کنه ولی نگران نباشین خیلی زود بهش عادت میکنید. شخصا به داستانهای جنایی و بخصوص مافیایی علاقه دارم و میتونم بگم پدرخوانده یکی از بهترین رمانهایی بود که توی این سبک خوندم.
حسین دیلم
۱۴۰۲/۱/۱۰
چه فیلمش را دیدین چه ندیدین، خواندن این کتاب را به همه توصیه می‌کنم. کتابیست که شما را خانه نشین می‌کنه و از تمام تفریحات محروم، ولی این محرومیت ارزشش را دارد چرا که با ارزش ترزن تفریح را نثارتان می‌کند. جذاب با داستانی در ورای مافیاخوندن این کتاب باعث تقویت ایده پردازی می‌گردد و به شما قدرت تصمیم گیری رو در شرایط متفاوت می‌دهدبه شرطی که کتاب را با دقت بسیار بخونید
مشاهده همه نظرات 188

راهنمای مطالعه کتاب پدرخوانده

برای دریافت کتاب پدرخوانده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.