معرفی و دانلود کتاب در یک جنگل تاریک تاریک

عکس جلد کتاب در یک جنگل تاریک تاریک
قیمت:
59000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب در یک جنگل تاریک تاریک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب در یک جنگل تاریک تاریک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب در یک جنگل تاریک تاریک

کتاب در یک جنگل تاریک تاریک نوشته‌ی روث ور از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز، لس‌آنجلس تایمز و یو اس ای تودی، به زندگی دختری می‌پردازد که داستان‌های جنایی می‌نویسد. او با دعوت یک دوست قدیمی به میهمانی‌ای دعوت می‌شود که او را در مرکز اتفاقاتی معماگونه و مرموز قرار می‌دهد. تجدید دیدار دوستان قدیمی تبدیل به کابوسی اسرارآمیز و خونین می‌شود!

درباره‌ی کتاب در یک جنگل تاریک تاریک:

گاهی اوقات وحشتناک‌ترین چیزی که ممکن است با آن روبرو شوید خودتان هستید!
رمان در یک جنگل تاریک تاریک (In a Dark, Dark Wood) اثری تعلیق‌آمیز و جذاب محسوب می‌شود و موفقیت آن در سال 2015 به حدی بود که چندین ماه در فهرست پرفروش‌ترین‌های اروپا و آمریکا قرار گرفت. روث ور (Ruth Ware) در این داستان جذاب زندگی دختری به نام نورا را دستمایه‌ی روایت خود قرار می‌دهد؛ او نویسنده‌ای منزوی است که به نوشتن رمان‌های جنایی می‌پردازد. نورا به وسیله‌ی دوستى که مدت‌هاست از او خبری ندارد به یک میهمانی در شمال انگلستان دعوت می‌شود. اگر چه نورا تمایلی به ترک کردن خانه‌ی دنج و خلوت خود ندارد اما در نهایت خود را قانع به رفتن می‌کند. در نهایت نورا و چند دوست قدیمی در خانه‌ای شیشه‌ای در دل جنگل در کنار هم قرار می‌گیرند.

میهمانیِ رمان در یک جنگل تاریک تاریک مانند دیدارهای معمولی آغاز می‌شود اما کم کم رنگ و بوی ماجرا تغییر می‌کند و اسرار تک تک شخصیت‌های داستان برملا می‌شود و نورا نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ او هم چیزهایی در گذشته‌ی خود دارد که نمی‌خواهد دیگران بدانند. البته این تنها بخش ترسناک ماجرا نیست، آن‌ها به مرور متوجه می‌شوند که تنها حاضران این خانه‌ی شیشه‌ای نیستند و کسی هم به قتل رسیده است!

جوایز و افتخارات کتاب در یک جنگل تاریک تاریک:

- یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز
- یکی از پرفروش‌ترین‌های یو اس ای تودی
- یکی از پرفروش‌ترین لس‌آنجلس تایمز
- بهترین کتاب سال NPR
- کتاب منتخب تابستان An Entertainment Weekly
- یکی از ده رمان معمایی منتخب Publishers Weekly
- کتاب سال Shelf Awareness
- کتاب منتخب تابستانی BookReporter
- بهترین رمان منتخب New York Post برای مطالعه در تابستان

- و...

نکوداشت‌های کتاب در یک جنگل تاریک تاریک:

- دلهره آور و اسرارآمیز. (EBookClassics)
- جذاب، پرتعلیق و اسرارآمیز. (RT Book Reviews)
- اتمسفر مه آلود این کتاب، نفستان را بند خواهد آورد. (Entertainment Weekly)
- دختر بعدی در قطار! رمانی که به ژانر جدید کتاب‌های زنانه و پر رمز و راز نزدیک می‌شود. (Kirkus Reviews)
- هشدار: این رمان آتشین است! شب‌ هنگام دستش نگیرید. (The New York Journal of Books)

کتاب در یک جنگل تاریک تاریک مناسب چه کسانی است؟

اگر به داستان‌هایی معمایی و جنایی علاقه دارید، مطمئن باشید که از خواندن این رمان پشیمان نخواهید شد. روث ور به خوبی می‌داند که چگونه شما را تا پایان داستان همراه سازد.

با روث ور بیشتر آشنا شویم:

داستان‌نویس خلاق و موفق ژانر جنایی و معمایی، روث ور، سال 1977 در بریتانیا متولد شد و با رمان‌های جذاب و هیجان‌انگیزی مانند «در یک جنگل تاریکِ تاریک» و «زن کابین شماره 10» به شهرتی غیرقابل تصور رسید. روث تحصیلات خود را در دانشگاه منچستر تمام کرد و به پاریس نقل مکان نمود. وی در این مدت به شغل‌هایی نظیر فروشندگی کتاب و تدریس زبان مشغول بود.

در بخشی از کتاب در یک جنگل تاریک تاریک می‌خوانیم:

می‌خواهم بخوابم، ولی توی چشم‌هایم نور می‌اندازند. من را آزمایش و اسکن کردند و جواب‌ها را پرینت گرفتند، لباس‌های خون‌آلودم را درآوردند. چه اتفاقی افتاده؟ چه‌کار کرده‌ام؟

من را سوار ویلچر، در راهروهای دراز پیش می‌برند، نورها را برای شب کم‌فروغ کرده‌اند، از کنار بیماران خواب می‌گذریم. بعضی از آن‌ها، همین‌طور که من رد می‌شوم، بیدار می‌شوند و من حالت خودم را در چهره‌های شوکۀ آن‌ها می‌بینم، آن‌طوری که رویشان را برمی‌گردانند، انگار از چیزی رقت‌انگیز یا ترسناک.

دکترها از من سؤالاتی می‌پرسند که نمی‌توانم جواب بدهم، چیزهایی می‌گویند که یادم نمی‌آید.

آخر سر، وصلم می‌کنند به یک مانیتور و رهایم می‌کنند، تخدیرشده و خواب‌آلود و تنها.

اما نه‌چندان تنها.

با درد به پهلو می‌چرخم، و آن موقع است که می‌بینمش: افسر پلیس زنی صبورانه روی صندلی نشسته است.

از من مراقبت می‌شود، ولی نمی‌دانم چرا.

آنجا دراز کشیده‌ام. از پشت شیشۀ دریچۀ تورسیمی‌دار به پشت سر افسر پلیس نگاه می‌کنم. خیلی دلم می‌خواهد بروم بیرون و چیزهایی بپرسم، اما جرئت ندارم. تا حدی به این خاطر که مطمئن نیستم پاهای پشمالویم بتوانند من را تا دم در بکشانند. اما تا حدی هم به این خاطر که مطمئن نیستم بتوانم جواب سؤال‌ها را تحمل کنم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب در یک جنگل تاریک تاریک
نویسنده
مترجمشادی حامدی آزاد
ناشر چاپینشر نون
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات360
زبانفارسی
شابک978-600-7141-85-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
59000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب در یک جنگل تاریک تاریک

Somayeh Sami
۱۴۰۲/۴/۲۹
اوایل کتاب خوب بود و ادمو جذب میکرد ولی بعد دیگه به نقطه اوج داستان که میخواست برسه خیلی کشش داده بود نویسنده تقریبا ۲۰۰ تا صفحه خوندی کلا هنوز اتفاق اصلیه نیفتاده و این از هیجان کتاب کم میکنه، خیلی زیاد به جزئیات محیط دقت شده بود و اضافه گویی هم داشت مخصوصا تو بیمارستان که بود، و اینکه کسایی که از رمان‌های جنایی میخونن همون اول میشد حدس زد که قاتل کیه، در کل هیجان زیادی نداشت فقط همونجاش که با تفنگ زد بعدشم تازه میشد حدس زد کی داره میاد بالا، در کل بد نبود، برای کسی که اولین بارش هست ایجور کتابا میخونه خوبه، به نظرم اگر پایان غافلگیر کننده میخواین و رمانی که تا آخر جذبتون کنه رمان باورم‌کن جی پی دلانی رو پیشنهاد میکنم، و آنگاه هیچکس نماند آگاتا کریستی و یکی پس از دیگری اگه نخوندین حتما بخونین
ژاسمن شاهنظری
۱۴۰۳/۱/۵
روث ور در این کتاب یک ژانر جنایی بسیار زیبایی را به خوبی ترسیم میکند. راوی داستان خود نویسنده‌ای است که کتاب های جنایی مینویسد و از شم نویسندگی خود برای یافتن قاتل داستان کمک میگیرد و خواننده را در تمام طول داستان با هیجان به دنبال خود در همه ماجراها میکشاند و اوج داستان زمان فراموشی راوی داستان به دنبال تصادف است که باعث ایجاد هیجان بیشتر میشود. ترجمه کتاب خوب بود زیرنویس ها باعث فهم بیشتر مطالب میشد چون فاصله بین فرهنگی را کمتر میکرد و درک خواننده از شرایط وقوع مسایل راحت تر بود. من از خواندن ان لذت بردم. ممنون از کتابراه.
F K
۱۴۰۱/۷/۱۱
مثل دو تا از کتابای دیگه‌ی این نویسنده که تا حالا خوندم چندتا دوست و هم کلاس سابق، دور هم جمع میشن و ادامه‌ی داستان...
کتاب بدی نبود ولی خوب هم نبود، همون متوسط درستشه،، تقریباً هیجان و استرس زیادی داره و برای کسایی که کتابای تو این سبک دوست دارن مناسبه..
طبق معمول، توضیحات اضافی و خسته‌ کننده
زیاد داره و من خیلی از قسمتارو با یه نگاه گذرا ازشون رد میشدم..
مخصوصاً بخشهای تو بیمارستان که زیاده گویی، زیاد داشت..
البته اگه تا حالا از این دست کتابا زیاد نخونده باشی آخرش میتونه غافلگیرکننده باشه
با تشکر
بیتا جعفری
۱۴۰۱/۱۱/۴
کتاب خوبی بود، هیجان داشت، تا اخر خواننده رو ترغیب به خوندن میکرد، حدس زدن اینکه اخرش چی میشه واقعا سخت بود.
بر خلاف اکثر نظرات، توصیفات زیاد بنظر من نه تنها خسته کننده نبود که خیلی هم به جا و عالی بود. ادم فکر میکرد خودش هم توی داستان و توی اون کلبه قرار داره. جایی که شخصیت داستان با بدن بیمار و
ضعیف توی برف می‌دوید و زمین میخورد، منم واقعا احساس سرما و درموندگی میکردم.
ترجمه هم خیلی خوب بود به خصوص پاورقی ها.
Zmoghani
۱۴۰۰/۷/۶
اگر بدنبال یک کتاب با ژانر معما و کاراگاهی هستید این کتاب رو هرگز از دست ندید. نویسنده با قلمی فوق العاده ماهرانه موفق شده تا آخر داستان ناشناس بودن مجرم رو حفظ کنه، از کلیشه بپرهیزه، توصیفات روعالی بکار ببره، و طوری هر پارت از داستان رو بچینه که هر لحظه پتانسیل تبدیل شدن به یک اتفاق وحشتناک رو داشته باشه. از خوندنش واقعا لذت برم و توصیه میکنم.
حسین جوادی
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
کتاب خوبی بود داستانش جالب بود و اینکه تا آخر داستان منو تو شک نگه داشت که قاتل اصلی کیه، ولی یکم زیاد کش دارش کرده بود نویسنده بخاطر همینم کسل کننده شده بود مجبور شدم بعضی جاها رو نخونده ول کنم برم صفحه بعد، سعی میکرد زیادی از حد هر چیزی رو توصیف کنه که بنظرم لازم نبود اینجوری رشته داستان اصلی از دستم در میرفت و تو حاشیه میبرد
محمد نیشابوری
۱۴۰۰/۱۲/۲
چندان کتاب جالبی نبود و بیش از حد داستان رو کش داده و دراماتیک‌اش کرده نویسنده... دوست داران ژانر جنایی کتابهای خیلی بهتری رو میتونن بخونن ازین کتاب... برای سرگرمی بد نیست ولی چیز خاصی هم نیست در حد خیلی معمولی... نقطه مثبت کتاب ترجمه نسبتا خوبش بود که نسبت به ترجمه‌ها افتضاحی که اخیرا دیدم خیلی بهتر و دقیق تر بود
میم شین
۱۴۰۲/۱۲/۹
متاسفانه این کتاب اونطور که فکر میکردم جالب نبود.
کتابهایی که از این نویسنده قبلا خوندم با اینکه پایان قابل پیش بینی دارن اما روند خیلی جالبی رو در طول داستان نشون میدن که باعث میشه جذب داستان بشین؛ ولی متاسفانه تو این داستان حتی همون روند جذاب هم وجود نداشت.
Samia A
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
اگر به کتاب‌های معمایی علاقه مندین، قطعا از خوندن این کتاب لذت می‌برین... طرز نگارش نویسنده طوریه که شما رو تا سطر آخر هیجان زده نگه می‌داره... گرچه اواسط کتاب ممکنه فکر کنین می‌دونین جریان چیه ولی دقیقا همونجاست که نمی‌تونین داستان رو رها کنین!!!
Tayyebeh .s
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
کتابی با ژانر معماگونه، که تا آخر داستان نمیشه متهم اصلی رو حدس زد و نویسنده داستان رو طوری پیش میبره که به همه‌ی شخصیت‌های درگیر ماجرا، مشکوک بشیم...
خوندنش رو به کسایی که ژانر معما جنایی دوست دارن توصیه میکنم
Negin Ahmadvandi
۱۴۰۱/۳/۲۸
زیاد کتاب جالبی نبود خیلی بیش از حد موضوع هارو کش میداد و باعث میشد بیشتر کتاب رو بزنم جلو یکم حالت شلختگی داستان پیدا میکرد از وقتی ماجرای بیمارستان شروع شد ولی درکل برای سرگرم شدن بدنبود
روناک نظرى
۱۴۰۲/۳/۲۵
کتاب خوبى بود ولى واقعا حوصله سر بر یعنى یه داستان ابکى که اخرش با یه دلیل قتل مسخره تمومش کرد.!!! اگر کامل نخریده بودمش نمیخوندم فقط شاید ٢٠/٣٠ صحفه اخر بد نبود.
آزاده امراللهی
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
کتاب‌های روث ور یکی از یکی جذاب تر و مهیج تر هستند. من تقریبا تمام کتاب‌های نویسنده رو خوندم و نه تنها برام تکراری نبوده بلکه بسیار جذاب تر از کتاب قبلی‌اش بوده.
Nun
۱۴۰۲/۲/۱۸
اولین اثر روث ور هست و معمای نسبتا جالبی داره
قسمتی از کتاب: "نینا با تلخی گفت: «آدم‌ها عوض نمی‌شوند، فقط در پنهان کردن خود واقعی شان ماهرتر می‌شوند"
حامد عرب گل
۱۴۰۰/۹/۱۵
بد نیست ولی نتیجه داستان رو دوست نداشتم دوست داشتم پیچیده تر باشه به نظر نمیومد ساده‌ترین دلیل که از وسط‌های داستان پیش بینی میکردی درست باشه
مشاهده همه نظرات 47

راهنمای مطالعه کتاب در یک جنگل تاریک تاریک

برای دریافت کتاب در یک جنگل تاریک تاریک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.