معرفی و دانلود کتاب پدی کلارک ها ها ها

عکس جلد کتاب پدی کلارک ها ها ها
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پدی کلارک ها ها ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پدی کلارک ها ها ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پدی کلارک ها ها ها

رمان پرفروش رادی دویل درباره‌ی پسرکی‌ست که سعی دارد دنیای اطراف خود را درک کند! کتاب پدی کلارک ها ها‌ ها که در سال 1993 برنده جایزه من بوکر شد، به ماجراجویی‌های کودکی به نام پاتریک می‌پردازد. او آرام و قرار ندارد و همیشه با دوستانش در حال خرابکاری‌ست. پاتریک پسر بدی نیست اما دلش می‌خواهد دنیا را به سبک خودش ببیند و درک کند و این همان چیزی‌ست که والدینش دوست ندارند.

درباره‌ی کتاب پدی کلارک ها ها ها:

پدی کلارک پسر بچه‌ی ده ساله‌ای‌ست که در شمال دوبلین به همراه پدر و مادر، دو خواهر و برادرش زندگی می‌کند. او پسر دردسرسازی‌ست و در رمان پدی کلارک ها ها ها (Paddy Clarke Ha Ha Ha) اتفاقاتی را روایت می‌کند که برای خود و خانواده‌اش رخ می‌دهد.

پدی به همراه دوستانش در خانه، مدرسه، خیابان‌ها ساختمان‌های ناتمام و ... پرسه می‌زند و شیطنت می‌کند و خرابکاری‌های بسیاری به بار می‌آورند. به عنوان مثال آتش‌سوزی راه می‌اندازند یا اسم خودشان را روی سیمان‌های خشک نشده می‌نویسند. با وجود تمام این‌ها نمی‌توان پدی و دوستانش را بچه‌های بدی دانست. پدی راوی داستان‌ها محسوب می‌شود و همه چیز را برای‌تان شرح می‌دهد و قضاوت را به عهده‌ی خودتان می‌گذارد. شاید هم پدی، کودکی‌ست که دیگران نمی‌توانند درکش کنند و به نیت حقیقی اعمالش پی ببرند.

رمان پدی کلارک ها ها ها لحن طنزی دارد و رادی دویل (Roddy Doyle) با به نمایش گذاشتن معصومیت کودکان، خنده به لب‌های‌تان می‌آورد.

نکوداشت‌های کتاب پدی کلارک ها ها ها:

- نگاهی جادویی به دنیای درون و افکار یک پسر. (Los Angeles Times)
- این رمان، اثری تکان‌دهنده، ناراحت‌کننده و دلنشین است. (Guardian)
- این اثر به زیبایی نوشته شده است و یکی از بهترین رمان‌های مدرن در ادبیات ایرلند به شمار می‌آید. (Washington Post)

جوایز و افتخارات کتاب پدی کلارک ها ها ها:

- برنده جایزه من بوکر سال 1993
- نامزد جایزه بین المللی ادبیات دوبلین سال 1996

کتاب پدی کلارک ها ها ها مناسب چه کسانی است؟

این رمان اثری عالی برای همه‌ی نوجوانان و افرادی‌ست که از داستان‌های سرزنده و شاد کودکانه لذت می‌برند.

با رادی دویل بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده ایرلندی در سال 1958 به دنیا آمد و در شهر دوبلین بزرگ شد. رادی دویل در جوانی برای ادامه تحصیل در رشته‌ی هنر وارد دانشگاه یونیورسیتی کالج شد. رادی پس از فارغ‌التحصیلی چندین سال به عنوان مدرس زبان انگلیسی و جغرافیا فعالیت کرد تا این‌که در سال 1993 مشهورترین اثرش یعنی کتاب پدی کلارک را نوشت با موفقیت چشمگیری روبرو شد و او نیز به صورت تمام وقت به نویسندگی روی آورد.

از میان سایر آثار رادی دویل می‌توان به مواردی مانند تعهدات، زنی که به در و دیوار می‌خورد، ستاره‌ای به نام هنری، پائولا اندرسون و... اشاره کرد.

در بخشی از کتاب پدی کلارک ها ها ها می‌خوانیم:

موش مى‌دیدیم. من هیچ‌وقت ندیدم، ولى صدایشان را شنیدم. گفتم یکى دیده‌ام. کوین کلى دید. من یک موش صحرایى له شده دیدم. رد لاستیک رویش بود. سعى کردیم آتشش بزنیم ولى نمى‌گرفت.

بالاى بالاى طویله بودیم. عمو ادى آمد تو. نمى‌دانست ما آن‌جاییم. نفسمان را حبس کردیم. عمو ادى دو بار دور یک دایره چرخید و رفت بیرون. یک ستون نور خورشید از در مى‌آمد تو. از آن درهاى بزرگ حلبىِ موج‌دار بود که از بغل باز مى‌شوند. تمام طویله حلب موج‌دار بود. این‌قدر بالا بودیم که مى‌توانستیم به سقف دست بزنیم.

یک‌دفعه اسکلت خانه‌ها طویله را محاصره کردند. جاده‌ى بیرون را داشتند عریض مى‌کردند و یک کپه هرمى شکل از لوله‌هاى غول‌پیکر کنار دریا ریخته بودند. قرار بود این جاده راه اصلى فرودگاه بشود. فیلومنا، خوهر کوین، مى‌گفت طویله مثل مادر خانه‌ها است و از آن‌ها

مراقبت مى‌کند. ما مى‌گفتیم خل است، ولى راست مى‌گفت؛ واقعآ شبیه مامان خانه‌ها بود.

سه ماشین آتش‌نشانى از شهر آمدند که آتش را خاموش کنند ولى نتوانستند. همه جاى جاده را سیل برده بود. قضیه مال شب بود. فردا صبحش که بیدار شدیم آتش خاموش شده بود و مامان گفت نباید نزدیک طویله برویم و یکسره چشمش به ما بود که نرویم. من رفتم بالاى درخت سیب ولى هیچى ندیدم. درخت بزرگى نبود و کلى هم برگ داشت. فقط سیب‌هاى به‌دردنخور مى‌داد.

یک جعبه کبریت بیرون طویله پیدا کردند؛ این چیزى بود که ما شنیدیم. خانم پارکر که خانه‌اش یکى از کلبه‌ها بود به مادرم گفت. خانم پارکر براى دانلى این‌ها کار مى‌کرد؛ تراکتور سوار مى‌شد و شنبه بعدازظهرها با عمو ادى مى‌رفت سینما.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پدی کلارک ها ها ها
نویسنده
مترجممیلاد زکریا
ناشر چاپیانتشارات نگاه
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات344
زبانفارسی
شابک978-600-376-075-2
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پدی کلارک ها ها ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پدی کلارک ها ها ها

برای دریافت کتاب پدی کلارک ها ها ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.