معرفی و دانلود کتاب پرتقال - جلد دوم

عکس جلد کتاب پرتقال - جلد دوم
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرتقال - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرتقال - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرتقال - جلد دوم

کتاب پرتقال - جلد دوم روایتی عاشقانه از نویسنده‌ی ژاپنی، ایچیگو تاکانو است. این رمان که ادامه‌ای بر جلد موفق اول است، در زمان انتشارش در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌های نشریه‌ی نیویورک تایمز قرار گرفت. یک مجموعه‌ی خارق‌العاده و به شدت جذاب که شما را کاملاً سرگرم خواهد کرد. این کتاب همچون اکثر آثار مانگا ترکیبی از تراژدی، لحظات حزن‌آلود و همچنین لحظات کمیک و دوست‌داشتنی است و تا به حال میلیون‌ها نسخه از این اثر به فروش رسیده است.

درباره‌ی کتاب پرتقال - جلد دوم

داستان کتاب پرتقال - جلد دوم (Orange: The Complete Collection Volume 2) نوشته‌ی ایچیگو تاکانو (Ichigo Takano) در مورد دختری است که ناهو نام دارد و به تازگی به بخش جدید از زندگی‌اش می‌خواهد ورود کند. این شخصیت متفاوت در حال حاضر در مدرسه در پایه‌ی یازدهم به سر می‌برد و معمولاً روزمرگی‌هایش با تنهایی پیوند دارند. در یکی از همین روزهای معمولی که او انتظار اتفاق بزرگی را ندارد، درمی‌یابد که یک نامه‌ی مرموز برای او فرستاده شده است. پس از تأملی بر این نامه‌ی مرموز و معمایی، ناهو متوجه می‌شود که این نامه توسط خود او فرستاده شده اما نسخه‌ی ده سالِ آینده‌ی او. در آغاز ناهو این نامه را جدی نمی‌گیرد و فرض می‌کند که احتمالاً یک شوخی بی‌مزه از طرف هم‌کلاسی‌هایش است. کمی می‌گذرد و ناهو رخدادهایی که هرروز برایش اتفاق می‌افتد را با پیش‌بینی‌های دقیق نامه تطابق می‌دهد؛ به آرامی این نامه را باور و تلاش می‌کند تا مطابق با راهنمایی‌های آن عمل کند. نامه سعی دارد تا ناهو را از افسوس‌ها و حسرت‌های جبران‌ناپذیری که در آینده برایش رقم می‌خورد نجات دهد. تمام این حسرت‌ها در رابطه‌اش با یک دانش‌آموز پسر است که به مدرسه‌ی ناهو منتقل خواهد شد.

معرفی و دانلود کتاب پرتقال - جلد دوم

با ورود به بخش جدیدی از داستان، پسری نوجوان و شکننده به کلاس ناهو وارد می‌شود و از همان ابتدا توجه شخصیت اصلی داستان را به خود جلب می‌کند. این دانش‌آموز احساسیِ تازه‌وارد کاکرو نام دارد و در همان روزی که به این مدرسه انتقال پیدا کرده، متوجه می‌شود که مادرش دست به خودکشی زده و باید با چنین تراژدیِ ویرانگری مقابله کند. در میان دریافت این اطلاعات جدید داستانی، ناهو به فکر چیزی که در نامه خوانده بود می‌افتد: نسخه‌ی ده سال آینده‌اش سعی کرده بود در مورد این پسر مرموز به او اخطار بدهد و نامه از ناهوی در زمانِ حال درخواست می‌کند که حتی یک لحظه هم حواس‌اش از کاکرو پرت نشود و به تمام توصیه‌هایی که ارائه شده در ارتباط با کاکرو عمل کند. دلیل‌اش این است که به گفته‌ی نامه این پسر باعث و بانیِ تمام حسرت‌های زیستِ آینده‌ی ناهو خواهد بود و از ناهو خواسته شده این‌بار برخلاف گذشته رفتار بدی با کاکرو نداشته باشد.

به طور کلی ایچیگو تاکانو سعی دارد پس از طرح چنین داستانی به پرسش‌هایی که در پس آن می‌آید پاسخ دهد و سپس برای‌مان شرح دهد که کاکرو کیست و چه نقشی در آینده‌ی شخصیت دارد و به عنوان «دیگری» شخصیت ناهو چگونه می‌تواند آینده‌ی این دختر را رقم زند. این رمان زیبا، گرم و دوست‌داشتنی که توأمان کمدی و تراژدی را در کنار یک‌دیگر قرار می‌دهد، برای شما ویژه‌ترین لحظات عاشقانه را شکل می‌دهد. کتابی که از شهرت، آوازه و محبوبیتی مثال‌زدنی در سطح جهانی برخوردار است و به اکثر زبان‌ها ترجمه شده است. پرتقال - جلد دوم توسط فائزه محمدلو به فارسی روان ترجمه شده و انتشارات نگاه آشنا آن را منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ مانگای پرتقال

مجموعه‌ی پرتقال مجموعه‌ای چندجلدی از یک داستان عاشقانه و علمی-تخیلی است که تا‌به‌حال به زبان‌های گوناگون ترجمه شده و در سراسر جهان موردتحسین قرار گرفته است. این مجموعه وقتی به زبان انگلیسی ترجمه شد محبوبیت بیشتری پیدا کرد و باعث شدت گرفتن شهرت آن شد. گفتنی‌ست که این مجموعه در کشورهایی مانند چین از اقبال بالایی برخوردار بوده و حتی به فرهنگ آن‌ها ورود پیدا کرده و تأثیراتی شگفت‌انگیز به جای گذاشته است.

جوایز و افتخارات کتاب پرتقال - جلد دوم

  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
  • نامزد دریافت جایزه‌ی آیزنر

نکوداشت‌‌های کتاب پرتقال - جلد دوم

  • این کتاب یک شاهکار است و پس از خواندن دومین جلد می‌توانم تأیید کنم که این کتاب را به تمام کسانی که می‌شناسم پیشنهاد خواهم کرد. (Anime UK News)
  • مسئله با هم بودن در داستان بسیار تکان‌دهنده‌ست و این واقعیت که شخصیت‌ها برای کمک به یک‌دیگر حاضرند کارهای گوناگون انجام دهند آن‌قدر زیباست که نمی‌توان در قالب کلمات آن را توصیف کرد. (meltotheany)

اقتباس‌های سینمایی و فرهنگی از کتاب پرتقال - جلد دوم

  • در سال 2015 یک فیلم سینمایی با عنوان Orange ساخته شد که میان عموم از محبوبیتی برخوردار شد، اما به صورت گسترده دیده نشد.
  • در سال 2016 یک انیمه‌ی سینمایی با عنوان Orange: Future ساخته شده که توانست توجه مخاطبان انیمه را به خود جلب کند.
  • انیمه‌ی سریالی Orange که متشکل از سیزده قسمت بود و زمان به بیش از شش ساعت می‌رسید و مورد تحسین واقع شد.

کتاب پرتقال - جلد دوم برای چه کسانی مناسب است؟

این رمان به کسانی که به داستان‌های عاشقانه و بصری مانگا علاقه دارند پیشنهاد می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرتقال - جلد دوم
نویسنده
مترجمفائزه محمدلو
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات241
زبانفارسی
شابک978-622-5260-91-7
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پرتقال - جلد دوم

مهسا
۱۴۰۳/۱/۸
خیلی خوبه بهتون پیشنهادش میکنم که از جلد اول بخونیدش قیمتشم واقعد خوبه و داستانش قوی به زبان اصلی جالب تره ولی در کل هم داستان قوی داره هم خیلی خوبه
Hyunbok
۱۴۰۳/۱/۷
وای خیلی خوب بود باعث میشه آدم جذب بشه حتما بخونید و به دوست هاتون و آشنا هاتون هم توصیه کنید
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب پرتقال - جلد دوم

برای دریافت کتاب پرتقال - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.