معرفی و دانلود کتاب پرتقال - جلد چهارم

عکس جلد کتاب پرتقال - جلد چهارم
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرتقال - جلد چهارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرتقال - جلد چهارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرتقال - جلد چهارم

کتاب پرتقال - جلد چهارم داستانی شگفت‌انگیز به قلم ایچیگو تاکانو است. این کتابی‌ست که قلب شما را فشرده می‌کند، چشمان‌تان را اشک‌آلود می‌سازد و به لحاظ احساسی تکان‌تان می‌دهد. کتابی که می‌خوانید جلد چهارم یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین مجموعه‌های مانگا در بیست سال اخیر است. اگر می‌خواهید تجربه‌ی متفاوت و خاصی از دوستی، عشق و روابط خانوادگی را در بستری فانتزی تجربه‌ کنید، این کتاب را از دست ندهید.

درباره‌ی کتاب پرتقال - جلد چهارم

کتاب پرتقال - جلد چهارم (Orange) نوشته‌ی ایچیگو تاکانو (Ichigo Takano) یکی از زیباترین و دل‌رباترین آثاری‌ست که می‌توانید از میان مانگاهایی که در قرن بیست‌ویکم نوشت شده بیابید. یک مجموعه‌ی داستانی شگفت‌انگیز و خارق‌العاده که چنان قلب‌تان را متأثر می‌کند که نمی‌توانید این تجربه‌ را فراموش کنید. این مجموعه قرار است برای شما داستان دختری به نام ناهو را بازگو کند که از همان ابتدا متوجه تفاوت او با باقی شخصیت‌ها خواهید شد. دختری ساده که باید مراقب پسری که به زودی وارد مدرسه‌شان می‌شود باشد. ناهو با دریافت نامه‌ای رازآلود از نسخه‌ی ده سال آینده‌اش به این درک می‌رسد که این پسر تازه‌وارد که مادرش اخیراً خودکشی کرده، سوژه‌ایست که زمینه‌ساز تقدیر نهایی او در زندگی خواهد بود. به همین روی، نامه برای او مجموعه‌ای از درخواست‌ها و توصیه‌ها را به نگارش درآورده که به کمک آنان باید از این چالش بزرگ سربلند بیرون آید. در واقع اگر ناهو به تمام دستوراتی که در نامه ذکر شده عمل نکند، این احتمال وجود دارد که بازهم نتواند آینده‌ای که پیش روی او و این پسر، کاکرو، قرار دهد را متحول کند.

معرفی و دانلود کتاب پرتقال - جلد چهارم

در این جلد کاکرو وارد داستان می‌شود و به مثابه‌ی شخصیتی زخم‌خورده، دچار اندوهی عمیق و تنها می‌شود. او شخصیت بسیار حساسی است و حتی ساده‌ترین اشتباهاتی که ممکن در بطن یک ارتباط رخ دهد قادر است او را به سوی افسردگی و فاصله‌ گرفتن از ناهو سوق دهد. ناهو وقتی اولین اشتباهش در مورد کاکرو را مرتکب می‌شود متوجه چنین مسئله‌ای شده و رفتار متفاوتی اتخاذ می‌کند. ناهو درست است که نامه‌ای از زمان آینده دریافت کرده اما این خود اوست که باید تمام تدابیر لازم را اعمال کند و شیوه‌ی درست پیش‌روی دوستی و رابطه‌ی عاشقانه‌اش با کاکرو را درک کند. پس این نامه تنها نقش محوری داستان نخواهد بود و در طول خواندن داستان با انواع رخدادهای غیرمنتظره و احساسی مواجه خواهید شد. رخدادهایی که می‌توانند اشک‌ها را از چشمان‌تان جاری کنند و بر عمیق‌ترین لایه‌های احساسی مخاطب دست بگذارند.

اگر می‌خواهید یک مانگا بخوانید که در سطح جهانی از برترین مجموعه‌های دو دهه‌ی اخیر توصیف شده و در طول خواندن آن انواع احساسات را تجربه کنید، این مجموعه را از دست ندهید. نویسنده‌ی کتاب به قدری در نگاه‌اش به روان‌شناسی نوجوانان پخته و عمیق است که برای شما یکی از باورپذیرترین و ملموس‌ترین مجموعه‌های مانگا را خلق کرده است. با خواندن این کتاب به نگاه متفاوتی از دوستی دست یابید و نوع متفاوتی از عشقی تخیلی را تجربه کنید. این کتاب توسط فائزه محمدلو ترجمه شده انتشارات نگاه آشنا آن را منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ مانگای پرتقال

مجموعه‌ی پرتقال مجموعه‌ای چندجلدی از یک داستان عاشقانه و علمی-تخیلی است که تا‌به‌حال به زبان‌های گوناگون ترجمه شده و در سراسر جهان موردتحسین قرار گرفته است. این مجموعه وقتی به زبان انگلیسی ترجمه شد محبوبیت بیشتری پیدا کرد و باعث شدت گرفتن شهرت آن شد. گفتنی‌ست که این مجموعه در کشورهایی مانند چین از اقبال بالایی برخوردار بوده و حتی به فرهنگ آن‌ها ورود پیدا کرده و تأثیراتی شگفت‌انگیز به جای گذاشته است.

نکوداشت‌های کتاب پرتقال - جلد چهارم

  • این کتاب به شکل هوشمندانه‌ و هنرمندانه‌ای عرضه شده است. داستانی که توأمان قلب شما را گرم و به درد می‌آورد. در نگاه اول ممکن است تصور کنید با یک داستان‌ کلیشه‌ای و تکراری طرف هستید اما در ادامه متوجه قلمروی جدیدی از روایت می‌شوید. (MyAnimeList)
  • این داستانی‌ست که بیش از هرچیز برشی از زندگی محسوب می‌شود. مجموعه‌ای که بر رخدادها و لحظات روزمره مانند مکالمات میان شخصیت‌ها تمرکز می‌کند. (Kitty Marie Book Review)
  • این کتاب توازنی ممتاز میان لطافت و خشم است. پرتقال داستان دوستی و عشق است. داستان شخصیت‌هایی که عاشق‌اند و چیزی از دست داده‌اند. داستان حسرتی‌ست که می‌تواند تمام زندگی یک شخص را تحت‌تأثیر قرار دهد. (Patrick Ness)

کتاب پرتقال - جلد چهارم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر داستان‌های مصوری دوست دارید که قادرند شما را احساساتی و قلب‌تان را متأثر کنند، این مجموعه را بخوانید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرتقال - جلد چهارم
نویسنده
مترجمفائزه محمدلو
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات248
زبانفارسی
شابک978-622-5260-93-1
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پرتقال - جلد چهارم

Hyunbok
۱۴۰۳/۱/۷
خیلیی عالی بود زود برم جلد بعدی رو هم بخرم وای خیلی قشنگه حتما بخونید خیلی کاکرو رو دوس دارم من همین طور ناهو و سووا و هاگیتا و آزو و چینی و... همشون الان که دارم فکر میکنم همشون خوبن
مهسا
۱۴۰۳/۱/۸
خیل جالب بود فقط حیف که یهو از گذشته میپره آینده کاشی یه مقدمه برا آینده میزاشتن قسمت درامشم یکم کامل نوشته نشده
کورش شادمانی
۱۴۰۳/۱/۱۰
من سه جلد شو داشتم جلد چهارم رو جایی پیدا نکردم جز اینجا که کیفیت عالی بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب پرتقال - جلد چهارم

برای دریافت کتاب پرتقال - جلد چهارم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.