معرفی و دانلود کتاب پرتقال - جلد اول

عکس جلد کتاب پرتقال - جلد اول
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرتقال - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرتقال - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرتقال - جلد اول

کتاب پرتقال - جلد اول یک مانگا اثر ایچیگو تاکانو، داستان دختری را تعریف می‌کند که با یک نامه‌ی خاص مواجه می‌شود؛ نامه‌ای از آینده، دقیقاً ده سال بعد، که برای زمانِ حال او فرستاده شده است و این نامه شروع‌کننده‌ی مجموعه‌ای از ماجراجویی‌ها و موقعیت‌های داستانی است که برای هواداران مانگا لحظاتی به‌یاد‌ماندنی را رقم می‌زند. این اثر برگزیده و پرفروش نیویورک تایمز بوده و نامزد دریافت چند جایزه‌ی مهم شده.

درباره‌ی کتاب پرتقال - جلد اول

داستان کتاب پرتقال - جلد اول (Orange) نوشته‌ی ایچیگو تاکانو (Ichigo Takano) از این قرار است که دختری به اسم ناهو در حال ورود به مرحله‌ی جدیدی از زندگی‌‌اش به سر می‌برد. او به تازگی وارد کلاس یازدهم شده و زندگیِ عادی‌ای دارد. اما یک روز به طور ناگهانی متوجه نامه‌ای می‌شود. این نامه برای او نوشته شده، اما توسط نسخه‌ی ده‌ سال آینده‌ی ناهو. ابتدا ناهو گمان می‌برد که احتمالاً یکی از دوستانش دارد با او شوخی می‌کند. اما از زمانی که نامه را می‌خواند، درمی‌یابد تمام اتفاقات و جریاناتی که در زندگی روزمره‌اش رخ می‌دهد، عیناً همان چیزهایی‌ست که در آن نامه‌ی مرموز خوانده بود. پس به آرامی این اتفاق غیرقابل باور و غریب را باور می‌کند و تصمیم می‌گیرد با خواندن جزئیات دقیق نامه از آینده‌ی وحشتناکی که ممکن است به آن دچار شود فرار کند.

معرفی و دانلود کتاب پرتقال - جلد اول

با پیش رفتن داستان، یک همکلاسیِ پسر وارد همان کلاسی می‌شود که ناهو در آن حضور دارد. پسری به نام کاکرو که در بدو ورودش به مدرسه با خبر خودکشی مادرش روبه‌رو می‌شود. ناهو به یاد یکی از نکات مهم نامه می‌افتد: نسخه‌ی ده سال آینده‌اش به او التماس کرده که هر طور شده حواس‌اش به این پسر باشد، چراکه او تنها شخص در تمام دنیا است که می‌تواند ناهو را از آینده‌ای مهیب نجات دهد. پس به توصیه‌ی نامه، ناهو به این پسر مرموز نزدیک می‌شود تا بتواند از راز مبهم این نامه و رخدادهای غیرمنتظره سردرآورد. داستان اساساً با این پرسش‌ها پیش می‌رود که به واقع این پسر معماگون کیست و چگونه می‌تواند شخصیت اصلی داستان را رها کند. این کتاب که در ژانر علمی‌-تخیلی و عاشقانه نوشته شده قرار است در طول روایت قلبِ شما را جذب خود کند و از ماجراجویی‌هایی بگوید که حتی تصور آن را هم نمی‌کردید. تابه‌امروز میلیون‌ها نسخه از این مانگا به فروش رسیده است.

این کتاب مانگا را می‌توان از مجموعه‌های درخشان و به شدت محبوب دو دهه‌ی اخیر در ژاپن دانست که در چندین قالب و مدیوم مورد اقتباس قرار گرفته است. پرتقال - جلد اول توسط فائزه محمدلو به فارسی ترجمه شده و انتشارات نگاه آشنا آن را منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ مانگای پرتقال

مجموعه‌ی پرتقال مجموعه‌ای چندجلدی از یک داستان عاشقانه و علمی-تخیلی است که تا‌به‌حال به زبان‌های گوناگون ترجمه شده و در سراسر جهان موردتحسین قرار گرفته است. این مجموعه وقتی به زبان انگلیسی ترجمه شد محبوبیت بیشتری پیدا کرد و باعث شدت گرفتن شهرت آن شد. گفتنی‌ست که این مجموعه در کشورهایی مانند چین از اقبال بالایی برخوردار بوده و حتی به فرهنگ آن‌ها ورود پیدا کرده و تأثیراتی شگفت‌انگیز به جای گذاشته است.

جوایز و افتخارات کتاب پرتقال - جلد اول

  • نامزد جایزه‌ی Eisner
  • نامزد دریافت جایزه‌ی آیزنر
  • نامزد جایزه‌ی Next Manga
  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
  • لیست برترین کتاب‌های مجله‌ی داوینچی
  • و ...

نکوداشت‌های کتاب پرتقال - جلد اول

  • به لحاظ بصری و همچنین خلق مجموعه‌ای از شخصیت‌های دوست‌داشتنی قابل‌تحسین است. (Eva de Gans)
  • یک داستان حزن‌انگیز و تأثیرگذار که ممکن است در ترسیمی که از عمل خودکشی دارد برای برخی مخاطبان دشوار باشد. (Rebecca Silverman)

اقتباس‌های سینمایی و فرهنگی از کتاب پرتقال - جلد اول

  • فیلم سینمایی Orange محصول سینمای ژاپن برای سال 2015 به کارگردانی کوجیرو هاشیموتو.
  • انیمه‌ی سینمایی Orange: Future محصول استودیوی تله‌کام برای سال 2016 به کارگردانی هیروشی هاماسکی.
  • انیمه‌ی سریالی Orange در سیزده قسمت محصول ژاپن برای سال 2016.

کتاب پرتقال - جلد اول برای چه کسانی مناسب است؟

این رمان عاشقانه و مصور به دوست‌داران مانگا و انیمه پیشنهاد می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرتقال - جلد اول
نویسنده
مترجمفائزه محمدلو
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات264
زبانفارسی
شابک978-622-5260-90-0
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پرتقال - جلد اول

Olga
۱۴۰۳/۱/۱۶
خیلی کتاب جالبیه همین که کتاب رو شروع کردم تا جلد اول تموم نشد ولش نکردم. ولی کاش یکی هم بود از من ده سال آینده من رو راهنمایی می‌کرد در هر صورت حسرت انجام ندادن یه کار و پشیمون شدن خیلی بده. کاش یادبگیریم کاری که درسته رو انجام بدیم و نذاریم ترسمون خجالت‌ مون کمبود اعتماد به نفسمون مانع بشه.
soraya tad
۱۴۰۳/۱/۸
هر کاری رو که فکر می‌کنید باید انجام بدید، درست تو همون لحظه انجامش بدید. هر حرفی رو همون موقع که باید، بزنید. نذارید حسرت انجام ندادنا؛ نگفتنا حتی اگه خیلی هم تصمیمای درستی نباشن توی آینده‌ای که دیگه فعلا برگشتی نداره، دلتون رو بسوزونه. این همون در لحظه زندگی کردنه.
مهسا
۱۴۰۳/۱/۶
کتاب خیلی جالبی هست درباره‌ی اینه که دختر از ۱۰ سال آیند شبه ۱۰ سال گذشته نامه نوشته و اتفاقات رو عوض میکنه کتاب خیلی جالبی ۶ تا کتابه که این جلد اولشه
Hyunbok
۱۴۰۳/۱/۲
به نظر من این کتاب خیلی جذب میکنه آدمو و من یک روزه یک جلدش رو تموم کردم و خیلی ناراحتم الان و حتما جلد‌های دیگه رو هم میخرم
نیکی فیض دار
۱۴۰۳/۱/۲۶
هیجان زده‌ام ببینم در کتاب دوم چه اتفاقاتی می‌افتد اول ترسیدم بخونم اما بعد نه.
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب پرتقال - جلد اول

برای دریافت کتاب پرتقال - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.