معرفی و دانلود کتاب صدای خاموش - جلد اول

عکس جلد کتاب صدای خاموش - جلد اول
قیمت:
۹۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صدای خاموش - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صدای خاموش - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صدای خاموش - جلد اول

عاشقان دنیای مانگا و انیمه، به داستان کتاب صدای خاموش - جلد اول دل خواهند بست. یوشیتوکی اویما نویسنده‌ی رمان‌های مصور در قسمت اول از مجموعه‌ی جذاب خود شما را با زندگی دختر نوجوانی به نام شوکو آشنا می‌کند. شوکو یک تفاوت کوچک با هم‌سن‌وسالانش دارد. او نمی‌تواند بشوند و همین موضوع او را به سوژه‌ی گروه قلدر مدرسه تبدیل می‌کند. اما باید دید در ادامه رابطه‌ی شوکو با سردسته‌ی شروران یعنی شویا چگونه پیش می‌رود.

درباره‌‌ی کتاب صدای خاموش - جلد اول

خالق داستان‌های کارتونی ژاپنی، یوشیتوکی اویما (Yoshitoki Oima) در مجموعه مانگای تازه‌ی خود یک ماجرای مدرسه‌ای پراحساس و هیجان‌انگیز برای شما آماده کرده است. کتاب صدای خاموش - جلد اول (A Silent Voice 1) داستان زندگی دختربچه‌ای به نام شوکوست. شوکو نیز مثل تمام دوستانش به مدرسه می‌رود و به تازگی نیز به یک مدرسه‌ی تازه نقل مکان کرده است. با این وجود او یک تفاوت نیز با بیشتر همسالانش دارد. شوکو نمی‌تواند صداهای اطراف خود را بشنود و همین موضوع گاهی بین او و بعضی از هم‌مدرسه‌ای‌ها فاصله ایجاد کرده؛ مخصوصاً بعضی از هم‌کلاسی‌های مدرسه‌ی تازه‌ی او، این موضوع را دست‌آویز شوخی و خنده‌های خود کرده‌اند و هر روز دردسر‌های تازه‌ای سر راه او قرار می‌دهند. سردسته‌ی گروه قلدر‌های مدرسه هم کسی نیست جز شویا؛ پسربچه‌ای شرور که هیچ نقشه‌ی خبیثانه‌ای بدون اجازه‌ی او به اجرا درنمی‌آید. اما دختربچه‌ی داستان صدای خاموش، چطور می‌تواند از پس این همه زورگویی و شرارت بربیاید؟

او نمی‌تواند به درستی صداهای اطراف خود را درک کند و جز سکوت صدایی در سر ندارد. آیا شوکوی بیچاره می‌تواند دل بچه‌های مدرسه را به دست بیاورد و آن‌ها را از کار خود پشیمان کند؟ یا می‌تواند در برابر حیله‌های شیطنت‌آمیز آن‌ها نقشه‌ای بکشد و رفتار آن‌ها را جبران کند؟ و یا آن که در برابر این‌ همه بی‌مهری خسته می‌شود و تصمیم می‌گیرد این مدرسه را برای همیشه ترک کند؟ گاهی رفتن بهترین راه است، پس بالاخره یک روز شوکو وسایل خود را جمع می‌کند و شویا و رفقایش را با رفتار‌های ناپسندشان تنها می‌گذارد. این اتفاق شوک عمیقی به شویا وارد می‌کند؛ چرا که همه او را مسئول رفتن شوکو می‌دانند و تمام تقصیر‌ها را به گردن او می‌اندازند. این فشار‌ها شویا را به ورطه‌ی افسردگی می‌کشاند و تا جایی پیش می‌برد که از زندگی سیر شود. اما اتفاقی تازه ورق زندگی شویا را دوباره برمی‌گرداند. یک ملاقات تازه بین او شوکو می‌تواند همه‌چیز را دگرگون کند و روی تازه‌ای از این پسربچه‌ی پرشروشور به ما نشان دهد.

معرفی و دانلود کتاب صدای خاموش - جلد اول

این ماجرای تصویری جذاب در سال 2013 منتشر شده و با استقبال خوبی از طرف هواداران مانگا رو‌به‌رو گشته است. نسخه‌ی فارسی این اثر نیز هم‌اکنون با ترجمه‌ای از فائزه محمدلو و تلاش‌های انتشارات نگاه آشنا در دستان شما قرار دارد.

درباره‌ی مجموعه‌ی صدای خاموش

صدای خاموش (A Silent Voice) نام یک مجموعه داستان تصویری به قلم یوشیتوکی اویما نویسنده‌ی ژاپنی است. این اثر در ژانر درام عاشقانه و ماجرایی و همچنین ته‌مایه‌هایی روان‌شناختی‌ست. این داستان از ماجرای زندگی یک دختر نوجوان ناشنوا و معضل‌های او در جامعه‌ی هم‌نسلانش سخن می‌گوید. قلدری، زورگویی و جدا افتادن از هم‌نسلان تجربه‌ی تلخی‌ست که بسیاری از کودکان و نوجوانان پشت سر می‌گذارند؛ وجود یک تفاوت با دیگر افراد نیز حتی می‌تواند به شدت این تجربه بیافزاید و روز‌های سختی را پیش‌روی فرد بگذارد. نویسنده‌ی داستان صدای خاموش با به تصویر کشیدن این موضوع سعی می‌کند نگاه شفاف‌تری به دنیای درونی افراد بیندازد و تجربه‌های احساسی کسانی که با دیگر افراد تفاوت دارند را به اشتراک بگذارد. یوشیتوکی اویما همچنین در خلال داستان خود به روایت یک ماجرای پرکشش و عاشقانه می‌پردازد که تا صفحه‌ی آخر شما را مشتاقانه پای این داستان خواهد نشاند.

مانگا (Manga)، داستانی با خط روایی تصویری‌ست. نویسنده در این شیوه‌ی روایی به جای استفاده از توصیفات خطی و طولانی، از تصویر‌سازی‌های جذاب و در کنار آن از دیالوگ‌های کوتاه برای انتقال ماجرای داستان استفاده می‌کند. ژاپن یکی از کشور‌های پیشگام و پرسابقه در تولید داستان‌های تصویری و مانگاست. این داستان‌ها در ژانر‌های گوناگون نوشته می‌شوند اما مانگاهای عاشقانه و همچنین کارآگاهی و علمی تخیلی طرفداران ویژه‌ی خود را در سراسر دنیا دارند.

نکوداشت‌های کتاب صدای خاموش

  • یک مانگای دل‌گرم‌کننده. (قفسه کتاب مانگا)
  • ماجرایی قوی درباره‌ی تفاوت داشتن و نتایج قلدری در دوران مدرسه و کودکی. پیشنهاد می‌شود! (شبکه‌ی خبری انیمه)

اقتباس سینمایی از کتاب صدای خاموش

«صدای سکوت» نام یک فیلم سینمایی به کارگردانی نائوکو یامادا است. این انیمه‌ی ژاپنی در سال 2016 به پرده‌ی نمایش درآمد و از طرف مخاطبان و منتقدان نظرات مثبتی دریافت کرد.

کتاب صدای خاموش - جلد اول برای چه کسانی مناسب است؟

این مانگای جذاب و پرکشش را به علاقه‌مندان داستان‌های مصور و به‌ویژه نوجوانان طرفدار انیمه‌های ژاپنی پیشنهاد می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: ایشیدا شویا
فصل دوم: یکی از اون چیزهایی که باید باهاش کنار اومد
فصل سوم: هاهاهاهاهاهاها
فصل چهارم: نیشیما تو یه تیکه آشغالی
فصل پنجم: طرد شدن
فصل ششم: چرا
فصل هفتم: یه بار قبلاً پاپس کشیدم
فصل هشتم: از اول شروع کنیم؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب صدای خاموش - جلد اول
نویسنده
مترجمفائزه محمدلو
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات253
زبانفارسی
شابک978-622-385-010-3
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب صدای خاموش - جلد اول

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صدای خاموش - جلد اول

برای دریافت کتاب صدای خاموش - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.