معرفی و دانلود کتاب پری‌های کفاش

عکس جلد کتاب پری‌های کفاش
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پری‌های کفاش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پری‌های کفاش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پری‌های کفاش

کتاب پری‌های کفاش نوشته‌ی می می ساموئل داستان کفاشی است که وقتی هر روز صبح به سر کار می‌آید، متوجه می‌شود موجوداتی عجیب و ناشناس کفش‌هایی زیبا و بی‌همتا برایش ساخته‌اند. کفاش و همسرش به شدت کنجکاو می‌شوند تا ببیند این کفش‌ها را چه کسی برایشان درست می‌کند.

موضوع کتاب پری‌های کفاش چیست؟

روزی روزگاری، کفاشی پیر با همسرش زندگی فقیرانه‌ای را در طبقه بالای مغازه کفش فروشیشان می‌گذراندند. روال کار کفاش به این صورت بود که هر شب یک تکه چرم آماده روز میز می‌گذاشت تا روز بعد که به سر کار می‌آمد با آن یک جفت کفش درست کند. یک روز که کفاش به سر کار می‌آید با صحنه عجیبی روبه‌رو می‌شود. یک جفت کفش زیبا، حاضر و آماده روی میز قرار دارد. این اتفاق هر روز تکرار می‌شود تا این که کنجکاوی کفاش و همسرش را برمی‌انگیزد. به نظر شما ساختن این کفش‌ها کار چه کسی می‌تواند باشد؟

کتاب پری‌های کفاش (The Elves and the Shoemaker) حکایتی جذاب دارد و یکی از معروف‌ترین داستان‌های سراسر دنیا محسوب می‌شود. براساس این داستان انیمیشن‌های متعددی ساخته شده است. می می ساموئل (Mimi Samuel) تلاش می‌کند تا با بازنویسی داستان‌های قدیمی از برادران گریم، روایتی نو به کودکان ارائه دهد.

کتاب پری‌های کفاش مناسب چه کسانی است؟

این داستان معروف و پرطرفدار شهرت و محبوبیتی جهانی دارد و برای کودکان 8 تا 10 ساله آموزنده و دلنشین خواهد بود.

در بخشی از کتاب پری‌های کفاش می‌خوانیم:

پیرمرد هر شب یک تکه چرم را برش می‌داد و روی میز کارش می‌گذاشت و همیشه صبح روز بعد، کفش‌های آماده زیبایی روی میز می‌دید. پیرمرد کفاش و همسرش خیلی خوشحال بودند.

پیرمرد کفاش به خاطر درست کردن کفش‌های زیبایش در سراسر کشور مشهور شد. مردم از همه جا برای خرید کفش‌های زیبای او به مغازهاش می‌آمدند.

پیرمرد کفاش و همسرش مدیون کسی بود که به آن‌ها کمک می‌کرد و آن کفش‌ها را می‌دوخت. آن‌ها می‌خواستند بدانند چه کسی به آن‌ها کمک می‌کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پری‌های کفاش
نویسنده
مترجممجید مجیدی
ناشر چاپیانتشارات فرشته
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-622-6428-95-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پری‌های کفاش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پری‌های کفاش

برای دریافت کتاب پری‌های کفاش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.