معرفی و دانلود کتاب اثر مرکب

عکس جلد کتاب اثر مرکب
قیمت:
۱۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب نوشته‌ی دارن هاردی، اثری تجربی از نویسنده‌ای است که به سراغ اصول واقعی کسب موفقیت در زندگی می‌رود. این اثر آموزشی روان‌شناختی برخلاف دیگر آثار حوزه‌ی خودسازی، فهرستی بلندبالا از پیش‌نیازها را ردیف نمی‌کند؛ بلکه با تمرکز بر اصول ساده، ابتدا تعریفی نو از موفقیت ارائه و سپس راهکارهایی برای کاهش آشفتگی ذهنی و تمرکز بر داشته‌های فردی پیشنهاد می‌کند. این کتاب جزو پرفروش‌ترین آثار حوزه‌ی موفقیت در جهان بوده است.

درباره‌ی کتاب اثر مرکب

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به‌دنبال راه‌های کسب موفقیت می‌گردید، اما به انواع‌واقسام کتاب‌ها و سمینارهایی که تلاش می‌کنند فرمول‌های اسرارآمیز و راه‌حل‌های سریع برای پولدارشدن، لاغرشدن، محبوب‌شدن و... را پیشنهاد کنند، اعتمادی ندارید، کتاب اثر مرکب (The Compound Effect) نوشته‌ی دارن هاردی (Darren Hardy) یک انتخاب مناسب برای شماست. این نویسنده‌ی پرفروش، در کتاب محبوبش، بسیار صریح می‌گوید که موفقیت یک بسته‌ی خوراکی یا بهداشتی نیست که بتوان آن را سریع از جایی خرید، یا تهیه کرد؛ بلکه بر این باور است که به‌جای دل‌بستن به تبلیغات فریبنده، باید اصل اثر مرکب را آموخت.

به باور او هرگز نمی‌توان با روزی دو ساعت صرف وقت در اینترنت به درآمد میلیاردی رسید، هر هفته 15 کیلو وزن کم کرد، یا با خوردن یک قرص وضعیت زندگی عاشقانه‌ی خود را بهبود بخشید؛ و از همه مهم‌تر این‌که نمی‌توان موفقیت پایدار را با هر برنامه‌ای که به نظر عالی می‌آید، کسب کرد. پس باید چه‌کار کرد؟

دارن هاردی معتقد است اثر مرکب قاعده‌ی به‌دست‌آوردن پاداش‌های بزرگ از راه رشته‌ای از انتخابات و تصمیمات کوچک است؛ به یک معنا، برای موفق‌شدن نیازی نیست (و اصولاً ممکن نیست) بتوان تصمیمات بسیار بزرگ گرفت، یا تغییرات شگرفی در زندگی ایجاد کرد؛ بلکه قدم‌های کوچک و به‌ظاهر بی‌اهمیت که به‌مرور زمان و به‌شکل پیوسته و مداوم برداشته می‌شوند، تفاوتی اساسی در زندگی ما ایجاد می‌کنند.

نویسنده‌ی کتاب اثر مرکب در ادامه با اشاره به اینکه تغییرات اساسی، حاصل‌جمع تصمیمات کوچک و هوشمندانه، پشتکار، مقاومت و زمان است می‌نویسد: «درک مفهوم اثر مرکب، شما را از انتظار حاصل‌شدن نتایج آنی خلاص می‌کند؛ بنابراین باید این اعتقاد را که موفقیت باید به‌سرعت حاضرشدن فست‌فود باشد، فراموش کرد.» او سپس با ذکر مثالی جالب از مسابقه‌های بلیت بخت‌آزمایی، از این می‌گوید که همواره فقط قصه‌ی یک برنده‌ی خوشبخت در رسانه‌ها شنیده می‌شود، اما هیچ‌کس از میلیون‌ها نفری که پول این بلیت را پرداخت کردند و بازنده شدند، هیچ نمی‌گوید. به بیان دیگر، دارن هاردی در کتاب اثر مرکب که انتشارات فرشته با ترجمه‌ی ناردین مثنایی نجیبی آن را چاپ کرده پا بر این کلیشه‌ی سال‌های اخیر که موفقیت امری آنی و اتفاقی است می‌گذارد و استمرار، پشتکار و شناخت و استفاده از استعدادهای فردی را تنها عامل موفقیت معرفی می‌کند.

جوایز و افتخارات کتاب اثر مرکب

  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون
  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌ تایمز
  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های ترجمه‌شده به فارسی
  • حضور در فهرست کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد

نکوداشت‌های کتاب اثر مرکب

  • گنجینه‌ای از ایده‌ها برای دستیابی به موفقیتی که بزرگ‌تر است از آنچه فکرش را می‌کردید! (برایان تریسی، نویسنده‌ی کتاب‌های انگیزشی)
  • برای ترکیب موفقیت‌های خود بخوانید، درک کنید و از درخشش دارن هاردی برای تحقق تمام رؤیاها، امیدها و خواسته‌هایتان استفاده کنید. (مارک ویکتور هنسن، تهیه‌کننده‌ی تلویزیون)
  • ساده، سرراست و دقیق؛ این‌ها اصولی هستند که زندگی من و هر رهبر تجاری برتری را که می‌شناسم هدایت کرده است. این کتاب راه موفقیت، خوشبختی و رضایت بیشتر را به شما نشان خواهد داد. (دانی دویچ، مجری برنامه‌های تلویزیونی)
  • دارن هاردی «انجیل» جدیدی برای فضای خودسازی نوشته است. اگر به دنبال معامله‌ی واقعی هستید، یک برنامه واقعی، با ابزارهای واقعی که می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد و رؤیاهای شما را به واقعیت تبدیل کند، اثر مرکب همان است! (دیوید باخ، نویسنده)

کتاب اثر مرکب مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به کسانی که به دنبال راهکاری منطقی برای کسب موفقیت هستند، پیشنهاد می‌شود.

با دارن هاردی بیشتر آشنا شویم

دارن هاردی، نویسنده و سخنران انگیزشی 51ساله، سال‌هاست در حوزه‌ی صنعت موفقیت و پیشرفت شخصی فعالیت می‌کند. او که در سال 2016 لقب سخنران برتر سال را از انجمن ملی آمریکا دریافت کرد، مدیریت دو شبکه‌ی تلویزیونی مرتبط به پیشرفت شخصی با نام‌های شبکه‌ی مردم و شبکه‌ی آموزش موفقیت در آمریکا را بر عهده دارد. کتاب اثر مرکب بهترین کتاب اوست و تاکنون میلیون‌ها نسخه از آن در جهان به فروش رفته. این کتاب در ایران نیز با ترجمه‌های بسیاری منتشر شده است.

برخی از مهم‌ترین کتاب‌های دارن هاردی عبارتند از کتاب‌های «بهترین سال زندگی تو»، «مرد واقعی»، «10 هفته تا موفقیت بی چون و چرا»، «استثنا باشید»، «تغییر بزرگ» و «اتصال فروش.»

در بخشی از کتاب اثر مرکب می‌خوانیم

داستان جالبی در مورد مردی که با اسبش چهار نعل می‌تاخت، وجود دارد. به نظر می‌رسید او داشت به جای خیلی مهمی می‌رفت. مردی که در حاشیه‌ی جاده ایستاده بود فریاد زد: «کجا می‌روی؟» مرد اسب‌سوار جواب داد: «من نمی‌دانم از اسب بپرس!» این است داستان زندگی بیش‌تر مردم. آن‌ها سوار بر اسب عادت‌هایشان می‌تازند، بدون این‌که بدانند کجا می‌روند. حالا وقت آن است که افسار اسب زندگی را به دست بگیری و آن را در مسیری که واقعا می‌خواهی بروی بتازانی.

اگر به صورت خلبان خودکار زندگی می‌کنید و به عادت‌هایتان اجازه می‌دهید که زمام زندگیتان را به دست بگیرند، می‌خواهم دلیلش را بدانید و خودتان را از این دام خلاص کنید. به هر حال، شما با من همراهید. مطالعات روانشناسی نشان می‌دهد که 95 درصد از هر آن چه ما احساس می‌کنیم، فکر می‌کنیم، انجام می‌دهیم و به آن‌ها دست می‌یابیم نتیجه‌ی عادتی است که یاد گرفته‌ایم. البته که ما با غرایضی متولد شده‌ایم اما هیچ عادتی از بدو تولد با ما همراه نبوده. ما عادت‌ها را به مرور زمان گسترش می‌دهیم.

در آغاز دوران کودکی مجموعه‌ای از پاسخ‌های شرطی را یاد می‌گیریم که ما را به عکس‌العمل غیر ارادی و بدون تفکر در اغلب شرایط سوق می‌دهد. در زندگی روزمره‌تان اعمال غیر ارادی و خودکار جنبه‌های خاص خود را دارند. اگر قرار بر این بود که شما عمیقا به تک‌تک مراحل هر کار معمول و عادی خود عمیقا فکر می‌کردید، مثل تدارک صبحانه، بردن بچه‌ها به مدرسه، رفتن به سر کار و... زندگیتان منحل می‌شد. احتمالا شما دندان‌هایتان را روزی دو بار به صورت خودکار و بدون تفکر مسواک می‌زنید. هیچ جای بحث فلسفی مهمی در این کار نیست. شما فقط انجامش می‌دهید. شما بلافاصله پس از سوار شدن به ماشین کمربند ایمنی‌ را می‌بندید و هیچ فکر بعدی در این کار وجود ندارد.

فهرست مطالب کتاب

تقدیر
پیامی ویژه از آنتونی رابینز
مقدمه
فصل اول: اثر مرکب در عمل
فصل دوم: انتخاب‌ها
فصل سوم: عادت‌ها
فصل چهارم: تکانش
فصل پنجم: تاثیرات
فصل ششم: شتاب‌گیری
نتیجه‌گیری
ضمیمه‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اثر مرکب
نویسنده
مترجمناردین مثنایی نجیبی
ناشر چاپیانتشارات فرشته
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات192
زبانفارسی
شابک978-622-7805-39-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اثر مرکب

Parya
۱۴۰۲/۹/۸
بینظیرترین کتاب ممکن روی زمین
نمیدونم چند بار تا حالا خوندمش ولی قطعا این آخرین بار نیست که خوندم بازم میخونم به شما هم توصیه میکنم حتما این کتاب رو به دفعات بخونید وقتی کاراتون خوب پیش نمیره و احتیاج به راهنمایی دارین وقت بزارین و این کتاب رو بخونید قطعا گیر کار رو پیدا میکنید
این کتاب با زبان
ساده نوشته شده و بسیار موثر و قابل فهمه
در این کتاب روی این نکته تاکید داره که برای موفق شدن نیاز به فرمول یا عوامل پیچیده‌ای نیست بلکه با بکارگیری یه سری نکات ساده که ما خیلی راحت از کنارشون رد می‌شیم میشه به موفقیت رسید فقط کافیه تمامی نکات این کتاب رو عملی کنیم.
و فقط اون کار رو انجامش بدیم بارها و بارها و بارها
رمز موفقیت تکرار و تکرار و تکراره
در هر کاری استمرار داشته باشی بالاخره به موفقیت میرسی
این کتاب از جمله بهترین کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت و خودسازیه. من خودم همیشه کتاب‌های این موضوع رو مطالعه میکنم و این کتاب به جرات بهترین اونهاس
این کتاب مصداق بارز ضرب المثل خودمونه
رهرو آن نیست که گهی تند و خسته رود، رهرو آن است که پیوسته و آهسته رود.
خلاصه اینکه یه نگاه دقیق به زندگیتون بندازین و یه خونه تکونی بزرگ انجام بدین
افکار منفی و غلط، باورها، عادتهای بد، انسان‌ها و دوست‌های منفی و به درد نخور. همه اینا رو باید دور بریزید اگه واقعا دنبال موفقیت و زندگی بهتر و شادی هستید
و حتما این کتاب رو به دوستان و عزیزانتون که میخواین موفق بشن هدیه بدین
حسین احمدزاده
۱۴۰۲/۹/۲۲
واقعا کتاب خوبیه انگیزه وراهکار میده بهت
زبانشم رسمی و پرتلکف نیست
خیلیم خوبه که اخر کتاب جمع بندی کرده و طریقه استفاده از مطالبو توضیح داده
اثرمرکب یعنی قدم‌های کوچیک پی در پی نتایج بزرگی در پی داره. قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود
باران بهروزی
۱۴۰۲/۷/۲۱
خیلی خیلی کتاب پربار و تاثیر گذاری بود و واقعا ادمو متحول و با انگیزه میکنه.. واقعا به نکاتی اشاره میکنه که تا حالا بهش فکر نکردیم به اشتباهات و عادتهای بدی که داریم
سعیده طاهری
۱۴۰۱/۱۱/۴
کتاب جالبی بود. به یک سری نکاتی اشاره کرده که شاید همه به صورت ناخودآگاه توی موقعیت‌های خاصی تجربه‌اش کرده‌اند مثل مساله تکانش.
سعید مرادی
۱۴۰۲/۳/۱۰
عالی، مطالب مفیدی در این کتاب بیان شده که اگه در کار و زندگی ازشون استفاده کنید مطمئنا به نتایج مطلوبی خواهید رسید
آزاده سیدمهدی
۱۴۰۳/۱/۹
کتاب جذابی این ضرب المثل قدیمی خودمون رو در واقع یاد آوری می‌کنه قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود
علی امامی
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
بسیار کتاب خوبیه توصیه میکنم هر کسی حداقل یکبار باید این کتاب رو بخونه و به رهنمودهای کتاب عمل کنه
رستمی
۱۴۰۲/۱/۱۱
این کتاب برای کارآفرینان وکسانی که میخواهند در شغل خود موفقیت کسب کنند مناسبه
Mia karami
۱۴۰۳/۱/۲۳
بهترین کتابی که خوندم قطعا چندین بار باید بخونمش
شیوا اسدی
۱۴۰۲/۱۰/۹
کتاب خوبیه و میشه با رعایتش به‌ی موفقیت نسبی رسید
مصطفی نصری پور
۱۴۰۲/۹/۱
زبان ساده و روان
از نظر من کتاب مفید و خاصی بود.
خانم برادران
۱۴۰۲/۶/۱۴
همین یک کتابو زندگی کنیم کافیه برای همه عمرمون
محمد راسخی
۱۴۰۳/۲/۱
کتاب که ارزش چندبار خوندن رو داره
نسرین زارعی
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
عالی‌ترین کتابی که دیدم
Ali_Ahmadi
۱۴۰۲/۲/۲۶
کتاب بسیار مفیدی بود
مشاهده همه نظرات 16

راهنمای مطالعه کتاب اثر مرکب

برای دریافت کتاب اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.