معرفی و دانلود کتاب حکایت دولت و فرزانگی

عکس جلد کتاب حکایت دولت و فرزانگی
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حکایت دولت و فرزانگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حکایت دولت و فرزانگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حکایت دولت و فرزانگی

مارک فیشر در کتاب حکایت دولت و فرزانگی، نگرش صحیح نسبت به کسب موفقیت اقتصادی و رسیدن به ثروت را توضیح می‌دهد. او راهبرد و اصول ثروتمند شدن را نه صرفاً تلاش و کوشش بیش‌تر، بلکه ابتدا در داشتن انگیزه و امید، دیدگاه صحیح، جسارت و هوش می‌داند. این اثر آموزشی روان‌شناختی که ازجمله کتاب‌های پرفروش در حوزه‌ی موفقیت و خودسازی است، در قالب داستان روایت می‌شود و با لحنی صمیمی و ساده، به بیان راهبردهای کسب ثروت می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب حکایت دولت و فرزانگی

احتمالاً بسیاری از ما بارها این جمله‌ی آشنا را شنیده‌ایم که آن‌ها که به ثروت و رفاه رسیده‌اند، به‌خاطر بخت‌واقبال بلندشان بوده و نه چیز دیگر. اما اگر حتی همین ادعا را هم بپذیریم، آیا ستاره‌ی خوشبختی بی‌دلیل برای کسی چشمک می‌زند؟ در کتاب حکایت دولت و فرزانگی (The Instant Millionaire) نوشته‌ی مارک فیشر (Mark Fisher) خواهیم آموخت که راهبردهای رسیدن به ثروت، بیش از آنکه فکر می‌کنیم ساده و درعین‌حال پیچیده است. او در این اثر روان‌شناختی تصویری از جوانی 32‌ساله ارائه می‌کند که دچار روزمرگی و کلافگی نسبت به کارش شده و حقوق سالیانه‌اش تنها 25 هزار دلار است، حال‌آنکه خیلی از جوان‌های هم‌سن‌وسال او درآمد میلیون دلاری دارند. او تصمیم گرفته کارش در یک آژانس تبلیغاتی را رها کند و به سراغ نویسندگی برود، اما همچنان تردید دارد و از واکنش دیگران نسبت به این تصمیمش می‌ترسد.

پس به نزد عموی ثروتمندش می‌رود تا راه چاره را از او بپرسد. او نیز جوان را به پیرمردی دانا که ثروتمندترین مرد شهر است ارجاع می‌دهد. در ادامه، گفت‌وگوهایی که در 14 فصل میان پیرمرد و جوان اتفاق می‌افتد، رمز و راز ثروتمند شدن و از آن مهم‌تر، خوشبختی را برای جوان برملا می‌کند. گرچه کتاب حکایت دولت و فرزانگی درباره‌ی کسب موفقیت مالی است، اما مارک فیشر معتقد نیست که ثروتمند بودن حتماً منجر به شاد بودن می‌شود؛ بلکه به باور او، شاد زیستن و خوشبخت بودن الزامات دیگری هم دارد. حالا می‌توان دلیل نام‌گذاری کتاب را بهتر درک کرد: انسانی که می‌خواهد شاد باشد، برای رسیدن به دولتمندی و خوشبختی نیازمند فرزانگی است. کتاب حکایت دولت و فرزانگی نوشته‌ی مارک فیشر را انتشارات فرشته با ترجمه‌ی بنفشه کاظمی منتشر کرده است، هرچند در حال حاضر ترجمه‌هایی دیگر از این کتاب هم در کتاب‌فروشی‌ها وجود دارد.

نکوداشت‌های کتاب حکایت دولت و فرزانگی

  • حیرت‌انگیز ... کتابی ساده و در عین‌ حال قانع‌کننده که مجموعه‌ای از سؤال‌های بزرگ را مطرح می‌کند. (Success magazine)
  • یک کتاب لذت‌بخش برای خواندن و بازخوانی. این اثر بینش دستیابی به پتانسیل واقعی خود را به شما یاد می‌دهد. (Wess Roberts)
  • کتابی سرشار از پیشنهادهای بسیار ویژه که می‌تواند راه‌های موفقیت مالی و رفاه شخصی را به شما نشان دهد. (Stepping Up magazine)
  • چه کتاب ارزشمندی! این اثر به شکل فریبنده‌ای ساده است و به استراتژی‌هایی ضروری اشاره می‌کند که برای خیلی‌ها آشناست: جسارت، وضوح دید، و بهره‌برداری از قدرت بی‌اندازه‌ی افکار. همچنین جزئیات تاکتیکی فراوان، مشاهدات زیرکانه، و چشم‌اندازی روشن نیز در این صفحات وجود دارد. ارزشش را دارد که این کتاب برای بار دوم و سوم نیز البته با دقت کامل و همراه با یک دفترچه‌ی سفید بخوانید. این کلمات ارزش طلا دارند. (John David Mann)

کتاب حکایت دولت و فرزانگی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به تمام کسانی که به‌دنبال کسب ثروت و خوشبختی هستند، اما نمی‌دانند باید از کجا شروع کنند و چه راه‌ورسمی در زندگی اقتصادی‌شان در پیش بگیرند، پیشنهاد می‌شود.

با مارک فیشر بیش‌تر آشنا شویم

مارک فیشر در سال 1953 در کانادا به دنیا آمد و در حال حاضر یکی از تأثیرگذارترین نویسنده‌ها و تئوری‌پردازهای روان‌شناسی موفقیت و ثروت در جهان به شمار می‌رود. میراث او کتاب‌های پرفروش و الهام‌بخش و نوع نگاه تازه‌ای است که به ثروتمند شدن دارد. از جمله بهترین آثار مارک فیشر می‌توان به کتاب‌های «فروشنده و میلیونر»، «مثل یک ثروتمند فکر کن!» و کتاب «حکایت دولت و فرزانگی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب حکایت دولت و فرزانگی می‌خوانیم

پس از این عبارت بلند و از صمیم قلب، ثروتمند سالمند خسته به نظر می‌رسید و چند دقیقه‌ای ساکت شد. آنگاه به دقت، و با تاکید بر هر واژه ادامه داد.

«قاعده یا عبارت تاکیدی که به تو دادم همین‌قدر قدرتمند هست. اگرچه در آغاز معتقد باشی که احتمال این‌که ثروتمند بشی اندکه، یکی از ثروتمندان خواهی شد. با این قاعده همون کاری رو بکن که با پیام کامپیوتری کردی: اون رو به صورت حقیقت قبول کن. اگه ایمان داشته باشی که کاری رو به انجام خواهی رسوند، به انجامش خواهی رسوند.»

جوان گفت: «در مورد کامپیوتر، گذاشتم حقه بخورم. آشفته شدم. اما این قاعده یکسر متفاوته. نمی‌تونم باور کنم که پس از شش سال از تاریخ امروز، ثروتمند می‌شم.»

«حتی اگه اکنون این قاعده رو باور نداشته باشی، باز برات کار خواهد کرد. هرچه اون رو درونی‌تر کنی، قدرتمندتر می‌شی. ذهن استدلالی یا ذهن هشیارت رو که نباید مجاب کنی. تهدید رو به یاد بیار. بخشی از وجودت -تخیل تو- پذیرفت که اون واقعیه و تخیل همون چیزیه که بعضی از افراد اون رو ذهن ناهشیار می‌خونن. بخش نهفته‌ی ذهنته و بسیار قدرتمندتر از بخش هشیاره. سراسر زندگیت رو هدایت می‌کنه. می‌تونم ساعت‌ها برات درباره نظریه ذهن ناهشیار صحبت کنم. اما همین برات کافیه که بدونی ذهن نیمه هشیار در برابر نفوذ کلام، تاثیرپذیره. آیا اکنون می‌تونی دریابی که چرا در باور کردن این واقعیت انکارناپذیر که در مدتی کم‌تر از شش سال ثروتمند می‌شی، مشکل داری؟»

«متاسفانه، نه.»

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مشورت جوان با عموی ثروتمند
فصل دوم: دیدار جوان با باغبانی سالمند
فصل سوم: آموزش جوان برای غنیمت شمردن فرصت و خطر
فصل چهارم: به حبس افتادن جوان
فصل پنجم: آموزش ایمان
فصل ششم: آموزش تمرکز بر هدف
فصل هفتم: ارزش تصویر از خود
فصل هشتم: کشف نفوذ کلام
فصل نهم: نخستین آشنایی با دل گل سرخ
فصل دهم: تسلط بر ضمیر ناهشیار
فصل یازدهم: بحث در باب ارقام و قواعد
فصل دوازدهم: یادگیری نیکبختی و زندگی
فصل سیزدهم: یادگیری بیان خواسته‌ها در زندگی
فصل چهاردهم: کشف اسرار باغ گل سرخ
فصل پانزدهم: لحظه‌ای که هر یک به راه خود می‌رود
پیامد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حکایت دولت و فرزانگی
نویسنده
مترجمبنفشه کاظمی
ناشر چاپیانتشارات فرشته
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک978-622-7275-40-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حکایت دولت و فرزانگی

مهدیه غلامی
۱۴۰۲/۷/۱۱
اونقدی خلاصه و قشنگ و مفید هست که میتونم هزاران بار بخونمش و ملکه ذهنم بشه مرسی از نویسنده
Dariush
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
تا الان چهار بار خوندمش ارزش داره مطالعه بشه
محمد عبدالهی
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
کتاب خوبیه بخونید
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب حکایت دولت و فرزانگی

برای دریافت کتاب حکایت دولت و فرزانگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.